Millainen mies pakenee jos itseä ja/tai naistaan kovistellaan baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tosimies";30343984]...Ja tämä siis tapauksessa jossaa se oma mies voittaa tappelun, toisessa tapauksessa hän voi olla vaikka kuollut, koomassa tai saanut vaikka elinikäisen aivovamman. Ei varmaan helpota perheen elämää jos mies on joko kuollut tai työkyvytön vai kuinka?...[/QUOTE]

jostain syystä kaikkien palstamammojen ukot tuntuu voittavan kaikki ne tappelut joihin ne joutuu

En minäkään TARVITSE miestä puolustamaan itseäni, mutta mun mielestä on kiva, että se kykenee tekemään niin tarvittaessa. Eikä mun mies ole yleensä se, jonka puolesta tarvii pelätä.

Ymmärrän kyllä kantasi ja mulla ei ole mitään sitä vastaan, että sä osaat ottaa ventovieraan lääppimiset noin rennosti.
Mulle tuollainen teko on sieltä pahimmasta päästä. Se on iljettävää ja alistavaa.

En minä sitä rennosti ota! Mutta toisaalta, minua myös lääpitään äärimmäisen harvoin. Siis niin harvoin, etten edes muista koska viimeksi.

Mutta minä käännän sen päälaelleen, se on lääppijän häpeä ja hänen kyllä annan sen myös kuulla. Sitten on yksi... kröhöm ... väestöryhmä, johon suhtaudun äärimmäisellä varauksella ja joista minulla on pelottavia kokemuksia, eikä silloin edes tapahtunut mitään fyysistä kosketusta. He saavat minussa vihareaktion aikaan alle sekunnissa, mutta hilitsen itseni. Jos joku näistä ihmisistä kävisi lääppimään, voi olla että se olisin minä joka heiluttelisi jotain kättä pidempää ja olisin taatusti putkassa rasismista syytettynä.

En minä sitä rennosti ota! Mutta toisaalta, minua myös lääpitään äärimmäisen harvoin. Siis niin harvoin, etten edes muista koska viimeksi.

Mutta minä käännän sen päälaelleen, se on lääppijän häpeä ja hänen kyllä annan sen myös kuulla. Sitten on yksi... kröhöm ... väestöryhmä, johon suhtaudun äärimmäisellä varauksella ja joista minulla on pelottavia kokemuksia, eikä silloin edes tapahtunut mitään fyysistä kosketusta. He saavat minussa vihareaktion aikaan alle sekunnissa, mutta hilitsen itseni. Jos joku näistä ihmisistä kävisi lääppimään, voi olla että se olisin minä joka heiluttelisi jotain kättä pidempää ja olisin taatusti putkassa rasismista syytettynä.

No, et ota sitten puukkoa mukaan, kun lähdet baariin :)

Itellä on myös toi baareissa käyminen jäänyt lähes kokonaan, känniset ihmiset lähinnä vituttaa nykyään. Ite kun en ole ikinä tykännyt juoda itteäni samanlaiseen koomaan mitä näkee noissa baareissa, ei niitä juttujakaan jaksa kuunnella ketään. Yhessä vaiheessa se pullistelu ja uhoaminenkin rupesi lähinnä rasittamaan. Hyvien ystävien kanssa vietetty ilta on paljon mukavampaa ja leppoisampaa, kuin baareissa notkuminen.

Kun tarpeeksi on nähnyt tota baarielämää, niin siihen vain yksinkertaisesti turtuu ja kyllästyy, illat tuntuu samanlaisilta ja tyhjänpäiväisiltä. On muitakin tapoja tutustua ihmisiin kuin baarit ja muutakin voi tehdä kuin juoda pöydässä kaljaa.

[QUOTE="hmm";30343922]Jouduitko käyttämään paljonkin voimaa jännäkakan pidättelyyn rynnistäessäsi kauhuissasi karkuun ja kiljuessasi muita avuksi?[/QUOTE]

Mielestäni konfliktitilanteiden selvittely kuuluu siihen tarkoituteille tahoille, kuten juuri järjestyksenvalvojille tai poliisille. Saattaisin minä kuitenkin tarvittaessa soittaa itsekin poliisin paikalle, jos lääppijä vaikka repisi naista hiuksista tai muuta vastaavaa. Ja sitäpaitsi oikeastaanhan minun pitäisi olla imarreltu, että ennestään tuntematonkin herrasmies pitää naista viehättävänä. Väkivalta ei ole ikinä ratkaisu.

Ei se tilanteeseen puuttuminen aina automaattisesti tarkoita sitä että siellä ailkaa nyrkit pystyssä mäiskimään. Hallitut liikkeet, maahanvieminen ja käsilukko riittää todella pitkälle. Eikä ketään välttämättä satu yhtään. Ellei halua.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ei se tilanteeseen puuttuminen aina automaattisesti tarkoita sitä että siellä ailkaa nyrkit pystyssä mäiskimään. Hallitut liikkeet, maahanvieminen ja käsilukko riittää todella pitkälle. Eikä ketään välttämättä satu yhtään. Ellei halua.

Olen aina miettinyt, että nämä olisi hyvä hallita.
Mutta olen kamalan laiska aloittamaan mitään uutta.

Tämä oli hauska. Kiitos siitä.

Ammattilaisilla se menee noin, mutta amatöörien tekemä tuo lähinnä näyttää siltä mitä oikeasti on eli ihan "normaalilta" painiottelulta. Tulos vain ratkaistaa sitten myöhemmin oikeussalissa.

Just joo. Amatööri asialla näköjään. Mites sen käsilukossa pidettävän kundin kaverit jotka seisoskelevat jossain sun takapuolella? Saatat saada tuopista, tuolista tai nyrkistä päähäsi siinä sitomisleikkejä leikkiessäsi...

Tuollaiseen sitomistouhuun ei todellakaan kannata koskaan alkaa, ainakaan ellei sulla itsellä ole luotettava posse backuppina paikalla.

[QUOTE="Tosimies";30344084]Just joo. Amatööri asialla näköjään. Mites sen käsilukossa pidettävän kundin kaverit jotka seisoskelevat jossain sun takapuolella? Saatat saada tuopista, tuolista tai nyrkistä päähäsi siinä sitomisleikkejä leikkiessäsi...

Tuollaiseen sitomistouhuun ei todellakaan kannata koskaan alkaa, ainakaan ellei sulla itsellä ole luotettava posse backuppina paikalla.[/QUOTE]

En minä olettanutkaan että tässä joukkotappelua oltiin hakemassa.

[QUOTE="friday";30344081]Tämä oli hauska. Kiitos siitä.

Ammattilaisilla se menee noin, mutta amatöörien tekemä tuo lähinnä näyttää siltä mitä oikeasti on eli ihan "normaalilta" painiottelulta. Tulos vain ratkaistaa sitten myöhemmin oikeussalissa.[/QUOTE]

Siksipä näitä asioita kannattaakin harjoitella, ei se vaikeaa ole.

[QUOTE="Tosimies";30344084]Just joo. Amatööri asialla näköjään. Mites sen käsilukossa pidettävän kundin kaverit jotka seisoskelevat jossain sun takapuolella? Saatat saada tuopista, tuolista tai nyrkistä päähäsi siinä sitomisleikkejä leikkiessäsi...

Tuollaiseen sitomistouhuun ei todellakaan kannata koskaan alkaa, ainakaan ellei sulla itsellä ole luotettava posse backuppina paikalla.[/QUOTE]

+1 joskus kauan aikaa sitten tein itse virheen menemällä maahan mukaan, oletetussa 1 vs 1 tilanteessa.. Hyvin meni kunnes tajusin että tilanne onkin 5vs 1.

Tämä. Aina kannattaa muistaa +1 sääntö. Jos vaikutti, että niitä on 2 niin varaudu kolmeen jne.

Lisäisin vielä aiempaan kommenttiini, että kuten täällä naiset ovatkin jo todenneet, että eivät tarvitse miestä itseään puolustamaan, niin kyllä minäkin odotan puolisoltani oma-aloitteisuutta joutuessaan härinnän tai väkivallan kohteeksi. En minä halua pilata iltaani sen vuoksi, että vaimo kokee tilanteen ikäväksi.

En minä olettanutkaan että tässä joukkotappelua oltiin hakemassa.

Baarissa harvemmin ollaan yksin liikkeellä, ja sillä sun painikumppanilla on varmasti kaverit paikalla. Ja siinä lattialla pyöriessäsi olet itse täysin avuttomana jos ne tulevat jeesaamaan frendiään. Ykkössääntö noissa hommissa on se että pysy itse pystyssä viimeiseen saakka ja ole valppaana ympäristön varalta. Jos täytyy käyttää väkivaltaa niin se on oltava siekalematonta ja kovaa, painavia lyöntejä päähän itse kuitenkaan tasapainoa menettämättä ja joutumatta minkäänlaiseen käsikähmään. Ja samalla pyrittävä tietysti poistumaan paikalta ASAP.

Siksipä näitä asioita kannattaakin harjoitella, ei se vaikeaa ole.

On se. Se että opettaja heittelee aloittelijoita miten sattuu on jo ihan oletus, mutta sitten kun itse yrität samaa perässä niin ei aina mene ihan niin kuin pitäisi. Tai sitten kun joka toinen amatööri yrittää lukita minua niin silloinkin minun on aika helppo väistää.

Puhtaaseen ja nopeaan lukkoon tarvitaan osaamista.

Tämä. Aina kannattaa muistaa +1 sääntö. Jos vaikutti, että niitä on 2 niin varaudu kolmeen jne.

Lisäisin vielä aiempaan kommenttiini, että kuten täällä naiset ovatkin jo todenneet, että eivät tarvitse miestä itseään puolustamaan, niin kyllä minäkin odotan puolisoltani oma-aloitteisuutta joutuessaan härinnän tai väkivallan kohteeksi. En minä halua pilata iltaani sen vuoksi, että vaimo kokee tilanteen ikäväksi.

Et voi sanoa noin!!!!
Et halua pilata iltaasi siksi, että vaimo kokee jonkin tilanteen ikäväksi.
Voi prkle Pessimisti!!!
Et sä nyt hittovie voi sanoa NOIN!!!!!

[QUOTE="Tosimies";30344110]Baarissa harvemmin ollaan yksin liikkeellä, ja sillä sun painikumppanilla on varmasti kaverit paikalla. Ja siinä lattialla pyöriessäsi olet itse täysin avuttomana jos ne tulevat jeesaamaan frendiään. Ykkössääntö noissa hommissa on se että pysy itse pystyssä viimeiseen saakka ja ole valppaana ympäristön varalta. Jos täytyy käyttää väkivaltaa niin se on oltava siekalematonta ja kovaa, painavia lyöntejä päähän itse kuitenkaan tasapainoa menettämättä ja joutumatta minkäänlaiseen käsikähmään. Ja samalla pyrittävä tietysti poistumaan paikalta ASAP.[/QUOTE]

Minä en todellakaan ole avuton maassa ollessani. Mutta joo, tottakai tilanne on eri jos nyrkkiä satelee muualtakin kuin vain yhdestä suunnasta. Minä vain oletin että tässä oli kyse rehellisestä kaksinkamppailusta.

Muutenkin kannattaa miettiä asioita vähän pidemmälle, siellä vastapuolella saattaa ollakkin ihminen vastassa jota ei kiinnosta vittuakaan.. Siinä onkin sitten perus mies helisemässä kun alkaa puukko heilua.

Lisäksi kannattaa huomioida se että osa noista baaritappeluja hakevista känniääliöistä (tai heidän kavereistaan) voi kantaa mukanaan vaikka veistä tai jopa ampuma-asetta nykyään! Paras siis häipyä hyvän sään aikana mestasta jossa meno on vähemmän sivistynyttä tai väki liian kännissä ja sikailevaa IMHO. Mukavempiakin ravintoloita varmasti löytyy.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Aivan, näihin puukkosankareihin on tullut törmättyä. Yks sekopää täällä kylillä kävi hakemassa aseen ja rupesi sillä sitten ammuskelemaan, oli sitä ennen saanut turpaansa joltain tyypeiltä. Ite en enää pyöri samanlaisissa piireissä kuin joskus aikoinaan, ne ajat on menneet, mutta silloin tuli nähtyä kaikenlaista ja ihan oikeasti täysin hulluja ihmisiä, sosiopaatteja, psykopaatteja ja muita vastaavia.

Koskaan ei voi tietää kenen sekopään kanssa joutuu tekemisiin, näitä juttuja on myös selvitelty jälkikäteen aika paljon, joillakin kun on sellaisia tuttuja, että heitä ei todellakaan olisi kannattanut lyödä, ottavat selville kuka olet ja tulevat jengillä kostamaan.

Kun näkee ja kokee kaikenlaista, niin on ainakin itsellä nämä romanttiset mielikuvat väkivallasta karisseet jo vuosikymmeniä sitten.

Fiksuin pakenee, vähemmän fiksu tappelee ja tyhmä ottaa kuokkaan kunniasta.
Harvoin tappelemalla päästään hyvään lopputulokseen. Vaikka kyseessä olisikin paljon otellut kaveri, kyllä tappelussa yleensä otetaan myös muutama isku kotipesään. Kyllä se mustasilmä tai turvonnut poskipää harmittaa jälkikäteen vaikka vastapuoli olisi ottanut lattialla luvun.
Lain mukaan molemmat osapuolet ovat jonkin laisen rikkomuksen tehneet.

Yhteistyössä