Mies kävi juhlimassa.. ikäviä asioita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys tännekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys tännekin

Vieras
Mieheni oli viikonlopun ryyppäämässä peliporukan kauden päättäjäisissä. Kotiin tultua kysäisin, oliko kiltisti ja oliko mökillä naisia. Mies vastasi, että eka yönä siellä oli jonkun tyypin kaksi tuttua naista käyny, ei tuntenut ketä jne. Eilen kaveri laittoi viesti (mökillä oli myös hänen miehensä)... mökillä oli toisena yönä ollu polttariporukka tyttöjä, tulleet sinne baarin jälkeen jatkoille. Kyselin, miksi salasi asian? Ei kuulemma oo heidän mökissä olleet vaan viereisessä ja ulkona on kimpassa grillanneet, ei muuta. Viereissessä mökissä oli samaa pelikauden päättäjäisiä juhlivaa porukkaa.
No, lopulta kun pelikavereiden naiset alkoi antaa infoa ja itsekin sitä tiukemmin tivasin. Kävi ilmi, että mies oli saatellut mökkialueen toiselle puolelle jonkun tytön (tunnin kävelymatka), oli antanut pusun ja soittanu vaille 8 itselleen taksin. Ei kuulemma ole mitään sattunut.

Mietin, että miksi salailu ja miten niillä on aamu liki 8 menny jne. Uskoakko vai ei. Mies vannoo, ettei ole pettänyt, mutta voinko luottaa sanaan? Ei halua menettää minua ja vauvaa, joten ei tee mitään tyhmää.

Hitto, olen aina antanut mennä sen minne ikinä on halunnut mennä (käy yksin baarissa) ja nyt mies sanoo, etten koskaan ole siihen luottanut

Yrittänyt yön miettiä asioita, eikä ole yhtään viisaampi olo. Ihan tyhjä olo..

En ala ukkoa vahtimaan, eikä kukaan muu tiedä pettikö vai ei. Tänne saakka luottanut siihen, nyt tuli pikku särö.

Mutta mitä mieltä sinä olet, luottaisitko ja uskoisitko?

• Tykkää
Reactions: Mari71
okei.ensinnäkin.
mies on juhlimassa.okei.
ekana kysytään "olitko kiltisti","oliko naisia".sen jälkeen tivailu muilta juhlijoilta mitä on tapahtunut mahdollisesti.
en tajua,en. joku teillä mättää luottamuksessa ja todella pahasti, kun asiat noin menee juhlinnan jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Mari71
Minä en voisi sulattaa edes tuota että saattelee vieraan naisen ja antaa vielä pusunkin!! Meillä luottamus pelaa mutta tuo saisi sen romahtamaan. En ymmärtäisi miksi mies lähtee edes saattelemaan vierasta naista...?

En tivannut muilta juhlijoilta, enkä heidän vaimoiltaan. Vaan sain miehen kaverilta viestin, jossa minulle kerrottiin naisista.

Jonka jälkeen aloit tivailla enempi. Miksi sulle lähetettiin viesti, että oli naisia ? Onko sun mies idiootti ja panee kaikkia vastaantulevia naisia kun on juhlimassa ?
Miksi et vaan kysynyt, että oliko hauskaa ja that's it. Onko sulla syytä epäillä ja kuvitella, että mies on pettänyt , Noin niiku ihan alunperinkin siis. Onko teillä pettämishistoriaa tms ?

Tyhmähän tuossa olisi, jos moisen viestin jälkeen ei kyselisi lisää! Ihme tyyppi tuo ejk, en ymmärrä asennetta. Kyllä hitossa kuka tahansa alkaisi tivata enemmän, jos mies ei ole itse kertonut naisista ja tulisi joltain viestiä että mökissä on ollutkin kokonainen polttariporukka ja mies on tullut saatilta kahdeksan jälkeen!

En tiedä mitä itse tekisin, en ainakaan enää ikinä luottaisi tuollaiseen. Vieraita naisia ei saatella, saatika pusutella. Pettämistä se on sekin, mutta vaikea tietty vauvaperheessä on suoraan ukkoa pihallekaan viskata. Olen pahoillani ap että mies rikkoi luottamuksesi, tiedän miltä se tuntuu :(.

No mä en ylipäätään älyä tota "olitko kiltisti". Ja toisekseen pakkohan miesten kavereiden on tietää että muija on mustis jos muijista vartavasten laittavat tekstaria..

Todennäköisesti sielä on tapahtunut muutakin kuin pussailua, mutta sillä ei ole nyt väliä, vaan sillä millainen miehesi muuten on ja haluatko olla hänen kanssaan. Jos mies on pettänyt, on todellakin viisasta että hän salaa asian kun ei halua että perheenne särkyy.

Ihmistä ei voi omistaa. Joku on voinut tehdä virheen, mutta älä ota siitä taakkaa itsellesi, äläkä päästä mustasukkaisuutta yltymään. Totuus kuitenkin on, että jos vierasta on tarjolla kun mies on viihteellä, siitä hyvin harva kieltäytyy. Sillä ei myöskään ole vaikutusta, rakastaako miehesi sinua ja kuinka paljon.

[QUOTE="mies";23833430]Todennäköisesti sielä on tapahtunut muutakin kuin pussailua, mutta sillä ei ole nyt väliä, vaan sillä millainen miehesi muuten on ja haluatko olla hänen kanssaan. Jos mies on pettänyt, on todellakin viisasta että hän salaa asian kun ei halua että perheenne särkyy.

Ihmistä ei voi omistaa. Joku on voinut tehdä virheen, mutta älä ota siitä taakkaa itsellesi, äläkä päästä mustasukkaisuutta yltymään. Totuus kuitenkin on, että jos vierasta on tarjolla kun mies on viihteellä, siitä hyvin harva kieltäytyy. Sillä ei myöskään ole vaikutusta, rakastaako miehesi sinua ja kuinka paljon.[/QUOTE]tässä kirjoittaa pettäjä mies myös

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23833376:
tuo lause kun miehesi sanoo: ettet ole siihen koskaan luottanut, kertoo kaiken. eli syyllistää sinua. eli kyllä siellä muutakin kuin pikku pusu on tapahtunut. kokemuksesta tiedän.

oon tän kans vähän samoilla linjoilla. oisko miehelle ok jos sä saattelisit aamuyöllä jotain vierasta miestä jonka kans viel pussailisitkin, luottaisko muka hän ettet oo tehny muuta, jos ei oo yhtään valvovaa silmää missään...???

on täysin ymmärrettävää että epäilet, ethän sä oo kytännyt, vaan antanu toisen mennä, jos mies käyttää tota luottamusta väärin, ei millään voi olettaa että luottaisit enää!

pahoittelut tosi kurjasta tilanteesta :(

[QUOTE="mies";23833430]Todennäköisesti sielä on tapahtunut muutakin kuin pussailua, mutta sillä ei ole nyt väliä, vaan sillä millainen miehesi muuten on ja haluatko olla hänen kanssaan. Jos mies on pettänyt, on todellakin viisasta että hän salaa asian kun ei halua että perheenne särkyy.

Ihmistä ei voi omistaa. Joku on voinut tehdä virheen, mutta älä ota siitä taakkaa itsellesi, äläkä päästä mustasukkaisuutta yltymään. Totuus kuitenkin on, että jos vierasta on tarjolla kun mies on viihteellä, siitä hyvin harva kieltäytyy. Sillä ei myöskään ole vaikutusta, rakastaako miehesi sinua ja kuinka paljon.[/QUOTE]

mua oikeen pelottaa kuinka samaa mieltä mä olen nykyään.
ja itse olen siis petetty enkä pettäjä.

Ihmistä ei voi omistaa. Joku on voinut tehdä virheen, mutta älä ota siitä taakkaa itsellesi, äläkä päästä mustasukkaisuutta yltymään. Totuus kuitenkin on, että jos vierasta on tarjolla kun mies on viihteellä, siitä hyvin harva kieltäytyy. Sillä ei myöskään ole vaikutusta, rakastaako miehesi sinua ja kuinka paljon.[/QUOTE]

Kyllä minäkin luulen että siellä on nyt tapahtunu jotain muutakin, mutta ihmettelen kyllä miten tiesit asiasta jo kysellä? Mulla ainakaan ei ole tapana kysellä muista naisista miehen baarireissun jälkeen... Siihen en taas usko, että jokainen varattu mies ois valmista kauraa vieraan naisen houkutuksille :) Kyllä siihen varmaan aika paljon vaikuttaa ne kotiolot, lähteekö mies vieraan naisen mukaan vai ei.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Kyllä minäkin luulen että siellä on nyt tapahtunu jotain muutakin, mutta ihmettelen kyllä miten tiesit asiasta jo kysellä? Mulla ainakaan ei ole tapana kysellä muista naisista miehen baarireissun jälkeen... Siihen en taas usko, että jokainen varattu mies ois valmista kauraa vieraan naisen houkutuksille :) Kyllä siihen varmaan aika paljon vaikuttaa ne kotiolot, lähteekö mies vieraan naisen mukaan vai ei.

Muuten samaa mieltä ,mutta siihen että pettääkö puoliso, ei kyllä oikeesti vaikuta ne kotiolot. Pettäjä pettää kyllä oli kotona sitten asiat hyvin tai hyvin huonosti. Toki voihan sitä oikeutusta mulkkumaisuudelleen hakea erisyistä ; "muija ei anna kotona", "se nalkuttaa aina","olen masentunut","meillä on kriisi" jne.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Minusta edes vieraiden naisten saattelu yöllä ja pusuttelu ei ole ok. On eri asia pitää huolta vaikka kaverin vaimon tai hyvän kaverin turvallisuudesta ja siksi saattaa majapaikkaan, mutta ei vieraiden naisten.

