Mies salailee asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ero vai yritys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ero vai yritys

Vieras
Hei, Olen huomannut että mies salailee asioita, sillä on todella ihmeellisiä juttuja...olemme palanneet eron jälkeen yhteen, mutta silti miehelle tulee tuntemattomia numeroita koko ajan puhelimeen....hän käy kaverin luona ""mökillä"" talvella, vaikka siellä on ulkovessa...Ja minä epäilen..Jalkoihin oli tullut sientä kuulemma kengistä vaikka sitten kun sanoin että ai joltain naiselta, mies sanoi: no se on jo poissa, ei ehtinyt tulla mitään. AUTTAKAA! Siis tulen hulluksi epäilyistä ,jos sanon miehelle jotain ,hän RAIVOSTUU ja syyttää mua hulluksi etten osaanauttia elämästä.. En voi tietää mikä on totta ja mikä ei, pelkään jopa henkeni puolesta, mistä tietää mitä tauteja on saanut ,vaikka sanoi käyneensä testeissä, mutta mitään lappuja en nähnyt ...oli kyllä laastari kyynärtaipeessa...että kaipa oli testeissä käynyt ja viikossa saanut tuloksen...mitä teen?????

Oletko ap. nuori nainen tai jotain ?? Jos kokeissa käydään sieltä saa myös todistuksen labrakokeitten tuloksesta, samoin jos käy yksityisellä on olemassa sellainen asia kuin kuitti jne.
Jos pelkäät tauteja itselläsi kannattaa mennä itse testeihin ja uusia ne puolen vuoden kuluttua jos muutoksia - sitten tiedät varmasti. Minullakin on monta tuntematonta numeroa kännykässäni - ja ihan eri tyyppisiä eri alojen ihmisiä.
Jos miehen jutut on omituisia ei ne kyllä tunt.nroista eikä jalkasilsasta johdu. Jospa miehesi vain tarinoi olleensa mökillä ja onkin ihan muualla - mistäs sen tietää... uimahalleilta ja yleisistä uimatiloista voi jalkasilsan saada tuskin pakkaskylmästä ulko huussista mökillä...

Yhteistyössä