mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Uhhuh
Tällä hetkellä vituttaa kaikki piiskafriikit, vaikka toisinaan siitä kiihotun itsekin. Pari tuntia sitten sain niin helvetisti remmistä, että ajattelin, etten kestä sitä. Oltiin "rakkaan boyfriendin" kanssa kapakassa ja innostuin vähän flirttailemaan, mikä oli sille liikaa. se vei mut kotiin suunniilleen niskavilloista ja antoi vyöstä perseelle oikeen urakalla. Nyt oon himassa ja oottelen, kun se saa illan puikkoihin ja palaa kotiin "naimaan musta aivot pihalle, etten keikuta pyllyäni muille", pah. Lupain silti olla kotona, kun se tulee. Saa nähdä. Selkääni sain oikeen kuninkaallisesti, toivottavasti tää ei toistu.

yksi miekkonen
Onpas sulla ollut rankka lauantai-ilta ;). Onko poikaystäväsi tosissaan mustasukkainen? Tai kaikkihan tietysti ovat jossain määrin, mutta liiallisuuksiin se ei saa mennä, käy ajan mittaa raskaaksi kumppanille. Ärsytitkö häntä tahallasi flirttailemalla muiden kanssa? Pikku flirttihän aina piristää, mutta hyvän maun rajoissa. Jos ne rikoit, niin piiskaa kerjäsitkin!

timpe
Alkuperäinen kirjoittaja keijo:
Minua ainakin kiihottaa nyt jo miehenikään ehtineenä piiskan saanti, nautin kun pylly on punainen ja piiskan jäljet tuntuvat juomuina pakaroissa. Olen yleensä piiskattava, mutta toki nautin myös piiskan antamisesta piiskaleikit kuuluva aikisten leikkeihin. Muistan kyllä lapsena leikimme myös piiskaleikkejä, mutta se oli silloin lasetn kesken.

timpe
kokeilin kerran tässä et tuntuuko enää vitsa mun pyllylläni ja ei se tuntunut, mut sit kokeilin remmiä se tuntui jonkun verran ja sit kokeilin kämmenellä ja se sattui jo riittävästi et sillä olen nyt piiskannut itseäni ja joskius annoin piiskaa omalle siskollekin.

moon
Minkälaisen selkäsaunan sait 15-vuotiaana ja kuka sen antoi?

Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Samaa olen miettinyt kuin Annekin. Omat mielikuvani kiinnostumisestani löytyvät jo tarhaiästä, kun muistan olleeni kovasti kiinnostunut, saivatko tytöt koskaan piiskaa. Sittemmin, noin 10-vuotiaana, muistan löytäneeni vanhempieni kirjahyllystä sanakirjan, josta kaivoin juuri tietyt hakusanat.

Itse sain piiskaa kai melko useasti. Ensimmäinen kerta jonka muistan, on silloisesta asuinpaikastani päätelleen alle kouluiältä. Muistan kantaneen lemmikkikaniamme korvista, lukuisten kieltojen jälkeen, kuin Sepe-Susi ikään. Sillä seurauksella, että minut vietiin askarteluhuoneeseen, jossa housut nilkoissa vatsallani maaten sain risua. En varmastikaan lujasti, mutta itkuhan siitä tuli. Viimeisin kertani oli juuri täytettyäni 15-vuotta, joskin sitä edeltäneestä selkäsaunasta oli kulunut jo aikaa. Syynä tuolloin talvinen ojaanajo mökillä, joka aiheutti melkein myöhästymisen viimeisestä lossista. Pahoinpitelyä kuritukset eivät koskaan olleet ja aina ne tulivat perustellusta syystä. Epäilemättä vaihtoehtoisia kuritusmetodeja olisi ollut, mutta lopputulokseen olen tyytyväinen eikä traumoja ole jäänyt.

Vaikka kuritus pelotti aina vietävästi ja itku tuli aina jo siinä vaiheessa kun kuulin sen tietyn maagisen lauseen, muistan silti kuinka ajatus muulloin kai tavallaan myös kiihotti. Ajattelin usein "mitä jos joku olisi todistamassa" tai "millaista olisi saada joltakulta tutulta rouvalta piiskaa" jne. Nämä ajatukset tulivat silloin 10-ikävuoden tietämissä.

Aika yksinhän näiden ajatusten kanssa sai olla niin kauan, kunnes opiskeluiden alettua perehtyi internetin käyttöön. Pian tie vei aihetta käsitteleville sivustoille ja sain huomata, että maailmassa on muitakin samoin ajattelevia. Ja että sitä sittenkin on aivan fiksu, tasapainoinen ja menestyvä nuorimies fetissistään huolimatta.

Sittemmin syntyi huoli sopivan elämänkumppanin löytämisestä. Fetissin perusteella en tietenkään voisi kumppania valita, mutta olisinko koskaan onnellinen, jos kumppani ei koskaan hyväksyisi/tietäsi siitä. Uskon, että moni kamppailee saman asian kanssa, toinen paremmalla, toinen huonommalla menestyksellä. Itselläni kävi hyvin. Löysin naisen joka vastaa kaikkia odotuksiani muutenkin, mutta sen lisäksi vielä tietää ja hyväksyy minut ja tarpeeni. Eikä käytäntö rajoitu vain kuuntelemiseen.. ;)

Tänäkin päivänä ihmettelen, miksi olen selkäsauna-aiheesta kiinnostunut. Vuosien mittainen tiedustelumatkani internetissä ei paljastanut totuutta, sillä ruumiillisen kurituksen - tai sen puutteen sekä selkäsaunoista kiinnostumisen tai kiinnostamattomuuden välistä aukotonta yhteyttä en koskaan löytänyt.

Joten tässä sitä nyt ollaan, tasapainoisessa suhteessa, menestyvä ja vahva nuorimies joka tykkää selkäsaunoista. Eikä hävetä yhtään. :) No ehkä sen verran, että asia pysyy kotioloissa ja nimimerkin suojissa.

Voimia ja nautintoja kaikille asian kanssa eläville.

Antero-76
Sen antoi äitini - niinkuin kaikki saamani selkäsaunat. Isä ei syystä tai toisesta osallistunut koskaan itse piiskan antamiseen.

Selkäsauna tuli remmillä, saunatuvassa korituolin ylle kumartuen.

Riikka
Pitkästä aikaa päädyin näille sivuille ja pakko sanoa, että mahtava oli lukea näitä juttuja. Itse en lapsena kovin montaa selkäsaunaa saanut, mutta sen verran että tiesin mitä on saada selkäänsä. Nyt aikuisena selkäsaunat ja kotiarestit ovat saaneet ihan uuden merkityksen ja ovat osa elämääni. Kaikki alkoi seurysteluaikana pikkuhiljaa mieheni, silloisen poikaystäväni halusta kurittaa vitsalla. Alussa se oli pientä ja kevyttä esimerkiksi sängyn laidalla. Huomasin itsekin nauttivani tästä, en niinkään kivusta, jonka vitsa aiheutti vaan lähinnä tilanteesta ja selkäsaunan aiheuttamasta kuumotuksesta takapuolessa. Pikkuhiljaa tämä kehittyi tavaksi ja nurkka-aresti kotiarestiksi. Aiheesta ja joskus vähän aiheettomemminkin saan mieheltäni piiskaa ja kotiarestia, yleensä viikon. Arestiviikko tarkoittaa sitä, että töistä tulen suoraan kotiin. Kotona vaihdan ylleni valkoisen puuvillapaitulin, liivimallisen hameen, valkoisen puoliessun ja mustat puukengät. Viikon aikana siivoan, valmistan illallisen, iltapalan sekä aamiaisen ja myös tarjoilen ne miehelleni. Ensimmäisenä iltana saan yleensä aina kovan selkäsaunan. Yleensä remmillä, mutta myös vitsa on käytössä. Ainakin kerran, yleensä kaksi tai kolme kertaa joudun tai oikeastaan saan hakea sillä minua se kiihottaa jo ihan ajatuksenakin ja jos minulta kysytään, niin mielummin otan selkääni miehen polvien päällä itse haetulla vitsalla kuin remmiä tuolin yli kumartuneena tai nelinkontin sängynlaidalla, mutta minultahan ei kysytä.

nelikymppinen naaraselävä
Monenlaista juttua täälläkin on, huhhh.... Kuinka paljon lie totta/fantasiaa? Mulla oli pitkään fantasiatasolla, mutta nykyään aika todeksi tullutta. Annoin miehelleni vapaat kädet, kun hän kertoi ajatuksistaan asian suhteen, ja itseänikin kiehtoi, ja nykyään saan aika helpostikin selkääni, sekä seksimielessä että ns. rangaistuksena. Tänään tuli sienimetsässä pitkästä aikaa oikein lujasti piiskasta, kun tovin soittelin suutani. Varmaan puolisen tuntia siinä itkeskelin naama sammalikossa ja piiskattu pylly paljaana, kun mieheni minut sinne kiukuissaan selkäänannon jälkeen jätti, mutta viimein keräsin ns. järkeni ja lähdin taapertamaan kotiinpäin sovintoa hieromaan. Nyt on kaikki taas ok, mutta takamusta "hiukan" kirvelee. Kyllä tämä tästä taas...

Helena
Alkuperäinen kirjoittaja NamiTyttö:
No ei mua vaan oo kukaan koskaan pyllylle ihan hakannut mutta silti mulla on mieltymys seksissä piiskausjuttuihin.
Sama täällä. Piiskan saaminen on vaan niiin älyttömän stimuloivaa. Ihan noin niin kuin fysiologisestikin. On todistettu tieteellisesti, luin joskus amerikkalaisen tutkimuksen miten verenkierto koheni ja kiihottuminen ja orgasmi tulivat herkemmin.

Eli oikeessa ollaan me jotka tykätään saada peppu punaiseksi. ;)

Antero-76
No verenkierto ihan varmasti kohenee ;) mutta kiihottumiseen se vaikuttanee vain niillä, jotka ovat joko kivusta tai psykologisesta puolesta kiinnostuneita. Kuvittelisin, että asiasta kiinnostumattoman piiskaaminen aiheuttaa vain kiukkua. :)

Itse en voisi kivusta vähempää välittää, mutta se psykologinen puoli. Kiihottuminen aiheutuu pelosta ja häpeästä, eikä sitä tunnetta ainakaan minulle aiheudu ilman voimakasta kipua. Mitäs pelättävää selkäsaunassa muuten olisi? Tosin kiihottumiseen en tarvitse varsinaisia selkäsaunaleikkejä. Lapsuuden selkäsaunojen muistelu tai aiheen ajatteleminen muutenkin aiheuttaa kyllä suurimman kiihotustilan mitä tässä miehessä voi aikaan saada.

Satu
Luulisi, että on Riikalla hankalaa, jos koko viikon puukengissä kulkee:)) Lapsuudesta tulee mieleen, kun sellaiset jalassa juoksin vitsaa hakemassa ja olin taittaa nilkkani. Osuu vielä isäntää otsaan, kun lentää jalasta kesken selkäsaunan.

Antero-76
nuorelle kollille: Tuo on itseasiassa aika hyvä kysymys. Yritin tuossa mietiskellä lapsuudenaikaisia fiiliksiäni selkäsaunan odottaessa, mutta en oikein osaa eritellä kumpi enemmän pelotti. Kai se vain se selkäsauna kokonaisuutena pelotti. Kivun ja häpeän yhdistelmä..

nuori kolli
Kiitos Antero vastauksesta. Itse en ole selkääni saanut, mutta tiedän vanhempien serkkujeni saaneen. Itseäni aihe jostain syystä kiinnostaa. Oliko Antero ikinä kukaan näkemssä, kun sait piiskaa? Entä oliko kukaan ikinä kuulemassa, kun äitisi määräsi sinulle piiskaa? Ainakin voisi ajatella, tyttöjen paikalla ollessa tilanne olisi tosi nöyryyttävä.

MrBirch
Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Kai se vain se selkäsauna kokonaisuutena pelotti. Kivun ja häpeän yhdistelmä..
Lisäisin vielä sen, että silloin tunsi pelkoa hylkäämisestä - kun oli tehty niin tuhmaa, että selkään tuli, niin siinä ikään kuin perusteetkin vähän järkkyivät. Jälkeenpäin piti ikään kuin hakea omaa paikkaansa taas. Minä muistan, että istuin itkeskellen kivellä ja kiukkusin, että "saan minä ainakin tässä istua". Aika dramaattinen kokemus siis oli ainakin tuo kerta. Juhani Syrjähän on näitä teemoja käsitellyt kirjoissaan "Omenatarha" ja "Minotauros: epätieteellinen kirjoitus"

Antero-76
nuorelle kollille: Oma perheeni (äiti, isä ja 2v nuorempi sisko) olivat tietysti joskus todistamassa. Muita, varsinaisia silminnäkijöitä ei muistaakseni ollut, mutta mielessäni on muutamia tilanteita, joissa minua joko huudettiin sillä maagisella lauseella muiden kuullen, tai jolloin minua vietiin kesämökillä katseilta syrjään piiskattavaksi. Itse tiesin tuolloin selkäsaunan tulevan, mutta ymmärsivätkö sitä tuolloin muut, sitä en tiedä. Mitä Mr. Birchin kommenttiin tulee - itse en kokenut pelkoa hylkäämisestä.

kaisa
Minä muistan myös, kun serkkuni isä komensi hänet toisten kuullen sisälle, ja kaikki tiesimme, mitä siellä tapahtui. Itse en saanut lapsena piiskaa, mutta mieheltäni olen saanut alusta saakka eli jo vuosia. Hän myös puhuu siitä aika suoraan, eli saattaa varoittaa selkäsaunasta vaikka muiden kuullen. Ilmeisesti tämä kiihottaa meitä molempia, enhän muuten sitä sietäisi? Jonkilaista leikkiähän tämä lienee, mutta silti saan aina syystä selkääni ja koen sen rangaistuksena. Vime kerrasta on jo aikaa, ja huomaan melkein kaipaavani sitä, vaikka tositilanteessa aina panikoin ja yritän kaikkeni välttyäkseni piiskalta.

kaisa
Minä muistan myös, kun serkkuni isä komensi hänet toisten kuullen sisälle, ja kaikki tiesimme, mitä siellä tapahtui. Itse en saanut lapsena piiskaa, mutta mieheltäni olen saanut alusta saakka eli jo vuosia. Hän myös puhuu siitä aika suoraan, eli saattaa varoittaa selkäsaunasta vaikka muiden kuullen. Ilmeisesti tämä kiihottaa meitä molempia, enhän muuten sitä sietäisi? Jonkilaista leikkiähän tämä lienee, mutta silti saan aina syystä selkääni ja koen sen rangaistuksena. Vime kerrasta on jo aikaa, ja huomaan melkein kaipaavani sitä, vaikka tositilanteessa aina panikoin ja yritän kaikkeni välttyäkseni piiskalta.

kaisa

M43
Sama juttu täällä. Äiti on aikoinaan ainakin pari kertaa huutanut minut sisälle piiskattavaksi. Kerrostalon pihalle jäi lauma kavereita katsomaan, kun lähdin kapuamaan ylös. Seuraavan päivänä olikin noloa mennä takasin pihalle kyseltäväksi.

Itsekin harrastan tänä päivänä vitsaleikkejä naisystävän kanssa. Mistä lie kiinnostus tullut?

buttman
Olen seurannut keskustelua jonkin aikaa, ja tekisi mieli liittyä seuraan. M43 sivuaa ehkä asiaa, josta ei vielä ole puhuttu. Miksi joku oikeastaan haluaa antaa toiselle vitsaa? Itseäni kiihottaa vahvasti ajatus, että annan mielyttävälle naiselle selkäsaunan, vaikkapa hiusharjalla tai vitsalla. En ole kokeillut, vaikka jotkut naiset ilmeisesti ovatkin joskus viitanneet tähän suuntaan. Voi olla, että tällainen mieltymys häiritsee itseäni hiukan, mukaan voi liittää mielikuva siitä, että nainen on minua nuorempi (olen keskiikäinen).

Mielestäni on kiinnostavaa, esimerkiksi miten tällainen fantasia eroaa rankemmasta sm:stä. En esimerkiksi itse pidän naisen ruoskimista kiihottavana, enkä kaikenmaailman pakollisista vaatteista. Nöyryyttäminen missään yleisemmässä mielessä ei kiinnosta tippaakaan. Minulle on myös ensisijaisen tärkeätä, että nainen itse nauttii tilanteesta. Mielestäni pitäisi ehkä lähteä siitä, että vitsan antaminen aikuiselle oikeastaan muistuttaa seksuaalista kiihottamista "perinteisemmällä tavalla". Onhan siinäkin kysymys vahvasta fyysisestä ärsykkeestä joka johtaa hallinnan menettämiseen toisen edessä. Elikä, olisiko jopa kummallisempaa, että on olemassa ihmisiä jotka ovat täysin kylmiä vitsaleikkien suhteen?

bitchy
Buttman esitti mielenkiintoista pohdintaa. Toisen "buttmanin" kanssa eläessäni olen pohtinut samoja asioita. Itse olen saavana osapuolena ja nautin siitä, vaikka sen myöntämiseen meni aluksi kauan. Mieheni taas nauttii kurittamisestani, ja saan piiskaa/remmiä aika usein. Aina siihen ei liity edes varsinaista seksiä, mutta onhan se aina silti seksuaalista touhua ja hyvin intiimiä.

antaja/saajamies
Vaimoni sanoo, ettei pidä piiskaamisesta. Ei antajana eikä saajana. Hän lähtee kuitenkin leikkeihin mukaan ja kiihottuu valtavasti antaessaan minulle piiskaa. Ja antaakin sitten niin, että tuntuu. Minä en kiihotu siitä piiskan antamisesta, mutta tasapuolisuuden vuoksi vaimonikin suostuu vastaanottavaksi osapuoleksi. Hän kiljuu kuin hinaaja naama punaisena jo kevyestäkin ripsuttelusta ja kunnon session jälkeen on paikat kyllä niin liukkaina, että varmasti on nauttinut , vaikka kieltääkin.
Että sellaista se elämä on...

kokeilija
olen seuraillut näitä vitsa keskusteluja ja täytyy myöntää näin keski-iässä että tekisi mieli muuttaa fantasiat todeksi vastakkaisen sukupuolen kanssa joka myös haluaisi vapaaehtoisesti kokeilla selkäsauna antamista ja saamista. Kysymys ei ole missään tapauksessa mistään s/m jutuista vaan keskinäisestä fantasioiden toteuttamisesta molempien vapaaehtoisilla ehdoilla. Pikkusen kokeilunhalua ja uskallusta .Jos saman ajatuksen omaavaan löytyisi tältä sivulta olisi kiva kuulla ja vaihtaa mielipidettä ja mahdollisesti toteuttaa yhdessä salaiset ja toteuttamattomat fantasiat .

"Väkivaltainen tyranni"
Nimittäin niin vaimokultani minua kiltisti kutsui eilen, kun aikani hänen rähinöintiään ja nalkutustaan kuunneltuani annoin palautetta paljaalle persaukselle. Oikeastaan en ollut edes vihainen, lievästi ärsyyntynyt vaan, mutta ihan periaatteesta päätin näyttää taas kerran, missä se kaappi oikein seisoo. Siispä rouva polville poikittain, housut kinttuihin ja käsi käymään. Huvikseni annoin vielä puhelimenlaturin johdolla muutaman sivalluksen, kun sattui sopivasti vieressä olemaan. Silloin alkoi niin kova rimpuilu,että sain tehdä aika tosissani töitä, että sain hänet pidettyä paikallaan. En kuitenkaan lopettanut heti, vaan vaadin anteeksipyyntöä, joka tulikin melko pian ja oikein huutamalla, eli aika kovasti ohut johto ilmeisesti pyllynposkilla kirpaisi. Siitä huolimatta (sen takia?) vaimo oli niin kuumana ja liukkaana, että kosteutta tihkui reisille saakka, minkä totesin, kun silittelin rauhoitellen pyllyä ja reisiä.

Tietäähän sen, miten siinä kävi... tosin sain silti kuulla olevani väkivaltainen tyranni ;).
Kyllä meillä vähän kevyempääkin piiskailua leikkimielessä harrastetaan molempien huviksi, mutta joskus on silti kiva tehdä se tällälailla puolitosissaan, sillä silloin se tuntuu vielä kiihkeämmältä ja olo on autuaallisen rento ja yhteenkuuluva molemmilla intensiivisen "yhteenoton" jälkeen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä