Miksi harvat naiset meikkaavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummasteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
koskaan kelpaan itselleni ja läheiselleni meikkaamattomanakin. Juhliin sitten voin meikata vähän. Minulla on freesimpi olo tosin ilman meikkiä. Nätti voi olla ilman meikkiäkin. Mieheni ei edes huomaa mitään eroa jos olen meikannut . :laugh:

Meille näytettiin koulussa yläasteella sellainen video bakteereista ja oli se aika hurjan näköstä miten paljon enemmän niitä liikku silmäripsissä, joissa oli ripsiväriä :D .

Ne jotka puhuu itsetunnosta tai sen puutteesta taas tässäkin yhteydessä, voisitteko selittää, mitä on itsetunto.
Miten teissä, jotka käytätte/heittelette ilmaisua huono itsetuntoinen (toisesta henkilöstä), ilmenee hyvä itsetunto?.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyl mäkin sanoisin, et jos meikki oikeesti rumentaa, niin sillon ei osaa meikata.

Sitä se vain tekee mutta moni pakkelipirkko ei sitä itse enää edes tajua.

Tääkin on niin totta. Jos ei osaa meikata niin sitten suosittelisin melkein olemaan meikkaamatta. Esimerkkinä kuuluisa Kirsti Pakkeli-Paakkanen :x

mä haluaisin meikata joka päivä, koska siitä tulisi paljon freessimpi olo ja en ois ihan linnunpelättimen näköinen.meikkaan ehkä n. 2 krt/vk.aamuisin paljon hommia ja vauva haluis vaan olla sylissä,hermot menee, jos siinä vielä koittaa samalla meikata.sitten mä tsemppaan, kunhan vauva kasvaa ja jaksaa olla sen kymmenenkin min. ilman minua...

1) meikit on oiketa bakteeripesiä
2) monissa on kyseenalaisia ainesosia
3) en ole kiinnostunut käyttämään aikaani valintaan enkä mitä tahansa osta
4) tuntuu epämukavalta naamassa
5) mies ei tykkää
6) vanhentaa ihoa
7) kuluttaa aikaa ja rahaa
8) siitä ei loppujenlopuksi ole minulle mitään hyötyä

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyl mäkin sanoisin, et jos meikki oikeesti rumentaa, niin sillon ei osaa meikata.

Sitä se vain tekee mutta moni pakkelipirkko ei sitä itse enää edes tajua.

Tääkin on niin totta. Jos ei osaa meikata niin sitten suosittelisin melkein olemaan meikkaamatta. Esimerkkinä kuuluisa Kirsti Pakkeli-Paakkanen :x

Paula Paakkeli-Koivuniemi on samaa heavy-sarjaa. :D

Yhteistyössä