No en mä ole mitään erityistä mieltä. Kaikki ei vain halua lapsia ja se on jokaisen oma valinta eikä se meihin muihin vaikuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.
On on, mutta jos se päätös ois tehty nuorena, niin aika harvoilla ois lapsia, paitsi niillä jotka vahingossa teininä pamahtaa paksuksi. Mutta monille tulee vähän myöhemmin se vauvakuume, mutta yleensä se tulee, vaikka kovin yrittää uhota, että ei mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalle-sossu:Parempi olla tekemättä lapsia jos ei todellakaan ole halua niitä hoitaa ja lapsi vain kärsisi kylmästä äidistä.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.
On on, mutta jos se päätös ois tehty nuorena, niin aika harvoilla ois lapsia, paitsi niillä jotka vahingossa teininä pamahtaa paksuksi. Mutta monille tulee vähän myöhemmin se vauvakuume, mutta yleensä se tulee, vaikka kovin yrittää uhota, että ei mulle.
Mun täytyy sanoa että mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Ei ikinä.
Mulla on kaksi lasta ja tietysti rakastan heitä yli kaiken .
Esikoisen kohdalla ajattelimme miehen kanssa että kai meidän nyt olisi JÄRKEVINTÄ se lapsi yrittää nyt saada, kun ollaan vielä suht nuoria. Kuopus on rakas vahinko.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalle-sossu:Parempi olla tekemättä lapsia jos ei todellakaan ole halua niitä hoitaa ja lapsi vain kärsisi kylmästä äidistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Alkuperäinen kirjoittaja hei:näiden "emojen" lällätyksistä. Minusta on oikein hyvä valinta valita lapsettomuus. Elämän sisältöä saa muualtankin ja varmasti myös löytää tapoja olla tärkeä aikuinen lapselle/lapsille jos lapsista pitää.
kiitosSuhtautumiseni lapsiin on aika neutraali, en koskaan muista ihastelleeni yhtäkään vauvaa/lasta mitenkään tyyliin: "ai kun söpö". Enhän tee niin muillekaan ihmisille. Lapset yleensä pitävät minusta ja minäkin niistä pieninä annoksina, en kuitenkaan usko että jaksaisin esimerkiksi olla päivää lastenvahtina, ei vaan ole mun juttu. Mutta tiedän että jollekin toiselle lapset ja perhe-elämä on se tarkoituksen tuova suuri juttu ja se on hienoa. Asia jota en itse voi ymmärtää mutta se on minun ongelmani etten ymmärrä, pääasia että jokainen on onnellinen omalla tavallaan
![]()
Sitä ei tiedä, miltä se vauvakuume tuntuu, ennen kuin sen itse kokee, ja kyllä se vielä sinnekin rantautuu, taitaa olla jo vähän rantautumassa, kun asia noin alkaa kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tuossa ole mitään kummallista. Hyvä ettet hanki lapsia "painostuksesta". Minua ei ole lapset/lapsenteko kiinnostanut ja olin varma etten koskaan tee. Tapasin kuitenkin miehen jonka kanssa halusin lapsen. Lapsi on tehty ja olen hänestä onnellinen mutta edelleenkään muut lapset eivät herätä mitään äidillisiä tunteita. Jos ei niin ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.
Esikoisen kohdalla ajattelimme miehen kanssa että kai meidän nyt olisi JÄRKEVINTÄ se lapsi yrittää nyt saada, kun ollaan vielä suht nuoria. Kuopus on rakas vahinko.
Samalla tavalla ap:n kannattaisi tehdä järkivalinta ja tehdä se lapsi ennen kuin on ikäloppu, kun kumminkin siitä lapsesta tykkää, ja muuten on harmi jos joutuu hoitoihin, kun ois voinut toimia oikeassa iässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.
Heh, oikeesti, olen yli kolmekymppinenMiksiköhän esimerkiksi jo MLL: lapsenvahdeilta ja muilta vaaditaan kokemusta lapsenhoidosta mutta sitten kun puhutaan omasta lisääntymisestä kannustetaan ketä vaan pukkaamaan beibiä oli tilanne millainen vain. Se että yht´äkkiä päättäisin hankkia lapsen on sama kuin tästä vain päättäisin alkaa autopeltisepäksi tai elefanttien kasvattajaksi. Yhtä vieras ajatus
Voisin minäkin sanoa jostain omasta jutustani että kyllä kaikki tykkäävät koota palapelejä, eivät vain ole sitä vielä itse tajunneet. Odotahan vain, kyllä sinäkin parin vuoden päästä innostut ja alat pykäämään 2000 palasista yötä päivää, et vaan vielä tiedä sitä itse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bdt :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jokaisella on oikeus päättää haluaako elämässään lapsia vai ei. Naisilla siinä kuin miehilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Miksikö koen tarvetta todistella että ei minulle koskaan tule vauvakuumetta? Sehän on vain luonnollinen vastareaktio kun toitotetaan että kyllä sinäkin aivan varmasti tai ainakin hyvin todennäköisesti joskus sen vauvan haluat...
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Miehet tuntuvat kuvittelevan voivansa käännyttää minut tai että alitajuisesti kaikki naiset haluavat omia lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Miksikö koen tarvetta todistella että ei minulle koskaan tule vauvakuumetta? Sehän on vain luonnollinen vastareaktio kun toitotetaan että kyllä sinäkin aivan varmasti tai ainakin hyvin todennäköisesti joskus sen vauvan haluat...
No voithan sanoa, että onhan se aivan mahdollista, ja suhtautua positiivisesti siihen mahdollisuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Miehet tuntuvat kuvittelevan voivansa käännyttää minut tai että alitajuisesti kaikki naiset haluavat omia lapsia.
Moni nainen ei edes alitajuisesti tiedosta haluavansa lapsia ennen kuin oikeanlainen mies osuu kohdalle.
Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä, ja viimeistään vahinkoraskaus korjaa arvomaailman.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä
Niin, että nainen ei voi nauttia seksistä ilman vauvakuumetta.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä
Niin, että nainen ei voi nauttia seksistä ilman vauvakuumetta.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä, ja viimeistään vahinkoraskaus korjaa arvomaailman.
Ja abortti korjaa vahinkoraskauden.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen31v:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Nainen joka nauttii seksistä ei ole täysin vailla lisääntymisviettiä, ja viimeistään vahinkoraskaus korjaa arvomaailman.
Ja abortti korjaa vahinkoraskauden.
Raskaushormonit ehtivät usein ensin ja estävät abortin. Hormonit tekevät naisesta äidin, eikä naisella ole sananvaltaa :xmas: