M
murehtijan vaimo
Vieras
rahatilanteestamme. Tällä hetkellä on siis vähän tiukka tilanne, en ole saanut vielä yhtäkään ansiopäivärahaa, vaikka työttömäksi jäin helmikuun alussa sijaisuuspaikan sähläämisen takia. Palkkaa olen saanut, mutta noin 300 euron edestä. Ollaan siis pärjätty tähän asti miehen palkalla ja lapsilisillä noin karkeasti ottaen. Nyt sitten loppukuulle on tulossa ylimääräisiä laskuja ja mies huokaili, että mistä rahaa ja että konkurssi tulee... Ensi viikolla pitäisi tulla minullekin ensimmäiset päivärahat, joten se puoli pitäisi alkaa nyt säännöllisesti toimimaan.
Nyt sitten mies tiuskii mulle kun en ota tätä tarpeeksi vakavasti eli en huokaile äänekkäästi enkä valittele hänen mukanaan vaan mietin, että miten saamme laskut maksettua. En minä suostu parkumaan sen takia, vaan luotan siihen että kaikki järjestyy kun näkee sen eteen vähän vaivaa. Ja kun se viimeinenkin "kortti" on vielä käyttämättä...
Mies vielä väittää omaavansa positiivisemman luonteen kuin mitä minulla on.
Nyt sitten mies tiuskii mulle kun en ota tätä tarpeeksi vakavasti eli en huokaile äänekkäästi enkä valittele hänen mukanaan vaan mietin, että miten saamme laskut maksettua. En minä suostu parkumaan sen takia, vaan luotan siihen että kaikki järjestyy kun näkee sen eteen vähän vaivaa. Ja kun se viimeinenkin "kortti" on vielä käyttämättä...
Mies vielä väittää omaavansa positiivisemman luonteen kuin mitä minulla on.