mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
IltaPäivä
En ihan koko ketjua jaksanut lukea, mutta mielenkiintoinen aihe kieltämättä. Pari viikkoa sitten tyttökavereiden kanssa innostuttiin pohtimaan osin tätä aihetta eli sitä miten suhteessa täytyy olla se mies joka pystyy pitämään oikuttelevan naisensa kurissa ;) Lisäksi pohdimme miesten "testaamista" eli sitä että usein syyllistymme miesten tahalliseen ärsyttämiseen, provosoimiseen yms., tarkoituksena selvittää miehen luonnetta ja sitä onko mies tahdoton nössykkä jota voi helposti pompotella joka suuntaan. Mikäli mies tekee selväksi, ettei hän ala tanssimaan naisen pillin mukaan ja tarvittaessa pystyy laittamaan naisen ojennukseen, se on ehdotonta plussaa ja vie jalat alta! :D

Harmi vaan, että minun ja ystävieni kokemuksen mukaan yllättävän suuri osa ikäisistämme miehistä (25-30 v) näyttää suorastaan nauttivan siitä kun nainen kyykyttää heitä! Nykyajan näennäinen tasa-arvo on johtanut siihen, etteivät monet miehet koe omakseen "perinteistä" miehen roolia, mikä on ehkä pettymys yllättävän monellekin naiselle. Suurin osa tuntemistamme miehistä lisäksi ihannoi vääränlaista tasa-arvoa, jossa tasa-arvo tarkoittaa samaa kuin samankaltaisuus (naiset "hyviä jätkiä") eikä suhteessa saa olla erilaisia rooleja, joka olisi väistämättä muka epätasa-arvoista.

onnellinen pari
vaimoni petti minua, eikä voinut pitää salaisuutta sisällään ja kertoi asian minulle. Hän itki ja pyysi saada anteeksi sillä rakasti minua. Hän sanoi minulle että voisin rangaista häntä kunhan vain pysyisimme yhdessä. Suutuin ja lähdin baariin. Olin vihainen pettämisestä ja myös siitä, että olin salaa haaveillut kuviosta jossa naistani panisi toinen mies, minun katsellessa sivusta. Emme koskaan olleet pystyneet puhumaan seksistä ja eikä sitä enää paljon suhteessa ollutkaan. Parin tuopin jälkeen avauduin kahdelle varusmiehelle petetyksi tulemisesta. He ehdottivat vaimolle kunnon selkäsaunaa. Kiinnostuin ja pyysin poikia mukaan, jotta he antaisivat eukolleni vierasta kyrpää silmieni alla. Menimme kotiin, jossa vaimoni odotti. Sanoin hänelle, että nyt häntä rangaistaan teostaan. Riisuin hänen pyllynsä paljaaksi ja piiskasin häntä polvieni päällä kädellä ja vyöllä. Nuorten miesten katsellessa kuritusta naiseni kostui niin että sisäreidet kastuivat. Piiskaamisen jälkeen hänet määrättiin sohvan käsinojalle pylly pystyssä. Varusmiehet panivat häntä takaapäin kumpikin kaksi varvia. Tämän tapahtuman jälkeen suhteemme on ollut täysin uusilla urilla