[QUOTE="mies";23833430]Totuus kuitenkin on, että jos vierasta on tarjolla kun mies on viihteellä, siitä hyvin harva kieltäytyy. [/QUOTE]

Maailmassa on myös paljon miehiä jotka osaavat pitää ne housut jalassa.

Ensimmäinen huomio on tuo et nainen kysyy et oliko naisia juhlissa yms. Tämä kertoo epäluottamuksesta. Miksi et alunperinkään ole luottanut mieheesi? Itse kysyn vain et oliko hauskaa mitä puuhasitte tms. Mua ei kiinnosta onko juhlissa ollut naisia koska luotan mieheen 100%sesti

Toinen huomio et minkä takia mies on saattanut jonkun naisen mökille ja pusannu tätä?? Tämä kertoo ihastuksesta, ehkä vain hyvin kevyestä, humalan nostamasta kaipauksesta siihen rakkauden ensihuumaan joka monesti vauvaperheessä saattaa olla jossain unohtuneena. Ymmärtäisin jos olisi saattanut sen takia ettei nainen pysy pystyssä, on todella huonossa kunnos tms. Tätä omakin mies välillä joutunut tekeen kun eräs kaveriporukassa on liian innokas juomaan ja yleensä illan päätteeksi istuu jossain puskassa mököttämässä ja pitää kantaa autoon et saadaan se kotiin.

*Sä et koskaan ole luottanut muhun' on viimeinen niitti. Susta etsitään syyllistä vaikket oo mitään väärää tehnyt.

Jonka jälkeen aloit tivailla enempi. Miksi sulle lähetettiin viesti, että oli naisia ? Onko sun mies idiootti ja panee kaikkia vastaantulevia naisia kun on juhlimassa ?
Miksi et vaan kysynyt, että oliko hauskaa ja that's it. Onko sulla syytä epäillä ja kuvitella, että mies on pettänyt , Noin niiku ihan alunperinkin siis. Onko teillä pettämishistoriaa tms ?

Valitettavasti näitä idiootteja on pilvin pimein. Ap juuri yrittää ottaa selvää, kuuluuko hänenkin miehensä tähän kategoriaan. Vähän viittaisi siihen, että kuuluu. Silloin on syytäkin epäillä ja kysellä. Puhtaat jauhot miehellä ei joka tapauksessa ole, koska on lähtenyt saattelemaan vierasta naista.

Muuten samaa mieltä ,mutta siihen että pettääkö puoliso, ei kyllä oikeesti vaikuta ne kotiolot. Pettäjä pettää kyllä oli kotona sitten asiat hyvin tai hyvin huonosti. Toki voihan sitä oikeutusta mulkkumaisuudelleen hakea erisyistä ; "muija ei anna kotona", "se nalkuttaa aina","olen masentunut","meillä on kriisi" jne.

Tuota lähinnä tarkoitinkin. Jos suhde on junnannu paikoillaan jo hetken tovin, on kynnys taatusti alhaisempi pettämiseen.

Ei ne kotiolot paljon vaikuta. Mies on, mitä on. Nainen haluaa olla sinisilmäinen, eikä hyväksy sitä millaisia miehet ovat seksuaaliselta käyttäytymiseltään, koska muuten naisen olisi vaikea rakastaa miestä. Jos nainen pääsisi miehen pään sisään, olisi vain harvoja parisuhteita.

On tehty tutkimuksia, joissa kaunis nainen on laitettu kysymään satunnaisilta miehiltä seksiä. Lähes 100% miehistä suostuu ja nekin harvat jotka eivät suostu, selittelevät pahoillaan esim. etteivät juuri nyt pysty tai, että ovat juuri menossa naimisiin (ja täytyy muistaa, että ehkä noin 5% ihmisistä on homoseksuaaleja). Kun nainen haluaa, miehestä tuntuu, ettei tätä voi jättää pulaan ja että on kunnia asia täyttää velvoitteensa miehenä.

[QUOTE="mies";23833525]

On tehty tutkimuksia, joissa kaunis nainen on laitettu kysymään satunnaisilta miehiltä seksiä. Lähes 100% miehistä suostuu ja nekin harvat jotka eivät suostu, selittelevät pahoillaan esim. etteivät juuri nyt pysty tai, että ovat juuri menossa naimisiin (ja täytyy muistaa, että ehkä noin 5% ihmisistä on homoseksuaaleja). Kun nainen haluaa, miehestä tuntuu, ettei tätä voi jättää pulaan ja että on kunnia asia täyttää velvoitteensa miehenä.[/QUOTE]

Laitappa lähde.

Yhteistyössä