mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
nimetön121
Totta. Meillä on oikeus omiin mieltymyksiimme, kun emme loukkaa niillä ketään sellaista, joka ei niistä pidä. Ja kaiken pitää perustua molemminpuoliseen haluun ja luottamukseen. Olen itse liki samanikäinen, kuin Dominicus, mutta kokemuksia leikistä ei kovin paljon ole. Ex-mieheni ei pitänyt sellaisista esileikeistä. Nyt olen jonkun aikaa ollut yksin ja on alkanut tehdä mieli taas kokeilla, sitä mistä itse pitää.

wertico
Piiskaus ei aina väistämättä johda yhdyntään, vaan joskus annetaan vain piiskaa. Nimittäin; jos käytetään piiskaa esileikkinä, jolloin on tarkoituskin kiihottua, niin silloin se johtaa, mutta JOS itse piiskaus yms. on se pääasia, niin silloin harvemmin. Joskus harrastamme roolileikkejä, johon kuuluu erilaisia rangaistuksia. Ne ovat leikkiä, mutta rangaistus annetaan oikeasti.

Mara 48
Nimittäin käytetään piiskaa, yhteisestä sopimuksesta tietysti. Nykyinen vaimoni on temperamenttinen ja teräväkielinen pakkaus, ja hän suorastaan kerjää piiskaa ajoittain. Meillä tämä alkoikin niin, että joskus alkuaikoina sanoin hänelle erään sisänsä mitättömän riidan aikana, että mieleni tekisi piiskata hänet."Senkun piiskaat", tuhahti vaimo niskojaan nakellen, jolloin suutahdin sen verran, että kaappasin hänet kainalooni ja painoin vyötäröltä etukumaraan ja eikun pöksyt alas ja kunnon löylytys paljaalle pystölle. Voi sitä huutoa ja meteliä ja solvausten tulvaa, mikä rouvan sulosesta suusta ilmoille kajahti; onneksi asumme omakotitalossa kaukana naapureista. Yllätyksekseni tilanne kiihotti minua hirveästi, ja koko typerä riita unohtui siinä sivussa, kun läimin vaimoni pyöreää pyllyä kämmenpohja hellänä. Kun lopulta päästin hänet, hän putosi polvilleen lattialle eteeni ja rupesi posket kiihtymyksestä palaen avaamaan farkkujeni vetskaria. Suihinoto oli kiihkeä ja tulinen, ja sen jälkeen menimme makuuhuoneeseen rakastelemaan pitkään ja perusteellisesti.
Tuon tapauksen jälkeen sovimme, että minulla on valtuudet antaa hänelle piiskaa harkiintani mukaan. Olin vähän yllättynyt, kun vaimoni hiukan ujostellen itse ehdotti sitä, mutta tietenkin suostuin siihen, sillä halusin sitä itsekin. Nykyään meillä siis piiskataan aina joskus, toisinaan aivan leikkimielessä, mutta joskus käytän kyllä vähän kovempaakin kuritusta, jos tilanne tuntuu sitä vaativan. Aika harvoin se vaatii, ehkä kerran tai kaksi kuukauden-parin välein. Jälkeenpäin seksi on upeaa, vaikka itse tilanne on vaimolle rankka ja miksei aika kipeäkin kokemus, ja hän rimpuilee ja vikuroi joka kerta niin kovin, että on aivan näännyksissä piiskan jälkeen. Silti hän kiihottuu siitä, ja on monta päivää tavallistakin halukkaampi, kun takamuksen aristus muistuttaa tapahtuneesta. Eli eräänlaista seksileikkiähän tämä kokonaisuudessaankin on, vaikka sinänsä annankin nämä vähän kovemmat selkäsaunat aina syystä ja niin kunnolla, että pylly on takuulla arka muutaman päivän ajan. Silti mukana on aina eroottinen perusvire, ja seksielämämme on antoisaa ja rikasta edelleen, vuosikausien yhdessäolon jälkeen.
En muuten ole millään lailla alistava kotityranni, ja mielestäni vaimoni on aivan tasa-arvoinen kumppanini. Hän sanoo itsekin, että on ihanaa, kun voi olla oma itsensä ja toteutta itseään kaikin tavoin. Kaikille tämä ei varmaankaan sovi, mutta meille suhteemme ja tämä sen monen mielestä perverssi puoli on tuottanut runsaasti iloa ja tyydytystä ja tuonut tasapainoa elämään. Suosittelen ennakkoluulottomuutta ja kokeilumieltä muilekin.

PiiskuriMies
Olen 34v mies ja fetissini on aina ollut alistaa naista ja antaa piiskaa pakaroille.
Se ei tietenkään ole mikään pakkomielle eikä suhteelle ole edellytys että nainen
olisi alistuva. Seurustelin melkein viisi vuotta naisen kanssa jonka sain kerran
puhuttua kokeilemaan alistumista. Vaikka itse pidin tapahtumasta ei exäni siitä
pitänyt joten emme sen jälkeen piiskaleikkejä leikkinyt.

Tuntuu että ihmiset (tietämättömyyttään) luulevat että jos mies pitää piiskaleikeistä
ja alistamisesta se tarkoittaa sitä että parisuhde olisi väkivaltainen ja "piiskaa tulee
milloin vaan".

Myöskään se ei ainakaan omalla kohdallani tarkoita sitä etten voisi seurustella
sellaisenkin naisen kanssa joka ei piiskaleikeistä välitä niinkuin myös usein luullaan.

Kaikki seksileikit ja fetissit on mielestäni kuitenkin hyvää vaihtelua ja piristystä
suhteessa ja mielikuvituksettomuus on tylsää...

Maria-Anne
Niin kauan kuin muistan, olen kaivannut elämääni sellaista ns. vanhan ajan miestä, turvallista ja rehtiä, joka ei alista naista eikä ole muutenkaan tyranni, mutta joka osaa olla vastuullinen huolehtivainen 'perheen pää' ja ainakin joskus ottaa naisena polvilleen antaakseen vähän kurinpalautusta. Vaan enpä ole löytänyt. . . taisi joskus nuoruudessa olla sellainen lähistöllä mutta päästin menemään. Eikä uutta sopivaa ole vastaan tullut. :(

Dominicus
Kuule Maria-Anne,
Tässä olisi sellainen vanhan ajan mies...
Nyt olen ollut vapaalla jo pitkään...
jos haluat jutella tästä todella tärkeästä asiasta, kirjoita mulle...

[viestiä moderoitu]

Eräs aviomies 44
Olisi todellakin mielenkiintoista lukea lisää tästä kiinostavasta aiheesta, joten jatkakaa ihmeessä. -Meillä on piiska ollut käytössä jo useita vuosia, sekä seksileikeissä että tosimielessä eli annan sitä myös pienenä kurinpalautuksena vaimolleni, kun katson hänen sitä tarvitsevan. Tähän on päädytty yhteisestä sopimuksesta ja käytäntö sopii meille hyvin. Esimerkiksi turhat kiukuttelut ja niiden aiheuttamat riidat ovat jääneet miltei tyystin pois, sillä vaimo tietää jo varsin hyvin, että seurauksena on väistämättä aristava takamus. Konflikteja tulee silti toisinaan, ja viimeksi eilen piiskasin pitkästä aikaa vaimoni oikein perusteellisesti paljaalle takamukselle, kun suunsoitto äityi luvattoman nenäkkääksi. Sopu palautui laakista, vaimo oli kuin enkeli jälkeenpäin, ja omatkin ärtymyksentunteeni haihtuivat sujuvasti, kun sain purkaa perusteellisesti piiskaukseen. Fetissihän tämä minulle on, en voi kiistää nauttivani siitä, ja kyllä vaimokin on aina tavallistakin kiihkeämpi saatuaan piiskaa pyrstölleen. Kuitenkin kyseessä on myös se, että tämä "valtapeli" tyydyttää meitä myös syvemmällä tasolla: Itse nautin siitä, kun saan sanoa sen viimeisen sanan vaikka remmiä antamalla ja vaimo nauttii pienestä alistumisestaan. Muuten en ole mikään kotityranni, ja vaimoni on hyvinkin itsenäinen -ja itsepäinenkin- ihminen, joka on lisäksi minulle erittäin rakas ja tasa-arvoinen kumppani. Hän sanoo saavansa tästä turvallisuutta, kun en anna hänen rajojen testailulla myrkyttää välejämme. Piiskan jälkeen ilma on puhdistunut, ja väiittäisin, että tämä intiimi tapamme on entisestäänkin lähentänyt välejämme. Suosittelen.

