Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696106:
Kerro mulle mistä tuo sinun persevako-nikkisi oikein tulee!

Paskapöntönpesuketjussa sinuun taisin eka kertaa tietoisesti törmätä (oltiin yllättäen vahvasti eri mieltä viemärisukelluksen mielekkyydestä) joten jotenkin perseeseen päin kallellaan sinä tunnut kaikin tavoin olevan!

Joo, mä tykkään perseistä. Hyvin muodostuneista sellaisista. Tai oikeastaan monenlaisista perseistä. :D

Nikki tulee joogasta, ja on typerä väännös (mieleenjuolahdus) jooga-asanasta (asennosta). Mua huvitti joskus asanoiden nimet, ja yksi suosikkiasanoistani on (utthita) parsvakoon asana. Sitä kutsun edelleen persvakoonasanaksi.

Oikeasti en ole niin vassari kuin tuo Palefacen biisi antaa ymmärtää. ;)

No tuli näköjään sinisenä.

Tää on ainakin suvisten mielestä pahin

http://www.youtube.com/watch?v=ADilN0erl_k&feature=related

Meillä kuusivuotiaskin osaa nää sanat ja laulaa menemään, tämän kun esittää eskarissa niin hyvä tulee :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22693053:
No ne harvat ihmiskunnan todelliset huippuälykkäät, hekin ovat huippuälykkäitä vain jollain kapealla sektorilla, vaikkapa matemaattisesti tai musikaalisesti. Muutoin nämä huippuyksilöt voivat olla ja usein ovatkin monilta muilta taidoiltaan varsin keskivertoja tai jopa selvästi keskivertoa paljon huonompia.

Esimerkkinä nyt vaikka matematiikkanero jonka kielelliset ja sosiaaliset lahjat ja taidot ovat lähinnä olemattomat.

Yleisälykkyys – Wikipedia

Spede ja Hannele Lauri logiikkoinensa on huippu mutta ei ole huono tämäkään eli Ugrilampaat joka on yksi lempikomediasarjoistani kautta aikojen :D

http://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc

Olkaa hyvät!

Joo, mä tykkään perseistä. Hyvin muodostuneista sellaisista. Tai oikeastaan monenlaisista perseistä. :D

Nikki tulee joogasta, ja on typerä väännös (mieleenjuolahdus) jooga-asanasta (asennosta). Mua huvitti joskus asanoiden nimet, ja yksi suosikkiasanoistani on (utthita) parsvakoon asana. Sitä kutsun edelleen persvakoonasanaksi.

Oikeasti en ole niin vassari kuin tuo Palefacen biisi antaa ymmärtää. ;)

Mun mies on joogannut nuorena jolloin se teki paljon muutakin. Meinasi liittyä Hare Krishnoihinkin mutta säikähti kun kävi temppelissä ja näki ne kaikki maailman jättäneet sekopäät jotka pesivät puujumalia ja pukivat niille vaatteita!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22696127:
en ole koskaan kuullukkaan.

Kuinka sä voisitkaan olla kuullut? Sulta puuttuu ulkokorva, välikorva ja sisäkorva sekä aivojen kuuloalueet. En minäkään sinuna kuulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696139:
Mun mies on joogannut nuorena jolloin se teki paljon muutakin. Meinasi liittyä Hare Krishnoihinkin mutta säikähti kun kävi temppelissä ja näki ne kaikki maailman jättäneet sekopäät jotka pesivät puujumalia ja pukivat niille vaatteita!

Mä en ole kovin ideologinen joogi. Syön lihaa, käytän alkoholia, kahvia jne. nautintoaineita. Joogaan hyvän olon vuoksi, ja siksi koska tykkään siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696144:
Kuinka sä voisitkaan olla kuullut? Sulta puuttuu ulkokorva, välikorva ja sisäkorva sekä aivojen kuuloalueet. En minäkään sinuna kuulisi.

nuo pään kaikki toiminnot toimii todella hyvin. nimimerkistä huolimatta..:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä