Asiaan sen enempiä puuttumatta, mutta jos paikalla on muita naisia ja en ole mukana, haluaisimpa tietää mitä vittua.
Suhdetta ihan hepposella ei kannata perheellisen purkaa, mutta jos kerran mokaa on sitten suostuttava ja haluttava elää niiden sääntöjen mukaan, mikä mokaamisen jälkeen tulee ehdoksi yhdessä olemisen jatkoksi.
Kaikkien ei oo pakko oikeesti mokata. Jos viina vähänkään aiheuttaa sitä, ettei harkintakyky riitä ja jos vastakkaiselle sukupuolelle ei voi kaverina ja sukupuolineutraalina kommunikoida, on sitten jätettävä se alkoholi ja sitten myös oltava kommunikoimatta. Tylsäähän se on. Mutta ei kannata alkaa perhettä leikkiä, jos leikkiin ei ole valmis. Tulee vielä se päivä kun yhteiskunta romahtaa ja oikeasti ihmiset joutuu miettimään mitä helvettiä syö -siinä ei auta jos on parinkin ihmisen kanssa yhteisiä lapsia ja eronnut.. Nykyään on niin helkkarin helppo erota ja jatkaa elämää, kun periaatteessa lähetevä voi jättää lapsensa n.140e/kk varaan ja exä sitten saa jos saa asumistukea ja yh-korotuksen.
Sitten vierestä:
Elin itse vuosikausia paskaa elämää ja melkeen imin kaiken huomion mitä vastakkaiselta sukupuolelta sain ja jos tarpeeksi tasokas antoi vähän merkkiä, että voitais ees ilta viettää yksissä se oli menoa sitten. Ei tehny pahaa mennä kotiin, ei kaduttanu mikään.
Suhde oli kuitenkin törmännyt jo ekan kuukauden aikana puuhun, juurikin pettämiselle, jonka jälkeen päätin kostaa.. ja kostaa... ja kostaa.. 8 vuotta!
Sitten se oikea vaan käveli vastaan ja on ihan sama vaikka kuka osoittaisi huomiota, mä en sitä huomaa. Ja ihmissuhde taidot ja kaverit on lisääntyneet, miespuoleiset ihmiset tajuaa ihan pienessä hetkessä, että oon äijä niiden joukossa ja turha edes koittaa kohdella kuin naista. Jotkut on kuulemma luulleet lesboksikin

Omalla kohdalla se vääränlainen käyttäytyminen kyllä oli kiinni siitä, ettei se parisuhde ollut oikeasti minkään arvoinen. Se ei ollut kummallekkaan. Nyt jos kumppani sanois, ettei se pidä, että olen jonkun kanssa tekemisissä, en olis.