mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
harrastaja
Alkuperäinen kirjoittaja "Väkivaltainen tyranni":
Nimittäin niin vaimokultani minua kiltisti kutsui eilen, kun aikani hänen rähinöintiään ja nalkutustaan kuunneltuani annoin palautetta paljaalle persaukselle. Oikeastaan en ollut edes vihainen, lievästi ärsyyntynyt vaan, mutta ihan periaatteesta päätin näyttää taas kerran, missä se kaappi oikein seisoo. Siispä rouva polville poikittain, housut kinttuihin ja käsi käymään. Huvikseni annoin vielä puhelimenlaturin johdolla muutaman sivalluksen, kun sattui sopivasti vieressä olemaan. Silloin alkoi niin kova rimpuilu,että sain tehdä aika tosissani töitä, että sain hänet pidettyä paikallaan. En kuitenkaan lopettanut heti, vaan vaadin anteeksipyyntöä, joka tulikin melko pian ja oikein huutamalla, eli aika kovasti ohut johto ilmeisesti pyllynposkilla kirpaisi. Siitä huolimatta (sen takia?) vaimo oli niin kuumana ja liukkaana, että kosteutta tihkui reisille saakka, minkä totesin, kun silittelin rauhoitellen pyllyä ja reisiä.

Tietäähän sen, miten siinä kävi... tosin sain silti kuulla olevani väkivaltainen tyranni ;).
Kyllä meillä vähän kevyempääkin piiskailua leikkimielessä harrastetaan molempien huviksi, mutta joskus on silti kiva tehdä se tällälailla puolitosissaan, sillä silloin se tuntuu vielä kiihkeämmältä ja olo on autuaallisen rento ja yhteenkuuluva molemmilla intensiivisen "yhteenoton" jälkeen.
Ole seuraavalla kerralla varovainen, ettet anna keittiössä sitä kurinpalautusta; voi olla, että vaimoparkasi puolustautuu lähimmällä käteen osuvalla esineellä...

buttman
Alkuperäinen kirjoittaja bitchy:
Buttman esitti mielenkiintoista pohdintaa. Toisen "buttmanin" kanssa eläessäni olen pohtinut samoja asioita. Itse olen saavana osapuolena ja nautin siitä, vaikka sen myöntämiseen meni aluksi kauan. Mieheni taas nauttii kurittamisestani, ja saan piiskaa/remmiä aika usein. Aina siihen ei liity edes varsinaista seksiä, mutta onhan se aina silti seksuaalista touhua ja hyvin intiimiä.
Mikä siinä tarkalleen oli vaikea hyväksyä? Kiinnostaisi myös tietää miten "yhteinen harrastuksenne" mielestäsi on vaikuttanut suhteeseenne. Parisuhteessa on mielestäni kaksi yleistä ongelmaa, joihin piiskauskäytäntö voisi olla ratkaisu. Ensimmäinen on modernin miehen kyvyttömyys käsitellä riidanhaluista naista ("bitchy" :) ), kaikesta pitäisi pystyä keskustella sivistyneesti loputtomiin, vaikka molemmat osapuolet sisimässään tietävät, että mitään varsinaista asiaa koskevaa erimielisyyttä ei oikeastaan ole olemassa. Toinen on vaikeus ylläpitää varsinkin naisen seksuaalista kiinnostusta pitkässä suhteessa (monet naiset ovat sanoneet suoraan, että jo muutaman kuukauden kuluttua alkaa tulla vaikeuksia).

yksi edellisistä
Leikkiä,leikkiä. Meillä tuo piiskaus liittyy samaan sarjaan muiden leikkien kanssa. Siivotaan pelkässä esiliinassa, käytetään kumihansoja, kun pestään toista saunassa (pestään kaikki paikat!) ja kaikenlaista pikkukivaa täytyy aina keksiä. Piiskaus on kuitenkin vähän vakavampi juttu, se nimittäin sattuu niin vietävästi eikä toista halua mielellään satuttaa. Se vaatii täydellisen luottamuksen ja lähentää pariskuntaa.

Elina
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Luulisi, että on Riikalla hankalaa, jos koko viikon puukengissä kulkee:)) Lapsuudesta tulee mieleen, kun sellaiset jalassa juoksin vitsaa hakemassa ja olin taittaa nilkkani. Osuu vielä isäntää otsaan, kun lentää jalasta kesken selkäsaunan.
mutta ei ne kenenkään otsaan lennä.

