Nimittäin käytetään piiskaa, yhteisestä sopimuksesta tietysti. Nykyinen vaimoni on temperamenttinen ja teräväkielinen pakkaus, ja hän suorastaan kerjää piiskaa ajoittain. Meillä tämä alkoikin niin, että joskus alkuaikoina sanoin hänelle erään sisänsä mitättömän riidan aikana, että mieleni tekisi piiskata hänet."Senkun piiskaat", tuhahti vaimo niskojaan nakellen, jolloin suutahdin sen verran, että kaappasin hänet kainalooni ja painoin vyötäröltä etukumaraan ja eikun pöksyt alas ja kunnon löylytys paljaalle pystölle. Voi sitä huutoa ja meteliä ja solvausten tulvaa, mikä rouvan sulosesta suusta ilmoille kajahti; onneksi asumme omakotitalossa kaukana naapureista. Yllätyksekseni tilanne kiihotti minua hirveästi, ja koko typerä riita unohtui siinä sivussa, kun läimin vaimoni pyöreää pyllyä kämmenpohja hellänä. Kun lopulta päästin hänet, hän putosi polvilleen lattialle eteeni ja rupesi posket kiihtymyksestä palaen avaamaan farkkujeni vetskaria. Suihinoto oli kiihkeä ja tulinen, ja sen jälkeen menimme makuuhuoneeseen rakastelemaan pitkään ja perusteellisesti.
Tuon tapauksen jälkeen sovimme, että minulla on valtuudet antaa hänelle piiskaa harkiintani mukaan. Olin vähän yllättynyt, kun vaimoni hiukan ujostellen itse ehdotti sitä, mutta tietenkin suostuin siihen, sillä halusin sitä itsekin. Nykyään meillä siis piiskataan aina joskus, toisinaan aivan leikkimielessä, mutta joskus käytän kyllä vähän kovempaakin kuritusta, jos tilanne tuntuu sitä vaativan. Aika harvoin se vaatii, ehkä kerran tai kaksi kuukauden-parin välein. Jälkeenpäin seksi on upeaa, vaikka itse tilanne on vaimolle rankka ja miksei aika kipeäkin kokemus, ja hän rimpuilee ja vikuroi joka kerta niin kovin, että on aivan näännyksissä piiskan jälkeen. Silti hän kiihottuu siitä, ja on monta päivää tavallistakin halukkaampi, kun takamuksen aristus muistuttaa tapahtuneesta. Eli eräänlaista seksileikkiähän tämä kokonaisuudessaankin on, vaikka sinänsä annankin nämä vähän kovemmat selkäsaunat aina syystä ja niin kunnolla, että pylly on takuulla arka muutaman päivän ajan. Silti mukana on aina eroottinen perusvire, ja seksielämämme on antoisaa ja rikasta edelleen, vuosikausien yhdessäolon jälkeen.
En muuten ole millään lailla alistava kotityranni, ja mielestäni vaimoni on aivan tasa-arvoinen kumppanini. Hän sanoo itsekin, että on ihanaa, kun voi olla oma itsensä ja toteutta itseään kaikin tavoin. Kaikille tämä ei varmaankaan sovi, mutta meille suhteemme ja tämä sen monen mielestä perverssi puoli on tuottanut runsaasti iloa ja tyydytystä ja tuonut tasapainoa elämään. Suosittelen ennakkoluulottomuutta ja kokeilumieltä muilekin.