V
Vierasmiess
Vieras
Jos miehen naista lääpitään baarissa tai miestä itseään kovistellaan, niin mitä jos mies pakenee paikalta karkuun? Arvostatko? Pitäiskö miehen jäädä "selvittämään tilanne" tai puolustamaan kunniaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:OFiksu ja nykyaikainen mies ei provosoidu turhaan pienistä konfrontaatiotilanteista. Jos olen viettämässä iltaa vaimoni kanssa ravintolassa ja joku mies käyttäytyisi mielestäni asiattomasti, esimerkiksi puristelisi vaimoani tai haastaisi minua fyysiseen kamppailuun, niin pyytäisin järjestyksenvaljojaa puuttumaan tilanteeseen. Jos se ei auttaisi ja asiaton käytös jatkuisi niin poistuisin paikalta vähin äänin ja toivoisin, että vaimo seuraisi minun mukanani. Jos tilanne kaikesta huolimatta eskaloituisi fyysiseksi väkivallaksi niin pyytäisin tarjoilijaa soittamaan paikalle poliisit.
Jos miehen naista lääpitään baarissa tai miestä itseään kovistellaan, niin mitä jos mies pakenee paikalta karkuun? Arvostatko? Pitäiskö miehen jäädä "selvittämään tilanne" tai puolustamaan kunniaa?
Onko sulla jokin pahakin trauma tällaisesta tilanteesta jäänyt, kun kerta toisensa jälkeen pitää tää sama avaus tehdä? Millaista vastausta haet, että olisit tyytyväinen?
Entä jos kävisit asiaa läpi jonkun ammattilaisen kanssa? Täätä palstalta tuskin apua saat.