Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

Mulla on dpo 10 tänään. Ajattelin et huomenna malttamattomana testaan. Voi näkyä raskaus, mutta voi olla näkymättä. Mutta jos on nega, niin osaan henkisesti varautua menkkoihin. Etten niin romahda menkkojen alkaessa, kun ollaan sukulaisten luona vierailulla loppuviikko. Voi kunpa olisin raskaana, voi niin toivon sitä..

coco83 muistelen et raskaushormoni lisääntyy parin vuorokauden välein, eli sinuna odottelin pari päivää seuraavaa testaamista.
 
Dpo 11 laskujeni mukaan. Päätin siis testata, koska lähdössä reissuun. Että osaan varautua menkkoihin..
No, hämmästys suuri, kun testissä luki "raskaana 1-2"! <3 meidän pikkukakkonen on viimein matkalla yk6. Yritän muistuttaa itseäni että on tosi aikaista, mutta varovasti iloitaan miehen kanssa :) testaan vappuna uudestaan kunhan tulen kotiin. Sitten varaan neuvolan jos edelleen plussaa.
Oireita ei ollut erityisesti. Vähän huono olo aamuisin, kova jano koko ajan ja alavatsassa on ollut viiltelyjä.
 
Hurjasti tarrasukkia toivottelen Pippinen sun pienelle ihmeelle!! :)

Tänään eka ovistesti tehty, oli kyllä helppo käyttää eikä tarvinnut arpoa onko ovista vai ei.. eli vielä ei ollut, mutta testaaminen jatkuu! :)
 
Kiitos :)
Mä odottelen kovasti seuraavaa testikertaa, ja sen jälkeen varhaisultraa. Jos siellä on kaikki hyvin, niin sitten uskaltaa iloita enemmän.
Pahoinvointia on jo nyt.
Muistelen että Esikoisestakin kuvotus alkoi ennen plussatestiä. Ehkä oon tosi herkkä hormonivaihteluille, onhan mulla paha olo oviksenkin aikaan. Toivon etten oksenna vielä ennen vappua, sillä en haluisi vielä paljastaa sukulaisille vauvauutisia. Repäisykivut on lisääntyneet myös.
Saatoin tuntea kiinnittymisen dpo 6 paikkeilla. Silloin oli neulalla pistelyn tunnetta ja "kiristyksiä" alavatsalla.
Vauvataikoja tehtiin melkein päivittäin kun alkoi tuntua että ovis on tulossa. Tässä kierrossa jäin seksin jälkeen sänkyyn makaamaan enkä käynyt pesulla heti kuten ennen.
Plussatuulia täältä puhaltelen.. Puuuuuuh!
 
Oi onnea Pippinen!! :) Itsekin täällä arvon, koska testaisin. Tässä kierrossa mulla ei ole varmuutta oviksesta, joten sen perusteella on hankalaa päättää... Ehkä odottelen vielä jonkin aikaa, varmuuden vuoksi.
 
Dea
Paljon onnea Pippinen! :) Ihanaa, kun näin aikaisin jo tulee ekat plussauutiset! Itse en malttais odottaa, että pääsee tikuttaan ovista, täällä kp 10 nyt meneillään... Mitenkäs muut, millonkas ootte testailleet ovista ja minä kiertopäivänä se on näyttäny hymynaamaa? Itse en yhtään enää malttais odottaa, mutta ehkä vielä turhan aikasta...
 
Onnea paljon Pippinen ja Coco83 =)
Pippinen kertoi aikaisemmassa viestissä näin
"Tässä kierrossa jäin seksin jälkeen sänkyyn makaamaan enkä käynyt pesulla heti kuten ennen. "

Eli olitko kauankin sängyllä? Piditkö jalkoja ylhäällä? Jotain vinkkejä?
Entä Coco83:lla :) :)
 
Onnea coco83 :) voi kun mä näkisin kans luvut 2-3 tiistain testissä.

Aikkuk: taisin useimpina iltoina nukahtaa seksin jälkeen eli makasin aamuun saakka. Taisin vitsillä nostella jalkoja ylös hetkeksi. Aluksi pidin tuota makaamaan jäämistä ihan hölynpölynä, mutta ehkä niitä siittiöitä ehtii uida enemmän perille saakka, kun sperma ei pystyasennossa valu heti pois.

Tänään alkoi rv 4. Plussasin kyllä tosi aikaisin..
 
Hei super isot onnittelut myös Cocolle! :) Ihanaa lukea että jo kahdella on tärpännyt!!! Upeeta. =)

Itsellä myös kevyt olo - bongasin tänään hymynaaman testistä vihdoinkin!!! :D Olo keveni paljon, tosi iso kivi pyörähti pois, jotenkin vaan pelotti ihan kamalasti että tuleeko sieltä hymynaamaa ollenkaan kun niiden tikkutestien kanssa tuli vaan hailukkaa viivaa viime kuussa...Siis kiitos selkeälukuisen CB:n!!! Ei mulla kyllä mitään ovislimoja tule (kuten tuli aina ennen e-pillereiden aloitusta), vaikka greippimehua tullut paljon juotua tässä viime viikot. Vatsassa sellaista pientä tuntua kyllä nipistelystä; vaikka olen saanut eilen elämäni ekan finnin/tulehtuneen huokosen vatsaan, siis häh, miten selainenkin voi olla mahdollista saada tollanen näppylä sinne jomottamaan!?! :confused: Noh, joka tapauksessa toivotaan, että se pikku solu on sieltä lähtenyt seikkilulle ja tulos olisi positiivinen jonkun viikon päästä jossain toisessa testissä! Toisaalta vasta yk2, joten katsotaan...
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja pidän oikeesti teille kaikille kaikki peukut ja varpaat pystyssä jotta plussat saatais kehiin kaikki!

Aikkukuk: Söin päivittäin Omegaa,D-vitamiinia,C-vitamiinia ja maitohappobakteeri-pillerin. Sängyllä en kyllä kauaa ollut enkä pitänyt jalkoja ylhäällä,vaan normisti menin pesulle yms. Mä itse uskon kyllä vahvasti monipuolisen ruokavalion ja muun hyvinvoinnin vaikutukseen näissä hommissa!:)
 
Dea
Onnea myös cocolle! :)

Olen nyt neljänä päivänä tikutellut ovista ja tänään sitten tuli hymynaama! :D Ihanaa tietää nyt varmuudella, että on ovis kun ennen sitä on saanut aina arvuutella... Nyt ei ole kyllä minkäänlaisia ovisoireita, joten hyvä kun on nuo testit apuna!
 
Onnittelut hymynaamasta Dea! Mä päätin vihdoin tehdä elämäni ensimmäisen kerran digitaalisen raskaustestin tänä aamuna. Testitulos ei ollut mieluinen (ei raskaana), mutta testin teko itsessään oli hyvin positiivinen kokemus! Ihanaa, kun ei tarvi tihrustella viivoja, vaan saa selkeän tuloksen. Liputan kyllä näiden testien puolesta! Alkais nyt vaan menkat ja pääsis uuteen kiertoon, niin pääsisin metsästämään hymynaamoja :)
 
Ihanaa Pippinen ja Coco!Onnea!
Itsellä ei ainakaan hyviä uutisia. Ovis pongattu, mutta mies on niin paljon työmatkoilla, ettei näemmä oikeina aikoina kotona ollenkaan. Plaah! Jos sitten ensi kuussa onnistaa edes yritys oikeeseen aikaan!
 
Ahava, I feel your pain! Mies on kyllä paikalla, mutta mä olen kp 7-20 reissussa, joten tämä kierto menee "hukkaan" yrittämisen suhteen. Toisaalta rentouttavaa pitää viimein taukoa, toisaalta harmittaa...
 

Yhteistyössä