Ä
"äiti 44v"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696115:
No olkoon, vittu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696115:
Noh.Älykkyyttä ensinnökin on monensorttista. Itse tiedän olevani tunneälykäs. Omaan siis tunne-ja psykologista älyä melkoisesti. Looginen ja matemaattinen älyni taas on 12-vuotiaan tasolla. :|
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696106:Kerro mulle mistä tuo sinun persevako-nikkisi oikein tulee!
Paskapöntönpesuketjussa sinuun taisin eka kertaa tietoisesti törmätä (oltiin yllättäen vahvasti eri mieltä viemärisukelluksen mielekkyydestä) joten jotenkin perseeseen päin kallellaan sinä tunnut kaikin tavoin olevan!
Seuraatko "paaton" MMA fights?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22696097:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696123:No tuli näköjään sinisenä.
Tää on ainakin suvisten mielestä pahin
YouTube - Irwin Goodman - Mutakuono ja lakupelle
Meillä kuusivuotiaskin osaa nää sanat ja laulaa menemään, tämän kun esittää eskarissa niin hyvä tulee![]()
Seuraatko "paaton" MMA fights?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696124:Iski joku vitun sensuuri?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22693053:No ne harvat ihmiskunnan todelliset huippuälykkäät, hekin ovat huippuälykkäitä vain jollain kapealla sektorilla, vaikkapa matemaattisesti tai musikaalisesti. Muutoin nämä huippuyksilöt voivat olla ja usein ovatkin monilta muilta taidoiltaan varsin keskivertoja tai jopa selvästi keskivertoa paljon huonompia.
Esimerkkinä nyt vaikka matematiikkanero jonka kielelliset ja sosiaaliset lahjat ja taidot ovat lähinnä olemattomat.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696133:Spede ja Hannele Lauri logiikkoinensa on huippu mutta ei ole huono tämäkään eli Ugrilampaat joka on yksi lempikomediasarjoistani kautta aikojen
YouTube - Ugrilampaat - Ufonurkka
Olkaa hyvät!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22696107:ja päälle muutenki![]()
Talla kaytetaan jatepuusta nimea biomassa
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696135:No sulle ei ainakaan tule nyrkkeilystä dementiaa![]()
Joo, mä tykkään perseistä. Hyvin muodostuneista sellaisista. Tai oikeastaan monenlaisista perseistä.![]()
Nikki tulee joogasta, ja on typerä väännös (mieleenjuolahdus) jooga-asanasta (asennosta). Mua huvitti joskus asanoiden nimet, ja yksi suosikkiasanoistani on (utthita) parsvakoon asana. Sitä kutsun edelleen persvakoonasanaksi.
Oikeasti en ole niin vassari kuin tuo Palefacen biisi antaa ymmärtää.![]()
Mä just kuuntelin Irwiniä. Ryysyrantaan on mun suosikki.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22696127:en ole koskaan kuullukkaan.
Joo. Pesin muuten alakerran pöntön tänään ja edellisen kerran taisin pestä sen viikko sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696139:Mun mies on joogannut nuorena jolloin se teki paljon muutakin. Meinasi liittyä Hare Krishnoihinkin mutta säikähti kun kävi temppelissä ja näki ne kaikki maailman jättäneet sekopäät jotka pesivät puujumalia ja pukivat niille vaatteita!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22696144:Kuinka sä voisitkaan olla kuullut? Sulta puuttuu ulkokorva, välikorva ja sisäkorva sekä aivojen kuuloalueet. En minäkään sinuna kuulisi.
Mä en ole kovin ideologinen joogi. Syön lihaa, käytän alkoholia, kahvia jne. nautintoaineita. Joogaan hyvän olon vuoksi, ja siksi koska tykkään siitä.