Miksi aina valitatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3:kk ikäinen lapsi kuollut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3:kk ikäinen lapsi kuollut

Vieras
Mies on perseestä tai ärsyttävä! Ei tee mitään kotitöitä! Makaa aamulla pitkään ja itse hoidat lapset! Juoksee harrastuksiissa ja välillä pettääkin!
Miksi ihmeessä vielä ootte?
Täällä on vain kyllästyneitä vaimoja ja kaikki persiilleen!

Alkuperäinen kirjoittaja 3:kk ikäinen lapsi kuollut:
Mies on perseestä tai ärsyttävä! Ei tee mitään kotitöitä! Makaa aamulla pitkään ja itse hoidat lapset! Juoksee harrastuksiissa ja välillä pettääkin!
j

jahas...kukavalittaa

Alkuperäinen kirjoittaja 3:kk ikäinen lapsi kuollut:

No,mä ainakin tunnustan että välillä on noita päivä että kaikki on perseestä ja kyllästyttää.Mutta eiköhän meillä kaikilla.Tosin ei ole pettänyt (ainakaan vielä,tai ei sitten tunnusta =) ).
Ja tämä palsta on hyvä paikka päästellä höyryjä.
Toisinaan sitten taas kaikki on hyvin ja lapset ja mies ihania.
Mutta sallittakoon se meille (kyllästyneille) vaimoille että välillä saadaan päästellä höyryjä täällä ilman että tarvitsee niitä päästellä miehelle ja lapsille.Koska ainakin mulla,että jos olen väsynnyt niin kaikki tökkii ja kaikki on ihan päin sitä itseään,niin mieluummin paukutan täällä.Mies ja lapset kun eivät ole edes välttämättä tehneet mitään.

No kyllä sä ap itsekin syyllistyt valittamiseen... :whistle: Mulla on ollut elämässä rankkaa, mutta ei se tarkoita että en voisi pienistä asioista valittaa jos ne mua harmittaa.

Voi voi! Otan osaa vauvan kuolemasta!
Siksi kai sitä valittaa, kun pohjimmiltaan kaikki on elämässä liian hyvin.
Itse tosin muistan, kuinka ihana mies minulla on, enkä löydä syitä haukkua, koska sitten on myös itsessä vikaa.