tuhma poju
Mitä mieltä muut ovat minun kohtalostani. Olen 34 vuotias mies ja tapasin vuosi sitten erään 50:sen ankaran naisen, jolta olen saanut kotikuria. Nyt hän löysi erään vanhemman miehen ja he ovat päättäneet ottaa minut yhteiseen kasvatukseensa. Ovat minulle ankarat vanhemmat.
Joudun siis elämään heidän pitämässä kotikurissa ja määrämien sääntöjen mukaisesti, tai rangaistus seuraa. Olenko ihan typerä, kun alistun tuollaiseen?

mies19
Alkuperäinen kirjoittaja tuhma poju:
Mitä mieltä muut ovat minun kohtalostani. Olen 34 vuotias mies ja tapasin vuosi sitten erään 50:sen ankaran naisen, jolta olen saanut kotikuria. Nyt hän löysi erään vanhemman miehen ja he ovat päättäneet ottaa minut yhteiseen kasvatukseensa. Ovat minulle ankarat vanhemmat.
Joudun siis elämään heidän pitämässä kotikurissa ja määrämien sääntöjen mukaisesti, tai rangaistus seuraa. Olenko ihan typerä, kun alistun tuollaiseen?
olet aikuinen, tiedät mitä teet. minuakin kiehtoisi tuollainen, missä päin nämä ankarat vanhemmat asustelevat?

tuhma poju
Alkuperäinen kirjoittaja mies19:
olet aikuinen, tiedät mitä teet. minuakin kiehtoisi tuollainen, missä päin nämä ankarat vanhemmat asustelevat?
Jos kiinnostaa, voisin laittaa sähköpostia sinulle ja jutella aiheesta lisää.

mies19
Alkuperäinen kirjoittaja mies19:
Jos kiinnostaa, voisin laittaa sähköpostia sinulle ja jutella aiheesta lisää.
joo,laitatko tänne osoitteen?

Pponteva
Uudestaan piiskaleikkejä.
Nuorempana rakasteluihimme usein liittyi pientä pyllylle läimimistä ja välillä enemmänkin. Parhaimillaan hankin ratsupiiskan joka aikanaan toi oman kiihoituksen näihin hommiin. Nyt kun ikä on jo tullut 40+ ja sänkyhommat ovat välillä olleet laimenemaan päin.
Olen lukenut kateellisena, miten te toiset olette saanet vitsa yms sinänsä kiihottavila leikeilä, vielä vipinää seksielämäänne. Tiedän että vaimoni ansaitsisi silloin tällöin kunnon kurinpalautuksen, mutten ole rohkinut vielä lähteä soitellen sotaan. Samoin aikoinaan yritin ehdotella että itsekin olisin mieluusti myös saavana osapuolena (ansaitsisin sen kyllä) mutten löytänyt vastakaikua.
Teidän viesteistänne rohkaistuna en luovuta vielä, vaan katsotaanpa mihin Koivuniemen Herra voi vielä suhdettamme johdattaa.

jokra
Tätini ja siksoni antoivat minulle usein piiskaa, koska olin ollut kuriton, minut pakotettiin pitämään naisten pikkuhousuja ja hametta ja sian usein piiskaa, kaksi täitäni piiskasi ja siskoni katseli aina vierestä. lopuksi siksoni antoi minulle loppupiiskauksen ja sitten minut laitettiin vuoteeseen kädet sidottuna, yöllä siksoni kävi kiusoittelemassa minua, kutitteli minua kaikkialta ja lopulta laukesi, sitten siskon haki tädit paikaal ja sain taas piiskaa.

Jani k.
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Luulisi, että on Riikalla hankalaa, jos koko viikon puukengissä kulkee:)) Lapsuudesta tulee mieleen, kun sellaiset jalassa juoksin vitsaa hakemassa ja olin taittaa nilkkani. Osuu vielä isäntää otsaan, kun lentää jalasta kesken selkäsaunan.
mutta ei ne kenenkään otsaan lennä.

Sen verran useaan otteeseen kesämökin rapuilla vitsaa saaneena voin sanoa, että puukengän läntäminen jalasta toisen otsaan on aika epätodennäköistä, mutta ne jalassa on turha yrittää juosta karkuun.
Mielestäni ne ovat nätit ja mielelläni näkisin omankin tyttöystäväni niitä enemmän käyttävän. En vain ole tohtinut, kun olen ajattelut niiden olevan hankalat, Mutta onko?

