Noista meikkaus jutuista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miimari harmaana

Vieras
Tässä vasta rupesin miettimään että kun monet meikkaa niin he kunnioittaa silloin muita ihmisiä.Mutta miten hemmetissä meikkaamalla saa kenenkään kunnioitusta???En minä ainakaan arvosta/kunnioita semmosta ihmistä joka meikkaa niin sen enempää mitä meikkaamatontakaan ihmistä.Millä tavalla siis siinä jos meikkaa kunnioittaa muita?Minä kunnioitan ihmisiä kyllä ihan eriasian takia.Meikillä ei oo minkään valtakunnan merkitystä siinä asiassa.Mulle riittää se että harjaa hiukset ja on puhtaat vaatteet päällä ja mieluiten suht.koht ehyet :D Mutta en minä pidä parempana ihmisenä niitä jotka meikkaa eikä se myös nosta mun arvostusta ihmistä kohtaan,mun arvostuksen saa esim.olemalla kohtelias ja mukava ihminen =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:21 Miimari harmaana kirjoitti:
Tässä vasta rupesin miettimään että kun monet meikkaa niin he kunnioittaa silloin muita ihmisiä.

Vähän sama juttu kuin siisti, tilannetajuinen ja asianmukainen pukeutuminen. Doh?

No itte kyllä meikkaan lähinnä sen takia et se tuo mulle itsevarmuutta. Mitä vahvempi meikki sen itsevarmempi olen (mukamas...)
Ai että mullako ongelmia... :ashamed:

En minä siis sillä tätä aloitusta laittanut ettei sais meikata vaan kun monet ihmiset(julkisuudessakin) aina sanoo että meikkaamalla myös kunnioittaa muita ihmisiä.Mutta miten sillä muka kunnioittaa??Siisteys on hyvä juttu mutta miten se meikkaaminen siisteyteen liittyy??Eihän meikittömyys tee ihmisen naamasta likaista tai muutakaan.Nää on vaan näitä mun pähkäilyjä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:28 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:21 Miimari harmaana kirjoitti:
Tässä vasta rupesin miettimään että kun monet meikkaa niin he kunnioittaa silloin muita ihmisiä.

Vähän sama juttu kuin siisti, tilannetajuinen ja asianmukainen pukeutuminen. Doh?
Mutta kuka sen sanoo miten pitää pukeutua?Häät ja tommoset on asia erikseen.Mikä siis on asianmukainen pukeutuminen.Minä pukeudun ainakin niinku ite haluan ja tykkään ja monet voi olla siitä vaikka mitä mieltä,mutta en minä ala pitämään semmosia vaatteita mistä en en tykkää pätkän vertaa tai on ahistavia päällä.

Yhteistyössä