Miksi ET meikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luppakani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luppakani

Vieras
Jos et meikkaa niin miksi?

Oma vastaus: En pidä tunteesta että naamalla on jotain ylimärääistä, myöskin mössöjen poispesemiseen menee aikaa. Sekin ekstrana että pinnalliset miehet eivät jää katsomaan. ;)

Ei oo tullu nuorena opeteltua tuota taitoa ja nyt aikuisenakaan ei huvita aloittaa opettelua. Joskus koitin jotain ripsaria laittaa, mutta sohin sen silmään ja siihen jäi opettelu :D

En yleensä meikkaa. Tosi harvoin, jos olen lähdössä viihteelle ja silloinkin todella vähän eli luomiväriä ja kajalkynää käytän.
Uskallan näyttää siltä kuin näytän, ilman meikkiä. Enkä jaksais joka aamu alkaa meikkailemaan.

Mulla on kausia jolloin meikkaan, ja kausia jolloin en meikkaa. Johtuu lähinnä vaan laiskuudesta, en jaksa meikata, enkä jaksa meikkejä puhdistaa. (toki naama pitää silti pestä mutta meikkien pesu on paljon enemmän aikaa vievää).

Lisäksi nyt kun olen saanut ihon parempaan kuntoon niin ei mun oikeastaan tartte. Kulmat ja ripset laitatan kestovärillä niin kehtaa käydä töissä ilman pakkelia. Ja vähitellen itseruskettava kasvovoide on meikkipussin helmi, vaivatonta.

Juhliin on sitten kiva meikata kun se on vähän "extraa" :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24152245:
Jep :) Sitäpaitsi meikki iholla tuntuu kuin iho olisi likainen ja naama pitäisi käydä pesemässä.

Minä aina unohdan, kun harvoin laitan ripsiväriä ja tavalliseen tapaan hinkkaan silmiäni, kun väsyn tai pitkästyn. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24152245:
Jep :) Sitäpaitsi meikki iholla tuntuu kuin iho olisi likainen ja naama pitäisi käydä pesemässä.

Äijä kehuu (?) minua eksoottisen näköiseksi... tukka kuin papukaija ja naama kuin paviaanilla, paitsi meikattuna muistutan mandrillia. :laugh: Suuni aukeaa yhtä paljon ja yhtä suureksi, kuin paviaanilla. :saint:

Turha tässä maaleilla on kikkailla.

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello
Minä aina unohdan, kun harvoin laitan ripsiväriä ja tavalliseen tapaan hinkkaan silmiäni, kun väsyn tai pitkästyn. :ashamed:
Ja sitten näyttää tältä:

images

• Tykkää
Reactions: Huspati Huta
kuvitelkaa, minä, ihminen joka en lähtenyt edes roskia viemään ilman meikkiä, olen ollut kaksi kuukautta lähes kokonaan meikittä :) kiitos ihon kunnon parantumisen ja ripsien/kulmien kestovärjäyksen ja mukavan rusketuksen naamalla.. onneksi ei ole tarvinnutkaan meikkailla, koska on ollut niin lämmin kesä, että meikit varmasti olisi olleet suttuisen sulaneet naamalla.

En jaksa vaivautua.
Joskus meikkaan ,kun lähden viihteelle,mut en aina silloinkaan.Varsinkaan näin kesällä en tykkää yhtään et naamassa on ylimääräistä pakkelia.

En meikkaa silloin jos olen kotona, enkä meikkaa kesälläkään kovin usein. Ne on ainoat tilanteet, jolloin ei tule meikattua, kun tässähän kysyttiin miksei meikkaa. Meikkaan kyllä syksyt-talvet jonnekin lähtiessä ihan kunnolla.

Kesällä ei ole kuitenkaan kiva laittautua, kun on kuuma ja hiki valuu naamaa myöten, meitkit leviää korkeintaan ja naama näyttää kamalalta. Ruskettuneena koen myös näyttäväni ihan kivalta ilman meikkiäkin, ja kesä-lookkiin ei raskas pakkeli kuulukaan. Talvisin taas näytän ilman meikkiä kalpealta silmäpussi-haamulta.

Harvoin meikkaan. Alan olla sen ikäinen, että meikki helposti vanhentaa. Saatan kyllä talvisin tasoittaa ihoa ja jos menen ulos illalla, mutta jälkimmäistä tapahtuu harvoin.

Mulla on luonnostaan mustat ripset ja kulmat, eli ei tarvitse niitä edes värjätä.

En jaksa näin kuumalla eikä noilta tytöiltä jää ulos lähtiessä edes aikaa nykyään sellaseen :D Että kelvattava on, vaikka oma peilikuva ei miellytäkään. Mukavuus ja helppous ennen kaikkea, vaikkakaan ei katselijalle mutta ainahan sen katseen voi kääntää pois :D