Iivo
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen pari:
vaimoni petti minua, eikä voinut pitää salaisuutta sisällään ja kertoi asian minulle. Hän itki ja pyysi saada anteeksi sillä rakasti minua. Hän sanoi minulle että voisin rangaista häntä kunhan vain pysyisimme yhdessä. Suutuin ja lähdin baariin. Olin vihainen pettämisestä ja myös siitä, että olin salaa haaveillut kuviosta jossa naistani panisi toinen mies, minun katsellessa sivusta. Emme koskaan olleet pystyneet puhumaan seksistä ja eikä sitä enää paljon suhteessa ollutkaan. Parin tuopin jälkeen avauduin kahdelle varusmiehelle petetyksi tulemisesta. He ehdottivat vaimolle kunnon selkäsaunaa. Kiinnostuin ja pyysin poikia mukaan, jotta he antaisivat eukolleni vierasta kyrpää silmieni alla. Menimme kotiin, jossa vaimoni odotti. Sanoin hänelle, että nyt häntä rangaistaan teostaan. Riisuin hänen pyllynsä paljaaksi ja piiskasin häntä polvieni päällä kädellä ja vyöllä. Nuorten miesten katsellessa kuritusta naiseni kostui niin että sisäreidet kastuivat. Piiskaamisen jälkeen hänet määrättiin sohvan käsinojalle pylly pystyssä. Varusmiehet panivat häntä takaapäin kumpikin kaksi varvia. Tämän tapahtuman jälkeen suhteemme on ollut täysin uusilla urilla
Mä haluaisin olla vaikka joka ilta sun vaimon paikalla, mutta harmi vaan, ettei tarinasi ole totta... Piiskaisikohan kukaan minua?

Anneli 41 v.
Kyllä toi voi olla tottakin? Jotkut kyllä piiskaa, esim. mun nykyinen mies. Sihen oli vaikea tottua, vaikka tavallaan itse sitä halusin -ja haluan. Jotenkin se on hirveän kiihottavaa, vaikka sattuukin sillä hetkellä, tietty. Takamus on nytkin toissaillan jäljiltä arkana, mutta osaani en vaihtais kenenkään kanssa. Jaa narttu -mää vai?

voi jos meilläkin
Alkuperäinen kirjoittaja IltaPäivä:
En ihan koko ketjua jaksanut lukea, mutta mielenkiintoinen aihe kieltämättä. Pari viikkoa sitten tyttökavereiden kanssa innostuttiin pohtimaan osin tätä aihetta eli sitä miten suhteessa täytyy olla se mies joka pystyy pitämään oikuttelevan naisensa kurissa ;) Lisäksi pohdimme miesten "testaamista" eli sitä että usein syyllistymme miesten tahalliseen ärsyttämiseen, provosoimiseen yms., tarkoituksena selvittää miehen luonnetta ja sitä onko mies tahdoton nössykkä jota voi helposti pompotella joka suuntaan. Mikäli mies tekee selväksi, ettei hän ala tanssimaan naisen pillin mukaan ja tarvittaessa pystyy laittamaan naisen ojennukseen, se on ehdotonta plussaa ja vie jalat alta! :D

Harmi vaan, että minun ja ystävieni kokemuksen mukaan yllättävän suuri osa ikäisistämme miehistä (25-30 v) näyttää suorastaan nauttivan siitä kun nainen kyykyttää heitä! Nykyajan näennäinen tasa-arvo on johtanut siihen, etteivät monet miehet koe omakseen "perinteistä" miehen roolia, mikä on ehkä pettymys yllättävän monellekin naiselle. Suurin osa tuntemistamme miehistä lisäksi ihannoi vääränlaista tasa-arvoa, jossa tasa-arvo tarkoittaa samaa kuin samankaltaisuus (naiset "hyviä jätkiä") eikä suhteessa saa olla erilaisia rooleja, joka olisi väistämättä muka epätasa-arvoista.
Minäkään en kaikkia jaksanut lukea, mutta minustakin tämä on mielenkiintoinen aihe. Ja olen aivan samaa mieltä, että toiset miehet nauttivat siitä, että "ovat tossun alla". Näin minunkin mieheni. Ja minä en sitä halua.

Minä haluaisin, että mies on mies ja sanoo, missä mennään. Koska meillä on niin äärimmäisen tasa-arvoinen suhde ja miehellä vielä käsitys, että kaiken pitää olla niin helkkarin hellää, niin välillä tuo seksi tuntuu pakkopullalta.

Minä haluaisin, että mies ottaisi polvilleen ja läpsäisi aina välillä. Tai edes näyttäisi, että ei ole samaa mieltä kanssani tai ei pidä siitä, mitä sanoin tai tein.

