te ketkä ette meikkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
niin miksi teillä on käsitys, että ne jotka meikkaa laittaa kg pakkelia naamaan? tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen..

luuletteko, että ihminen, joka meikkaa, ei ole sitten ilman meikkiä kaunis? puhutaan luonnottomista ihmisistä, jos laittaa esim.kynnet tai käy laitattamassa ripset..

ja miehethän ei tosiaan tykkää naisista jtka meikkaa..WTF`?

HEH heh. Ehkä joo vähän yleistämistä. Tai sitten tämä on jonku teinin kirjoitus.
En meikkaa mutta minulle on se ja sama mitä muut naamallesa tekee ja paljon siihen sitä pakkelia laittaa. Toiset sen osaa toiset ei. Toiset laittaa vähän toiset paljon.

[QUOTE="Nippa";29263716]HEH heh. Ehkä joo vähän yleistämistä. Tai sitten tämä on jonku teinin kirjoitus.
En meikkaa mutta minulle on se ja sama mitä muut naamallesa tekee ja paljon siihen sitä pakkelia laittaa. Toiset sen osaa toiset ei. Toiset laittaa vähän toiset paljon.[/QUOTE]

kolmekymppinen minä olen, itse olen aina tykännyt laittautua, enkä silti pidä itseäni rumana ilman meikkiä, mies on ollut rinnalla 12v. ja iskuyrityksiä on ollut meikittä ja meikillä..

Mun mies ainakin tykkää kun mä meikkaan eikä mussa ilman meikkiäkään mitään kaameaa vikaa ole.

Eikä esimerkiksi raskas silmämeikki tarkoita, että olisi koko naama sitten peitettynä meikkivoiteella.

Meikkaan nykyään todella harvoin, mutta en elä siinä käsityksessä että kaikki meikkaavat laittavat kg pakkelia naamaan. Katsomalla sen näkee, kenellä on oikeasti ihan liian paksu kerros meikkivoidetta ja kenellä on paljon nätimpi ja luonnollisempi meikki.

En myöskään luule etteikö meikkaava ihminen voisi olla kaunis ilmankin. Minua ei häiritse ihmisten kynsilakat tai rakennekynnet, käytän itsekkin lakkaa mutta kasvatan ihan omat kynnet. Tekoripsiä en laita, mutta minulle se on aivan se ja sama kuka laittaa, sellaiset johanna tukiais ripset ovat kyllä oikeasti hirveät, mutta jokainen tyylillään.

Mun naama on ihan tarpeeks nätti ilman meikkiä. En jaksa käyttää aikaani ja energiaani paklaamiseen, kun voin sen ajan lukea lehteä tai vaikka nukkua pidempään aamulla.
Useimmat naiset ovat minusta kauniimpia ilman meikkiä, mutta jos joku sen meikkaamisen kokee tarpeelliseksi tai mukavaksi, niin ihan rauhassa saa meikata.
Ja ei kai KUKAAN itseään kunnoittava nainen ole meikaamatta tai meikkaa siksi että miehet tykkäis (vaan ihan itsensä takia kai niin tehdään tai ollaan tekemättä)???

Mun naama on ihan tarpeeks nätti ilman meikkiä. En jaksa käyttää aikaani ja energiaani paklaamiseen, kun voin sen ajan lukea lehteä tai vaikka nukkua pidempään aamulla.
Useimmat naiset ovat minusta kauniimpia ilman meikkiä, mutta jos joku sen meikkaamisen kokee tarpeelliseksi tai mukavaksi, niin ihan rauhassa saa meikata.
Ja ei kai KUKAAN itseään kunnoittava nainen ole meikaamatta tai meikkaa siksi että miehet tykkäis (vaan ihan itsensä takia kai niin tehdään tai ollaan tekemättä)???

tuo ajansäästö on mun mielestä aina yhtä huvittava selitys sille ettei meikkaa.. eikö vaan voi sanoa, että en halua meikata?

joo meneehän siihen arkimeikin tekoon se 5min. aamulla, juhlameikkiin sitten hiukan enemmän.

Joo, en siis halua meikata. Olen tyytyväinen itseeni meikittä.Mutta tuo ajan säästö nyt oli sellainen pointti, jonka nekin joskus tajuaa, jotka ei ymmärrä miten joku nainen voi olla tyytyväinen itseensä ilman meikkiä.

tuo ajansäästö on mun mielestä aina yhtä huvittava selitys sille ettei meikkaa.. eikö vaan voi sanoa, että en halua meikata?

joo meneehän siihen arkimeikin tekoon se 5min. aamulla, juhlameikkiin sitten hiukan enemmän.

Jos ei ole ikinä opetellut meikkaamaan, ei sitä arkimeikin tekoa opettele viidessä eikä kymmenessä minuutissakaan.

Ai miksikö en ole opetellut? Kun on ollut aina jotakin tärkeämpää tekemistä :)

Emmää tajua miks meikkaamista tai meikkaamista pitäs perustella sen suuremmin ku et toiset tykkää, toiset ei. Ite tykkään meikata, välillä mennään ripsarilla ja kulmageelillä ja välillä hienostaudutaan ihan kunnolla.

Kehtaan väittää ettei kukaan ole kauniimpi ihan täysin ilman meikkiä ku aavistuksella pientä tuunaamista. Joka ei välttämättä edes meinaa montaa tuotetta.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29263879]Jos ei ole ikinä opetellut meikkaamaan, ei sitä arkimeikin tekoa opettele viidessä eikä kymmenessä minuutissakaan.

Ai miksikö en ole opetellut? Kun on ollut aina jotakin tärkeämpää tekemistä :)[/QUOTE]

toisinsanoen sinulla ei ole ollut mielenkiintoa opetella :) kenenkään elämä ei voi olla niin kiireista että halutessaan ei oppisi sutaisemaan ripsaria, puuteria ja kulmakynää itselleen :)

No, jotkut naiset nauttii siivoomisesta ja pihan laittamisesta ja jostain hillojen keittelystä yli kaiken. Niinkuin vaikka mun äiti. Se ei koskaan laittaudu.

Mut voin sanoo, että mun miehellä on sata kertaa lepposampi elämä kun mun isällä. Mulla on aikaa meikata, koska työleiri ei koskaan oo ollu mun elämässä ykkönen.

kaksplussa on täynnä luomu kaunottaria :D joiden elämä on niin kiireistä, ettei koskaan ole kerinnyt opettelmaan meikkauksen jaloa taitoa, koska mielummin viettävät sen 5 minuuttia aamulla lukien filosfiaa ja kerkeävät lisäksi samalla tekemään käsitöitä ja puutarhahommia, kun meikkaavat kanssasisarensa taas eivät sen aamumeikin vuoksi kerkeä hoitamaan lapsia saati kotia, miehestä puhumattakaan, myös baarissa kaikki miehet juoksevat heidän perässään ja haukkuvat meikkaavia naisia muovisiksi nukeiksi, jotka ovat susirumia ilman meikkiä, toisin kuin nämä ihanat, älykkäät, kiireiset luomukaunottaret, joilla ei kasva säärissäkään karvoja...

Mä en tiedä ketään joka ei ois kauniimpi oikein meikattuna. Mä liikun nykyään paljon ilman meikkiä. Kauniimpi olen vähän ehostettuna mutta laiskuuttani en jaksa joka päivä meikata&puhdistaa..

niin miksi teillä on käsitys, että ne jotka meikkaa laittaa kg pakkelia naamaan? tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen..

luuletteko, että ihminen, joka meikkaa, ei ole sitten ilman meikkiä kaunis? puhutaan luonnottomista ihmisistä, jos laittaa esim.kynnet tai käy laitattamassa ripset..

ja miehethän ei tosiaan tykkää naisista jtka meikkaa..WTF`?

Ei oo tommosta kg käsitystä.
En myöskään luule, että olisi ilman meikkiä ruma, päinvastoin.
Luonnottomalta kyllä voi näyttää meikattuna ja rumalta, siis minun mielestäni ja miehenkin, ei se vähäinenkään meikki kyllä kaunista.
Tunnen paljon ihmisiä, jotka ei meikkaa ja kaikki ovat kyllä ihan kauniita, omalla tavallaan. Eipä siinä meikit auta..
Tunnen paljon ihmisiä, jotka meikkaa vaan vähän eikä se kyllä paranna tilannetta sekään, pelkät ripsarit jo heti vaikuttaa niihin ihmisiin, negatiivisesti.
Ja sitten näen paljon ihmisiä, jotka meikkaa paljon, kummallisen näköistä porukkaa..

