Mistä te olette oikein löytäneet miehenne? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Täältä saa aina lukea kuinka:

Isi menee kavereiden kanssa.

Isä ei vaihda vaippaa/syötä/nukuta/hoida.

Mies ei siivoa, eikä tee ruokaa.

Äiti ei saa käydä koskaan missään, mies saa aina.

Ja sitten kysymykset tyyliin:

Juoko teidän miehet joka vkl?

Siivoaako miehesi?

Hoitaako miehesi lastanne?

Ja sitten taas nämä:

KAIKKI miehet menee kun haluua ja miten haluaa.

KAIKKI miehet unelmoi isotissisestä blondista.

KAIKKI miehet pettää.

Sitten:

miksi MIEHET ei ymmärrä.

miksi MIEHET saa tehdä mitä haluavat.

miksi MIEHET ei tee kotitöitä.

Mun ei koskaan, ei ikinä ole tarvinnut miettiä tuollaisia.

Joten todellakin ihmettelen mistä te revitte niitä, alkoholia kittaavia ihmisiä jotka eivät osaa nukuttaa ja syöttää lasta jotka menevät ja tekevät mitä haluavat??

Mä löysin mieheni hevibaarista, enkä kyllä ikänä ole em. asioista valittanu :D

Nojoo, kyllä se aika usein jättää hedelmän kuoria/raatoja olkkariin eikä vie niitä roskikseen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä löysin mieheni hevibaarista, enkä kyllä ikänä ole em. asioista valittanu :D

Nojoo, kyllä se aika usein jättää hedelmän kuoria/raatoja olkkariin eikä vie niitä roskikseen :whistle:

Ei pirgales taidankin heti mennä hevibaariin äijiä kyttäämään :D
Mua ei yhdet hedelmänkuoret haittaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Meillä mies kokkaa, siivoaa ja hoitaa lapsia + käy töissä =)

Niin meilläkin ja ottaa asioissa mut huomioon ja kysyy mielipidettäni.

Siksi kysyinkin mistä tuollaisia miehiä löytää kun ei ole kokemusta ;)

Täältä kun saa koko ajan lukea edellä mainittuja asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Meillä mies kokkaa, siivoaa ja hoitaa lapsia + käy töissä =)

Niin meilläkin ja ottaa asioissa mut huomioon ja kysyy mielipidettäni.

Siksi kysyinkin mistä tuollaisia miehiä löytää kun ei ole kokemusta ;)

Täältä kun saa koko ajan lukea edellä mainittuja asioita.

Juhannuksena rannalta =)

tuttava piirissäkin saman moisia jupinoita. ihmettelevät kun kuljen jopa ulkomailla asti. sinkku ystävien kans. ja muutenkin elän omaakin elämää ,vaikka ei lapset ole olleet hoidossa tark,vakituseen.ja koti kunnossa.

Baaristahan noita löytää kun tapaa ihmisiä =) Mun mies ei oo täydellinen ja on sitä mieltä että kun olen kotona pojan kanssa ni siivoan ja kokkaan,ymmärrän sen kyllä ja kyllähän tuo juokin vielä. Tuohon hoitamis ja tuollaiseen taitaa olla vikaa enemmän meissä äideissä,mulle tulee ainakin mieleen heti kun katsoin mieheni vaihtavan aikoinaan vauvallemme vaippaa ja huomasin että meni huonosti ja hermostuin ja menin heti neuvomaan. Monet tekee näin ja monissa muissa jutuissa tiedostamattaan vahingossa väärin. Kyllä on vapaata jos sitä pyydän ja mies hoitaa ym poikaamme. Seettä tapasin mieheni baarissa oli puhdas sattuma olimme kaveriporukassa menossa leffaan ja kyseinen leffa ei enään pyörinytkään,menimme sitten tod tyhjään baariin yksille ja siellä tämä mies liittyi porukkaamme jäimme samantien silmistämme kiinni jne.... :heart:

Meillä ukko kokkaa, siivoaa, hoitaa ipanaa, ei juo kokoaikaa, käy töissä+koulussa, Toivottavasti unelmoi isotissisestä muttei blondista ( :snotty: ), mä saan mennä jne.

