V
vierailija
Vieras
Miten se liittyy mamuihin?
Jos puhutaan ylikansoittumisesta ja ylikulutuksesta, niin eihän se mitenkään kansanvaellukseen liity. Vain ja ainoastaan suomalaisiin, eikö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten se liittyy mamuihin?
Palstapersujemme kirjoitukset ovat yleensä laadultaan niin loistavia tai niin ajankohtaisia, että Titanic upposi koska se oli täynnä maahanmuuttajia.
Ei aina viitti edes vilkaista mitä päihinsä on tänään pälkähtänyt.
Kyllä mä sanoisin, että se liittyy meihin kaikkiin. Mutta ei sitä sillä hoideta, että annetaan porukan kuolla, kaikilla on yhtä suuri oikeus elää, jopa sulla.Jos puhutaan ylikansoittumisesta ja ylikulutuksesta, niin eihän se mitenkään kansanvaellukseen liity. Vain ja ainoastaan suomalaisiin, eikö?
Suomalainen prkl juo maanantaisin ja kirjoittaa vauvapalstalle. Ite et taida olla ihan suomalainen.Onneksi sinä sentään kirjoitat päissäsi
Känni on asia josta alkaa selviämään viimeistään kun viinat loppuu.Onneksi sinä sentään kirjoitat päissäsi
Palstapersujemme kirjoitukset ovat yleensä laadultaan niin loistavia tai niin ajankohtaisia, että Titanic upposi koska se oli täynnä maahanmuuttajia.
Ei aina viitti edes vilkaista mitä päihinsä on tänään pälkähtänyt.
Oot ihan oikeassa. Onpa hyvä, että köyhiä ei lukita enää uppoavaan laivaan, vaan on jotain ihmisoikeuksia. Hyi, tommonen kuulostaa nykyisin julmalta. Jotenkin armottoman epäinhimilliseltä!Kaikkien suvakkien isä vois vähän miettiä että mikä lievästi sanoen olennainen ero oli laivalaisilla ja näillä taikaseinien kupeessa notkuvilla €-surffareilla![]()
Sinä varmasti kerrot sen minulle?Kaikkien suvakkien isä vois vähän miettiä että mikä lievästi sanoen olennainen ero oli laivalaisilla ja näillä taikaseinien kupeessa notkuvilla €-surffareilla![]()
Kaikkien suvakkien isä vois vähän miettiä että mikä lievästi sanoen olennainen ero oli laivalaisilla ja näillä taikaseinien kupeessa notkuvilla €-surffareilla![]()
Sinä varmasti kerrot sen minulle?
Antamasi titteli on muuten todella upea. Ei vaan kuulu mulle koska tää on osin verenperimää ja osin opittua. Mut on kasvatettu siten, että heikompaa ei saa lyödä eikä vahvempaa kannata lyödä eikä maassa makaavaa potkita.
Entäs sinut?
Joskus ohimenevästi olet kirjoitellut jopa fiksusti, mutta et nyt. Toisaalta olen huomannut, että te suvakit tahallaan olette muka ymmärtämättömiä, sillä muuten myönnätte tajuavanne loismuuton todelliset syyt ja ongelmat. Olette kyllä erittäin ahkeria ongelmiensiivoojia maton alle .
Vaikka hyvin ymmärrät asian, selitän kuitenkin. Suomesta Titanicilla oli liki 70 matkustajaa. Takuulla kaikki lähtivät sinne töitä tekemään, jos eivät olleet perheen äitejä pienten lasten kanssa.
Ei ollut taikaseiniä ja ilmaista rahaa tyrkyllä, eivätkä he sitä hakeneetkaan. Oikeisiin töihin he menivät.
Entä sinun loisivat kultapuppelim@tupoikasi? Heidän esi-isänsä ovat tapelleet keskenään jo tuhansia vuosia, joskus siellä oli jopa korkeakulttuuria, vaan ei enää.
Tappelulta ei olla saatu mitään kehitystä aikaan, päinvastoin. Naisten alistamista, sairaan uskonnon valtaa jne barbarismia. Ei näitä geelipersoonia kiinnosta pätkän vertaa työnteko!
Meidät on muuten kasvatettu samoin, minä tosin olen jalostunut omin aivoin ajatellen/päätellen vielä sinua fiksummaksi, koska en ole sinunlaisesi sinisilmä, johon uppoaa kaikki valheelliset nyyhkytarinat. Koskaan en ole lyönyt ketään, lapsiani en ole kurittanut edes luunapilla tms. Asiat on puhuttu kuntoon, kun moni muu vanhempi olisi antanut piiskaa tms.
Lisäksi sinä olet myynyt halvalla isänmaallisuutesi (jos sellaista on edes ikinä ollutkaan), olet antamassa liikaa löysää hihnaa näille, jotka kyllä syövät oitis ruokkivan kätesi.
Siis hä, odotatko tappelua, niinkuin ne alkukantaiset? Ehkä et olekkaan kovin sivistynyt. Haluat vaan murjoa toisilla sanoilla, jotka kuvittelet älykkäiksi, vaikka todennäköisesti et osaa edes tavata koko sanaa......kommenttia ootellessa![]()
Joskus ohimenevästi olet kirjoitellut jopa fiksusti, mutta et nyt. Toisaalta olen huomannut, että te suvakit tahallaan olette muka ymmärtämättömiä, sillä muuten myönnätte tajuavanne loismuuton todelliset syyt ja ongelmat. Olette kyllä erittäin ahkeria ongelmiensiivoojia maton alle .
Vaikka hyvin ymmärrät asian, selitän kuitenkin. Suomesta Titanicilla oli liki 70 matkustajaa. Takuulla kaikki lähtivät sinne töitä tekemään, jos eivät olleet perheen äitejä pienten lasten kanssa.
Ei ollut taikaseiniä ja ilmaista rahaa tyrkyllä, eivätkä he sitä hakeneetkaan. Oikeisiin töihin he menivät.
Entä sinun loisivat kultapuppelim@tupoikasi? Heidän esi-isänsä ovat tapelleet keskenään jo tuhansia vuosia, joskus siellä oli jopa korkeakulttuuria, vaan ei enää.
Tappelulta ei olla saatu mitään kehitystä aikaan, päinvastoin. Naisten alistamista, sairaan uskonnon valtaa jne barbarismia. Ei näitä geelipersoonia kiinnosta pätkän vertaa työnteko!
Meidät on muuten kasvatettu samoin, minä tosin olen jalostunut omin aivoin ajatellen/päätellen vielä sinua fiksummaksi, koska en ole sinunlaisesi sinisilmä, johon uppoaa kaikki valheelliset nyyhkytarinat. Koskaan en ole lyönyt ketään, lapsiani en ole kurittanut edes luunapilla tms. Asiat on puhuttu kuntoon, kun moni muu vanhempi olisi antanut piiskaa tms.
Lisäksi sinä olet myynyt halvalla isänmaallisuutesi (jos sellaista on edes ikinä ollutkaan), olet antamassa liikaa löysää hihnaa näille, jotka kyllä syövät oitis ruokkivan kätesi.
Siis hä, odotatko tappelua, niinkuin ne alkukantaiset? Ehkä et olekkaan kovin sivistynyt. Haluat vaan murjoa toisilla sanoilla, jotka kuvittelet älykkäiksi, vaikka todennäköisesti et osaa edes tavata koko sanaa.
ja heti haastamassa. Mikä näitä oikein vaivaa?
.....kommenttia ootellessasanoin vaan, mistäs sinä tappelun tähän väänsit?
ai niin, suvakithan aina vääntää asiat ihan poskelleen, ja valehtelee
-varsinkin itselleen, kuten sinä![]()
ja valehtelee
-varsinkin itselleen, kuten sinä![]()
ja heti haastamassa. Mikä näitä oikein vaivaa?
Luulet, että olen suvakki, ihme idiootti.ja taas valehtelit, mikäs suvakkeja vaivaa?
(psst, persoonallisuushäiriöhän se)
Alat olla jäljillä.
Sitten vielä kerrot mikä ero on turvapaikalla ja siirtolaisuudella.
Ei se tiedä. Sit se valehtelee. Mikä neuvoksi...Alat olla jäljillä.
Sitten vielä kerrot mikä ero on turvapaikalla ja siirtolaisuudella.
Ei se tiedä. Sit se valehtelee. Mikä neuvoksi...
En ole suvakki, vaikka olen sitä mieltä että oikeasti hädässä olevia pitää auttaa...sille auttamiselle vaan täytyy löytää jokin toinen keino koska Suomi ei pysty olemaan koko maailman sosiaalitoimisto...ja edelleen olen sitä mieltä, että palautus kotimaahan tai sinne mistä tänne on läpsytelty, heti kun tänne tuleva pakolainen tekee rikoksen.