Niin ja en sitten tiedä, mitä muut miehet ajattelee.

Mitä itseeni tulee, en ole mikään erityisen kaunis, mutta olen todella iloinen, että saan olla ilman meikkejä. Siitä on paljon iloa.

[QUOTE="hmmmmm";29263913]toisinsanoen sinulla ei ole ollut mielenkiintoa opetella :) kenenkään elämä ei voi olla niin kiireista että halutessaan ei oppisi sutaisemaan ripsaria, puuteria ja kulmakynää itselleen :)[/QUOTE]

Näin voi olla. Olin henkisesti valmistautunut kuulemaan, että olen liian tyhmä ja kömpelö oppiakseni meikkaamaan ;)

Ripsaria, puuteria ja kulmakynää ehkä just ja just osaisin käyttää, mutta mulla on tummat värit luonnostaan, ja pelkkä puuteri taas mielestäni ei kaunista ketään. Juhlatilanteissa laitan mieluummin kevyen meikkivoiteen.

No, jotkut naiset nauttii siivoomisesta ja pihan laittamisesta ja jostain hillojen keittelystä yli kaiken. Niinkuin vaikka mun äiti. Se ei koskaan laittaudu.

Mut voin sanoo, että mun miehellä on sata kertaa lepposampi elämä kun mun isällä. Mulla on aikaa meikata, koska työleiri ei koskaan oo ollu mun elämässä ykkönen.

Jos sun äitisi nauttii siivoamisesta ja pihan laittelusta, niin luulisi että se harrastaisi sitä isänkin puolesta. Mutta tässä on nyt jokin salainen ääneen lausumaton logiikka, jota en tajua kun olen niin laiska etten meikkaa enkä siivoa.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29264051]Jos sun äitisi nauttii siivoamisesta ja pihan laittelusta, niin luulisi että se harrastaisi sitä isänkin puolesta. Mutta tässä on nyt jokin salainen ääneen lausumaton logiikka, jota en tajua kun olen niin laiska etten meikkaa enkä siivoa.[/QUOTE]

ihminen joka vaatii itseään tekemään paljon hommia, odottaa samaa myös muilta. sellaset on nalkuttajia. Just yks päivä hän selitti, miten ei ehdi rasvaamaan ihoaan normaalina päivinä kun on niin paljon hommaa. Ei ehdi rasvata, WTF?

On surullista, että maailmassa on naisia jotka eivät oikeasti kehtaa kävellä edes roskikselle ilman meikkiä. Minusta on upeaa se, että naiset uskaltautuvat tässä kriitisessä maailmassa esiintyä julkisilla paikoilla ilman meikkiä.

Mietin aina sitä, että kun nainen meikkaa todella raskaasti, löytää itsellensä miehen ja ensimäistä kertaa esiintyy ilman meikkiä, eikö miehet pelästy?

Tässä esimerkki jossa meikin kanssa ihan kaunis nuori nainen, mutta ilman...

nimetön - Aijaa.com

On surullista, että maailmassa on naisia jotka eivät oikeasti kehtaa kävellä edes roskikselle ilman meikkiä. Minusta on upeaa se, että naiset uskaltautuvat tässä kriitisessä maailmassa esiintyä julkisilla paikoilla ilman meikkiä.

Mietin aina sitä, että kun nainen meikkaa todella raskaasti, löytää itsellensä miehen ja ensimäistä kertaa esiintyy ilman meikkiä, eikö miehet pelästy?

nimetön - Aijaa.com

Nättihän tuo on ilman meikkiäkin. Tuo meikki on mun silmään ihan liian vahva, upein tuo olis nimenomaan kevyellä meikillä.

Voi itku! Siis kyllä mä pesisin ton vasemman likan naaman, jos se minun ois. Loistava esimerkki siitä, että ihmisillä on täysin harhanen käsitys kauneudesta. Oikeanpuolimmaiselle kaikkea hyvää.

nimetön - Aijaa.com

no meikkiä oli turhan paljon, mutta mitä vikaa siinä meikittömässä kuvassa on? Harvalla naisella kyllä meikkaaminen on tuota mitä esimerkkikuvassasi.. itse en ole törmännyt naisiin jotka eivät voi koskaan olla ilman meikkiä.

Yhteistyössä