Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

Punakukalle paljon onnea plussasta, ja tarrasukkia pikkuiselle!
Mä tein kans plussatestini dpo11, ja kyllä päivät tuntui pitkältä, kun piti odotella alkaako menkat silti vai ei..

Mun raskaus etenee hyvin. En nyt ala sen kummemmin sitä hehkuttamaan, kun täällä on lähiaikoina tullut niin paljon surullisia uutisia.
 
Pahoittelut coco83!! Näitä uutisia ei kyllä kenellekään toivo, paljon voimia! :hug:

Onnea hurjasti Punakukalle!!! :) Toivotaan että seuraavakin testi näyttää positiivisia tuloksia!! Onneksi täällä on saatu kuulla hyviäkin uutisia!

Itse odottelen maanantaita ja lääkkeellistä tyhjennystä. Tämä kesken mennyt raskaus kun ei meinaa itsekseen päättyä.
Lähetän paljon tsemppihaleja kaikille, kyllä meillä muillakin vielä tärppää!!
 
Olen tosi pahoillani Coco! Ihan hirveää… Voimia kovasti :hug:

Tillis: Clomifenista mulla on hyviä kokemuksia, sen avulla mulla on yleensä ovikset tullu (muuten ei). Mutta jos sulla ovikset tulee normaalisti, ihmettelen kanssa, miksi sulle on niitä määrätty. Ne nimenomaan avustaa oviksessa…

Kiitos kaikille onnitteluista! Tänään tein varmistustestin ja tulos oli "raskaana 2-3", eli viikot nousseet juuri niin kuin pitääkin. Kyllä tässä siis raskaana taidan olla, vaikka tosi epäluuloinen olo on koko ajan. Varasin varhaisultran viikolle 7+2, että näen onko siellä ketään oikeassa paikassa. En oikein osaa vielä iloita asiasta, kun täälläkin viime aikoina olleet kokemukset osoittavat, että mitä tahansa voi tapahtua…
 
Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja paljon tsemppiä kaikille muille! <3 :)

Cocolle vielä erityisterkut: Voimahaleja paljon sinne! Muistathan pitää itsestäsi nyt erityisen hyvää huolta + hemmotella itseäsi! Uskon täysin, että sinua vielä lykästää ja tämän kokemuksen myötä tulet olemaan entistä vahvempi äiti! Tsemppiä! <3

Itselläni ei oikein mitään kerrottavaa. Kuukautiskiertoa yritettiin lääkkeillä säännöllistää ja säännöllistyihän ne, mutta muuten lääkkeet eivät sopineet minulle ollenkaan. Vaikuttivat mieleen ja tunteisiin häiritsevän paljon :( Syksyllä ilmeisesti sitten hoitoihin.. sitä ennen ajattelin vähän pudottaa painoa ja jatkaa mieheni kanssa ahkeraa yrittämistä! Tsemppi on vaan yritettävä pitää yllä, vaikka on jo meinannut usko loppua!
 
Kiitos Nathalie ihanista sanoistani, tulevat tarpeeseen!!!! Kesälomat tuli oikeeseen saumaan, pikku ulkomaanmatka helteessä takana ja nyt nautitaan vielä pari viikkoa kotimaan kesästä lomailun merkeissä.

Vielä en ole ihan varma koska uskaltaa uudestaan alkaa yrittämään, tuntuu, että henkisesti ei ihan ole vielä edellisestä menetyksestä toipunut...

Mutta kaikille ihania kesäpäiviä ja plussatuulia!!!!
 
Hei super hienoa AnyHope!!! =) Pidetään peukkuja!
Oliko sulla jotain "oireita" jo kun testasit?

Mulla kävi vähän köpelösti tässä kierrossa noiden ovis testien kanssa. Kierron mukainen eka testauspäivä olisi ollut maanantaina, mutta kun ovis on kun nakuttamalla tullut "oikeassa" laskennallisella päivällä, niin ajattelin etten viitsi vielä tikutella kun kuitenkin vasta on viiden päivän päästä. Noh, olen tuota greippimehua juonut tässä(kin) kierrossa ja ajattelin että limat on sen takia vaan lisääntyneet huimasti jo etukäteen. Tiistaina tein testin, jonka sössin pitämällä liian vaakatasossa testitikkua. Enpä viittinyt "tuhlata" uutta tikkua ja ajattelin että on hyvin aikaa. Noh eipä sitä ovista sitten tullut bongattua ollenkaan silloin kun ns olisi pitänyt olla. :( Sunnuntaina lopetin testaamisen.

Limat yms oireet oli tiistaina viimeistä päivää, joten oliskohan silloin kuitenkin ovis ollut. Rintojen päät ollut enemmän tai vähemmän arat siitä asti (nyt kai sitten dpo 9 ainakin).

Mulla oli kesäflunssa viime viikolla, ja mietin olisko se sotkenut jotenkin systeemiä. Lämpö vieläkin koko ajan noin puol astetta normaalia korkeampi...ja illalla vieläkin korkeampi... varmaan flunssa jyllää vieläkin?!? :confused:

Menkojen "laskennallisesti" (mulla säännölliset) pitäisi alkaa vasta ens torstaina, joten ei varmaan vielä edes kannata testailla. Jotenkin vaan ajatuksessa se, että mahtoko ovista olla ollenkaan loppupeleissä. Inhottaa tälläainen tietämättömyys. Opin kuitenkin sen, että kannattaa tosiaan aloittaa testaaminen silloin kun on suosituspäivä...
 
SummerDreams alamaha oli tosi kipeä. Ja on aina vaan. Nyt siis dpo12. Tosi huono olo on välillä, mutta en oikein usko että se voi olla mikää raskausoire, kun eikös ne tule yleensä joskus 7 viikon jälkeen.

Kemiallinen on aikaisemmin ollut, joten ei tässä vielä juhlita, mutta on ainakin jotain vipinää tähän kesään.. :)
 
Hieno juttu AnyHope, nyt pidetään peukkuja ettei menkkoja näy!
Mulla kyllä alkoi se kuvotus jo varhain; dpo11 testasin ja silloin oli jo vähän huonoa oloa ja autossa teki mutkaisella tiellä oikeasti pahaa. Varsinainen oksentelu alkoi rv 6.

Mulla on sellainen fiilis summerdreams, että kyllä sä ovuloit jo. Tiedä vaikka plussa pärähtää sullekin kohta! :) voihan se oviksen ajankohta vaihdella. Plussakierrossa mulla tuli ovis 2 päivää "etuajassa"..
 
Höh, Summerdreams :( Jospa tässä kierrossa sitten.

Mites Anyhope? Onko testi edelleen plussalla? =)

Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä kaikki kunnossa. Yksi sikiö löytyi oikeasta paikasta ja sydän löi :heart: Keskenmenoa pelkään vieläkin, kun ollaan vielä niin alussa...
 
Ihana kuulla vaihteeksi hyviä uutisia, Punakukka! :) Kyllä se niin helpottaa, kun näkee sydämensykkeen ruudulla, ja tietää että kaikki on siihen mennessä sujunut hyvin. Onnea odotukseen!

SummerDreams:ille pahoittelut menkoista, niin toivoin et sulla ois tärppi käynyt..

Coco83: kovasti tsemppiä ja voimia sinulle käsitellä suru, ja uskaltautua tulevaisuudessa uuteen yritykseen.
 
Dea
Meillekin tuli sitten huonoja uutisia. Varhaisultrassa näkyi, että pienen kasvu oli pysähtynyt eikä sykettä löytynyt, eli tuloksena keskeytynyt keskenmeno. Nyt on sitten lääkkeellinen tyhjennys takana ja malttamattomana odottelen, että pääsee aloittamaan alusta. Tuntuikin välillä, että vähän turhan helposti onnistui tämä raskautuminen... Tällä kertaa kävi näin, mutta ehkä ensi kerralla jo onnistuu!
 
Täälä ollaan testailtu jo muutamia testeja, mutta negaa näyttää, nyt pitäis olla jo dpo ainakin 20, ja kp on 33 ja tätiäkään näy.. Menkkamaista jomotusta on, mutta samalta tuntui edellisessäkin raskaudessa..
 
Mistä tiedätte, milloin on oikea päivä alkaa testaamaan ovista? Mulla on pitkä kierto, ja tuntuu että pitenee vaan joka kerta. Nyt oli kp 35. Mitenköhän sitä vois lyhentää? Ei varmaan mitenkään..

Olen testaillut ovista jo kaksikin viikkoa putkeen, eikä koskaan ole tullut hymynaamaa testeriin. Ja ennenkun aloitin edes noita testejä, mulla tuntui "vihlontaa" alavatsassa, nyt en ole huomannut edes sitä moneen kuukauteen.
Tuskastuttavaa, varsinkin kun vauvakuume on korkea :( Yritystä takana 7kk.
 
Beibei Oliks sulla siis ovis kp 35 vaiko kestikö se kierto yhteensä kp 35? Jos ovis oli tosiaan kp 35, niin varmasti turhauttaa! Siinähän ois sit vaan joka toinen kuukausi mahdollista tulla raskaaksi, jos ovis on harvoin?
Mulla on normaali kierto noin 35 päivää. Sekin tuntui pitkältä, kun yritti tulla raskaaksi..
 
BeiBei useimmiten ovis on noin 14 päivää ennen menkkojen alkua. Mulla se yleensä oli kp 19-21 paikkeilla, ja mulla kans kierto oli pitkä 33-35 päivää. Mut tää vika kierto, josta tulin raskaaksi, ovis oli jo kp 15. Mä suosittelen että jos vaan taloudellisesti mahdollista, käy yksityisellä gynellä jo nyt. Siellä voidaan ultralla katsoa sun ovulointi (kunhan meet oikeaan aikaan kuusta) sun muut. Mä kävin pariinkin kertaan saamassa mielenrauhaa, ja vikalla kerralla sain keltarauhashormonituen loppukiertoa tukemaan (tiputtelua ennen menkkoja), ja tulinkin heti raskaaksi kun olin syönyt ne 10 pilleriä! Ilman tuota lääkettä voi olla että edelleen yrittäisimme tulla raskaaksi.. Toki eihän se varmaa ole, että raskautuminen johtui lääkkeistä, mutta on se mahdollista.

Paljon plussatuulia sinulle, ja muillekin kuumeilijoille! :)
 
Mä joudun jättämään "lapsentekoprojektin " muutamaksi kuukaudeksi vieläkin tauolle. Kesäkuun alussa oli radiojodihoito kilpirauhasen liikatoimintaan. Oon niin katkera omalle kropalleni =( mutta jahka lumi tulee mekin päästään tosi toimiin.Toisaalta tekee hyvää tämä tauko suorituspaineiden keskellä. Nyt on ollu aikaa kuullostella omaa kroppaa.
 
Täällä kummastellaan eloa ja oloa :) Km siis todettiin 18.6. ja sen jälkeen ei ole menkkoja kuulunut. Ns. jälkitarkastuksessa kävin 23.7. jolloin ei vielä menkat olleet alkaneet. Sain niiden käynnistämiseksi Terolut-nimistä lääkettä, jota söin myös ennen raskauden alkua 3 kuuria. Silloin menkat alkoivat 10 tabletin kuurin jälkeen aina seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä. Nyt otin viimeisen pillerin viime viikon keskiviikko eikä vieläkään menkkoja kuulu?! En uskalla kyllä testailla josko olisin raskaana, odotellaan nyt vielä rauhassa. Mahdollisuudet ovat kyllä todella minimaaliset, sillä ainut ”kerta” viime kuun puolella oli viime keskiviikko ja en usko että ovis olis voinut niin myöhään tulla? Noh, ei auta kun odotella…
 

Yhteistyössä