Hei super hienoa AnyHope!!! =) Pidetään peukkuja!
Oliko sulla jotain "oireita" jo kun testasit?
Mulla kävi vähän köpelösti tässä kierrossa noiden ovis testien kanssa. Kierron mukainen eka testauspäivä olisi ollut maanantaina, mutta kun ovis on kun nakuttamalla tullut "oikeassa" laskennallisella päivällä, niin ajattelin etten viitsi vielä tikutella kun kuitenkin vasta on viiden päivän päästä. Noh, olen tuota greippimehua juonut tässä(kin) kierrossa ja ajattelin että limat on sen takia vaan lisääntyneet huimasti jo etukäteen. Tiistaina tein testin, jonka sössin pitämällä liian vaakatasossa testitikkua. Enpä viittinyt "tuhlata" uutta tikkua ja ajattelin että on hyvin aikaa. Noh eipä sitä ovista sitten tullut bongattua ollenkaan silloin kun ns olisi pitänyt olla.
Sunnuntaina lopetin testaamisen.
Limat yms oireet oli tiistaina viimeistä päivää, joten oliskohan silloin kuitenkin ovis ollut. Rintojen päät ollut enemmän tai vähemmän arat siitä asti (nyt kai sitten dpo 9 ainakin).
Mulla oli kesäflunssa viime viikolla, ja mietin olisko se sotkenut jotenkin systeemiä. Lämpö vieläkin koko ajan noin puol astetta normaalia korkeampi...ja illalla vieläkin korkeampi... varmaan flunssa jyllää vieläkin?!?
Menkojen "laskennallisesti" (mulla säännölliset) pitäisi alkaa vasta ens torstaina, joten ei varmaan vielä edes kannata testailla. Jotenkin vaan ajatuksessa se, että mahtoko ovista olla ollenkaan loppupeleissä. Inhottaa tälläainen tietämättömyys. Opin kuitenkin sen, että kannattaa tosiaan aloittaa testaaminen silloin kun on suosituspäivä...