Alkuperäinen kirjoittaja Rahan nostaja:
Tähän samaan ketjuun on pakko nyt valittaa siitä ,kun mua joskus ärsyttää jos pankkiautomaatille on jonoa, ja sit joku rupeaa etsimään korttiaan vasta siinä automaatilla, ja katsoo ensin varmaan saldon ja sit päättää paljon nostaa rahaa.ja nostamisen jälkeen sit laittaa rahat rauhassa lompakkoon ja tutkii vielä tiliotetta hetken, laittaa sen sitten lompakkoon...Ja sit vasta poistuu!!!!!!!!!!!!!!!!
Itse otan kortin etukäteen jo esille lompakosta, nostan rahat ja otan kuitin, ja poistun automaatilta. Vasta sen jälkeen jossain sivummalla laitan rahat ja kuitin lompakkoon, tai tutkin tiliotetta.
no meilläpäin on ihan tyhmiä noi automaatit.Monasti se on itsekin katsottava ensin saldo eikä nostettava rahaa ihan päättömästi

kun olet saldon katsonut niin sitten on joko otetava lisää saldotietoja tai kortti pois koneesta kokonaan???
jonka jälkeen työnnän kortin uudestaan koneeseen ja aloitan alusta

(ja saan kovaäänistä huokailua takaantani kuulla...hohoijaa)
ja nyt pääsen siis nostamaan rahaa

Itseänikin harmittaa että on noin monimutkaista mutta minun vikaniko se sitten on,vai olisiko minun mentävä toista toimenpidettä varten uudestaan jonon viimeiseksi?
Tosin tiedän kyllä aika tarkkaan jo saldoa katsoessa paljon tarvitsen ja jos ei niin paljon tilillä niin otan sitten vähemmän,eli en todellakaan jää arpakuutiota heittämään minkä summan sitten otan.