mitä pahaa siinä on jos nainen ei vaan halua lapsia??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "saaga"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"saaga"

Vieras
minulla on sekä lapsettomia että lapsella varustettuja ystäviä, mutta nämä joilla on lapsia ihmettelevät kovasti miksen halua lapsia. aina vaan jaksavat sanoa kyllä se sun mieles muuttuu vielä. vaan kun ei ole muuttunut sitten 15 vuoteen! minulla ei ole heitä mitään vastaan ja olen monesti hoitanu heidän lapsiaan mutta omia en vaan halua.
tuntuu vaan että näiltä äideiltä on ajatukset karanneet tyystin ja aivot pehmenneet. en ymmärrä en.

ei mielestäni ole mitään pahaa, ei kaikkien naisten ole pakko haluta lapsia, ihan samasta syystä jos joku haluaa yhden lapsen, toinen kymmenen ja kolmas ei yhtään, jokainen nainen tekee kuten itse parhaaksi näkee ja kokee. :)

Musta on vaan hyvä asia että tällaisia naisia on! Itse tunnen useamman jotka tosissaan pitävät lapsista mutta ovat vahvasti sillä kannalla että omia eivät tarvitse.

Tänään oli hämeen sanomien yleisönosastolla joku nimimerkki 4 lapsen äiti sitä mieltä, että kaikkien naisten pitäisi hankkia lapsia. lapsettomat naiset muuttuvat kuulema vanhemmiten luonteeltaan epämiellyttäviksi, ovat sen vuoksi epätoivottuja henkilöitä työpaikoilla ja muutenkin yhteiskunnan riippakiviä.

oli kyllä niin mahtava huumoriannos, että piti oikeen miettiä, onko se toimittajan kehittämä provo keskustelun vilkastamiseksi.

mun mielestä jokainen saa tehä just niin kun tykkää. on monia ihmisiä, jotka tekevät elämässä sellaisia valintoja, joihin lapset eivät sovi. ja mun mielestä kaikkien pitää tehdä niin kun itse haluaa.

Ei siinä ole mitään pahaa! Itse kärsin monta vuotta lapsettomuudesta ja sitä kautta tulin yliherkäksi tälle asialle että kaikkien naisten on pakko haluta lapsia. Siis vaikka minä niitä kovasti halusin on jollain toisella yhtälainen oikeus olla haluamatta. Ja sitten kun niitä lapsia sain ymmärrän hyvin edelleen jos joku ei tähän pyöritykseen halua lähteä.

Yhteistyössä