Me asutaan keskisuuren kaupungin keskustassa(ydinkeskustaan n.1km) kerrostalossa ja kohta on kolme lasta(ei koiraa tosin). Ei hissiä, mut on parveke ja meidän kerrostalossa on iiiso ja kiva suojaisa piha lasten leikkiä. En ikinä muuttaisi maalle täältä, lähellä on koulut, amk, yliopisto, uimahalli, urheilukenttiä, kaupat, kirjasto jne.
Maalla asuvista muistan sen et teinit kulki just noiden juuri kortin saaneiden (joskus, aika useinkin kännisten) kuskien kyydissä tai liftasivat ja sit yöksi mentiin kavereille joilla ei sitä valvontaa ollut, eli saattoi mennä kännin nukkuu pois.
Musta on kiva et lapset voi harrastaa, ja kouluikäisenä jo kulkee itse harrastuksiinsa, koulut lähellä ja sieltä kaupungilta voi tulla kotiin eikä tarvii rattijuoppojen teini-amis-autoissa kulkea pitkin metsäteitä.
Ja tuosta helpolla pääsemisestä, musta on tosi helppoa kun huoltoyhtiö tekee lumityöt, leikkaa nurtsit ja jos joku hajoaa niin tulee korjamaan.Ei oo kun asua ja nauttia elämästään!
Mut rehellisesti on sanottava et on maallakin puolensa, musta on kiva käydä anoppilassa maalla kun on lääniä lasten juosta, mut en mä siellä itse haluis asua, enkä halusi Helsingissäkään, se on mulle liian iso paikka(oon itse pienestä maalaiskaupungista alunperin kotoisin).