mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
melanie
Alkuperäinen kirjoittaja Katja H:
Mielenkiinnolla olen lukenut teidän mielipiteitä sekä muisteluita niin lapsuuden kuin nuoruudenkin ajoilta ja ajattelin tuoda omat muistoni myös teidän luettavaksi. Lapsuudessa niin kuin nuoruudessakin vanhempani eivät minua kurittaneet ennen näitä tapahtumia. Isä oli jälleen kerran saanut minut kiinni tupakoinnista ja alkoi jälleen haukkua tyhmyyttäni ( ihan oikeutetusti ), kuten aina ennenkin. Mua alko kyllästyttää se mesominen ja niin mä täräytin isälle takasin "Miks sä aina haukut ja huudat, antasit yhtä hyvin selkään!". Itse en tota niin tarkkaan muista, mutta isän mielestä se oli aika tarkkaan tollainen repliikki. Hänelle se taisi olla melkoinen pommi. Suoraan sanoen hänen leukansa loksahti auki ja kun hän viimein siitä tokeni hän sanoi "EI; EI. Ja kun ihmettelin, miksei niin lopulta hän sai sanotuksi ,ettei hän voinut enää piiskata minua, ripari-ikäistä tyttöä. Tokaisin vain että kyllä voit tai sitten on turha huutaa mulle enää mistään, ja menin huoneeseeni. Siellä mua oikein huvitti se isän täydellinen lamaantuminen. Vasta myöhemmin ymmärsin, millaiseen "umpikujaan" olinkaan hänet saattanut ja aloin jo pelätä , että hän toteuttaa "toiveeni" päästäkseen ulos siitä tilanteesta. Ja niinhän siinä kävi että myöhään illalla isä tuli huoneeseeni ja sain selkääni oikein paljaalle takapuolelle vaikka hän ei kovin lyönytkään. myöhemmin sain vielä parei kertaa selkääni ja nykyisin aina toisinaan naureskellaan noille tapahtumille.
Nyt asun sinkkuna ja päiväunissa usein haaveilen saavani vielä selkäsaunoja vanhemmilta miehiltä. Ujona en kuitenkaan uskalla ehdottaa sitä tapaamilleni miehille , enkä viitsi sitä enää isältänikään pyytää
Oisit sä halunnut, että isäs panee sua?

Piiskamaisteri
Minkä ikäinen Katja olet nykisin? Olen 43v mies, jolla vitsa pysyy hyvin kädessä. Piiskaa olen joskus saanut itsekin. Minkälaista kuripitoa haluaisit mieluiten?

Kurinpalautus
Olen kuullut ennenkin vastaavanlaisen kertomuksen jossa äiti kysyi tyttäreltään että millaisen rangaistuksen olisit mielestäsi ansainnut. Tyttö totesi että kai se olisi selkäsauna paikallaan ja sellaisen hän äidiltään remmillä saikin. Aika hyvin laitoit Katja isäsi seinää vasten:) Jos haluaisit selkäsaunan 40v mieheltä, joka on antanut ennenkin muutamalle tytölle kurinpalautusta, niin kerro mielenkiintosi tässä foorumissa niin annan meilini. Ja siis saisit vain piiskaa pepulle....

Kurissa ja nuhteessa
Luen aina joskus näitä juttuja, koska piiska kiihottaa mua kovasti, minkä nykyään jo myönnän, vaikka se vähän nolottaakin. Lapsena en saanut piiskaa, mutta moni kavereistani sai, ja jo aika nuorena niiden kertomusten kuuleminen sai minut oudon kiihottuneisuuden valtaan. Nykyään mieheni antaa mulle piiskaa aina joskus, aina aiheesta, vaikka toki kyseessä on silti yhteisesti sovittu eräänlainen roolileikki, josta molemmat nauttii. Viimeksi perjantai-iltana sain aika lujasti vyöremmistä kintuilleni, kun työviikon jälkeen olin kireä ja pahantuulinen ja oikuttelin vähän siitä sun tästä. Kun en lopettanut sitä sovinnolla, niin mieheni alkoi availla vyötään ja talutti mut käsipuolesta makuuhuoneeseen, jossa painoi mut sängynreunalle nelinkontin, veti housuni nilkkoihin ja piiskas vyöllänsä paljaalle takamukselle. Itkin ja rimpuilin, mutta eihän se mitään auttanut. Lopulta se oli ohi ja sopu sinetöitiin seksillä niinkuin aina. Olin aivan näännyksissä, mutta samalla ihanan helpottunut. Istuminen on edelleen vähän hankalaa, mutta takamuksen pakotus on ihanaa jomotusta, joka vaan muistuttaa noista antautumisen hetkistä, joista aina nautin, vaikka tottakai aina vähän pelkäänkin sitä hetkeä, kun tiedän saavani piiskaa. Silti tarvin sitä, enkä vaihtais osaani kenenkään kanssa, vaikka moni tuntuu tällaista kauhistelevan.

reijo_j
Keskustelu on ollut kovin yksipuolista, nainen on lähes aina saavana osapuolena. Missä ovat korkkareissa kulkevat lady-dominat? Kaipaisin tällaisen määrätietoisen aikuisen naisen käsittelyä, ainakin lukea sellaisista.

vanha setä 50 v
Minusta naisilla on ikiaikainen tarve olla "heikompi astia" ja saada olla nainen. Kysykää keneltä naiselta tahansa, joka ei ole kasvanut Skandinaviassa, jo Saksassa, Puolassa ja Venäjällä asia on itsestään selvä. Tasa-arvo virtuoosit kauhistukoon.

Suurimmassa osassa (98 %?) maailman väestöä mies on naisen ja myös lasten kasvatusvastuussa. Suomessakin lainsäädännöllisesti oli näin vielä alle 100 vuotta sitten. Kun asenteista muuttuu tutkioiden mukaan korkeintaan 20 % sukupolvessa, voisi olettaa että suuri(n?) osa naisista olisi onnellisia, jos uskaltaisivat kirjoittaa kuten Mariska ja Katja ym. edellä. Olisi paljon vähemmän riitoja, puhumattakaan avioeroista.

Fyysiseen voimankäyttöön liittyy myös VASTUU, joten en ainakaan itse ikinä käyttäisi sitä vastuuttomasti, esimerkiksi yli 10 tai alle 3 vuotiaisiin lapsiin. Silti en ymmärrä miksi kolme maata maailmassa (edustaen 0,5 prosenttia maailma väestöstä) on säätänyt lain, jossa kielletään yksi maailman vanhimmista ja käytetyimmistä kasvatuskeinoista Jopa Suomessa ikäisistäni on saanut piiskaa 2/3, joten vanhempamme olisivat nykyään lainrikkojia, pitäisikö heitä haastaa oikeuteen. Täällä Skandinaviassa on varmasti jotain suurta tietoa kasvatuksesta, jota muilla ei ole vielä 300.000 vuoteen ihmiskunnan historiaa kertynyt.

Vaimon kanssa piiiitkä suhde on kuitenkin syventynyt ja parantunut, kun nämä asiat on ymmärretty, niin kuin monessa kirjoituksessa täällä on annettu ymmärtää. Silti väittäisin, että vaimollani on enemmän vapauksia kuin suurimmalla osalla aviovaimoista, koska hän uskaltaa olla vapaa ja tietää, että tarvittaessa, eikä kovin usein, raja kyllä tuntuu takapuolella.

Olen muutoin pohjoismaisen tasa-arvon vankkumaton kannattaja.

Kommentoikaa vapaasti, vaikka ymmärrän että nuorille tämä on vaikea ymmärtää.

nippan
No en kyllä suostuis miehen lyötäväksi, tunnen suorastaan inhoa sitä ajatusta kohtaan, että pitäisi niin täydellisesti alistua. Itse kyllä piiskaan sitäkin mieluummin - se on tosi kiihottavaa! Meillä roolit vaihtuu, kumpikin on vuoronperään dominoiva osapuoli. Minä olin viimeksi: mies tuli töistä kotiin ja odotin häntä seksikkäissä vaatteissa (jotka eivät paljon jättäneet arvailun varaan) ja korkeissa korkkareissa. Sitten kiusasin ja kiihotin miestäni niin kauan, että hän oli tulla hulluksi ja sitten rakastelimme. Monta kertaa ja ihanasti...

mies minäkin
Meillä kaikilla on arkielämässämme tietyt roolit ja kotona sitten toiset. Me olemme valinneet niin, että kotona vaimo määrää ja antaa sitten myös piiskan viuhua, tosin vain seksileikki-mielessä, mutta kumminkin...

Mies myös
Kiitos asiallisesta kommentista, mies (sinäkin). Itse elän kolmannessa pitkässä suhteessani, toisessa avioliitossa siis. Ensimmäiset kaksi suhdetta kariutuivat näin jälkikäteen analysoituina juuri vääränlaisen tasa-arvon perässä haikailuun, josta seurasi tympeitä riitoja, jotka lopulta johtivat vieraantumiseen ja välien kylmenemiseen.

Viimeisen eroni jälkeen, pian kymmenen vuotta sitten siis, päätin, että mahdollisessa seuraavassa suhteessani en toista samoja virheitä, vaan toimin luontoni mukaan ja olen selkeästi perheeni pää. En ole mielestäni tyranni vaan hyvinkin avarakatseinen ja sopuisa ihminen, joka kunnioittaa naista naisena ja haluaa huolehtia perheestä ja kantaa myös vastuun siitä. Toki vastuu kuuluu molemmille ja molemmilla sukupuolilla on omat luonnolliset vahvuudet, ja hyvä suhde syntyy siitä, että näitä vahvuuksia kunnioitetaan puolin ja toisin. Oma vaimoni on älykäs ja viehättävä, työelämässä vastuullisessa asemassa oleva nainen, jota ei voisi kuvitellakaan alistavansa millään muotoa. MUTTA. Hän haluaa myös olla perinteisessä mielessä nainen minulle, tuntea siis, että hän saa olla myös oma alkukantainen itsensä ilman, että suhteemme vaarantuu, tulee tuhoavia riitoja yms. koska hän tietää, että minä kannan vastuuta, rakastan riittävästi myös silloin, kun huomaan hänen "luisuneen väärille raiteille". Niinpä myös meillä käytetään piiskaa silloin tällöin. Ja täysin sovitusti.

Onhan se tietysti selvää, että samalla pohjimmiltaan kyseessä on seksuaaliseen sävyyn toteutettava leikki, mutta on se muutakin; vaikea täsmällisesti määritellä sanoin, mitä. Lapsia en koskaan kurittaisi ruumiillisesti, mutta naisen kohdalla asia on aivan toinen. Kaikillehan tulee riitoja pitkässä suhteessa, ja itse olen kokenut hyvin antoisaksi ratkaista ne näyttämällä selvästi, kuka sanoo sen viimeisen sanan. Siispä otan vaimon polville poikittain ja annan piiskani viuhua. -Tosin yleensä kyllä käytän avokämmentä.

Paitsi että piiskaus on seksuaalisesti äärettömän stimuloivaa, se toimii myös tunnetasolla, huonot fiilikset unohtuvat hetkessä, eikä turhia jälkipyykkejä ole tarpeen vatvoskella. Myös vaimon antautuminen puhuttelee jotain varmaan hyvin atavistisia puolia luonteessani, sillä kun suomin hänen paljasta pyllyään, tunnen jopa huvittavan selkeästi, että toimin niinkuin minun kuuluu toimia... olen "luolamies", joka pistää oikuttelevan oman rakkaansa ojennukseen ;. Tunne on aika komea. Ja se hellyys vaimoa kohtaan, jonka tilanne minussa vapauttaa, oli alkuun jopa häkellyttävän voimakas. Olemme keskustelleet asiasta paljon, ja meille tämä sopii erittäin hyvin, välimme ovat hyvin intiimit ja läheiset.

Olen pian viidenkymmenen (vaimo n.7 v. nuorempi), ja olen usein miettinyt, että pitikö tosiaan näin "vanhaksi" elää, ennen kuin opin elämään naisen kanssa. -Ymmärrän silti, että meitä on moneksi, eikä tämä varmaan kaikille sovi, mutta uskon, että monet riidat jäisivät riitelemättä ja moni turha ero toteutumatta, jos sukupuolten välisiä eroja (tunne-elämänkin puolella) ei kokonaan unohdettaisi tämän nykyaikaisen tasa-arvotouhotuksen kylkiäisenä.

Lisäisin vielä, että tällainen perhepolitiikka ei todellakaan ole mainitsemasi pohjoismaisen tasa-arvon toteutumisen tiellä, päinvastoin. Ainakin oma vaimoni sanoo usein olevansa vapaampi kuin koskaan aiemmin, ja samalla suhteemmeon hänestä turvallinen, mitä hän sanoo aiemmin kaivanneensa ja myös turhaan vuosia etsineensä. Aiemmin hänen oli myös vaikea luottaa siihen, että myös mies kantaa vastuunsa suhteesta ja perheen hyvinvoinnista, ja korostankin, että miehen täytyy olla kaikessa myös sanansa mittainen, jotta saa vaimonsa täyden luottamuksen. Siihen ei tosiaan pelkkä piiskan viuhuttaminen riitä ;). Vastuuta siis, rakkautta ja rajoja.... tehkää naiset onnellisiksi, siitä lähtee myös miehen ja perheen onnellisuus, sillä nainenhan se kuitenkin on kodin sydän, jonka voidessa hyvin myös koko yhteiskuntamme perusyksikkö (perhe) voi hyvin.

Kommentoikaa vapaasti, terv. monen nuoren mielestä varmaan "kalkkeutunut patriarkka" minäkin

tuhma tyttö
meillä kuritus tapahtuu mieheni määräyksestä.jolun aikaan kiukuttelin kaupassa a hän vaan tokaisi että tiedät mitä tapahtuu kun menemme kotia.kotia päästyään hän komensi hakemaan remmin kaapista ja laskemaan housut alas.aikani seisoin siinä remmi kädessä ja housut kintuissa kun sain komennuksen tulla polvien päälle piiskattavaksi.sen jälkeen pyysin anteeksi.

Pajupiiska
Alkuperäinen kirjoittaja Sarita:
Hmm.. tätä viestiketjua silmäilleenä tuntuu, että aika suuri osa miehistä varmaan tykkäisi olla piiskaa vastaanottavana osapuolena? Oma avomiehenikin on puhunut siihen suuntaan, että haluaisi minun olevan dominoiva ja piiskaavan häntä remmillä! Yritän nyt totutella tähän ajatukseen, vaikka ei se kovin luontevalta tunnu, ainakaan vielä. Oikeesti tuntuu vaan hassulta ajatukselta, että minä, aika pienikokoinen ja naisellinen nainen, lähtisin alistamaan ja kurittamaan isoa, karvaista miestä!
Siinä ei oman kokemukseni mukaan ole kysymys varsinaisesti alistamisesta vaan seksuaalisen kiihotuksen tuottamisesta. Itse olen murrosiästä asti kiihottunut piiskan saannista, ja usein piiskasin itse itseäni pakaroille kiihotukseksi masturbointiin. Nykyisin vaimoni piiskaa minua ohuella, notkkealla pajuvitsalla niin, ettei kipu ole liian kova mutta punaiset juomut kuitenkin pakaroihin tulevat. Siitin jäykistyy jo housuja riisuessa, ja olen huomannut että erektioni piiskauskiihotuksessa on parempi kuin muutoin kiihottuneena, siitin jopa paksumpi ja pidempi.

Pajupiiska
Alkuperäinen kirjoittaja Pajupiiska:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarita:
Hmm.. tätä viestiketjua silmäilleenä tuntuu, että aika suuri osa miehistä varmaan tykkäisi olla piiskaa vastaanottavana osapuolena? Oma avomiehenikin on puhunut siihen suuntaan, että haluaisi minun olevan dominoiva ja piiskaavan häntä remmillä! Yritän nyt totutella tähän ajatukseen, vaikka ei se kovin luontevalta tunnu, ainakaan vielä. Oikeesti tuntuu vaan hassulta ajatukselta, että minä, aika pienikokoinen ja naisellinen nainen, lähtisin alistamaan ja kurittamaan isoa, karvaista miestä!
Siinä ei oman kokemukseni mukaan ole kysymys varsinaisesti alistamisesta vaan seksuaalisen kiihotuksen tuottamisesta. Itse olen murrosiästä asti kiihottunut piiskan saannista, ja usein piiskasin itse itseäni pakaroille kiihotukseksi masturbointiin. Nykyisin vaimoni piiskaa minua ohuella, notkkealla pajuvitsalla niin, ettei kipu ole liian kova mutta punaiset juomut kuitenkin pakaroihin tulevat. Siitin jäykistyy jo housuja riisuessa, ja olen huomannut että erektioni piiskauskiihotuksessa on parempi kuin muutoin kiihottuneena, siitin jopa paksumpi ja pidempi.
Tarkennan vielä vähän kuvaustani piiskaleikeistämme:
Vaimoni sanoo, ettei häntä kiihota se että hän saa antaa minulle piiskaa, mutta sitäkin enemmän häntä kiihottaa mahtavan erektioni näkeminen ja tietoisuus siitä, että kohta tuo suurena kattoa kohti sojottava kalu työntyy sisään. Vaimoa motivoi piiskaukseen se, että hän näkee kuinka paljon se minua kiihottaa.

Vinkkkinä alan harrastajille: itseäni kiihottaa erityisesti piiskaus kokovartalopeilin edessä, koska siinä voi itse nähdä piiskan osumisen ja punaisten juovien ilmestymisen pakaroihin. Mielestäni tämä kertoo siitä, ettei ole niinkään kyse kivun tuottamasta nautinnosta vaan itse piiskaustapahtuman kiihottavuudesta.

tuhma poika
Hieno kommentti "pajupiiska"
Minä itse pidän vitsan saamisesta NAISELTA siinä on jotain todella kiihottavaa ehkä juuri se että nainen on fyysisesti heikompi osapuoli.
Minusta nainen voisi hyvin pitää kotikuria yllä kun mies tai poikaystävä ei auta kotitöissä kiroilee tai kaljottelee liikaa ym.ym.Mies vaan hakemaan vitsat ulkoa myös nurkka tai suunpesu on mainioita rangaistuksia.Sen jälkeen kaikki on sovittu ja asiat kunnossa.
Naisilla on kyllä konstit miten mies saadaan jopa haluamaan sovittua rangaistusta.Kun ei saa seksiä muutamaan päivään tai ei ole ruoka pöydässä, vaateet hoitamatta se pehmittää kovankin karjun.
Itse yritän etsiskellä samoin kotikurista ajattelevaa naista ehkäpä se vielä joskus löytyy.

ansaittu...
Jostain kumman syystä se piiska eri muodoissaan kuuluu makuukammarien tavallisimpiin vakiovarustuksiin. Samoin kuin edellisen kirjoittajan kohdalla erektioni on "huippulukemissaan" piiskaussessiossa. Vaimoni kiihottuu myös ja on aivan kuumana, kun saa kurittaa miestään oikein luvan kanssa.

Pajupiiska
Todella mukava huomata, että on muitakin piiskauksesta kiihottuvia miehiä. Ja ilmeisesti meitä on paljon, koska kirjoitukseeni tuli samana päivänä jo kaksi positiivista kommenttia. Olisi mukava kuulla mielipiteitä ja kokemuksia myös naisilta, joiden miehet pitävät piiskan saamisesta.

tuhma tyttö
kuinka useasti saatte kuritusta?meillä vaihtelee välillä saan pari kertaa viikossa ja välillä menee koko viikko etten saa kertaakaan.riippuen miten käyttäydyn ja millä mielellä mies on.häntä ärsyttää ylikaiken jos väitän vastaan ja en tee niinkuin hän tahtoo.eilen illalla hän suuttui siitä kun en tullut heti vuoteeseen vaan katsoin tv.tä.siitä hermostuneena käski hakea taas remmin ja kumartumaan polvien päälle.selkäsaunan jälkeen menin nukkumaan puhumatta miehelle sanaakaan.tänä aamuna kysyi että tarviiko uusia illalla vai alanko puhumaan.kyllä ihmeesti puhetta alkoi tulemaan.

anteeksi mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja tuhma tyttö:
kuinka useasti saatte kuritusta?meillä vaihtelee välillä saan pari kertaa viikossa ja välillä menee koko viikko etten saa kertaakaan.riippuen miten käyttäydyn ja millä mielellä mies on.häntä ärsyttää ylikaiken jos väitän vastaan ja en tee niinkuin hän tahtoo.eilen illalla hän suuttui siitä kun en tullut heti vuoteeseen vaan katsoin tv.tä.siitä hermostuneena käski hakea taas remmin ja kumartumaan polvien päälle.selkäsaunan jälkeen menin nukkumaan puhumatta miehelle sanaakaan.tänä aamuna kysyi että tarviiko uusia illalla vai alanko puhumaan.kyllä ihmeesti puhetta alkoi tulemaan.
Oletko sinä tosissasi, vai onko tämä viesti vitsi? Mies kurittaa sinua siitä, ettet tule heti sänkyyn, vaan katsoit tv:tä? Tai jos et tee niin kuin hän tahtoo? Eikö sinulla saa olla omia mielipiteitä? Hyvänen aika, minä menin eilen nukkumaan aikaisemmin kuin mieheni, ja hän jäi katsomaan televisiota, eikä minulla olisi ikimaailmassa käynyt mielessäkään, että nytpä pitää antaa miehelle tästä hyvästä remmiä! Minulle tuli viestistäsi ihan paha mieli :-/

kiinnostunut erilaisuudesta
Tuliko nyt hyvä anteeksi mitä? hyvä mieli kun sait sanoa olevasi "normaali".
Kyllä untakin tarvitaan. Ihmiset ovat oikeasti erilaisia.

miekkonen
Kautta aikojen naiset on piiskalla pantu ojennukseen. Miksei se miehillekin hyvää voi tehdä, ainakin joissakin tapauksissa, vaikkakin itse olen sitä mieltä, että se tuntuu hiukan luonnottomalta. Ehkä joissakin äijissä sitten on sitä pikkupoikaa, joka kaipaa tiukkaa ja äidillistä kurinpitoa, mene ja tiedä. Naiset sitä kuitenkin tarvii, lähes kaikki, väittäisin. Ja ne, jotka eivät saa, kiukuttelevat sitten turhautuneina kaikkea tyhjänpäiväistä. Minä en ainakaan sellaista suostu katselemaan, vaan lopetan sen alkuunsa, otan muijan polville poikittain ja ripsin piiskalla paljaalle perseelle. Kovin usein sitä ei tarvi silti tehdä, sillä vaimo tietää, mitä oikuttelusta seuraa, ja yleensä meillä ei juuri riidelläkään. Suosittelen.

ujo nuorimies
myös sattumalta tänne löytänyt, piiskauksen antamisesta ja saamisesta kiinnostunut nuorimies.. joskus olen itse piiskannut itseäni paljaalle pyllylle milloin milläkin (esim. sähköjohto, vyö, muovinen kauha, keppi..) ja huomannut todella kiihoittuvani siitä.. en sitä ole keltään naiselta vielä kehdannut pyytää, koska en yhtään tiedä mitä muut ikäiseni (n.20w) ajattelevat asiasta.. pitävätkö outona vai..? joten, kaikki samaan ikäluokkaan kuuluvat, mielipiteitä kehiin!! myös ehdotukset huomioin, jos löytyy todella asiasta kiinnostuneita...

Patexx
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen:
Kautta aikojen naiset on piiskalla pantu ojennukseen. Miksei se miehillekin hyvää voi tehdä, ainakin joissakin tapauksissa, vaikkakin itse olen sitä mieltä, että se tuntuu hiukan luonnottomalta. Ehkä joissakin äijissä sitten on sitä pikkupoikaa, joka kaipaa tiukkaa ja äidillistä kurinpitoa, mene ja tiedä. Naiset sitä kuitenkin tarvii, lähes kaikki, väittäisin. Ja ne, jotka eivät saa, kiukuttelevat sitten turhautuneina kaikkea tyhjänpäiväistä. Minä en ainakaan sellaista suostu katselemaan, vaan lopetan sen alkuunsa, otan muijan polville poikittain ja ripsin piiskalla paljaalle perseelle. Kovin usein sitä ei tarvi silti tehdä, sillä vaimo tietää, mitä oikuttelusta seuraa, ja yleensä meillä ei juuri riidelläkään. Suosittelen.
vähän samaa mieltä kyl oon, tyttöystävä kiukuttelee kyllä harvase päivä aika pahasti,en oo vielä uskaltanu (ei oo hermo menny tarpeeks) että ottasin polvelle poikittain,mutta ehkä se sillä oppis, saattaapa olla tytöllä peppu vähä punanen seuraavan kiukuttelun jälkeen,ehkä se sitä kerjää.

rohkeasti vaan!
Minulle kerran entinen poikaystäväni, silloin 23 v, kertoi pitävänsä dominoivista naisista ja siitä, että häntä piiskattaisiin. Olin kyllä imarreltu, että hän uskalsi kertoa rehellisesti mistä tykkää, mutta valitettavasti tuo piiskaajan rooli ei sopinut minulle sitten yhtään :(

Joten, ujo nuorimies, kannataa kuitenkin kysäistä ikäisiltäsi nuorilta naisista piiskaamisesta, tuskin he sinua sentään outona pitävät, vaikka eivät välttämättä heti innostuisikaan!

ujo nuorimies2
Alkuperäinen kirjoittaja rohkeasti vaan!:
Minulle kerran entinen poikaystäväni, silloin 23 v, kertoi pitävänsä dominoivista naisista ja siitä, että häntä piiskattaisiin. Olin kyllä imarreltu, että hän uskalsi kertoa rehellisesti mistä tykkää, mutta valitettavasti tuo piiskaajan rooli ei sopinut minulle sitten yhtään :(

Joten, ujo nuorimies, kannataa kuitenkin kysäistä ikäisiltäsi nuorilta naisista piiskaamisesta, tuskin he sinua sentään outona pitävät, vaikka eivät välttämättä heti innostuisikaan!
Itse haluaisin saada piiskaa vanhaan tyyliin vanhemmalta naiselta...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä