mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Minäkin
Olen nyt saanut joitakin kertoja piiskaa. Aika pitkään mieheni siitä puhui ja sanoi, että hänen mielestä sitä olisin tarvinnut jo aikoja sitten. Kesällä sitten tuli tekojen aika erään riidan yhteydessä. Olin saunaa lämmittämässä ja raivosin siinä aika hermostuneena, jolloin mies ärähti, että nyt riitti ja veti mut käsipuolesta pihalle ja painoi vyötäröltä kaksinkerroin kainaloonsa ja alkoi riuhtoa sortseja alas. Tappelin vastaan minkä pystyin, mutta en tietysti pienempänä mahtanut mitään, vaan sain avokämmenestä kunnon löylytyksen paljaalle taklistolleni. Murjotin aikani, mutta annoin asian olla. Parin viikon kuluttua sama toistui, ja silloin sain oikein perinteisesti vyöremmiä mieheni polvilla poikittain. Sen koin kiihottavana, vaikka se sattuikin vähän saatanasti ja itkin kuin lapsi. Jotenkin vaan se tunne jo kiihotti, kun mies riisui vyönsä ja alkoi sanaakaan sanomatta kiskomaan housujani alas ja tiesin, että saisin väistämättä selkääni, vaikka mitä yrittäisin. Jälkeenpäin rakastelimme kiimaisina. Tämä on aika hämmentävää enkä osaa kuvitellakaan kertovani kenellekään. Sinänsä mielenkiintoista lukea täällä, etä en ole ainoa, joka kokee näin.

mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Tatilassa:
Kylla tati helposti "kepitti" siella ollessani kesaisin, viela 13 ikaisenakin. Tupakan poltosta kiini joutuessa se oli ilman muuta selva etta pesusta juoville pajunoksakepilla. Oinemmista kolltosista tuli vain koivuniemen herraa notkeilla oksilla.
sita tuli niin usein etta uskon tadin saaneen jonkinlaiset "kiksat" siita. Kaski aina nurkkaan seisomaan lopuksi, ja meni itse kamariinsa joksikin aikaa. nyt aikuisena ymmarran etta ehka han kiihoittui ja meni itsensa tyydyttamaan kamariin. aina hanen sielta tultuaan kaski pois nurkasta ja vaati anteeksipyynnon ja sitten halattiin sovinnoksi.
Joskus han siveli ja voiteli pakaroihin nousseita palkoja sen pajukeppi rankaistuksen jalkeen .
Se tyuntui hyvalta ,se sively, silloin, alkoi melkein seisokki tuntumaan, jopa vahan havettikin. tati ei ollut ainakaan huomaavinaan .
Ihan oikein, että sait pajukepistä, jos kerran jo 13-kesäisenä polttelit tupakkaa!! Toivottavasti saitkin oikein kunnolla piiskaa!

vaimoväki kuriin
Mielestäni meidän miesten kuuluu ehdottomasti pitää vaimot ja tyttöystävätkin kurissa ja nuhteessa ja varmasti parhaiten se onnistuu antamalla piiskaa aina tarpeen vaatiessa. Se vaaan täytyy tehdä sitten ehdottomasti rakkaudella eli väkivaltaa ei pidä käyttää, ainoastaan napakkaa piiskausta paljaalle takamukselle, joka muuten on naisella ikäänkuin vartavasten siihen hommaan tehty ;). Piiskaus antaa naiselle turvallisuutta ja varmuuden siitä, että yhteisten sääntöjen rikkomisesta on kirveleviä seurauksia. Kokemuksesta sanon, että naiset jopa nauttivat siitä, jälkeenpäin ollaan niin enkelimäisiä eikä oikuttelusta näy merkkejäkään pitkiin aikoihin. Siis epäröivät miehet: ei muuta kuin tuittulievat naiset polville poikittain ja kunnon kurinpalautus paljaalle pyllylle; takaan että toimii.

ERI MIELTÄ!!!!
Voi vee mikä sika tämä "vaimoväen kurittaja"! Olitko muka aivan tosissasi, vai provosoitko muuten vaan huviksesi? Mun eka ns. mies oli just tuollainen machoääliö, joka aikansa sovelsi kuvaamasilaisia periaatteita minuun eli sain siltä monet kerrat remmistä kintuilleni milloin mistäkin syystä. Nuori kun olin (eli hölmö), niin kestin sitä aikani, mutta lopulta sain tarpeekseni ja otin eron. Viimeinen pisara oli se, kun tämä serkkuni häissä talutti minut pihalle, veti hameen korville ja pieksi perusteellisesti paljaalle takapuolelle, minkä jälkeen kuului komento painua kotiin käytöstapoja opettelemaan. Sen tein ja siihen loppui se tarina. Enää en moista sietäisi. Parisuhde on kahden tasavertaisen kauppa, eikä siihen mikään alistaminen sovi. Seksileikeissä kukin tietysti voi tehdä mitä tykkää mutta vain yhteisellä sopimuksella.

ottopoika
Mieltymys vitsoihin, on molempien osapuolten hyväksymä ja siitä pitää pystyä mauttimaan niin piiskattavan kuin piiskaajankin. Saan tarvittaessa pyllyn punaiseksi vaimolta, mutta en koskssa kuritus mielessä siihen liittyy myös seksuaalinen mieli hyvä.

Master of the universe
Alkuperäinen kirjoittaja NamuTyttö:
Olen 23-vuotias tyttö ja musta olis ihanaa, jos mulla olis sellainen poikaystävä joka kurittais mua vitsalla aina joskus ja sen jälkeen panis mua. Kirjoitin omista fantasioistani (ehkä hieman erilaisista kuin tämä vitsajuttu) toiselle keskustelupalstalle: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=707&posting=22000000017115816.
Käyhän se!! Kirjoittele pear@netti.fi, niin sovitaan asioista.

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja aviomies:
Meillä ainakin tehos kun vaimo antoi selkää niin ettei istumaan pystynyt pariin päivään.
Millä tavoin naiset kurittavat miehiään ja mistä syystä? Käytättekö vitsaa vai remmiä ja kuinka paljon sitä aina annatte? Missä asennossa kuritus tapahtuu?

Aviomies
Meillä se tapahtu niin, että oltiin jo pitemmän aikaa nälvitty toisillemme, vaimo tekemättömistä kotihommista ja minä taasen annoin takaisin "älä länkytä". Sitten se vaan tapahtui ennalta arvaamattomasti kun vaimo oli tulossa ridaamasta, minä makasin sohvalla TV,tä tuijottaen. Vaimo oli kyllä pahalla päällä jo lähtiessään ridaamaan ja sanoi, että tee se ja tee se ja jne......Ovi kävi ja vaimolta meni hermot, alkoi huutaa, että nyt tämä pelleily loppuu. Ratsastus kamat päällä ja raippa kädessä, huusi nyt tulee selkään niin, että tuntuu. Olin aivan sokissa kun katsoin vaimon raivoamista. Vaimo käski meidän makuuhuoneeseen ja housut pois, Olin täysin hämilläni ja yritin tyynnytellä, mutta se vaan paheni, vaimo tönäisi mut sänkyyn kun olin saanut housut pois ja alkoi mäiskiä raipalla. Yritin suojautua parhaani mukaan, mutta vaimoni käänsi mut vatsalleen ja löi takapuoleeni lujaa monet kerrat, samalla vaimo korosti joka lyönnillä, otatko opiksi ja alat tekemään niitä kotitöitä myös, anelin armoa ja lupasin tästä lähtien tehdä jos vain lopettaa. Jonkun ajan kuluttua piiskaaminen loppui. Vaimo palasi olohuoneeseen ja minä hetken kuluttua perässä. Sovimme asiat ja rakastelimme sen perään. Nyt autan koti töissä ja olen muutenkin kohteliaampi kuin ennen. Muistutuksena siitä on ridaus raippa naulakossamme aina näkyvillä.

ari
sain lapsena piiskaa eikä ollut kivaa.mutta nyt viiskymppisenä olen löytänyt piiskan uudestaan ,ja löytänyt muutaman nais ystävän joiden kanssa silloin tällöin harrastetaan piiskausta.tuntuu tosi mahtavalta .
esim.kävelyllä yht äkkiä saatan ehdottaa että nyt läheiseen metsään housut alas peppu paljaaksi ja nelin kontin .piiska käteen ja muutaman sivalluksen jälkeen näkee kun pimmppi alkaa kiiltää .ulkona piiskauksessa jännitystä lisää kiinni jäämisen pelko .piiskaksen jälkeen otetaan piiska mukaan ja voidaan jatkaa jomman kumman kotona
piiskaaminen ei saa olla hullua hakkamista vaan siitä voi tehdä taidetta jos molemmat on mukana .voi antaa peppureikä piiskaa .pimppi piiska .ensiks nurkaan odottamaan housut kintuissa ehkä pidemmäksikin aikaa ja sitten polvien päälle muutama läimäys sitten kokeilu sormella onko märkää.
aarto3@luukku.com

Avopuoliso
Alkuperäinen kirjoittaja jusa (vierailija):
Vitsaa minäkin sain lapsena 50-luvun lopulla. Silloin oli itsestään selvä asia, että melkein joka talossa komeili "Koivuniemen herra" ovenkarmin päällä, kaikkien nähtävillä. Kun olen lukenut näitä tälle palstalle lähetettyjä muistelmia (joista toivottavasti ainakin suurin osa on totta, eikä toiveunia), olen ajatellut, että kuritukseni oli suhteellisen lempeää. En joutunut koskaan itse hakemaan vitsaa, itse laskemaan housuja tai edes seisomaan nurkassa jälkeenpäin. Vitsat sain äidin polvella poikittain, klassiseen tapaan, eikä äiti kai kovin kovasti rapsinut, vaikka tietysti huusinkin kuin syötävä, jo siinä vaiheessa kun housunnappeja avattiin. Piiskaamisen jälkeen piti laittaa kädet äidin kaulalle ja pyytää anteeksi.
Aikuisena olen haaveillut tuollaisesta reippaasta tädistä tai mummosta, joka antaisi minulle vanhanajan vitsakurituksen - tosin huomattavasti ankaramman kuin lapsena saadut. Jotain ihmeellisen kiehtovaa siinä pyllyn kirvelyssä ja häpeän tunteessa on. Mutta mahdotonta kai sellaista naista on löytää. Mielelläni olisin yhtä hyvin antavana osapuolena. Vitsaa saaneena tiedän, että siinä ei ole kysymys mistään sadistisesta hakkaamisesta, vaan rakkaudella annetusta ojennuksesta.
Samantapaisia kokemuksia, ja haaveita minullakin, ei vaan tunnu onnistuvan, meilläpäin.

Sarita
Hmm.. tätä viestiketjua silmäilleenä tuntuu, että aika suuri osa miehistä varmaan tykkäisi olla piiskaa vastaanottavana osapuolena? Oma avomiehenikin on puhunut siihen suuntaan, että haluaisi minun olevan dominoiva ja piiskaavan häntä remmillä! Yritän nyt totutella tähän ajatukseen, vaikka ei se kovin luontevalta tunnu, ainakaan vielä. Oikeesti tuntuu vaan hassulta ajatukselta, että minä, aika pienikokoinen ja naisellinen nainen, lähtisin alistamaan ja kurittamaan isoa, karvaista miestä!

aviossa 17 v
Oudolta tuntuu, joo. Kyllähän se luonnonlakien mukaan menee niin, että vahvempi -eli mies- pitää naisensa kurissa. Miksei siitä mieskin tietysti voi seksuaalisessa mielessä ainakin joskus nauttiakin, jos saa olla naisen komenneltavana ja hiukan alistuakin, mutta lopulta kyllä miehen täytyy mielestäni se kaapin paikka näyttää vaikkapa sitten pikku piiskauksella, jollei muu auta. Luolamiesvaistoa? Ehkä. Kokemuksesta väittäisin, että näin se vaan toimii ainakin 90-prosenttisesti. Itse nautin ainakin suunnattomasti, kun saan pienten konfliktien jälkeen vähän vedellä naistani pitkin pehmeitä paljaita pakaroita ja sitten kurituksen päätteeksi sulkea hänet hellyydellä syliini ja rakastella piiiitkään ja perusteellisesti...mmmm.

Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja Tatilassa:
Kylla tati helposti "kepitti" --- sita tuli niin usein etta uskon tadin saaneen jonkinlaiset "kiksat" siita. --- Joskus han siveli ja voiteli pakaroihin nousseita palkoja sen pajukeppi rankaistuksen jalkeen .
Se tyuntui hyvalta ,se sively, silloin, alkoi melkein seisokki tuntumaan, jopa vahan havettikin. tati ei ollut ainakaan huomaavinaan .
Ei tuo täysin mahdotonta ole. Nykyajattelussa vaan menee alaikäisen hyväksikäytön puolelle. Tuollaiset tilanteet, joissa on liikuttu kurituksen ja mahdollisesti s/m-tyyppisen piiskaamisen välimailla voivat aiheuttaa toisille pahojakin traumoja, joillekin viehätyksen piiskaamiseen myöhemmin ja osalle eivät vaikuta mitään. Masokismi-sanakin on peräisin henkilöstä, joka lapsena/nuorena koki jotain tämäntapaista (Sacher-Masoch).

Kirsi
Minä sain eilen pitkästä aikaa selkääni, kunrupesin soittelemaan mieheni kaljanlitkimisestä vähän turhan jyrkin sanankääntein. Aikansa se sitä kuunteli ja kommentoi tyyliin "loppuuko se naputus vai pitääkö lopettaa" jne., lopulta varoitti suoraankin, että "selkääskös kerjäät", mutta olin niin huonolla tuulella, etten kuunnellut ajoissa. Niinhän siinä sitten kävi, että se tarttui mua käsipuolesta ja vetaisi viereensä sohvalle ja painoi polvelleen poikittain. Yritin rimpuilla irti, mutta en päässyt mihinkään, kun sen toinen jalka piti mua paikallani ja toinen oli tiukasti niskahiuksissa kiinni ja painoi päätä alas. Toisella kädellä se availi mu farkut ja veti väkisin housut ja pikkupöksyt alas ja alkoi samantien läimäytellä lujasti takamukselle. Raivoissani siinä sitten sain puraistua sitä reiteen, mikä olikin viimeinen virhe: ote tiukkeni entisestään ja sain melkoisen läksytyksen sanallisesti. Luulin jo, että asia olis loppuun käsitelty, kun se irrotti hetkeksi kätensä, mutta se olikin vain vyön irrotusta varten. Kuulin tutun kilahduken, kun solki avautui, ja silloin pyysin anteeksi, sillä pelkään vyötä suunnattomasti. "Anteeksi vai..." se tuhahti kireästi ja kääräisi vyön lyhemmäksi kätensä ympäri ja sivalsi pari nopeaa lyöntiä suojattomalle pyllylleni. "Remmiä tuommoinen kiukkupussi tarvii ja tätähän saat" se jupisi ja piiskasi lujasti pitkin reisiä ja pakaroita. Purin hammasta ja yritin olla itkemättä, mutta lopulta murruin ja aloin parkua. Hävetti ja nolotti ja kadutti, miksi en taaskaan osannut pitää suutani kiinni...tiesin, että sain mitä ansaitsinkin, sillä eihän nyt parin kaljan juomisesta olisi tavinnut suuta soittaa. Kaikenlisäksi se on lomalla, eli mitään järkevää syytä mun motkotukselle ei ollut. Tiesin, että se ei juo koskaan tolkuttomasti, vaan haluaa vaan rentoutua muutamalla oluella, ja sen olin nyt pilannut pahantuulisella nalkutuksellani, vaikka olemme monesti sopineet, että turhista ei riidellä ja kotona pidetään tunnelma mukavana, että kaikki nauttivat olostaan. Itse puran usein pahaa tuultani muihin, ja sitä mieheni ei siedä, ja juuri silloin saan joskus piiskaa. Alussa kapinoin, mutta nykyään myönnän, että saan sitä aiheesta, ja usein se auttaa paremmin kuin mikään muu. Siinä on vähän pakko alkaa miettiä käyttäytymistään, kun joutuu housut kintuissa piiskattavaksi ;). -Eilinen oli tosiaan ensimmäinen kerta pitkään aikaan, edellisen kerran sain oikein kunnolla selkääni joskus kesällä. Usein näitä kurinpalautuksia sattuu kyllä kerran kuukaudessa, mutta nykyään olen oppinut käsittelemään hormonaalista pahaa tuultani vähän paremmin, eikä tilanteet kärjisty yhtä herkästi. Eilen -niinkuin melkein aina piiskan jälkeen- olin mielettömän helpottunut, kun se lopulta oli ohi ja sain pyytää vilpittömästi anteeksi käytöstäni. Meillä tähän liittyy vielä sellainen rituaali, että otan mieheltäni suuhun lähes aina välittömästi, kun piiskaus on ohi. Niinpä eilenkin tein, olin polvillani housut edelleen nilkoissa hänen jalkojensa välissä ja paneuduin asiaan oikein antaumuksella. Hän oli jo valmiiksi aivan räjähtämispisteessä, niinkuin on aina näissä tilanteissa. Eilenkin tunsin jo remmiä saadessani, miten kova kalu painoi vatsaani vasten vaativana. Kuulostaa varmaan vähän pervolta, mutta piiskaus on niin intensiivinen ja intiimi tapahtuma, että ymmärrän hyvin mieheni kiihottumisen. Itsekin kiihotun kivusta huolimatta ja olen enemmän kuin valmis mihin vaan mitä mieheni haluaa sen jälkeen. Useimmiten se on juuri suuseksiä, ja se sopii tilanteeseen hyvin, piiskan jälkeen olo on ihanan helpottunut ja samalla jollain lailla "alamainen" . Toisinaan mieheni kääntää minut piiskaamisen jälkeen eteensä nelinkontin ja rakastelee takaapäin lujasti, ja silloin saan hirveän rajuja orgasmeja, kun olo on niin erikoisella tavalla antautuvainen, että mitkään estot ei pilaa fiiliksiä. Eli meillä tämä piiskajuttu on kyllä toiminut myös melkoisena seksin vauhdittajana, ja samalla se on syventänyt suhdetta, olemme hirveän läheisiä, vaikka saankin joskus aika kovastikin selkääni. Silti tunnen oloni turvalliseksi ja rakastetuksi, mitä varmasti samaa kokemattomien on vaikea ymmärtää. Itsekään en kyllä puhu väleistämme kenelläkään, on liian intiimi juttu, mutta on mielenkiintoista lukea täällä, että meitä on muitakin.

Kirsi
Minä sain eilen pitkästä aikaa selkääni, kunrupesin soittelemaan mieheni kaljanlitkimisestä vähän turhan jyrkin sanankääntein. Aikansa se sitä kuunteli ja kommentoi tyyliin "loppuuko se naputus vai pitääkö lopettaa" jne., lopulta varoitti suoraankin, että "selkääskös kerjäät", mutta olin niin huonolla tuulella, etten kuunnellut ajoissa. Niinhän siinä sitten kävi, että se tarttui mua käsipuolesta ja vetaisi viereensä sohvalle ja painoi polvelleen poikittain. Yritin rimpuilla irti, mutta en päässyt mihinkään, kun sen toinen jalka piti mua paikallani ja toinen oli tiukasti niskahiuksissa kiinni ja painoi päätä alas. Toisella kädellä se availi mu farkut ja veti väkisin housut ja pikkupöksyt alas ja alkoi samantien läimäytellä lujasti takamukselle. Raivoissani siinä sitten sain puraistua sitä reiteen, mikä olikin viimeinen virhe: ote tiukkeni entisestään ja sain melkoisen läksytyksen sanallisesti. Luulin jo, että asia olis loppuun käsitelty, kun se irrotti hetkeksi kätensä, mutta se olikin vain vyön irrotusta varten. Kuulin tutun kilahduken, kun solki avautui, ja silloin pyysin anteeksi, sillä pelkään vyötä suunnattomasti. "Anteeksi vai..." se tuhahti kireästi ja kääräisi vyön lyhemmäksi kätensä ympäri ja sivalsi pari nopeaa lyöntiä suojattomalle pyllylleni. "Remmiä tuommoinen kiukkupussi tarvii ja tätähän saat" se jupisi ja piiskasi lujasti pitkin reisiä ja pakaroita. Purin hammasta ja yritin olla itkemättä, mutta lopulta murruin ja aloin parkua. Hävetti ja nolotti ja kadutti, miksi en taaskaan osannut pitää suutani kiinni...tiesin, että sain mitä ansaitsinkin, sillä eihän nyt parin kaljan juomisesta olisi tavinnut suuta soittaa. Kaikenlisäksi se on lomalla, eli mitään järkevää syytä mun motkotukselle ei ollut. Tiesin, että se ei juo koskaan tolkuttomasti, vaan haluaa vaan rentoutua muutamalla oluella, ja sen olin nyt pilannut pahantuulisella nalkutuksellani, vaikka olemme monesti sopineet, että turhista ei riidellä ja kotona pidetään tunnelma mukavana, että kaikki nauttivat olostaan. Itse puran usein pahaa tuultani muihin, ja sitä mieheni ei siedä, ja juuri silloin saan joskus piiskaa. Alussa kapinoin, mutta nykyään myönnän, että saan sitä aiheesta, ja usein se auttaa paremmin kuin mikään muu. Siinä on vähän pakko alkaa miettiä käyttäytymistään, kun joutuu housut kintuissa piiskattavaksi ;). -Eilinen oli tosiaan ensimmäinen kerta pitkään aikaan, edellisen kerran sain oikein kunnolla selkääni joskus kesällä. Usein näitä kurinpalautuksia sattuu kyllä kerran kuukaudessa, mutta nykyään olen oppinut käsittelemään hormonaalista pahaa tuultani vähän paremmin, eikä tilanteet kärjisty yhtä herkästi. Eilen -niinkuin melkein aina piiskan jälkeen- olin mielettömän helpottunut, kun se lopulta oli ohi ja sain pyytää vilpittömästi anteeksi käytöstäni. Meillä tähän liittyy vielä sellainen rituaali, että otan mieheltäni suuhun lähes aina välittömästi, kun piiskaus on ohi. Niinpä eilenkin tein, olin polvillani housut edelleen nilkoissa hänen jalkojensa välissä ja paneuduin asiaan oikein antaumuksella. Hän oli jo valmiiksi aivan räjähtämispisteessä, niinkuin on aina näissä tilanteissa. Eilenkin tunsin jo remmiä saadessani, miten kova kalu painoi vatsaani vasten vaativana. Kuulostaa varmaan vähän pervolta, mutta piiskaus on niin intensiivinen ja intiimi tapahtuma, että ymmärrän hyvin mieheni kiihottumisen. Itsekin kiihotun kivusta huolimatta ja olen enemmän kuin valmis mihin vaan mitä mieheni haluaa sen jälkeen. Useimmiten se on juuri suuseksiä, ja se sopii tilanteeseen hyvin, piiskan jälkeen olo on ihanan helpottunut ja samalla jollain lailla "alamainen" . Toisinaan mieheni kääntää minut piiskaamisen jälkeen eteensä nelinkontin ja rakastelee takaapäin lujasti, ja silloin saan hirveän rajuja orgasmeja, kun olo on niin erikoisella tavalla antautuvainen, että mitkään estot ei pilaa fiiliksiä. Eli meillä tämä piiskajuttu on kyllä toiminut myös melkoisena seksin vauhdittajana, ja samalla se on syventänyt suhdetta, olemme hirveän läheisiä, vaikka saankin joskus aika kovastikin selkääni. Silti tunnen oloni turvalliseksi ja rakastetuksi, mitä varmasti samaa kokemattomien on vaikea ymmärtää. Itsekään en kyllä puhu väleistämme kenelläkään, on liian intiimi juttu, mutta on mielenkiintoista lukea täällä, että meitä on muitakin.

