Mitä mieltä naisesta joka ei halua lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen31v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.

On on, mutta jos se päätös ois tehty nuorena, niin aika harvoilla ois lapsia, paitsi niillä jotka vahingossa teininä pamahtaa paksuksi. Mutta monille tulee vähän myöhemmin se vauvakuume, mutta yleensä se tulee, vaikka kovin yrittää uhota, että ei mulle.

Mun täytyy sanoa että mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Ei ikinä.
Mulla on kaksi lasta ja tietysti rakastan heitä yli kaiken .
Esikoisen kohdalla ajattelimme miehen kanssa että kai meidän nyt olisi JÄRKEVINTÄ se lapsi yrittää nyt saada, kun ollaan vielä suht nuoria. Kuopus on rakas vahinko.

Ei tuossa ole mitään kummallista. Hyvä ettet hanki lapsia "painostuksesta". Minua ei ole lapset/lapsenteko kiinnostanut ja olin varma etten koskaan tee. Tapasin kuitenkin miehen jonka kanssa halusin lapsen. Lapsi on tehty ja olen hänestä onnellinen mutta edelleenkään muut lapset eivät herätä mitään äidillisiä tunteita. Jos ei niin ei.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt :
Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.

On on, mutta jos se päätös ois tehty nuorena, niin aika harvoilla ois lapsia, paitsi niillä jotka vahingossa teininä pamahtaa paksuksi. Mutta monille tulee vähän myöhemmin se vauvakuume, mutta yleensä se tulee, vaikka kovin yrittää uhota, että ei mulle.

Esikoisen kohdalla ajattelimme miehen kanssa että kai meidän nyt olisi JÄRKEVINTÄ se lapsi yrittää nyt saada, kun ollaan vielä suht nuoria. Kuopus on rakas vahinko.

Samalla tavalla ap:n kannattaisi tehdä järkivalinta ja tehdä se lapsi ennen kuin on ikäloppu, kun kumminkin siitä lapsesta tykkää, ja muuten on harmi jos joutuu hoitoihin, kun ois voinut toimia oikeassa iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
näiden "emojen" lällätyksistä. Minusta on oikein hyvä valinta valita lapsettomuus. Elämän sisältöä saa muualtankin ja varmasti myös löytää tapoja olla tärkeä aikuinen lapselle/lapsille jos lapsista pitää.

kiitos :) Suhtautumiseni lapsiin on aika neutraali, en koskaan muista ihastelleeni yhtäkään vauvaa/lasta mitenkään tyyliin: "ai kun söpö". Enhän tee niin muillekaan ihmisille. Lapset yleensä pitävät minusta ja minäkin niistä pieninä annoksina, en kuitenkaan usko että jaksaisin esimerkiksi olla päivää lastenvahtina, ei vaan ole mun juttu. Mutta tiedän että jollekin toiselle lapset ja perhe-elämä on se tarkoituksen tuova suuri juttu ja se on hienoa. Asia jota en itse voi ymmärtää mutta se on minun ongelmani etten ymmärrä, pääasia että jokainen on onnellinen omalla tavallaan :)

Sitä ei tiedä, miltä se vauvakuume tuntuu, ennen kuin sen itse kokee, ja kyllä se vielä sinnekin rantautuu, taitaa olla jo vähän rantautumassa, kun asia noin alkaa kiinnostaa.

Itse en ole 36-vuotisen elämäni aikana potenut vauvakuumetta. Olen halunnut perheen ja onnekseni olemme 2 lasta saaneet (toivoin kyllä rehellisesti enemmän). Minusta vauvakuume on erittäin HUONO syy tehdä lapsia tähän maailmaan. Lapsen ja vanhempien suhde kestää lopun elämän, ei se ole rinnastattavissa mihinkään gerbiilin pennun ottamiseen! ap:lle täysi tuki edelleen! Tiedät mitä teet, perheen hankitan ei ole jokanaisen pakko!

Ei tuossa ole mitään kummallista. Hyvä ettet hanki lapsia "painostuksesta". Minua ei ole lapset/lapsenteko kiinnostanut ja olin varma etten koskaan tee. Tapasin kuitenkin miehen jonka kanssa halusin lapsen. Lapsi on tehty ja olen hänestä onnellinen mutta edelleenkään muut lapset eivät herätä mitään äidillisiä tunteita. Jos ei niin ei.

Näin se yleensä menee, että kun tulee ikää, kypsyyttä ja sopiva mies, niin mieli muuttuu.

Samalla tavalla ap:n kannattaisi tehdä järkivalinta ja tehdä se lapsi ennen kuin on ikäloppu, kun kumminkin siitä lapsesta tykkää, ja muuten on harmi jos joutuu hoitoihin, kun ois voinut toimia oikeassa iässä.

Ymmärsin kylläkin niin ettei ap nimenomaan halua lapsia edes järjellä ajatellen. Hänellä on siihen mielestäni enemmänkin kuin täysi oikeus.

Heh, oikeesti, olen yli kolmekymppinen :D Miksiköhän esimerkiksi jo MLL: lapsenvahdeilta ja muilta vaaditaan kokemusta lapsenhoidosta mutta sitten kun puhutaan omasta lisääntymisestä kannustetaan ketä vaan pukkaamaan beibiä oli tilanne millainen vain. Se että yht´äkkiä päättäisin hankkia lapsen on sama kuin tästä vain päättäisin alkaa autopeltisepäksi tai elefanttien kasvattajaksi. Yhtä vieras ajatus :D

Voisin minäkin sanoa jostain omasta jutustani että kyllä kaikki tykkäävät koota palapelejä, eivät vain ole sitä vielä itse tajunneet. Odotahan vain, kyllä sinäkin parin vuoden päästä innostut ja alat pykäämään 2000 palasista yötä päivää, et vaan vielä tiedä sitä itse :D

Heh, oikeesti, olen yli kolmekymppinen :D Miksiköhän esimerkiksi jo MLL: lapsenvahdeilta ja muilta vaaditaan kokemusta lapsenhoidosta mutta sitten kun puhutaan omasta lisääntymisestä kannustetaan ketä vaan pukkaamaan beibiä oli tilanne millainen vain. Se että yht´äkkiä päättäisin hankkia lapsen on sama kuin tästä vain päättäisin alkaa autopeltisepäksi tai elefanttien kasvattajaksi. Yhtä vieras ajatus :D

Voisin minäkin sanoa jostain omasta jutustani että kyllä kaikki tykkäävät koota palapelejä, eivät vain ole sitä vielä itse tajunneet. Odotahan vain, kyllä sinäkin parin vuoden päästä innostut ja alat pykäämään 2000 palasista yötä päivää, et vaan vielä tiedä sitä itse :D

Vois olla täysin mahdollista, en koe mitään tarvetta kiistää sitä mahdollisuutta, mutta miksi sun on nyt niin tärkeää todistella, että et nyt etkä tulevaisuudessakaan halua vauvoja, kun onhan se ihan mahdollista ja todennäköistäkin, että vauvakuume sulle tulee, onhan tässä monta hedelmällistä vuotta sulla edessä ennen vaihdevuosia, kymmenisen vuotta.

Miksikö koen tarvetta todistella että ei minulle koskaan tule vauvakuumetta? Sehän on vain luonnollinen vastareaktio kun toitotetaan että kyllä sinäkin aivan varmasti tai ainakin hyvin todennäköisesti joskus sen vauvan haluat...

Heh, mulla on ollut paha vauvakuume kaksikin kertaa, mutta enpä vaan antanut sille valtaa. Syyt olla "hankkimatta" lasta painoivat vaakakupissa enemmän.

Miksikö koen tarvetta todistella että ei minulle koskaan tule vauvakuumetta? Sehän on vain luonnollinen vastareaktio kun toitotetaan että kyllä sinäkin aivan varmasti tai ainakin hyvin todennäköisesti joskus sen vauvan haluat...

No voithan sanoa, että onhan se aivan mahdollista, ja suhtautua positiivisesti siihen mahdollisuuteen.

Miehet tuntuvat kuvittelevan voivansa käännyttää minut tai että alitajuisesti kaikki naiset haluavat omia lapsia.

Moni nainen ei edes alitajuisesti tiedosta haluavansa lapsia ennen kuin oikeanlainen mies osuu kohdalle.

Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä, ja viimeistään vahinkoraskaus korjaa arvomaailman.

No voithan sanoa, että onhan se aivan mahdollista, ja suhtautua positiivisesti siihen mahdollisuuteen.

En näe mahdollisuudessa mitään positiivista!

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Miehet tuntuvat kuvittelevan voivansa käännyttää minut tai että alitajuisesti kaikki naiset haluavat omia lapsia.

Moni nainen ei edes alitajuisesti tiedosta haluavansa lapsia ennen kuin oikeanlainen mies osuu kohdalle.

Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä, ja viimeistään vahinkoraskaus korjaa arvomaailman.

Ja abortti korjaa vahinkoraskauden.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä

Niin, että nainen ei voi nauttia seksistä ilman vauvakuumetta. :o :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Vauvakuume on vain lisääntymisvietin sivuvaikutus, ei edellytys lisääntymiselle. Pointtina että naisen keho tietää mitä haluaa, vaikka aivot eivät vielä ole täsyillä mukana.

Mietin miksi ihmiset eivät ennemmän mieti tätä vaihtoehtoa?rohkea päätös ja yhteiskunnan arvoja kumoava B) Kyllä tuolla näkee pilttejä joilla ei ole mitään käsitystä elämästä,arvoista,päämääristä..sen siitä saa kun joka "ihana pariskunta"potee "vauvakuumetta"

Raskaushormonit ehtivät usein ensin ja estävät abortin. Hormonit tekevät naisesta äidin, eikä naisella ole sananvaltaa :xmas:

Raskaushormonit ehtivät usein ensin ja estävät abortin. Hormonit tekevät naisesta äidin, eikä naisella ole sananvaltaa :xmas:

11000 vuosittaista keskeytystä todistavat väitteesi paikkansa pitäväksi? :D

lapsottimilla pariskunnilla on aika intohimoinen suhde. He tekevät kaikenlaista yhdessä matkustelevat ym ja mikä hauskinta heiltä saattaa löytyä lemmikkejä ehkä? lasta korvaamassa...

Yhteistyössä