Sen verran useaan otteeseen kesämökin rapuilla vitsaa saaneena voin sanoa, että puukengän läntäminen jalasta toisen otsaan on aika epätodennäköistä, mutta ne jalassa on turha yrittää juosta karkuun.

anni
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhat homot:
Tuulikki ja Hannele,

Eli Tuomo ja Hannu, vaihtakaa nyt jo nuottia ja menkää keskenänne...
samaa mieltä, menkää keskenänne homoilemaan. Näkeehän tuosta että tuo on jonkun kahjon ukon sairasta fantasiaa...

pierced
Mutsi antoi keppiä, kun näki vilauksen hankkimastani "korusta". Olen niin pienikokoinen, etten voinut mitään, enkä viitsi enää tämänikäisenä valittaa kenellekään viranomaiselle.

nina
Meillä on käytetty kaksi kertaa vitsaa ja ihan vain erottisessa mielessä, esileikkinä. Mieheni ei siitä ole alunpitäenkään ollut kovinkaan innostunut, sillä hän ei naista loukkaa. Itse olen ollut piiskaamisesta kiinnostunut jo vuosia ja tänä keväänä sain sitten ensimmäisen kerran mieheltäni piiskaa esileikkinä. Se kiinnosti molempia ja seksi oli aivan mahtavaa. Toisen kerran sain (vähän provosoimalla) kesällä ja mieheni oli jo paremmin tässä leikissä mukana, sanoi, että tuhmille tytöille ei auta muu kuin antaa piiskaa. Tuon kesäisellä kerralla minulle tuli itku, sillä tilanne oli jotenkin niin aito. Ja seksi oli taas ihanaa. Seksin jälkeen minulla oli oudon turvallinen olo, vaikka aina olen tuntenut oloni turvalliseksi, niin tässä oli jotain enemmän.
Nyt on syksy ja taas on sellainen olo, että pitäisi saada vähän remmiä tai koivupiiskaa.

Anna
Mieheni harrasti sellaista "kirkkoherraseksiä" eli oli erittäin huomaavainen ja rauhallinen täyttäessään aviollisia velvollisuuksia vällyjen välissä. Vaan kun piiska astui kuvaan ja mieheni palautti minut "takaisin laihdutuskuurille" aina tarvitessa selkäsaunan muodossa, niin selkäsaunan jälkeen hän ottaa minut sellaisella "apinamiehen raivolla" että jestas sentään. Naisen punaiseksi piiskattu pyllyä kuulemma ei voi vastustaa! Itse piiskausta inhoan, vaan tietäessäni tulevan kestän sen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Saanut
Mua kiihdyttää ihan tavattomasti pienet piiskukset - niitten saanti ja katselu. Varsinkin kun vielä vierestä katselen.... Ihan vapisuttaa kun vaan ajattelenkin!
Piiskauksen kestän sillä tiedän että kohta mennään.......

ei väkivaltaa
Muistan, kun samanikäinen tyttökaverini sai selkäänsä lähes päivittäin. Hän asui aivan naapurissa ja joutui aivan mitättömistäkin syistä viemään vitsat mennessään. Se huuto ja kiljuminen oli hirveää kuunneltavaa. Kun kysyin siitä, hän sanoi vaan olleensa tuhma. Olimme jotain toisella kymmenellä, 12-15 muistaakseni.
Nyt jos(ja kun) joskus leikimme, niin se on leikkiä, eikä varmasti käytetä tarpeetonta väkivaltaa.

Pikkurouva
Pikkurouva sai tänään pitkästä aikaa vyöremmistä pyllylle aivan kunnolla, kun miehellä meni hermot eli se pääsi suutahtamaan aika sähäkästi. Melkein pelotti, kun se riipas multa houst alas ja paino niskasta sängylle nelinkontin ja irrotteli toisella kädellä vyötä farkuista... Päätin etten itke ainakaan, mutta kyllä siinä oli pakko nöyrtyä, oli se niin kamalaa taas. Ihme, että se silti kiihottaa jollain lailla, varsinkin, kun on tavallaan tosi kysymyksessä. Oonkohan aivan hullu?

Pikkuherra
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkurouva:
Pikkurouva sai tänään pitkästä aikaa vyöremmistä pyllylle aivan kunnolla, kun miehellä meni hermot eli se pääsi suutahtamaan aika sähäkästi. Melkein pelotti, kun se riipas multa houst alas ja paino niskasta sängylle nelinkontin ja irrotteli toisella kädellä vyötä farkuista... Päätin etten itke ainakaan, mutta kyllä siinä oli pakko nöyrtyä, oli se niin kamalaa taas. Ihme, että se silti kiihottaa jollain lailla, varsinkin, kun on tavallaan tosi kysymyksessä. Oonkohan aivan hullu?
Varmasti kiihotti kun sait remmiä pyllylle. Kun olit siellä nelikontin niin mies olisi saman tien ottanut sinut takapäin.