kuisaliini
Sain pikkutyttönä kunnolla muutaman kerran selkääni kun olin ollut oikein tuhma. Yleensä selkään antoi isä nahkavyöllä jonka se aina otti housuistaan tai vielä pienenmpänä äiti kärpäslätkällä. Se tapahtui niin että isä otti ensin vyön ja pyöritti sitä muutaman kerran kätensä ympäri huusi minut siihen luokse ja nappasi siihen poikittain polvien päälle, veti housut alas ja niin se alkoi. Ehkä noin 30 iskua aina tuli ja minä itkin ja huusin kuin teurastajalle menossa oleva porsas ;D sitten sai mennä.

Häjy
Sä taidat "kuisaliini" olla jätkä? Vähän kuulostaa siltä. No anyway, kyllä mä ainakin haaveilen pikkupimujen paljaiden pyllyjen piiskaamisesta -ja miksei vähän isompienkin. Sellasen, jota vois sen piiskanannon jälkeen naida oikeen kunnolla...tukasta kiinni ja takaapäin melaa mekkoon, aahhh. Tyttö oppis tavoille...

anne
Miksihän se menee niin, että jotkut meistä jopa nauttivat piiskasta. Itse olin siitä fantasioinut mielessäni jo nuoresta saakka. Lapsena en piiskaa saanut, vaikka se aika yleistä vielä silloin olikin. Miehelleni en siitä aluksi kedannut puhua, vaikka vaistosin hänessä heti sopivia piirteitä, hän esim. läimäytteli minua usein takamuksille seksin yhteydessä ja muulloinkin. Kerran riidellessämme hän sitten sanoi, että sietäisin saada piiskaa pyrstölleni, jolloin minä kiihtyneenä ja vähän kiihottuneena vähän yllytin häntä, minkä seurauksena hän tarttui minuun, veti yöpaitani helman ylös ja pöksyt alas ja antoi avokämmenellä ehkä kymmenkunta lujaa läimäystä paljaalle takamukselleni. Pikkuisen siinä nolostuin ja rimpuilin irti, mutta olin samalla tosi kiihottunut, minkä mieheni huomasi -seksiinhän se johti. Tuon tapauksen jälkeen mieheni asenne suhteeseemme muuttui astetta autoritäärisemmäksi, ja nykyään saan aika herkästi selkääni. Yleensä hän käyttää kurittamiseeni kämmenen lisäksi vyötä, ja vaikka aina saan piiskaa aiheesta, niin silti taustalla on aina seksuaalinen sävy. Seksielämämme on tullut entistä paremmaksi, nautin täysin siitä, kun kontrolli on toisella ja itse "joudun" alistumaan. Työssä ja muutenkin olen itsenäinen ja pätevä, mutta suhteessa mieheeni haluan olla aivan muuta ja nautin siitä. Outoa...

Antero-76
Samaa olen miettinyt kuin Annekin. Omat mielikuvani kiinnostumisestani löytyvät jo tarhaiästä, kun muistan olleeni kovasti kiinnostunut, saivatko tytöt koskaan piiskaa. Sittemmin, noin 10-vuotiaana, muistan löytäneeni vanhempieni kirjahyllystä sanakirjan, josta kaivoin juuri tietyt hakusanat.

Itse sain piiskaa kai melko useasti. Ensimmäinen kerta jonka muistan, on silloisesta asuinpaikastani päätelleen alle kouluiältä. Muistan kantaneen lemmikkikaniamme korvista, lukuisten kieltojen jälkeen, kuin Sepe-Susi ikään. Sillä seurauksella, että minut vietiin askarteluhuoneeseen, jossa housut nilkoissa vatsallani maaten sain risua. En varmastikaan lujasti, mutta itkuhan siitä tuli. Viimeisin kertani oli juuri täytettyäni 15-vuotta, joskin sitä edeltäneestä selkäsaunasta oli kulunut jo aikaa. Syynä tuolloin talvinen ojaanajo mökillä, joka aiheutti melkein myöhästymisen viimeisestä lossista. Pahoinpitelyä kuritukset eivät koskaan olleet ja aina ne tulivat perustellusta syystä. Epäilemättä vaihtoehtoisia kuritusmetodeja olisi ollut, mutta lopputulokseen olen tyytyväinen eikä traumoja ole jäänyt.

Vaikka kuritus pelotti aina vietävästi ja itku tuli aina jo siinä vaiheessa kun kuulin sen tietyn maagisen lauseen, muistan silti kuinka ajatus muulloin kai tavallaan myös kiihotti. Ajattelin usein "mitä jos joku olisi todistamassa" tai "millaista olisi saada joltakulta tutulta rouvalta piiskaa" jne. Nämä ajatukset tulivat silloin 10-ikävuoden tietämissä.

Aika yksinhän näiden ajatusten kanssa sai olla niin kauan, kunnes opiskeluiden alettua perehtyi internetin käyttöön. Pian tie vei aihetta käsitteleville sivustoille ja sain huomata, että maailmassa on muitakin samoin ajattelevia. Ja että sitä sittenkin on aivan fiksu, tasapainoinen ja menestyvä nuorimies fetissistään huolimatta.

Sittemmin syntyi huoli sopivan elämänkumppanin löytämisestä. Fetissin perusteella en tietenkään voisi kumppania valita, mutta olisinko koskaan onnellinen, jos kumppani ei koskaan hyväksyisi/tietäsi siitä. Uskon, että moni kamppailee saman asian kanssa, toinen paremmalla, toinen huonommalla menestyksellä. Itselläni kävi hyvin. Löysin naisen joka vastaa kaikkia odotuksiani muutenkin, mutta sen lisäksi vielä tietää ja hyväksyy minut ja tarpeeni. Eikä käytäntö rajoitu vain kuuntelemiseen.. ;)

Tänäkin päivänä ihmettelen, miksi olen selkäsauna-aiheesta kiinnostunut. Vuosien mittainen tiedustelumatkani internetissä ei paljastanut totuutta, sillä ruumiillisen kurituksen - tai sen puutteen sekä selkäsaunoista kiinnostumisen tai kiinnostamattomuuden välistä aukotonta yhteyttä en koskaan löytänyt.

Joten tässä sitä nyt ollaan, tasapainoisessa suhteessa, menestyvä ja vahva nuorimies joka tykkää selkäsaunoista. Eikä hävetä yhtään. :) No ehkä sen verran, että asia pysyy kotioloissa ja nimimerkin suojissa.

Voimia ja nautintoja kaikille asian kanssa eläville.

anne
Kiitos asiallisesta kirjoituksestasi, Antero. Olisi kiva kuulla lisää kokemuksistasi. Onneksi olkoon, kun olet löytänyt ymmärtävän partnerin, joka tyydyttää tarpeesi. Pidä häntä hyvin!

Antero-76
Kiitos itsellesi, Anne. Minä kerron mielelläni kokemuksistani. Itseasiassa niistä kertominen aiheuttaa niin hämmentävän kiihotuksen tunteen, että suuta kuivaa ja pulssi nousee. Tarkemmin niistä juttelisin kuitenkin ehkä mielummin muualla kuin tällä keskustelupalstalla, vai? Kuulisin kyllä mielelläni myös omista kokemuksistasi..

Ja kiitos myös onnitteluista. Suhteemme on vielä alkuvaiheessa, mutta alku on niin lupaava, etten arvaakaan mihin se saattaa selkäsauna-asioidenkin suhteen johtaakaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä