Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

Voi että miten surullisia uutisia täällä, Vauvahaaveilijalle paljon ajatuksia ja jaksamista :hug:

Oma napa: Minulla on nyt kierrot ihan totaalisen sekaisin, viime kierto oli 49vrk ja nyt näyttäisi taas tulevan samanlainen. Harmittaa että tuo testipaketti ei kyllä riitä puoleksi vuotta vaan lähinnä kolmeksi kuukaudeksi. Tässä nyt mietitään hoitojen aloittamista joten senkin takia olisi nyt seurattava sitä ovulaatiota. Yhdellä ystävälläni oli kierrot ihan perinteisesti 50-100 vrk eli 3-4 kuukautiset vuodessa, mutta silti ovuloi lähes joka kierrossa (testiliuskoja kului tosin hirveät määrät!) ja raskautui parin vuoden yrittämisen jälkeen :D Joten toivo elää....
 
Mä bongasin tänään hymynaaman ovis testistä. Aina se on vaan yhtä kiva "löytö" :) Harmi vaan, että taas mies lähtee pidemmälle työmatkalle huomis aamuna... :| Mutta on sentään vähän toivoa tärppäämisestä.

Hassua miten tässä yrittämisen aikana on alkanut kuuntelemaan kehoa ihan eri tavoin kun aikaisemmin, jolloin ei juurikaan näihin juttuihin kiinnittänyt huomiota. Eilen illalla olisin voinut jo sanoa, että ovis on tulossa, koska alavatsa nippaili siihen malliin... ja se vaan korostui kun makasi selällään sängyssä.

Nyt sitten vaan taas odottelemaan mitä tulee... :)
 
Dea
Vauvahaaveilijalle iso :hug: Toivottavasti vielä tärppää ja pysyy mukana loppuun asti!

SummerDreams onnea hymynaamasta! Itselläkin se hymynaaman bongaaminen tuntui siltä, kuin olisi jo melkein raskaana! :D
 
Voi vauvahaaveilija :( voimia sinulle ja toivottavasti tärppää pian kun olet valmis uuteen yritykseen.

Tillis: mietin et kannattaisiko sun digitestin rinnalla käyttää halpis liuskatestejä? Varmistelisit digillä kun alkaa näyttää vahvaa viivaa? Esim. Huutiksessa oli ovis liuskatestejä edullisesti.

Paljon plussatuulia kaikille! *puuuuuh*
 
Hymynaama bongattu!! Ja kiertopäivähän tänään on 31!! On se kyllä minulle ihana näky, se NIIN antaa toivoa! Paketteja meni kolme eli 21 testiä, mutta se ei nyt haittaa ollenkaan koska opin kehostani jotain uutta seitsämään vuoteen.
Minulle on paukutettu päähän että ovis on limojen aikaan, tai siis viimeisenä. Minulla testit näyttivät limojen aikaan negaa mutta plussa napsahti heti kun limat loppuivat! Jomottelutkin alkoivat kun limatkin. Eli minulla ovulaatio nähtävästi tapahtuu limoittelun ja päivien jomottelun jälkeen ns täysin oireettomana päivänä eikä silloin, kun oireet ovat päällä. Jossain olikin joskus että oikeasti sitä ovista ei voi tuntea, joten kai ne jomottelut oli niitä viime hetken kypsyttelyjä :)

Testejä kului nyt niin paljon kun olen lääkäriin menossa ja halusin seurata tuon oviksen mahdollista tapahtumista. Tuleviin kiertoihin aion todellakin hankkia halpistestejä lisäksi jos nämä kierrot ei kohta ala tasottumaan!

Onko kenelläkään hyviä vinkkejä positiivisen ajattelun tukemiseksi, kirjaa tai ohjeita...? Uskon että mielellä voidaan tässäkin asiassa pelata aika paljon, mutta vyöhyketerapiaan tai akupunktioon en ehkä vielä ole valmis...
 
Onnea hymynaamasta Tillis ja SummerDreams myös!! Allekirjoitan täysin tuon tuntemuksen, että hymynaama tuo toivoa. Sain omani tänä aamuna kp15, ja ai että on ollu hyvä fiilis koko päivän. :) Nyt kun vielä pupuilutkin meni kohdalleen tänään ja toivottavasti vielä huomennakin, niin kaikki mahdollisuudet on olemassa ;)
 
ovis oli juuri pari pvä sitten, mutta mies ei ollut kotosalla jotenka odotus siirtyy heinäkuulle.
Sain vasta kuulla että eräs tuttuni tuli raskaaksi heti "ensi yrittämällä"
joten kyllä väkisin mieltä harmittaa kun toisilla tärppää heti ... ei auta kun jatkaa yrittämistä ...;)
 
Mommytobe
Paljon voimia kaikille, joilla ei vielä ole raskaus edennyt niin kuin toivoa voisi. Ja onnea niille, joilla asiat on sujuneet hyvin :) Tillikselle suosittelisin mindfulnessia, elikkäs hyväksyvää tietoista läsnäoloa. Sisältää tuon positiivisen ajattelen, mutta ei kuitenkaan ns. pakota siihen, jolloin siitä ei ole hyötyä, kun lähinnä miettii sitä, että "pitäisi ajatella positiivisesti". Itsellä ainakin haasteena on ollut tuo "pitäisi" -ajattelun vaihtaminen erilaiseen näkökulmaan. Tietoisesta läsnäolosta löytyy paljon kirjoja ja myös luettavaa netistä, joten eikun googlaamaan :)
 
Menkojen piti alkaa eilen, mitään ei kuulunut... tein raskaustestin ekaa kertaa tänä aamuna; näytti negaa. :( ja tunnin päästä tästä ne menkatkin sitten alko.... sniif... :'(

Noh seuraavaa mahdollista hetkeä vaan odottelemaan. :)
 
Uusi kierto käynnistynyt täälläkin, ja kerkesinpä taas yhden negatestinkin tekemään :ashamed: kierto oli kumminkin sen 28päivää, joten hyvä ettei venynyt pitkäksi. Nyt vain odottelemaan sitä että saa taas testailla ovista :whistle:
 
Pahoittelut negoista ja uuden kierron alkamisesta SummerDreams ja Mialiina :( Se tuntuu aina yhtä pahalta kun ei onnistu, kokemusta on 1,5 v ajalta...

Mä päädyin eilen jo dpo11 malttamattomana testailemaan raskaustestillä, kun oli tiedossa yhdet häät ja ajattelin tarkistaa, että voin turvallisin mielin nauttia vähän viiniä. Yllätys oli suuri, kun näyttöön ilmestyi teksti "raskaana 1-2 viikkoa". :D :D :D Olisikohan tässä vihdoin meille tullut tärppi...!!!!!! Yritän vielä olla liikoja intoilematta, kun testasin jo noin aikaisin. Ensi viikolla ajattelin vielä varmistella uudella testillä, jos ei menkkoja kuulu
 
Isot onnittelut Punakukalle!!! :flower: Varmasti upea fiilis kun on noinkin pitkään yrittänyt jo. Hienoa. =)

Täällä kp 6 ja odottelen koska pääsen taas ovista tikuttamaan. Laskeskelin että oviksen pitäisi olla viikko juhannuksen jälkeen. YK 4... Meillä kaikki muissa asioissa mennyt tosi nopsaan aikoinaan (häät & talo yms), tämä tuntuu siltä mikä nyt saattaa kestääkin jonkun aikaa. Mietin pitäisiköhän syksyllä itsekin mennä johonkin pieniin tutkimuksiin onko kaikki ok. Kun ikää jo hieman enemmän...
 
Täti kurvasi tännekin aamulla kylään. Kesä otetaan nyt iisisti, hoidot alkaa meilläkin mutta vasta loppuvuodesta. Ei kai siihen saakka voi tehdä muuta kuin odotella. Lääkäri määräsi minulle Clomifenia kierron tasoittamiseksi ja ovulaation tueksi (outoa sinänsä koska bongaan yleensä oviksen ja siitä 14 vrk --> menkat. Onko muilla tästä kokemuksia? Tässähän on monikkoraskausriski ja minulla on pco-tyyppisyyttä eli niitä rakkuloita saattaa kypsyä usempikin..tittiditii.. Bonuksena osastolla alkoi juuri kesäsulku joten tiedä aloitanko koko lääkettä...
 
Ikäviä uutisia eilisen np-ultran jälkeen. Sikiön sydän ei enää sykkinyt ja raskaus siis päättyi keskenmenoon viikoilla 11+6. Kunhan tästä on henkisesti selvitty, niin uutta yritystä täytynee laittaa vireille...
 

Yhteistyössä