te ketkä ette meikkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä sanoisin, että aika harva mies tykkää ainakaan tekoripsistä ja -kynsistä. Ämmien omia kotkotuksia "koskaa saa taas vähän puunata itseään".

niin miksi teillä on käsitys, että ne jotka meikkaa laittaa kg pakkelia naamaan? tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen..

luuletteko, että ihminen, joka meikkaa, ei ole sitten ilman meikkiä kaunis? puhutaan luonnottomista ihmisistä, jos laittaa esim.kynnet tai käy laitattamassa ripset..

ja miehethän ei tosiaan tykkää naisista jtka meikkaa..WTF`?

On surullista, että maailmassa on naisia jotka eivät oikeasti kehtaa kävellä edes roskikselle ilman meikkiä. Minusta on upeaa se, että naiset uskaltautuvat tässä kriitisessä maailmassa esiintyä julkisilla paikoilla ilman meikkiä.

Mietin aina sitä, että kun nainen meikkaa todella raskaasti, löytää itsellensä miehen ja ensimäistä kertaa esiintyy ilman meikkiä, eikö miehet pelästy?

Tässä esimerkki jossa meikin kanssa ihan kaunis nuori nainen, mutta ilman...

nimetön - Aijaa.com

Todella kaunis ilmankin meikkiä..meikkaa tosi hyvin :) Noh ite ihan ok hiukset ja naama pestynä, mutta kun meikkaan esim. töihin niin on itsevarmempi olo..todellakin oon kauniimpi meikillä kun ilman..mutta toi esimerkki huono..siis kaunis on jokatapauksessa :)

Hassu ajatus, että meikkaamattomuus johtuisi siitä, että halveksisi meikkaavia, tai että muuten kaikki ketkä eivät meikkaa, suhtautuisivat meikkaamiseen jotenkin kielteisesti.

Omalta osaltani - ei vaan kiinnosta. Itselle tulee hyvä mieli kun saa nukkua 5 min pidempään ja juoda aamuteen rauhassa, töissä sutasen meikkivoidetta äkkiä odotellessani että kone käynnistyy. En vaan saa meikkaamisesta mitään. Enkä pihan laittamisesta tai hullusta kodin puunaamisesta. Tuskinpa kuoleman tullen jaetaan mitään lisäpisteitä siitä, että kiltisti käytti elämänsä johonkin, mistä ei tykännyt yhtään, jotta olisi muiden silmissä parempi. Toki siis perushygieniasta huolehdin ja siivoan sen verran ettei liassa eletä, mutta miksi ihmeessä pitäisi stressata enempää? Jos taas meikkaaminen tai kodin puunaaminen tuo itselle hyvän mielen, miksi sitä ei harrastaisi?

En mä ainakaan väitä että kaikki meikkaavat käyttää meikkiä kilon, ja on ilman sitä rumia.

Itse meikkasin teininä jopa roskikselle, no, koska olin epävarma. Sit kasvoin ja tajusin että näytän ihan ookoolta ilman meikkiäkin, joten lopetin. Joskus jos jaksan, saatan ripsaria laittaa. Kyllä se meikkaus mulla menee aikalailla kastiin "turhaa", nykyään.

Niinhän sä luulet. Aika harva mies toivoo naisien meikkaavan enemmän ja harva nainen tajuaa, että luomumpi olisi parempi.

Tuo on aika mukava ajatus. Varmaan aika moni nainen kuvittelee että peilin edessä täytyy viettää pitkiäkin toveja että saadaan aikaan miestä miellyttävä lopputulos. Ja totuus lienee useimpien miesten kohdalla juuri tuo. Että voi toki korostaa sopivasti niitä hyviä puolia mutta pysyä luonnollisen näköisenä.
Kai sitä vääristää tosimeikatut ja photoshopatut mainos- ja julkkiskuvat. En tiedä. Mä käytän arkisin ripsaria ja puuteria sekä tummennan kulmakarvoja hieman kynällä sipaisten. Mieli tekisi enemmänkin laittautua mutta en mä osaa enkä jaksa opetella. :D Mies on ollut tyytyväinen näinkin. Tykkää musta omien sanojensa mukaan ihan yhtä paljon meikattuna kuin ilman.

Niinhän sä luulet. Aika harva mies toivoo naisien meikkaavan enemmän ja harva nainen tajuaa, että luomumpi olisi parempi.

En mä luule kun tiedän. Tunnen myös todellakin miehiä jotka toivovat että oma nainen edes joskus laittautuisi. Ja tunnen myös paljon naisia jotka ei itsekään tykkää överimeikistä vaan luonnollinen on parasta.

Ilmeisesti tunnet enemmänkin niitä miehiä jotka muna kovana kuolaavat meikattuja "barbeja" ja toivovat oman akan olevan kiiltoa uhkuva povipommi?

Itse en tunne niin urpoja tapauksia jotka eivät edes epäilyksen tasolla kiinnittäisi huomioita jos naisella kynnet kuin purkkapalat tai ripset överisiisti tasainen viuhka.

En mä luule kun tiedän. Tunnen myös todellakin miehiä jotka toivovat että oma nainen edes joskus laittautuisi. Ja tunnen myös paljon naisia jotka ei itsekään tykkää överimeikistä vaan luonnollinen on parasta.

Ilmeisesti tunnet enemmänkin niitä miehiä jotka muna kovana kuolaavat meikattuja "barbeja" ja toivovat oman akan olevan kiiltoa uhkuva povipommi?

Itse en tunne niin urpoja tapauksia jotka eivät edes epäilyksen tasolla kiinnittäisi huomioita jos naisella kynnet kuin purkkapalat tai ripset överisiisti tasainen viuhka.

Ei meikattu nainen ole automaattisesti mikään tissibarbie O_o Niinku sanoin, tekokynnet ei ole ku purkkapalat jos kunnolla laittaa, samoin ripsiin ei ole pakko tunkea niitä övereimpiä irtopätkiä.

Joo mutta jos esimerkiksi aletaan kotona siivoamaan, ravistelemaan mattoja, kaivamaan maata tms. niin ehkä naurettavinta mitä aikuisen suusta voisi kuulla on "en voi kuon nää kynnet" tai "ai vittu, kynsi irtosi"

Ei meikattu nainen ole automaattisesti mikään tissibarbie O_o Niinku sanoin, tekokynnet ei ole ku purkkapalat jos kunnolla laittaa, samoin ripsiin ei ole pakko tunkea niitä övereimpiä irtopätkiä.

[QUOTE="vieras.";29264735]Mietin vaan, että missä tilanteessa miehet moittii naistensa meikkaamattomuutta?[/QUOTE]

Just eräs tuttu mies harmitteli ku naisensa on aika vetävän näköinen laittautuneena mut naista itseään ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja siis mulle on tuon taivaallisen sama meikkaako joku vai ei mut siis jäi lähinnä mieleen tää.

[QUOTE="äiti88";29264476]Itse meikkasin teininä jopa roskikselle, no, koska olin epävarma. Sit kasvoin ja tajusin että näytän ihan ookoolta ilman meikkiäkin, joten lopetin. Joskus jos jaksan, saatan ripsaria laittaa. Kyllä se meikkaus mulla menee aikalailla kastiin "turhaa", nykyään.[/QUOTE]

Ymmärrän näkemyksesi, mutta on kiinnostavaa, miten jotkut naiset kokevat, että meikkaava nainen on heikko ja epävarma ja rohkea ja itsenäinen nainen on laittamaton. Kyse on feministisestä troopista, jonka koulutetun ainakin luulisi tai toivoisi hoksaavan.

Suosittelisin kultaista keskitietä miehenä. Ei liikaa meikkausta, mutta ei ehostamattakaan. En kuulu miehiin, joista saunanainen on kaunein nainen, ehkä kun en itsekään sauno kovin usein. Luonnollisuus ei mulle ole itseisarvo, vaikka luonto ja maaseutumaisuus onkin tärkeää.

[QUOTE="mies";29264767]Ymmärrän näkemyksesi, mutta on kiinnostavaa, miten jotkut naiset kokevat, että meikkaava nainen on heikko ja epävarma ja rohkea ja itsenäinen nainen on laittamaton. Kyse on feministisestä troopista, jonka koulutetun ainakin luulisi tai toivoisi hoksaavan.

Suosittelisin kultaista keskitietä miehenä. Ei liikaa meikkausta, mutta ei ehostamattakaan. En kuulu miehiin, joista saunanainen on kaunein nainen, ehkä kun en itsekään sauno kovin usein. Luonnollisuus ei mulle ole itseisarvo, vaikka luonto ja maaseutumaisuus onkin tärkeää.[/QUOTE]

Täytyy vielä selvennykseksi mainita että itsehän en ajattele noin. Oma käsitykseni ihmisen luonteesta tulee ihan muualta onko meikattu vai ei, ellei nyt sit lähdetä vertaamaan ihan totaalisesti itsestään huolehtimatonta ja toista ääripäätä eli kaikkia mahdollisia lisäkilkkeitä mitä ulkonäköön vaan saa.

Pätee kai myös miehiin sitten?

BTW, kauneus on subjektiivinen käsite. Omasta mielestä se mikä runsaasti poikkeaa luomusta, on vähintään luotaantyöntävää vaikka ei voisi suoraan rumuudeksi sanoa.

[QUOTE="...";29264779]En tiedä ketään, joka olisi ilman meikkiä kauniimpi kuin meikin kanssa.[/QUOTE]

Tämä keskustelu on edennyt hyvin tyypilliseen palstamammojen tapaan. 95% sanoo olevansa superkaunis saunanraikkaalla naamallaan, ja sanoo meikin vain rumentavan heitä. Kas, kun teitä ei sitten kadulla näy, missä lie luuraatte...

Normaali ihminen kuitenkin näyttää kauniilta normaalilla meikillä.

robin.png

Yhteistyössä