mieti syitä, miksi haluaisit jatkaa hänen kanssaan? Rakastatko? Rakkauskaan ei kuitenkaan riitä, jos mies kilahtelee miten sattuu, lasten aikana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Ei tilanne ilmeisti kovin kriittinen ole, kun pystyt koneella kirjoittamaan? Mietin sitä, koska itse olen lähtenyt ilman kenkiä vauvan kanssa jouluyönä kello kolme pakkaseen, vauvalla yövaippa ja minun naulakosta nappaamani toppatakki ympärillään, minulla vain pyjama ja villasukat jotka takertuivat pakkasmaahan kiinni. Ei olisi ollut mitenkään mahdollista istua tietokoneen ääressä.
Mutta niitäkin hetkiä oli, kun kävi "melkein pahasti", kuten sinulle nyt. Arvaathan mietinkö silloin tähtikirkkaana jouluyönä taivasalla vauvan kanssa, että olisi kannattanut lähteä jo hyvin kauan aikaisemmin.
Kaikkea hyvää. En voi suositella teille yhteistä joulua.
Voi että, mulla tuli oikeen kylmät väreet tosta sun kirjotuksesta......hienoa, että olet lähteny ja pystyt siitä kertomaan. Halaisin sua jos olisit tässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:ainakin toivon että keksustelet perinpohjin lapsesi kanssa joka joutui todistamaan näin järkyttävää ja väkivaltaista kohtausta.
Lapsesi on varmaan hyvin järkyttynyt ja peloissaan!!
Kyllä yritin jutella 4v. lapseni kanssa tilanteesta miehen lähdettyä ulos. Poika sanoi sen jälkeen että minä en ikinä enää puhu isin kanssa.
Tosiaan, hetken päästä mies soitti tuhat kertaa ja kun lopulta vastasin, aneli taas anteeksi antoa ja selitti ettei ymmärrä miksi noin teki.
Eniten itseäni tässä ottaa päähän se, että tiedän että tämä tulee taas toistumaan, mutta jostain syystä taas tuntuu etten haluakaan lähteä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se tuo ihmismieli on niin vääristynyt toisinaan. Se johtuu siitä inhimillisyydestä. Viittaan siis tuohon kommenttiisi, että tiedät, että tämä tapahtuu uudestaan, mutta et kuitenkaan haluaisi lähteä. Kuten huomaat, jokaiseen vastaukseen sisältyy viesti, lähde lasten kanssa pois. Siitä huomaa, kuinka väärin sinua kohtaan on tehty. Itselläsi ehkä iskee päälle sääli? Sääli miestä kohtaan, joka teki erehdyksen. Ja ehkä pieni toivo, että tämä säikäytti miehen totaalisesti, ettei se enää tapahtuisi?
Se on vaikeaa kuunnella järjen ääntä, jos tunne puhuu päälle taustalta. Toivon sinulle voimia tehdä sellainen ratkaisu, jota et tulisi katumaan jälkeenpäin. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:Kiitos! Tämä teksti kolahti jotenkin. Puhut niin asiaa, ja niin kuin jopa itse ajattelen, mutta silti. Onko oikeasti naisen päässä vikaa kun uskoo siihen mieheen. MIksi tosiaan annan sen mahdollisuuden vaikka tiedän etten usko hänen lupauksiinsa. Ajattelen lapsiani, en koskaan haluaisi heidän näkevän väkivaltaa kotona, silti ajattelen että he ovat pieniä ja unohtavat, ajattelen heidän lapsuuttaan jos eroan heidän isästään.
Kun ajattelen taas niitä uhkauksia joita joskus mieheltäni olen saanut, en uskalla lähteä. Pelkään jopa niinkinn tyhmää asiaa kuin taloudellinen tilanne, miten me enää pärjäisimme. Miten kauas me joutuisimme muuttamaan että pääsisin eroon uhkauksista????
NYt uhkauksia ei ole tullut, mutta silloin aiemmin kun oli se pahempi tilanne päällä. Pulpahti vain taas mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja KUULES:Tiedä, että se lapsi ei unohda. vaikka kuinka lapsellesi sanoisit ettei hätää ja ettei tapahdu mitään, hän pelkää silti koko ajan koska isi taas satuttaa äitiä.
lapsi ottaa siitä itselleen vastuun, ajattelee että hänen pitää olla valppaana, hänen pitää pelätä äidin puolesta.
Lapsi ajattelee että hänen tehtävänsä on saada isi lopettamaan koska äiti ei siihen tilanteen ollessa päällä pysty. Kun isi ei lopeta, lapsi syyttää itseään.
Lapsii pelkää omassa kodissaan, ei edes osaa pelätä omasta puolestaan jos ei isi häntä uhkaa, vaan mikä pahempaa, pelkää sinun puolestasi.
Sitä ajatusat et voi muuttaa lapsesi päässä, et voi.
Ainut minkä voit tehdä lapsesi hyväksi ja säästää hänet pelolta, stressiltä, syyllisyydentunteelta ja tuskalta, on lähteä pois.
Päätä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se tuo ihmismieli on niin vääristynyt toisinaan. Se johtuu siitä inhimillisyydestä. Viittaan siis tuohon kommenttiisi, että tiedät, että tämä tapahtuu uudestaan, mutta et kuitenkaan haluaisi lähteä. Kuten huomaat, jokaiseen vastaukseen sisältyy viesti, lähde lasten kanssa pois. Siitä huomaa, kuinka väärin sinua kohtaan on tehty. Itselläsi ehkä iskee päälle sääli? Sääli miestä kohtaan, joka teki erehdyksen. Ja ehkä pieni toivo, että tämä säikäytti miehen totaalisesti, ettei se enää tapahtuisi?
Se on vaikeaa kuunnella järjen ääntä, jos tunne puhuu päälle taustalta. Toivon sinulle voimia tehdä sellainen ratkaisu, jota et tulisi katumaan jälkeenpäin. :hug:
Kiitos! Tämä teksti kolahti jotenkin. Puhut niin asiaa, ja niin kuin jopa itse ajattelen, mutta silti. Onko oikeasti naisen päässä vikaa kun uskoo siihen mieheen. MIksi tosiaan annan sen mahdollisuuden vaikka tiedän etten usko hänen lupauksiinsa. Ajattelen lapsiani, en koskaan haluaisi heidän näkevän väkivaltaa kotona, silti ajattelen että he ovat pieniä ja unohtavat, ajattelen heidän lapsuuttaan jos eroan heidän isästään.
Kun ajattelen taas niitä uhkauksia joita joskus mieheltäni olen saanut, en uskalla lähteä. Pelkään jopa niinkinn tyhmää asiaa kuin taloudellinen tilanne, miten me enää pärjäisimme. Miten kauas me joutuisimme muuttamaan että pääsisin eroon uhkauksista????
NYt uhkauksia ei ole tullut, mutta silloin aiemmin kun oli se pahempi tilanne päällä. Pulpahti vain taas mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja KUULES:Tiedä, että se lapsi ei unohda. vaikka kuinka lapsellesi sanoisit ettei hätää ja ettei tapahdu mitään, hän pelkää silti koko ajan koska isi taas satuttaa äitiä.
lapsi ottaa siitä itselleen vastuun, ajattelee että hänen pitää olla valppaana, hänen pitää pelätä äidin puolesta.
Lapsi ajattelee että hänen tehtävänsä on saada isi lopettamaan koska äiti ei siihen tilanteen ollessa päällä pysty. Kun isi ei lopeta, lapsi syyttää itseään.
Lapsii pelkää omassa kodissaan, ei edes osaa pelätä omasta puolestaan jos ei isi häntä uhkaa, vaan mikä pahempaa, pelkää sinun puolestasi.
Sitä ajatusat et voi muuttaa lapsesi päässä, et voi.
Ainut minkä voit tehdä lapsesi hyväksi ja säästää hänet pelolta, stressiltä, syyllisyydentunteelta ja tuskalta, on lähteä pois.
Päätä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:mieleen että ei ne miehet tyhjästä suutu, pitäisikö hän meidän kysyä mitä teeit että mies suutui
Alkuperäinen kirjoittaja mies:mieleen että ei ne miehet tyhjästä suutu, pitäisikö hän meidän kysyä mitä teeit että mies suutui