Ja baaristahan toi löyty :heart:

Siis tarkoitin nyt että mistä löyttä tuollaisia miehiä joista kirjoitin.

Siis miehiä jotka EIVÄT hoida lapsia,eivätkä siivoa/tee ruokaa ja ryyppäävät koko ajan ja menevät miten sattuu.

Mulla itselläni ei siis tuollaista ole, mutta usealla palstalaisella juttujen perusteella näyttää olevan.

Siis tarkoitin nyt että mistä löyttä tuollaisia miehiä joista kirjoitin.

Siis miehiä jotka EIVÄT hoida lapsia,eivätkä siivoa/tee ruokaa ja ryyppäävät koko ajan ja menevät miten sattuu.

Mulla itselläni ei siis tuollaista ole, mutta usealla palstalaisella juttujen perusteella näyttää olevan.

Varmaan sitten kaikkialta muualta paitti sieltä baarista :D
Ja opiskelupaikalta. nii ja rannalta (jussina)

meillä mies käy töissä, vaihtaa vaipan mielellään,hoitaa lapsia ja tekee ruokaa, mutta kyllä se alkoholi vapaa päivinä maistuu ja se siivoaminen on sitten kans minun heiniä. yhteisen kaverin kautta me tutustuttiin.

Netistä löysin miehen.

Molemmat tehdään kotiöitä, ruuanlaittoa, siivousta, pyykkäystä, hoidetaan/ruokitaan/nukutetaan lasta yhdessä ja erikseen jne. jne. Molemmat juodaan sopivasti, ei liikaa, silloin kun se sopii. Molemmat tavataan kavereita, sekä ravintoloissa/illanvietoissa että muutenkin, yhdessä ja erikseen. Meillä molemmilla on omat puutteemme, vikamme ja ongelmamme, mutta siedämme toisiamme ;-) Läheskään aina emme ymmärrä toisiamme, mutta kuitenkin enimmäkseen rakastamme.

En tiedä unelmoiko mieheni isotissisestä blondista, itse olen isotissinen brunette ;-))) Ja mitä sitten jos unelmoikin, on niitä unelmia minullakin ;-) En tiedä pettääkö mieheni enkä haluakaan tietää, koska meillä menee hyvin juuri näin.

Kannattaa siis pyöriä täällä netissä! ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Duunista löysin omani. Ei kyllä vastaa ap:n kuvausta oikein miltään osin.. Paitsi toivottavasti sen isotissisen blondin osalta :whistle: :D

Nakkasin tuon isotissisen blondin tuohon (tuli ekana mieleen ;) ) siks kun täältä myös aina saa lukea kuina miehillä on vaan yks naismaku ja kaikilla se sama.

osa kun ei näytä ymmärtävän että yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;)

Niin ja osa ei nyt näyttänyt ymmärtävän mun pointtia..

En kysynyt mistä löytty IHANA ja HYVÄ aviomies, mulla on jo sellainen. Vaan kysyin mistä nuo kaljankittaajat perheenlaiminlyöjät on löytynyt..

Eiks kukaan nyt ymmärtänyt? :/

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Duunista löysin omani. Ei kyllä vastaa ap:n kuvausta oikein miltään osin.. Paitsi toivottavasti sen isotissisen blondin osalta :whistle: :D

Nakkasin tuon isotissisen blondin tuohon (tuli ekana mieleen ;) ) siks kun täältä myös aina saa lukea kuina miehillä on vaan yks naismaku ja kaikilla se sama.

osa kun ei näytä ymmärtävän että yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;)

Näin vähän epäilinkin :D Eikä nää mun riipparit mitkään valtavat ole, mutta ihan riittävät kuitenkin. Mies kehuu päivittäin :heart:

Yhteistyössä