Millainen mies pakenee jos itseä ja/tai naistaan kovistellaan baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän ne miehet hoida lissukan ja häppärin seksuaaliterveyttä, ettei mimmien tussu kuivahda ikuisiksi ajoiksi siitä jos mies ei hakkaisikaan lähentelijöistä suolia ulos.

No höh ja voi ei.
Sua ei näemmä miellyttänyt mun ajatusmaailma yhtään.
images

Mä kyllä ajattelin että rintsessan sais pelastettua hädästä muullakin tavalla kuin suolestamalla ne vaanijat.
m0439.gif

Siinä on järkkäri niskassa äkkiä jos aiheuttaisi ;) Ei še mee yleensä niin, poikaystävä kun tulee paikalle niin tilanne on hallinnassa. Kauhea ois olla miehen kanssa kuka vähät välittäisi mitä toiset miehet tekee hänen naiselleen :/

Ihan kysymys, montako "oikeaa" turpakäräjää olet ikäsi aikana nähnyt baarissa tai kadulla ?
Onko sinulla oikeasti käsitystä, kuinka paljon sattuu ja tapahtuu kun kaksi 80-100 kg miestä/jäktää alkaa tosissaan lyömään kunnolla ?
Ja kauanko kestää baarissa järkkärien paikalle tulo ?
Ja kuinka monta kertaa sitä ennen kerkiääkään nyrkillä lyömään ?
Ja vaikka poliisit pitäisi paikalle soittaa niin montako kertaa olet nähnyt tilanteen jatkuvan baarin ulkopuolella ?

Voin itse vastata että olen nähnyt useammankin, kun hieman viinassa/aineissa olevat miehet alkaa toisiaan todella lyömään, niin sattuu. On ollut murtuneita rystysiä, murrettuja/paikaltaan väännettyjä olkapäitä, kyynärpäitä jne. Järkkärien paikalle tulo on ihan tuurista kiinni. Lyöntejä tuossa ajassa kerkeää laskemaan sen yli 10 kpl. Ja jos toinen makaa maassa niin muutaman vielä lisää. Viimeiseen kohtaan, kertaa x. On ollut tapauksia, missä on tätä "painu vittuun, haen järkkärit" tyyppiä jääty odottamalla odottamaan baarin ulkopuolelle ja jatkettu seillä selvittämistä ihan kättäpidemmän kanssa.

• Tykkää
Reactions: Nuri
No itse lähden siitä, että hoidan itse asian, mikäli se kohdistuu minuun. Osaan ihan itesekin pitää puoliani lääppijöille ja muille. Varmaan jossakin vaiheessa hyväksyisin myös miehen avun, mutta en ole hänen omaisuuttaan ja osaan ihan aikuisena ihmisenä huolehtia itse itsestäni.

No itse lähden siitä, että hoidan itse asian, mikäli se kohdistuu minuun. Osaan ihan itesekin pitää puoliani lääppijöille ja muille. Varmaan jossakin vaiheessa hyväksyisin myös miehen avun, mutta en ole hänen omaisuuttaan ja osaan ihan aikuisena ihmisenä huolehtia itse itsestäni.

Okei. Mullekin kyllä toimii naiset jotka osaa puolustautua, MUTTA jotka ei dissaa miehen suojeluhaluja. Suomessa moni nainen tuntuu politisoivan asian: mies toimii ideologisesti väärin. Aika ontuva näkemys yhteiskuntateoreettisesti, sillä feminismin ei tarvitse merkitä tätä.

En myöskään koskaan voisi miellyttää naista täysin ilman omaa nautintoani ja suostumustani eli esim. "jättää suojelematta" kun nainen ei tykkää.

Okei. Mullekin kyllä toimii naiset jotka osaa puolustautua, MUTTA jotka ei dissaa miehen suojeluhaluja. Suomessa moni nainen tuntuu politisoivan asian: mies toimii ideologisesti väärin. Aika ontuva näkemys yhteiskuntateoreettisesti, sillä feminismin ei tarvitse merkitä tätä.

En myöskään koskaan voisi miellyttää naista täysin ilman omaa nautintoani ja suostumustani eli esim. "jättää suojelematta" kun nainen ei tykkää.

Niin mutta! Voisiko sen suojeluhalun kohdentaa johonkin missä oikeasti tarvitsee suojelua! Humalainen lääppijä ei oo kovinkaan suuri uhka, minusta.

valtaosa ei tunnu käsittävän kunnian ja terveyden suojelun eroa

Ilmeisesti ei. Tai sitten näitä tosiaan pidetään yhtä arvokkaina?

Terveyden suojelu taitaa olla ihan laissa säädetty kansalaisvelvollisuudeksi ja sitä tukemassa on mm. hätävarjelulaki, joka oikeuttaa fyysisenkin puuttumisen, jos tilanne niin vaatii. Tää taas ei liity sukupuoleen millään tavalla vaan velvoite on sama oli kyseessä mies tai nainen. Silloin varmaan kaikki tekis voitavansa auttaakseen tasa-arvoisesti, niin naista kuin miestäkin?

Yhteistyössä