Hymynaama bongattu!! Ja kiertopäivähän tänään on 31!! On se kyllä minulle ihana näky, se NIIN antaa toivoa! Paketteja meni kolme eli 21 testiä, mutta se ei nyt haittaa ollenkaan koska opin kehostani jotain uutta seitsämään vuoteen.
Minulle on paukutettu päähän että ovis on limojen aikaan, tai siis viimeisenä. Minulla testit näyttivät limojen aikaan negaa mutta plussa napsahti heti kun limat loppuivat! Jomottelutkin alkoivat kun limatkin. Eli minulla ovulaatio nähtävästi tapahtuu limoittelun ja päivien jomottelun jälkeen ns täysin oireettomana päivänä eikä silloin, kun oireet ovat päällä. Jossain olikin joskus että oikeasti sitä ovista ei voi tuntea, joten kai ne jomottelut oli niitä viime hetken kypsyttelyjä
Testejä kului nyt niin paljon kun olen lääkäriin menossa ja halusin seurata tuon oviksen mahdollista tapahtumista. Tuleviin kiertoihin aion todellakin hankkia halpistestejä lisäksi jos nämä kierrot ei kohta ala tasottumaan!
Onko kenelläkään hyviä vinkkejä positiivisen ajattelun tukemiseksi, kirjaa tai ohjeita...? Uskon että mielellä voidaan tässäkin asiassa pelata aika paljon, mutta vyöhyketerapiaan tai akupunktioon en ehkä vielä ole valmis...