Jani k.
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Luulisi, että on Riikalla hankalaa, jos koko viikon puukengissä kulkee:)) Lapsuudesta tulee mieleen, kun sellaiset jalassa juoksin vitsaa hakemassa ja olin taittaa nilkkani. Osuu vielä isäntää otsaan, kun lentää jalasta kesken selkäsaunan.
mutta ei ne kenenkään otsaan lennä.

Sen verran useaan otteeseen kesämökin rapuilla vitsaa saaneena voin sanoa, että puukengän läntäminen jalasta toisen otsaan on aika epätodennäköistä, mutta ne jalassa on turha yrittää juosta karkuun.
Mielestäni ne ovat nätit ja mielelläni näkisin omankin tyttöystäväni niitä enemmän käyttävän. En vain ole tohtinut, kun olen ajattelut niiden olevan hankalat, Mutta onko?

Naughty
Ei puukengät nyt mitenkään niin hankalat ole, siis jos nyt ihan tavallisista puukkareista puhutaan. Ja haitanneeko tuo mitään, jos putoaa jalasta selkäsaunan yhteydessä; Pylllyllehän sitä vitsaa annetaan;) Ja ainakin ovat nopeat sujauttaa jalkaan, jos vitsan hakuun kiire tulee.

-Saara-
Muistuu mieleen, kunlapsena tuli äidin toimesta piiskaa pyllylle sen jälkeen kun olin olin antanut muutaman napakan potkun äitini nilkkaan. En kyllä muista miten noiden puukenkien kanssa silloin kävi, mutta ei ne ainakaan äitiä otsaan osuneet....muuten olisi voinut olla etten ihan niin vähällä olisi päässyt.

vitsoihin
Olen 44v nainen ja olen harrastanut vitsaleikkejä 18v asti eri miesten kanssa ja nykyisin mieheni kanssa.Käytämme vain koivun latvuksista tehtyä kimppua tai muuten tukevia monihaaraisia vitsoja.Olen huomannut sen et piiska oltava tukeva ja iso jotta saa sillä aikaan tarpeeksi kipua orgasmiin.Piiskaa ei käytetä joka kerta sängyssa mutta 2-3 kertaa kuussa on mulle sopiva väli ja ei peppukaan ole koko ajan punasena ja juovilla.Mieltymys varmaan piiskoihin on jäänyt pennusta kun silloin sain piiskaa kuukausittain 14v asti,en tiedä mut moni joka on piiskattu lapsena on vanhempana kiinnostunut piiskoista.

43 v nainen
Ei minusta se välttämättä ainakaan mistään lapsuudenaikaisista kokemuksista jää tää piiska- mieltymys. En saanut lapsena koskaan piiskaa, mutta nykyinen mieheni otti ne piiskan käyttöön jo aivan alkuaikoinamme noin kahdeksan vuotta sitten. Hän on aika dominoiva etenkin sängyssä, mutta muutenkin, ja jotenkin se on aina ollut minusta hyvin kiihottavaa. "Oikeasti" en ole mitenkään alistettu, mutta tietynlainen komentelu on vaan turn on mulle. Ensimmäisen kerran sain piiskaa puolileikillisesti jonkun pikku erimielisyyden yhteydessä ja se oli ihanaa, vaikka olin hieman ihmeissäni,kun tajusin, miten paljon se kiihotti. Nykyään leikkimme etenee niin, että yleensä vähän ärsytän häntä tahallani, jolloin hän melko pian ymmärtää yskän ja ottaa minut polvilleen poikittain tai painaa sängylle ja antaa piiskaa. Leikkiin kuuluu vastaanhangoitteluni, jonka hän taltuttaa varmoin ottein ja vetää sitten housuni alas ja alkaa piiskata. Sitä ennen hän hakee pihalta koivuniemenherran ja minä odotan maha täynnä perhosia, jännittyneenä ja vähän peloissanikin. Joskus, kun hän on oikeasi suutunut minlle jostakin, saatan saada vähän lujemman piiskauksen ja silloin hän käyttää vyötään. Tätä ei tapahdu kovin usein, ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Jo pelkkä vyönsoljen kilahdus ja ankara ilme hänen kasvoillaan saa polveni veteliksi, mutta siitä huolimatta olen hirveän kiihottunut jo siinä vaiheessa, kun hän tarttuu minuun ja tiedän, mitä tuleman pitää. En vaihtaisi osaani kenenkään kanssa, sillä tällainen suhde tyydyttää jotain todella syviä osia minussa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä