Millainen mies pakenee jos itseä ja/tai naistaan kovistellaan baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasmiess

Vieras
Jos miehen naista lääpitään baarissa tai miestä itseään kovistellaan, niin mitä jos mies pakenee paikalta karkuun? Arvostatko? Pitäiskö miehen jäädä "selvittämään tilanne" tai puolustamaan kunniaa?

Jos miehen pitäisi tapella jokaisen kännisen ääliön kanssa mihin yöelämässä törmää, niin ei sitä kerkeäisi muuta tehdä kuin tapella. Miksi antaa jonkun ääliön pilata hyvä ilta, lähtee mielummin menemään tai kertoo pokelle asiasta ja viettää mukavan loppuillan.

Näin tekee fiksut miehet, muut rupeavat riehumaan ja selvittelevät sitten näitä asioita kuukausitolkulla oikeussaleissa ja poliisin kanssa. Pahimmassa tapauksessa joudut maksamaan itsesi kipeäksi vahingonkorvausten muodossa.

Jos mä saan tuomion pahoinpitelystä niin siinä lähtee sitten toimeentulo ja harrastus samalla kertaa, joten ihan pikkujutun takia ei viitsi alkaa tappelemaan.

Kunnia on jossain muualla kuin uhoamisessa, väkivallassa ja "tilanteen selvittämisessä". Minä en arvosta reikäpäisiä "käytsä mulle?" - tyyppejä pätkän vertaa. Fiksu ihminen poistuu tilanteesta ja antaa toisten räyhätä yksinään.

Eri juttu sitten totta kai, jos toiseen käydään käsiksi. Mutta senkin voi hoitaa tahdikkaammin kuin minä joskus on nähnyt joidenkin tekevän.

Jos mua lääpitään, osaan hoitaa asian itse. Kovistelu taas... onhan noita uhoajia aina. Mä yleensä siinä tapauksessa vinkaan baarin henkilökuntaa paikalle. Paeta ei silloin tarvitse, muttei myöskään ryhtyä nyrkein asiaa ratkomaan.

Jos mun mies suuttuisi ja löisi (en ole ikinä moista nähnyt) kävisi siinä luultavasti huonosti, voimaa kun riittää vaikka toisenkin miehen tarpeiksi. Ei oo kakku kiva vaikka se tulisi itsepuolustuksesta tai naisen puolustamisesta.

Fiksu ja nykyaikainen mies ei provosoidu turhaan pienistä konfrontaatiotilanteista. Jos olen viettämässä iltaa vaimoni kanssa ravintolassa ja joku mies käyttäytyisi mielestäni asiattomasti, esimerkiksi puristelisi vaimoani tai haastaisi minua fyysiseen kamppailuun, niin pyytäisin järjestyksenvaljojaa puuttumaan tilanteeseen. Jos se ei auttaisi ja asiaton käytös jatkuisi niin poistuisin paikalta vähin äänin ja toivoisin, että vaimo seuraisi minun mukanani. Jos tilanne kaikesta huolimatta eskaloituisi fyysiseksi väkivallaksi niin pyytäisin tarjoilijaa soittamaan paikalle poliisit.

Analysoinut vuosien varrella ja joo olen siihen johtopäätökseen tullut että hölmöily johtui ihan täysin omasta epävarmuudesta ja peloista.. Nyt paljon myöhemmin kun noita miettii niin yhdessäkään tapauksessa ei ole ollut tippaakaan järkeä mukana.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ite oon aina pitänyt noita kännissä uhoajia tosi reppanoina, ei ole monilla asiat hyvin ja paha on olla. Fiksu mies osaa käyttäytyä kännissäkin, eikä tee itsestään ääliötä joka kerta ja tosimiehillä on senverran hyvä itsetunto ettei tarvitse kännissä uhota kuin uhmaikäinen pikkulapsi.

Enpä tiedä mitään säälittävämpää näkyä kuin joku kännissä uhoava ääliö.

Fiksu ja nykyaikainen mies ei provosoidu turhaan pienistä konfrontaatiotilanteista. Jos olen viettämässä iltaa vaimoni kanssa ravintolassa ja joku mies käyttäytyisi mielestäni asiattomasti, esimerkiksi puristelisi vaimoani tai haastaisi minua fyysiseen kamppailuun, niin pyytäisin järjestyksenvaljojaa puuttumaan tilanteeseen. Jos se ei auttaisi ja asiaton käytös jatkuisi niin poistuisin paikalta vähin äänin ja toivoisin, että vaimo seuraisi minun mukanani. Jos tilanne kaikesta huolimatta eskaloituisi fyysiseksi väkivallaksi niin pyytäisin tarjoilijaa soittamaan paikalle poliisit.
:O

"Fiksu ja nykyaikainen" tarkoittaa tässä tapauksessa ilmeisesti täysin munatonta. Syvällä sisimmässään jokainen nainen haluaa lisääntyä sellaisen miehen kanssa, joka on vahva, omaa hyvät geenit ja valmiudet puolustaa perhettään. Ei sellaisen, joka vaaran uhatessa juoksee karkuun. Vässykkämiehet otetaan aviomiehiksi vain siksi, että he ovat usein valmiita elättämään naisen, palvomaan häntä ja alistumaan hänen tahtoonsa eivätkä käy vieraissa naisissa matalan testosteronin ja arkuuden vuoksi. Ei sen takia, että he olisivat oikeita miehiä sanan varsinaisessa luonnollisessa merkityksessä suvunjatkumisen turvaamismielessä.

[QUOTE="Uskomatonta";30343841]:O

"Fiksu ja nykyaikainen" tarkoittaa tässä tapauksessa ilmeisesti täysin munatonta. Syvällä sisimmässään jokainen nainen haluaa lisääntyä sellaisen miehen kanssa, joka on vahva, omaa hyvät geenit ja valmiudet puolustaa perhettään. Ei sellaisen, joka vaaran uhatessa juoksee karkuun. Vässykkämiehet otetaan aviomiehiksi vain siksi, että he ovat usein valmiita elättämään naisen, palvomaan häntä ja alistumaan hänen tahtoonsa eivätkä käy vieraissa naisissa matalan testosteronin ja arkuuden vuoksi. Ei sen takia, että he olisivat oikeita miehiä sanan varsinaisessa luonnollisessa merkityksessä suvunjatkumisen turvaamismielessä.[/QUOTE]

Ai vaaran uhatessa? :D

Eli kun reppana korsto tulee uhittelemaan niin se on suuri vaaran paikka? Minusta vaaran paikka olisi joku ihan muu, kotiin tunkeutuja tai onnettomuudelta säästyminen. Sotaan lähteminenkin on parempaa kodin ja perheen puolustamista kuin nyrkkitappelu baarissa kunnian takia :D

No, provo sinä varmaan olet. Tai sitten Pohjanmaalta. Hahhahahhahahaha.

"Fiksu ja nykyaikainen" tarkoittaa tässä tapauksessa ilmeisesti täysin munatonta. Syvällä sisimmässään jokainen nainen haluaa lisääntyä sellaisen miehen kanssa, joka on vahva, omaa hyvät geenit ja valmiudet puolustaa perhettään. Ei sellaisen, joka vaaran uhatessa juoksee karkuun. Vässykkämiehet otetaan aviomiehiksi vain siksi, että he ovat usein valmiita elättämään naisen, palvomaan häntä ja alistumaan hänen tahtoonsa eivätkä käy vieraissa naisissa matalan testosteronin ja arkuuden vuoksi. Ei sen takia, että he olisivat oikeita miehiä sanan varsinaisessa luonnollisessa merkityksessä suvunjatkumisen turvaamismielessä.[/QUOTE]

T. Aivoton Luolanainen

Luolamies ajat oli ja meni, enää ei naistakaan kolkata nuijalla päähän ja viedä luolaan, toki joillakin naisilla nämä luolamiesjat on jääneet vieläkin päälle, mutta veikkaan että suurin osa nykyajan fiksuista naisista arvostaa muunlaisia miehiä kuin luolamiehiä, sellaisia joilla jotain siellä korvien välissä myös on.

Ei se oo pakenemista jos pyytää järjestyshenkilökuntaa poistamaan häirikön baarista. Jos taas kieltäytyvät, on baari ainakin minusta tappelevien örveltäjien paikka eikä siis sellainen missä voisi viihtyä. Ja noita baareja piisaa, miksi jäädä huonoon?

"Fiksu ja nykyaikainen" tarkoittaa tässä tapauksessa ilmeisesti täysin munatonta. [/QUOTE]
Ei välttämättä se voi myös tarkoittaa sitä ettei halua tuhlata ruutia harakoihin, mistä nää baari keissit yleensä lähtee jostain 5€ juoman kaatamisesta tai vahinko tönäisystä.. Jokainen voi ihan omassa päässä miettiä kannattaako ottaa riskejä noiden asioiden takia, 1 lyönti voi tappaa/ se 1 lyönti saattaa uhrille tai tekijälle meinata loppuelämän mittaista tuomiota..

Jos miehen naista lääpitään baarissa tai miestä itseään kovistellaan, niin mitä jos mies pakenee paikalta karkuun? Arvostatko? Pitäiskö miehen jäädä "selvittämään tilanne" tai puolustamaan kunniaa?

Onko sulla jokin pahakin trauma tällaisesta tilanteesta jäänyt, kun kerta toisensa jälkeen pitää tää sama avaus tehdä? Millaista vastausta haet, että olisit tyytyväinen?

Entä jos kävisit asiaa läpi jonkun ammattilaisen kanssa? Täätä palstalta tuskin apua saat.

Ei sellaisen, joka vaaran uhatessa juoksee karkuun.[/QUOTE]

Jos känniset kapakkatappelut sulle edustaa vaaraa, niin mä voin kertoa, et niiltä on maailman helpoin välttyä. Pysyy poissa kapakasta, jos ei osaa ryypätä rähjäämättä.

Veikkaan, että jos olisin mieheni kanssa missä tahansa ja joku täysin random tyyppi tulis mua puristelemaan tai lääppimään, niin uskon ja toivon, että se vetäis sitä lättyyn ajattelematta asiaa vähääkään.

Toki olen sitämieltä, että väkivaltaa tai fyysistä kontaktia tulee vältää viimeiseen asti ja monet asiat selviää puhumalla. Liian uhkaavasta tilanteesta pitää osata poistua. Jostain turhasta läyhääjästä ei tarvitse välittää, mutta kyllä mun mielestä vaimoon kohdistuva lääppiminen miehen silmien edessä menee jo sen verran kenen tahansa sietokyvyn yli, että kyllä siinä on suotavaa tempasta.

Onko sulla jokin pahakin trauma tällaisesta tilanteesta jäänyt, kun kerta toisensa jälkeen pitää tää sama avaus tehdä? Millaista vastausta haet, että olisit tyytyväinen?

Entä jos kävisit asiaa läpi jonkun ammattilaisen kanssa? Täätä palstalta tuskin apua saat.

Mulla on jäänyt traumat palsta-apinoiden ajatusmaailmasta ja sitä koitan tässä heidän edukseen korjata :)

Yhteistyössä