Millainen mies pakenee jos itseä ja/tai naistaan kovistellaan baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tosimies";30344388]Viini on drinkki eli juotavaa :-) Ainakin täälläpäin, "Something to drink? Yes, a glass of red wine please."

Ennen ruokaa ehkä joku aperitiivi seurustelun yhteydessä, ruoan jälkeen sitten jokin kiva cocktail. Mutta ei liikaa, ja se ruoka sekä varsinkin hyvä seura on se pääasia meille.

Monesti vaan Suomessa se humaltuminen oli kaveriporukankin kesken se juttu illanvietossa, se alkoi vähän nyppimään välillä...[/QUOTE]

Älä selitä.
Jätkä vetää jallukolaa tai villevallatonta pihvin kanssa :)
Vai sittenkin valkovenäläistä???
:)

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Yööökkkkk..... mä voin vaan kuvitella. Naiset tuntuu olevan useammin huomattavasti sikamaisempia kuin miehet.

Kaveri kerto viime vuoden pikkujouluista kuinka ei ollut saanut siellä hetkenkään rauhaa, vaikka kaikki ihan hyvin tietävät että hän on naimisissa. Miettikääpä jos roolit olisi toisinpäin ja naisia ahdisteltaisiin, lähenneltäisiin samaan tyyliin.

Huumorilla hän oli tähän suhtautunut ja naiset nyt olivat kännissä jne..Joskus vain miettii näitä sukupuolirooleja ja miten kaksinaismoralistessa maailmassa me oikeasti elämme.

Fiksu ja sellainen mies, jolla on paljon menetettävää pakenee tai jättää henkilökunnan hoidettavaksi öykkärit. :)

Yleensä juuri ne, jotka eivät harrasta tai ole ammattinsa puolesta velvoitettuja osaamaan hallita voimankäyttöä ovat niitä pahimpia uhittelijoita.. Osaan itsekin sanallisesti ja tarvittaessa teoriassa pistää jonku ruotuun mutta mielummin vaihdan paikkaa jos sellainen tilanne tulisi ja näin oletan miehenikin tekevän. Eri asia jos todellinen uhka esim.kotona olisi. Olen joskus sellaiseenkin todennut, että minun ns.urani ei kärsisi jostain tuomiosta niinkään joten.. Toki virkani menettäisin varmasti jos päällekävijää kurmuuttaisin.

Mielummin todellakin katsoo vähän minne menee syömään ja muutamat nauttimaan kuin hakemalla hakisi ongelmia. ;)

Ihan kuin se olisi joku vakio, että naisia nyt vaan ahdistellaan ja lääpitään. :D
En edes muista, milloin olisin moiseen käytökseen törmännyt. En montaa kertaa elämäni aikana, enkä ole kavereiltakaan kuullut, että kovin yleistä olisi.

Häppärin ajatusmaailmassa miehet ovat kiimaisia ja aivottomia elukoita jotka himoitsee Lihaa 24/7 ja ne naisten omat miehet rökittävät luisin nyrkein näitä muna kovana kuolaavia miehiä. Ei ole neutraaleita miehiä, tai ylipäätään sellaisia joiden toiminta ei pyörisi Pyhän Vulvan ympärillä tavalla tai toisella.

[QUOTE="ruusu";30344515]Tuossa nyt kuitenkin on edes jotain logiikkaa, toisin kuin siinä että haukutaan nainen huoraksi jos se ei anna... ees lääppiä.[/QUOTE]

Kaipa siinä jotain logiikkaa on, omasta mielestä tämä homoksi haukkuminen tulipa haukut mistä hyvänsä on nykyaikana aika helvetin väsynyt läppä. Tätä homottelua saa jokainen mies kuulla lapsesta asti, joskus tuntuu että ekat sanat mitä lapsi oppii on "vitun homo".

Aikuisen suusta kuulostaa jo todella lapselliselta tämä homottelu, rupeaa miettimään mikähän mahtaa olla ihmisen henkinen ikä.

Kaipa siinä jotain logiikkaa on, omasta mielestä tämä homoksi haukkuminen tulipa haukut mistä hyvänsä on nykyaikana aika helvetin väsynyt läppä. Tätä homottelua saa jokainen mies kuulla lapsesta asti, joskus tuntuu että ekat sanat mitä lapsi oppii on "vitun homo".

Aikuisen suusta kuulostaa jo todella lapselliselta tämä homottelu, rupeaa miettimään mikähän mahtaa olla ihmisen henkinen ikä.

Totta tuokin.

Mutta en tuota huoritteluakaan kovin korkealle arvostaisi. Kyllä sitä tytöt kuulee riittävästi ja riittävän pienestä pitäen, ja sama laulu jatkuu hautaan asti.

[QUOTE="ruusu";30344554]Totta tuokin.

Mutta en tuota huoritteluakaan kovin korkealle arvostaisi. Kyllä sitä tytöt kuulee riittävästi ja riittävän pienestä pitäen, ja sama laulu jatkuu hautaan asti.[/QUOTE]

Mistäs mä tän juuri kuulin tai luin, kuinka jotain tyttöä oli kiusattu niin pahasti, että tappoi itsensä. Häntä oli haukuttu huoraksi ja lutkaksi vaikka oli neitsyt, juorupuheet kun saavat joskus ihan omat siivet ja elävät omaa elämäänsä.

Ei tämä naisten huorittelukaan kovin terve ilmiö ole, yhtä entistä tyttöystäväänikin haukuttiin kylän pahimmaksi huoraksi ja lutkaksi, hän oli ollut tasan yhden miehen kanssa minua ennen.

Ja lisään tähän senverran, että jokainen nainen saa harrastaa niin monen ihmisen kanssa seksiä kuin häntä huvittaa. Se ei tee kenestäkään huoraa, eikä alenna kenenkään ihmisarvoa. Emme elää enää missään keskiajalla, jossa naisilla on siveysvyöt ja he menevät neitsyenä naimisiin.

Puristelijoita on baarit pullollaan, mutta että olisi jotakin uhkaavia tilanteita naiselle...harvemmin. Muutamia olen ollut todistamassa, näissä mies on ollut kännissä ja käyttäytynyt väkivaltaisesti naista kohtaan. Tällöin vieraat miehet ja naisetkin ovat puolustaneet uhria. (tämä ei ole ollut sellainen tilanne jossa nainen on läpsinyt puoli iltaa vaivihkaa miestänsä lättyyn ja sitten päässyt esittämään uhria)

Olen varmaan luolanainen (vai-mikä-se-oli), koska mulle tulis paha mieli (vähintäänkin jäisin tumput suorana ja huulipyöreenä tsiigaamaan perään:D) jos mies jättäis mut yksin baariin uhkailtavaks.
En osaa edes kuvitella että mies niin tekisi.
En ole seläntakaa huutelija, mutta kyllä mä mielelläni menen miehen kainaloon turvaan jos kokisin itseni uhatuks, VAIKKA pidän tarvittaessa varmanoloisesti puoleni.
En osaa sanoa mistä tää tällainen johtuu.

Niin ja vastaus kysymykseen: Ei ole minun mies jos jättää mut "oman onnen nojaan".

Alkuperäinen kirjoittaja Ei käy tasan...;30344927:
Te tavalliset naiset ette voi tajuta millaista häppyn elämä on. Sellaista se on, kun saa kenet vaan.

Tai sitten ciervo on rupsahtanu. :o *en kai mä tollai vaan oikeesti kirjottanu*:D

Yhteistyössä