mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Nainen 33
Alkuperäinen kirjoittaja -Saara-:
Muistuu mieleen, kunlapsena tuli äidin toimesta piiskaa pyllylle sen jälkeen kun olin olin antanut muutaman napakan potkun äitini nilkkaan. En kyllä muista miten noiden puukenkien kanssa silloin kävi, mutta ei ne ainakaan äitiä otsaan osuneet....muuten olisi voinut olla etten ihan niin vähällä olisi päässyt.
Vitsaa meilläkin kotona annettiin ja siskon kanssa saatiin sitä aina silloin tällöin. Kerran sain siskon kanssa vitsaa, kun jäimme kiinni omenavarkaista puukenkien takia. Naapuritontilla olimme, minä puussa ja sisko puun alla keräämässä tiputtelemienia omenoita helmaansa, kun naapurin setä tuli ovesta huutaen. Lähdimme tietty karkuun, kuin viimeistä päivää, kompuroin ja toinen kenkä lähti jalasta jäi sinne pihalle. No nimenihän siinä oli, eikä ollut paljoa selittelemistä kotona, kun setä tuli tuomaan sen kotiin ja kertoi äidille mitä oli tapahtunut.

DJiii
Harvinaisen mielenkiintoinen keskutelu.
Olen ollut kiinnostunut piiskan antamisesta naiselle jo pidemmän aikaa (itse olen n. 30-v. mies). Omalle vaimolle en ole moista uskaltanut edes ehdottaa, vaikka se saattaisi meilläkin olla joskus ihan aiheellista... :) Kuitenkin nämä asiat pitää hoitaa yhteisymmärryksessä, enkä usko että meillä vaimo olisi moisesta touhusta innoissaan. Enpä tiedä miten asian saisi järjestykseen. Onko kellään ehdotuksia?

vaimo
Senkun teet sen vaan, kun aihetta ilmenee. Mun mies teki näin joskus pari vuotta sitten, ja olipahan uskomattoman kiihottavaa. Pari kertaa se varotti jokun riidan yhteydessä, sitten vaan meni sanoista tekoihin, kiskoi multa housut kinttuihin ja piiskas paljaalle pyllylle niinku pikku mukulan. Olin tietysti raivosta kaksinkerroin ja häpesin vähän helvetisti mutta samalla tulin siitä älyttömän kiimaseksi. Nyttemmin hommaa on toistettu aina joskus...

Beatriz
Alkuperäinen kirjoittaja tiput:
te masomihet siis... miks esitätte naisia? Haluatte olla alistuvia, so what? Olkaa reilusti mitä ootte!
Mitä pelleilyä tää taas on? Vain miehetkö voi olla alistuvia? Oonks mä siis oikeasti mies?

Vaimo taas
Älä hiilly, joku tiukkapipo siellä vaan taas rähisee. Kyllä meitä alistuvia naisia on, luulisin että enemmän kuin miehiä, joskin heitäkin tuntuu olevan minusta yllättävänkin paljon. Minä löysin alistumisen autuuden tosiaan pari vuotta sitten mieheni kanssa, enkä enää vaihtaisi entiseen tylsähköön seksielämääni, niin paljon kihelmöivää lisämaustetta tämä nykyinen "asemani" on suteeseen tuonut. Olisi mielenkiintoista lukea toisten kokemuksia asiasta, niin naisten kuin miestenkin. Miksei myös hyvin kirjoiettuja fantasioita aiheesta.

Vaimo taas
Älä hiilly, joku tiukkapipo siellä vaan taas rähisee. Kyllä meitä alistuvia naisia on, luulisin että enemmän kuin miehiä, joskin heitäkin tuntuu olevan minusta yllättävänkin paljon. Minä löysin alistumisen autuuden tosiaan pari vuotta sitten mieheni kanssa, enkä enää vaihtaisi entiseen tylsähköön seksielämääni, niin paljon kihelmöivää lisämaustetta tämä nykyinen "asemani" on suteeseen tuonut. Olisi mielenkiintoista lukea toisten kokemuksia asiasta, niin naisten kuin miestenkin. Miksei myös hyvin kirjoiettuja fantasioita aiheesta.

Tapio58
Minua Vaimoni kouluttaa melkein joka päivä. Oikein kun suutahtaa niin vyön solkipäästä pylylle tulee siihen pisteeseen asti että suutelen Hänen jalkojaan ja rukoilen Häntä Jumalanani, mikä Hän minulle onkin. IHANAA!

mies talossa ;) ....
Ensinnäkin meilläpäin vasta on vihta. Ja siks toisekseen sauna ei sinänsä kai oo mikään piiskailupaikka kaikesta alastomasta ihanuudesta huolimatta? Oon silti kerran akkani isoa pyllypuolta suominut rivakasti vastalla, kerjäsi sitä ite, ja niinpä komensin alalausetta vasten peffa pystyssä. Ihana näky... aikani hutkin ja sitten sisään... pumppu meinas loppua, mutta mukavaa oli. -Ei vaan, kyllä sitä kurituspiiskaakin meillä harrastetaan. Herkästi annan remmiä, jos ei sievä puhe auta. Kyllä näin on.

Nainen 40
Aika nolo sitä on myöntää, mutta kyllä nautin, kun mies joskus vähän kurittaa. Vähän ärsytänkin sitä, ja tykkään, kun se ottaa multa luulot pois. Muka tappelen vastaan, mutta tykkään, kun se ei anna periksi, vaan pieksää pyllylle ja vähän komentelee samalla. Eilen sain bileillan jälkeen kotona piiskaa perseelleni, ja tiesin sen jo siinä vaiheessa, kun lähdettiin kotiin. Eteisessä lensi housut nilkkoihin ja pylly pystyssä jouduin odottamaan, kun mies haki pihalta vanhanaikaisen eli koivuniemeläisen. Syynä tällä kertaa liika tökerö flirttailu vieraitten kanssa...

i
Alkuperäinen kirjoittaja lapsena piiskaasaanut:
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?

Luolamies?
En ole alistaja luonteeltani,mutta uros ottaa nartun -asetelma on aina kiehtonut. Tykkään kääntää naiseni nelinkontin eteeni, levittää sen reidet auki ja antaa kunnolla parrua niin että taatusti tuntuu. Tietysti ennen tositoimia hellin ja nuolen naiseni niin valmiiksi, että se suorastaan kerjää panoa.
Myös piiskaus kiihottaa, olen aina hekumoinut ajatuksella naisen paljaan takamuksen piiskaamisesta. Pelkkä ajatus saa kalun kovaksi. Valitettavasti vaan aika harvan kanssa tätä pääsee toteuttamaan, vaikka monet naiset tuntuvat fantasioivan siitä.
Nykyisessä suhteessanikin meni aika kauan, ennen kuin pääsimme asiaan. Aluksi vihjailin puhetasolla, kunnes toissa kesänä aloin toteuttaa haluani, aluksi leikkimielessä läimäyttelemällä sängyssä ja muutenkin naistani takapuolelle sen verran, että tuntui ja sanoin aina joskus jotain "selkääsi sietäisit" -tyylistä.
Yllätys oli mukava, kun huomasin saavani vastakaikua. Pian edettiin asteelle,että otin naiseni polvilleni, vedin housut alas ja piiskasin. Molemmat kävimme kuumina...
Nykyään leikitään puolivakavissaan roolileikkiä, jossa hän on "ollut tuhma", "oikutellut" tms. ja minä annan sitten kurinpalautusta, avaan vyön ja käsken naiseni tulla pylly paljaana syliin.
Kaikkein kiihottavinta em. on silloin, kun olen oikeasti vähän ärsyyntynyt. Silloin käytän vähän kovempia otteita ja näytän pikkuisen lujemmilla läimäytyksillä, kuka meillä ns.määrää lopulta sen kaapin paikan ;).
Leikkiähän tämä tietty on, tosissani en naistani vahingoittaisi. Mutta pirun antoisaa leikkiä!

punaiset pakarat poika-76
Sain aikoinani selkäsaunan paljaille pakaroille useitakin kertoja mummolan naapurin mieheltä. Kävin siellä usein tekemässä kolttosia ja ukko antoi risulla piiskaa, kun minut kiinni sai. Asiasta ei koskaan puhuttu muille ja itsekin menin sinne koska tiesin saavani.. Nyt kiinnostaisi kokeilla jälleen tuota ruumiillista kuristusta ja nimenomaan miehen antamana. Kiinnostaako ketään?

heteromies
No terve! Kyllä voisin antaa tuhmalle pojalle selkäsaunan vanhaan malliin vaikka yleensä annan niitä naisille. Laita meilisi niin jatketaan aiheesta. Olen yli 40 v heteromies pks.

Spankys
Lapsena sain pari kertaa selkääni. Vitsalla sekä remmillä paljaalle takapuolelle. Mulla heräsi jo siinä vajaan kymmenenvuoden iässä kiinnostus piiskaamiseen. Eikä se ole tähänkään ikään mennessä vielä kadonnut (24v). Ennen murrosikää tuli joskus haaveiltua naisopettajasta jolta saisi piiskaa. Ja teini-iässä kiinnostus vain nousi. En tiedä oikein mikä siinä kiehtoo. Ehkä se koko tilanne noin ylipäätään. Ujona en ole koskaan uskaltanut moista tuoda seurustelu suhteissa esille. Ihan se perinteinen vanhanajan selkäsaunat ovat kiehtoneet. Ei niinkään SM vaikka sitäkin voisi joskus kokeilla.

Jos jotakin naispuolista henkilöä kiehtoo sama asia tai vaikka haluaisi antaa tai miksei saadakin piiskaa niin ei muuta kuin mailaamaan :)

...

[viestiä moderoitu]

jacku
Minä sain selkääni joitakin kertoja äidin pikkusiskolta, viimeisen kerran joskus
parikymppisenä. Pakarat tietysti kirvelivät, mutta enemmän sattui henkisesti. Oli
siis pakko olla kunnolla, vaikka hän luojan iitos piti asian aina pelkästään meidän
kahden välillä. Nyt hän on poissa kuvioista, ja on jotenkin outo olo...

sulevi 41
Kyllä minun lapsuudessa piiskaa sai aika pienestäkin kolttosesta.
Minulla oli varsin herkästi piiskaan tarttuva isä kyllä pylly oli monasti punainen ja pikkurillin paksuisilla juomuilla kun pajupiiska tanssi pakaroilla.Kiitos isä .

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä