miehen teiniaikainen naipuolinen kaveri vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijattuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietippäs, et miks olis tehny niin? Jos ei yhtään kiinnosta niin eikö silloin olis a. jättäny numeron antamatta b. jättäny vastaamatta jo ekaanki viestiin ja viimeistään tokaan c. vastannut että sori ei kiinnosta viestittely sun kanssa jne. että jos on vastaillu - yksisanaisestikin niin jonkinverran kuitenkin kiinnostaa, vaikka ei sen vakavammin mut "haluaa pitää portin auki" sinne naisen suuntaan tai sitte on suhde. Joka tapauksessa ei oo kaikki ihan ok mun mielestä tollasessa.

Mies EI ole antanut numeroaan, näin ainakin mulle kertoi. Ja he obat vanhoja tuttuja

Mitäpä jos olet tosi mustis ja sen takia mies ei halua turhasta riitaa ja pimittää asioita? Jos hän on sun kanssa niin miksi oletat että hän olisi silloin jostain toisesta kiinnostunut? Onko pettänyt aiemmin?

Alkuperäinen kirjoittaja mitäpä;29210244:
Mitäpä jos olet tosi mustis ja sen takia mies ei halua turhasta riitaa ja pimittää asioita? Jos hän on sun kanssa niin miksi oletat että hän olisi silloin jostain toisesta kiinnostunut? Onko pettänyt aiemmin?

on pettänut kun olin raskaana.. Mut luulis silti että voi kertooketä kavereota tapaa. On miehellä muitakin naispuolisia kavereita mut ei niitä oo salaillu. Sain tietää myös toisesta naispuolisesta kaverista jonka viedtejä on poistellu..

Mietippäs, et miks olis tehny niin? Jos ei yhtään kiinnosta niin eikö silloin olis a. jättäny numeron antamatta b. jättäny vastaamatta jo ekaanki viestiin ja viimeistään tokaan c. vastannut että sori ei kiinnosta viestittely sun kanssa jne. että jos on vastaillu - yksisanaisestikin niin jonkinverran kuitenkin kiinnostaa, vaikka ei sen vakavammin mut "haluaa pitää portin auki" sinne naisen suuntaan tai sitte on suhde. Joka tapauksessa ei oo kaikki ihan ok mun mielestä tollasessa.

Mä en kyllä ole ihan samaa mieltä. Jos mä tapaisin jonkun vanhan kaverin jonka kanssa juttelisin baarissa ja sitten pyytäis mun numeroa niin en mä kehtais sanoa että en kyllä anna. Tai jos sais mun numeron esim. numerotiedustelusta ja viestisi tyyliin "moi, mitäpä kuuluu" niin en todellakaan heittäisi mitään "sori mutta ei kiinnosta viestitellä sun kanssa" -vastausta.

Oonko mä nyt ainut jonka mielestä toi olis todella tylyä ja omituista käytöstä. Eriasia jos ei ois vanha tuttu tai jos alkaisi oikeasti ehdotella jotain. Mutta mun kaveripiireissä ihmisillä on sekä nais- että miespuolisia tuttuja eikä kuulumisten vaihtelu niiden kanssa ole mitenkään omituista. Eikä uhkaa mitenkään parisuhdetta.

Mä en kyllä ole ihan samaa mieltä. Jos mä tapaisin jonkun vanhan kaverin jonka kanssa juttelisin baarissa ja sitten pyytäis mun numeroa niin en mä kehtais sanoa että en kyllä anna. Tai jos sais mun numeron esim. numerotiedustelusta ja viestisi tyyliin "moi, mitäpä kuuluu" niin en todellakaan heittäisi mitään "sori mutta ei kiinnosta viestitellä sun kanssa" -vastausta.

Oonko mä nyt ainut jonka mielestä toi olis todella tylyä ja omituista käytöstä. Eriasia jos ei ois vanha tuttu tai jos alkaisi oikeasti ehdotella jotain. Mutta mun kaveripiireissä ihmisillä on sekä nais- että miespuolisia tuttuja eikä kuulumisten vaihtelu niiden kanssa ole mitenkään omituista. Eikä uhkaa mitenkään parisuhdetta.

mä en oo kaverisuhteista mustis. Mut tän jutun asettelu on nyt omituinen, miks nainen päivästä toiseen lähettää viestin "moi" ilman että saa soihen vastauksen! Yli 20 viestiä oli joihin ei ollut mies vastannut, ellei mies sotten ole poistanut viestejä välistä

mä en oo kaverisuhteista mustis. Mut tän jutun asettelu on nyt omituinen, miks nainen päivästä toiseen lähettää viestin "moi" ilman että saa soihen vastauksen! Yli 20 viestiä oli joihin ei ollut mies vastannut, ellei mies sotten ole poistanut viestejä välistä

No okei, toi ei vaikuta ihan normaalilta, myönnetään. ;)

Aiempi kommenttini oli lähinnä vastaus näihin ihmettelyihin että miksi mies ois antanut numeronsa tai että jos joskus on vastannut viesteihin niin selvästi tahtoo jotain enemmän. Musta noin yleisesti jos joku viestii että moi mitä kuuluu ja toinen vastaa että mitäpä tässä niin en olis kovin järkyttynyt vielä.

ehkä miehes on antanut naiselle käsityksen, että on kiinnostunut tästä. tai sitten aika monella naisella on sellainen tyyli, että jos mies kiinnostaa, niin niitä vähät kiinnostaa onko mies varattu vai ei. yrittävät konstilla millä hyvänsä., vaikka mies ei haluaisikaan.

No onko siellä puhelimessa välitystiedot tallessa? Siitähän vois saada tietoa lähetelläänkö niitä viestejä tämän naisen numeroon useinkin.

ei ollut mies poistanut viestejä..kysyin ja katsottiin uhdessä.

Nyt viimrsen viikon tältä naiselta on tullut taas viestejä joissa lukee vain yksi sana: "moi"!
Rupee kyllä itseäni jo niin häiritseen että lähetän itse naiselle oian viestin että voiko lopettaa :) nsurettavaa. En siis ole kehdannu soittaa tälle vielä, mutta numeron otin talteen.
Ja mitä mä voin sille laittaa viestiin? Että moi miks lähettelet miehelle jatkuvasti viestejä jos et saa vastausta..?! Mitähän tää nainen haluaa

kävin fb:ssä kurkkimassa sen miehen nimen, mut enjän mä nyt kehtaa sitä sotkee tämmösee hölmöilyyn. Nainen on kotiäitinä ja jos sillä onki tylsää,. Jos mä nyt odotan et 50 viestä tulis nii boisin lähettää viestin et kaipaako seuraa vai onko mt. Ongelmia. En nyt viittis oman miehen nimelläkään viestiä lähettää

Ei, apua. Miten te voitte elää tuollaisessa parisuhteessa, ihan järjetöntä kyttäystä ja kyyläystä, kyllä se vaan taitaa olla niin, että jos puoliskoon menee luotto, niin menee koko parisuhde.

Joku vielä kyttää sun puolesta ukkoos kuppilassa ja juoruu sulle tekemisiä, ihan karmeeta :) Jos noin kovasti vaivaa, niin laita sille naiselle viestiä tai laittakaa miehes kans yhdessä, kun niitä kerta yhdessä luettekin :) Mä en nyt tiedä ketä mä säälisin eniten...

[QUOTE="vieras.";29227890]Ei, apua. Miten te voitte elää tuollaisessa parisuhteessa, ihan järjetöntä kyttäystä ja kyyläystä, kyllä se vaan taitaa olla niin, että jos puoliskoon menee luotto, niin menee koko parisuhde.

Joku vielä kyttää sun puolesta ukkoos kuppilassa ja juoruu sulle tekemisiä, ihan karmeeta :) Jos noin kovasti vaivaa, niin laita sille naiselle viestiä tai laittakaa miehes kans yhdessä, kun niitä kerta yhdessä luettekin :) Mä en nyt tiedä ketä mä säälisin eniten...[/QUOTE]

ai jos suhde ei ole täydellinen niin ei sais olla yhdessä? Ihmisiä ja parisujteita on erilaisia. Ollaan molemmat onnellisia tässä suhteessa mutta luotto meni joskus ja sitä ollaan korjailtu ja virheistä opittu. En jatkais suhdetta jos en mäkis hyvää tulevaisuutta.
Tiedän itse olevani säälittävä kun vatvon näin tyhmää asiaa tekemättä yhtään mitään.ehkä mullakin on liikaa vapaa-aikaa miettiä tämmösiä...

Siihen pisteeseen tää ei kyl mee että lahvilaan pitäs kyttään öähtee, ehei!