K
kysymys tännekin
Vieras
Mieheni oli viikonlopun ryyppäämässä peliporukan kauden päättäjäisissä. Kotiin tultua kysäisin, oliko kiltisti ja oliko mökillä naisia. Mies vastasi, että eka yönä siellä oli jonkun tyypin kaksi tuttua naista käyny, ei tuntenut ketä jne. Eilen kaveri laittoi viesti (mökillä oli myös hänen miehensä)... mökillä oli toisena yönä ollu polttariporukka tyttöjä, tulleet sinne baarin jälkeen jatkoille. Kyselin, miksi salasi asian? Ei kuulemma oo heidän mökissä olleet vaan viereisessä ja ulkona on kimpassa grillanneet, ei muuta. Viereissessä mökissä oli samaa pelikauden päättäjäisiä juhlivaa porukkaa.
No, lopulta kun pelikavereiden naiset alkoi antaa infoa ja itsekin sitä tiukemmin tivasin. Kävi ilmi, että mies oli saatellut mökkialueen toiselle puolelle jonkun tytön (tunnin kävelymatka), oli antanut pusun ja soittanu vaille 8 itselleen taksin. Ei kuulemma ole mitään sattunut.
Mietin, että miksi salailu ja miten niillä on aamu liki 8 menny jne. Uskoakko vai ei. Mies vannoo, ettei ole pettänyt, mutta voinko luottaa sanaan? Ei halua menettää minua ja vauvaa, joten ei tee mitään tyhmää.
Hitto, olen aina antanut mennä sen minne ikinä on halunnut mennä (käy yksin baarissa) ja nyt mies sanoo, etten koskaan ole siihen luottanut
Yrittänyt yön miettiä asioita, eikä ole yhtään viisaampi olo. Ihan tyhjä olo..
En ala ukkoa vahtimaan, eikä kukaan muu tiedä pettikö vai ei. Tänne saakka luottanut siihen, nyt tuli pikku särö.
Mutta mitä mieltä sinä olet, luottaisitko ja uskoisitko?
No, lopulta kun pelikavereiden naiset alkoi antaa infoa ja itsekin sitä tiukemmin tivasin. Kävi ilmi, että mies oli saatellut mökkialueen toiselle puolelle jonkun tytön (tunnin kävelymatka), oli antanut pusun ja soittanu vaille 8 itselleen taksin. Ei kuulemma ole mitään sattunut.
Mietin, että miksi salailu ja miten niillä on aamu liki 8 menny jne. Uskoakko vai ei. Mies vannoo, ettei ole pettänyt, mutta voinko luottaa sanaan? Ei halua menettää minua ja vauvaa, joten ei tee mitään tyhmää.
Hitto, olen aina antanut mennä sen minne ikinä on halunnut mennä (käy yksin baarissa) ja nyt mies sanoo, etten koskaan ole siihen luottanut
Yrittänyt yön miettiä asioita, eikä ole yhtään viisaampi olo. Ihan tyhjä olo..
En ala ukkoa vahtimaan, eikä kukaan muu tiedä pettikö vai ei. Tänne saakka luottanut siihen, nyt tuli pikku särö.
Mutta mitä mieltä sinä olet, luottaisitko ja uskoisitko?