Kiihotus
Mulla mies kun suuttuu oikeen tosissaan ajaa minut kiinni ja vetää multa pyllyn paljaksi ja antaa remmiä kunnolla. Koko tilanne on absurdi sillä kiihotun aivan tavatto-
masti. Vaikka sattuu vietävästi siinä mieheni polvilla rimpuillessa olen silti aivan märkä. Kipu ja seksuaalinen kiihotus on melkein kestämätön.Mieheni ottaakin minut
yleensä jälkeenpäin sellaisella voimalla että orgasmit on mahtavat....

Pikkuherra
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkurouva:
Arvaa vaan, ottiko.... Aina siinä niin käy ;). Vai millain itelles kävis vastaavassa tilanteessa?
Mahtavaa tunne kun saa juuri noin ottaa ja varmasti yhtä mahtavaa tulla otetuksi ;)
Samassa tilanteessa ottaisin ja tosi villisti!

Vittatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja ei väkivaltaa:
Muistan, kun samanikäinen tyttökaverini sai selkäänsä lähes päivittäin. Hän asui aivan naapurissa ja joutui aivan mitättömistäkin syistä viemään vitsat mennessään. Se huuto ja kiljuminen oli hirveää kuunneltavaa. Kun kysyin siitä, hän sanoi vaan olleensa tuhma. Olimme jotain toisella kymmenellä, 12-15 muistaakseni.
Nyt jos(ja kun) joskus leikimme, niin se on leikkiä, eikä varmasti käytetä tarpeetonta väkivaltaa.
Mitä tarkoitat mitättömilläkin syillä? Mahdatko tietää kumpi piiskasi isä vai äiti?

Olisi vaan mielenkiintoista tietää ja verrata omiin kokemuksiin.

ei väkivaltaa
Vastauksena vittatytölle: Isä piiskasi. Ja taisi antaa sitä piiskaa ihan varmuuden vuoksikin.(jos vaikka tytär olisi tehnyt jotain isän tietämättä) Myöhemmin tajusin, että myös tyttären äiti sai osansa. Kerran näin, kun isäni kävi "vetämässä turpiin" siitä äijjää. Minä en saanut koskaan piiskaa "pienenä"

Sergei
Meillä pidettiin koivuniemenherraa eteisen naulassa ja kaikki vieraat tiesivät, mitä sillä tehdään. Piiskat annettiin noin joka toinen viikko ja joskus useamminkin.
Miten tiuhaan te muut olette saaneet piiskasta. Tuntuu aika hurjalta, jos päivittäin?

minä
Meillä isä piiskasi joskus meitä tyttöjä, mutta aika harvoin. Silloin piti itse hakea se risu pihalta, mikä oli aika nöyryyttävää. Viimeisen kerran sain piiskaa kai jotain neljäntoista ikäisenä, sen jälkeen olen saanut mieheltäni selkääni jo seurusteluajoista lähtien aina joskus. Se kiihottaa sitä ilmeisen paljon, ja vaikka se sattuukin, niin itsekin kiihotun siitä. Pari viikkoa sitten se antoi taas oikein kunnolla remmistä, kun suuttui sinänsä aivan mitättömästä asiasta. Raahas käsipuolesta makuuhuoneen sängylle, riuhtoi multa housut alas ja veteli nahkavyöllä pitkin paljasta takapuolta varmaan parikymmentä kertaa. Olin raivosta puolikuollut, mutta samalla äärettömän kiihottunut, vaikkakin samalla nolona, ja taas kerran naitiin hulluna sen jälkeen. Luolaihmisten touhua, mutta ihmeen ihanaa silti.

vanhempi tieteenharjoittaja
Kaikki ovat täällä puhuneet vain pyllyn piiskaamisesta. Taitava pimppipiiskaus se vasta kiihottaakin, ainakin vaimoani. Yksittäinen suora koivunoksa on hyvä, paju ehkä jopa vielä parempi = tarkempi. Joskus laitan vaimon laskemaan osumat klittiin 10 on ehdoton maksimin, muttasitten ollaan tosi herkkänä, ja tullaan lujaa... Piiskausken voi tehdä jalat sidottuna tai ei itse tai toisen tekemänä. Pimppipiiska ei meillä käytetä rangaistuksena vaan esileikkinä. Kaikkea sitä oppii pitkässä parisuhteessa...

Pyllylle meillä on käytössä kolmenlaisia piiskoja 1. keveitä läpsyttimiä ja "kissapiiska" esileikkeihin 2. Strap (=nahkainen nelihaarainen puolimetrinen lätkä) rangaistuksena kiukuttelusta ja kärttyisyydestä, käytössä 1-2 kertaa kuussa 3. Rottinkikeppi isommita töppäilyistä (ylinopeussakot, pahat myöhästymiset yms..) En tiedä johtuuko kotikurista, mutta vaimoni on tosi kiltti ja rottingin käytöstäkin on aikaa jo toista vuotta.

Olemme seksin yhteydessä käyttäneet piiskaa koko 30 vuotisen suhtemme ajan, mutta viimevuosina kotikuri on tullut kuvaan mukaan. Yritän olla rangaistuksissani oikeudenmukainen, en esimekiksi koskaan anna niitä humalassa, mutta tiukka. Mielestäni tämä on syvenänyt parisuhdettamme, vaikka vaimo ulvoi toissapäivänä 8 strapin alla käpertyi hän niin somasti kainalooni nukkumaan seksin jälkeen ja oli kuin kissanpentu vielä eilenkin. Hän on kysynyt meinaanko hoitaa vaihdevuosien tunneheilahtelut piiskalla, olen sanonut että kyllä halvempaa ja luomumpaa kuin hormoonit.

Tuula
Vaimosi varmaan on todella kiltti... Olisi mielenkiintoista lukea lisää kokemuksistanne, esim. siitä, miten kaikki alkoi, ja miten kotikuri tuli kuvaan mukaan. Meillä se alkoi ns. tositilanteesta pari vuotta sitten, kun sain mieheltäni erään riitatilanteen päätteeksi ensimmäisen "oikean" selkäsaunan. Sitä ennen piiskaus oli vain seksin lisämauste, joka kiihotti molempia. Tuon tosikurituksen jälkeen sovimme yhdessä, että hän saa tarvittaessa antaa minulle myös oikeasti piiskaa harkintansa mukaan. Kovin usein sitä ei tapahdu, ehkä suunnilleen kerran, pari kuukaudessa. Aika kiltti olen siis minäkin.

Kirjoita ihmeessä lisää!

vanhempi tieteenharjoittaja
Pyynnöstäsi

Aloitimme seurustelumme kun olimme 18/17, piiska oli alusta asti esileikkinä ja kiihottimena. Muistan joskus kun vaimo vielä asui kotona ja hangattiin trombosolia koivun juomuihin, jotta vaalenisivat ennen perheen yhtistä saunailtaa.

Kotikuri tuli mukaan oikeastaan ulkomaanmatkoilla. Muutama lomapäivä kolmella lomalla meni pieleen riidellessä, ja mietin jo onko mitään järkeä lähteä yhdessä lomalle... Vaimoni ei sitä myöntänyt pitkissä keskusteluissakaan, että hän ne riidat aloitti. Kun tämä oli tapahtunut parilla lomalla totesin, että joko se loppuu tai yhteiset lomamme loppuvat ja suuresta vastustelusta huolimatta lupasinpäätin ottaa piiskan käyttöön, aina kun tuli kärttyilyä ja jättää vastaamatta sanalliseen provokaatioon.

Niinpä nykyään kärttyilystä lomalla tulee välittömästi piiskaa. Sama koskee muuten jo pakkaamista ja lomalle lähtöä, jolloin vaimolllani oli lomakuumeessa tapana olla kärttyinen ja strasseta pakkaamisesta, nykyisin strap roikkuu pakatessa tarvittaessa ovenkahvassa ja sitä ei ole enää viimeisimmisssä pakkamisissa tarvinnut käyttää..

Samoin vaimoni tietää, että strap pakataan päällimäiseksi matkalaukkuun. Lomailemme yhdessä 3-5 viikkoa vuodessa ja strap on nykyisin aina mukana "Never leave home without it" olemme todella nauttineet lomistamme viime vuosina ja alkavat riidat on kuitattu muutamalla strapillä, enkä koskaan riitele tai korota ääntäni. Jo 3-5 auttaa joskus harvoin on tarvittu yli 10. Vaimoni hyväksyy tämän täysin tietäen nauttivansa lomista ilman rriitoja. Pyllylle jää sellaiset "sormennäköiset" neljä raitaa loppupäiväksi, harvoin vaimoni on niin vaikea, että pitäisi varmistaa jälkien näkyminen aamullakin...

Varsinainen systemaatiinen kotikuri tuli mukaan pari vuotta sitten kun lapset olivat lentäneet pesästä, rottikeppi on tosin ollut kaapissa aiemminkin ja sitä on käytetty silloin tällöin Strap on hankittu Lontoosta 8 vuotta sitten, käytiin yhdessä ostamassa Sohossa, laitoin hänet vielä kassalle. Samana iltana testautin sen peräti 50 testillä, vaimo kävi aika kuumana.

Systemaattinen kotikuri, jossa teko ja seuraus tulevat välittömästi olisikin vaikeaa kun lapsia on kotona.

Kirjoitapa sinä Tuula kuinka saat piiskaa, paljonko ja millä, kauanko näkyy ja miltä tuntuu a)henkisesti b)fyysisesti. Kerro myös uskallatko näyttää nämä miehellesi vai pelkäätkö, että hän saa uusia ajatuksia...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä