Ei kaikki suvakit oo "parempia ihmisiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heluna1982
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heluna1982

Vieras
Mä oon aina aatellut että melkein kaikki suvakit on sitä ns. parempaa väkee. Asuu isoissa kaupungeissa, kouluja käyty 20 vuotta, tienaa isosti jne. jne. Melkein kaikki tavalliset ihmiset tuntuu taas olevan semmoisia, ettei tosiaan taho että porukkaa lappaa tänne Afrikasta solkenaan ryöstämään ja raiskaamaan.

Mutta nyt oon huomannu, että tavallisissa ja köyhissäkin on ns. suvakkeja. Vaikka juuri näiden vähätkin hilut tää maahanmuuttopolitiikka tuntuu vievän. Onko se sitten siitä johtuvaa että ton paremman väen propaganda alkaa menee läpi.

Ja mä en siis ees aattele, että se suvakkiporukka olis parempaa. Pikemminkin päin vastoin. Todellisuudesta vieraantunutta kultalusikkaporukkaa joka saanu kaiken aina ilmatteks.

Suvakit on yleensä jotain humanistista paskaa lukeneita naisia, joilla ei oo reaalimaailmasta mitään käsitystä. EN tunne oikeastaan ketään suvakkia ja tunnen kuitenkin todella paljon yrittäjiä, duunareita, uraihmisiä tms.

Yleensä nää ihmiset eivät tuota mitään vaan saavat palkkansa julkiselta sektorilta. Yksityissektorilla suvakkeja ei ole pahemmin, paitsi kenties just jossain maahanmuutolla tienaavista huijariyrityksistä.

Minä en ole töissä käynyt, vaan olen ihan halunnut olla kotiäitinä. Ensimmäinen työpaikkani oli viimesyksynä vok =vastaanottokeskuksessa eteläSuomessa ja halusin siihen juuri vaihtelun ja rakkaudesta heikompia kohtaan.
Olen todella avoin ja hellä ihminen, ainoa mikä minussa saa raivon ja vihan aikaan ovat rasistit.

Oma käsitykseni on, että valtaosa suvaitsevaisista on muiden rahoilla eläviä. On helppo jakaa rahoja, joita ei ole itse ansainnut.

Tämä! Suvakeilla ei ole pienintäkään käsitystä rahapolitiikasta eikä tästä tilanteesta mitä se aiheuttaa Suomen taloudelle. Heille tärkeintä on se, että kelan tuet ilmestyy säännöllisesti tilille ja saa rakastaa ja ymmärtää mamuja koko sydämestään.

Tämä! Suvakeilla ei ole pienintäkään käsitystä rahapolitiikasta eikä tästä tilanteesta mitä se aiheuttaa Suomen taloudelle. Heille tärkeintä on se, että kelan tuet ilmestyy säännöllisesti tilille ja saa rakastaa ja ymmärtää mamuja koko sydämestään.
Voi voi, kuule minä olen töissä ja niin on miehenikin. Joku mainitsi poliitikot, ovathan hekin töissä. Taas tuota ikävää rasismia.

Voi voi, kuule minä olen töissä ja niin on miehenikin. Joku mainitsi poliitikot, ovathan hekin töissä. Taas tuota ikävää rasismia.

Tässä ei ole kyse rasismista, vaan siitä että suurin osa suomalaisista on todella huolissaan nykyhetken tilanteesta. Se ei ole rasismia, että pitää jären päässä ja haluaa hillitä tätä järjetöntä maahanmuuttoa ja mamujen hyysäämistä. Minne on kadonnut suomalainen yhteishenki? Suvakit antavat mieluummin vanhusten kärsiä hoidon puutteesta täällä kuin käännyttää mamuturistit kotimaahansa.

Tässä ei ole kyse rasismista, vaan siitä että suurin osa suomalaisista on todella huolissaan nykyhetken tilanteesta. Se ei ole rasismia, että pitää jären päässä ja haluaa hillitä tätä järjetöntä maahanmuuttoa ja mamujen hyysäämistä. Minne on kadonnut suomalainen yhteishenki? Suvakit antavat mieluummin vanhusten kärsiä hoidon puutteesta täällä kuin käännyttää mamuturistit kotimaahansa.
Miten ajattelit parantaa maamme tilanteen? Mielestäni on aivan julmaa verrata vanhuksia ja maahanmuuttajia toisiinsa. Maahanmuuttajat tulevat tänne sodan ja kidutuksen keskeltä, vanhuksilla on sentään Suomessa omaiset ja hoitohenkilökunta jotka auttavat.

Se että sinä ja kumppanisi valitatte netissä maamme tilanteesta, joka mielestäni johtuu hyvin pitkälti rasismista, ei parane sillä että niistä asioista itkee täällä.

Oma käsitykseni on, että valtaosa suvaitsevaisista on muiden rahoilla eläviä. On helppo jakaa rahoja, joita ei ole itse ansainnut.

Tämä. On taivaan tosi että aniharva suvakki on töissä avoimella sektorilla pl. mamubisneksessä olevat (onko sekään kovin avointa kun viulut maksaa veronmaksaja?). Useimmat suvakit ovat töissä julkisella jos nyt ylipäätään ovat töissä.

Kiva käsitys. Miksi sitten teistä persuista suurin osa on niitä matalimmin koulutettuja, palkattuja ja eniten tukia nostavia?
Persuja on pöksyissäsi... tai ainakin toivot, että olisi.
Ehkä niitä matalasti koulutettuja, pienellä palkalla töitä puurtavia vituttaa kaikkein eniten, että heidän verorahansa menevät muiden maiden kansalaisten elättämiseen. Riikkammilla on siihen paremmin varaa.

Persuja on pöksyissäsi... tai ainakin toivot, että olisi.
Ehkä niitä matalasti koulutettuja, pienellä palkalla töitä puurtavia vituttaa kaikkein eniten, että heidän verorahansa menevät muiden maiden kansalaisten elättämiseen. Riikkammilla on siihen paremmin varaa.

Matalastikkin koulutettu persu tajuaa, että jos jaettava rahamäärä ei lisäänny mutta jakajien määrä kasvaa moninkertaiseksi niin yhden saamat tuet romahtaa. Siksi vähän kouluja käyneet äänestää usein peruja.

Miten ajattelit parantaa maamme tilanteen? Mielestäni on aivan julmaa verrata vanhuksia ja maahanmuuttajia toisiinsa. Maahanmuuttajat tulevat tänne sodan ja kidutuksen keskeltä, vanhuksilla on sentään Suomessa omaiset ja hoitohenkilökunta jotka auttavat.

Se että sinä ja kumppanisi valitatte netissä maamme tilanteesta, joka mielestäni johtuu hyvin pitkälti rasismista, ei parane sillä että niistä asioista itkee täällä.

Julmaa on se, että nuo mamut ovat yhteiskunnallemme niin suuri taloudellinen taakka, että aletaan karsimaan yhteiskunnallisista menoista, mm. Peruspalveluista ja terveydenhoitokuluista. Mikä tarkoittaa nimenomaan sitä, että juurikin vanhukset ja lapsiperheet ovat niitä pahimpia kärsijöitä. Mutta sitähän eivät suvakit tajua, koska mamurakkaus.

Julmaa on se, että nuo mamut ovat yhteiskunnallemme niin suuri taloudellinen taakka, että aletaan karsimaan yhteiskunnallisista menoista, mm. Peruspalveluista ja terveydenhoitokuluista. Mikä tarkoittaa nimenomaan sitä, että juurikin vanhukset ja lapsiperheet ovat niitä pahimpia kärsijöitä. Mutta sitähän eivät suvakit tajua, koska mamurakkaus.
Eli et voi vastata kysymykseen muuten kuin aloittamalla sormin osoittelemaan maahanmuuttajia tästä kaikesta. Kertoisitko nyt sitten kuinka aiot tätä maata parantaa? Siitä olet varmaan samaa mieltä kanssani ettei se onnistu valittamalla ja itkemällä netissä?

Eli et voi vastata kysymykseen muuten kuin aloittamalla sormin osoittelemaan maahanmuuttajia tästä kaikesta. Kertoisitko nyt sitten kuinka aiot tätä maata parantaa? Siitä olet varmaan samaa mieltä kanssani ettei se onnistu valittamalla ja itkemällä netissä?
Ohiksena vastaan, että nyt riittää työntekijältä leikkaaminen. On nostettu päivähoitomaksuja, terveyskeskusmaksuja, leikattu lomarahoja, lisätään työaikaa, jne. Nyt on sosiaalipummien aika maksaa eli tukia pitää karsia erittäin reippaalla kädellä, max 500 euroa / täysi-ikäinen henkilö tukia, niin alkaa työnteko maittaa ihan toisella tavalla.

Eiköhän se parantaminen ala sillä ettei noita matuja oteta enää vastaan yhtä ainuttakaan, ja nämä täällä olevat palautetaan takaisin sinne mistä ovat tulleet asap. Sen jälkeen voidaan paneutua ihan oman maan ongelmiin, ja saada suuria säästöjä aikaiseksi kun ei ole mamuloisia ja niistä aiheutuvia kustannuksia sivumenoineen maksettavana.

• Tykkää
Reactions: poika

Maamme tilanne paranee, kun tänne tulleet elintasosiirtolaiset käänytetään välittömästi, eikä uusia oteta enää loisimaan. Moni on palannut vapaaehtoisesti sinne "sodan ja kidutuksen" keskelle, kun ruoka on ollut täällä pahaa, eikä ole saanut riittävästi diskorahaa. Loput käyvät viettämässä mukavia rantalomia siellä "sodan runtelemassa" kotimaassaan ja saattavat jopa vaimonkin käydä hakemassa sieltä.

Omissa maissa on paljon rauhallisia osia, jonne pakolaiset voivat muuttaa. Olisi sopeutuminenkin huomattavasti helpompaa kuin tänne maailman vaikeimman kielen ja kurjimman ilmaston maahan. Mutta kun se on se ilmainen raha, jota tänne loisia houkuttelee. Avaa sinäkin reppana jo silmäsi.

Yhteistyössä