Omat fantasiani liittyvät aina piiskaamiseen. Kuinka mies rauhoittaisi kiukuttelevan akan remmillä, rakkaudella. Mutta ei meillä oikeasti vaan.

piiskaM
Alkuperäinen kirjoittaja voi jos meilläkin:
Lisäyksenä edelliseen:

Jos ei sitten remmiä, niin vaikka vähän rajumpaa seksiä sitten, kiitos.
Ottaisin sinut vaikkapa polvilleni ja vedän remmillä ja lopuksi otan sinut takapäin. Läpsin pyllysi samalla kun otan sinut! Miltäs tuntuisi?

voi jos meilläkin
Alkuperäinen kirjoittaja piiskaM:
Lisäyksenä edelliseen:

Ottaisin sinut vaikkapa polvilleni ja vedän remmillä ja lopuksi otan sinut takapäin. Läpsin pyllysi samalla kun otan sinut! Miltäs tuntuisi?
No en minä sentään noin epätoivoinen ole, että isäntää vieraista miehistä lähtisin etsimään.

piiskaM
Lisäyksenä edelliseen:

No en minä sentään noin epätoivoinen ole, että isäntää vieraista miehistä lähtisin etsimään.
Arvasin kyllä ;-) Rohkeana miehenä ajattelin kuitenkin tarjoita ;)) Mukavia piiskahetkiä!

voi jos meilläkin
Lisäyksenä edelliseen:

Arvasin kyllä ;-) Rohkeana miehenä ajattelin kuitenkin tarjoita ;)) Mukavia piiskahetkiä!
Kiitos kuitenkin tarjouksesta. Pidän mielessä siinä vaiheessa kun halut voittavat järjen.

piiskaM
Lisäyksenä edelliseen:

Kiitos kuitenkin tarjouksesta. Pidän mielessä siinä vaiheessa kun halut voittavat järjen.
Ole hyvä vaan! Aina voi tarjota... ;))

Naisen Mies
Minun ja vaimoni suhteeseen on naisen piiskaaminen kuulunut jo lähes suhteen alusta alkaen. Huomasin alistavien eleitteni kiihottavan häntä. Määrätietoinen läpsäisy takapuolelle teki hänelle selvästi hyvää. Näistä pienistä aluista on seksiimme ja suhteeseemme kehittynyt tärkeäksi osaksi piiskaaminen ja seksuaalinen alistaminen ja alistuminen.

Olemme keskustelleet paljon siitä, miksi tai miten hän saa nautintoa toisinaan hyvin rajustakin piiskaamisesta. Vaimoani ei lapsena piiskattu, mutta niin nuoresta kuin hän muistaa on hänen haaveisiinsa kuulunut mies, joka pitää hänet kurissa ja antaa naiselleen tarpeen vaatiessa kunnolla selkään tai jopa ruoskii tämän. Murrosiässä nämä haaveet yhä selvemmin alkoivat liittyä seksiin, päiväunissa mies piiskasi häntä omaksi, miehen, nautinnoksi ennen rakastelua.

Minulle piiskatessani vaimoani ja nähdessäni hänet alistuneena saamassa kivuliasta, mutta selvästkin kiihottavaa, selkäsaunaa kädestäni tunne vallasta ja naiseni tyydyttämisestä on erittäin innostava. Uskon, että nämä tuntemuksemme ovat meillä molemmilla hyvin syvällä geeneissämme.

Suhteemme on pohjaltaan erittäin tasa-arvoinen. Päätämme asioista yhdessä ja molempien sana painaa yhtä paljon. Ainoastaan yhdessä asiassa olemme molempien tahdosta sopineet minulle täydellisen vallan. Minulla on oikeus käyttää vaimoani seksuaalisesti hyväkseni milloin ja miten haluan. Meillä tähän oikeuteen kuuluu myös hänen piiskaamisensa tai muu seksuaalinen alistaminen. Tietenkin vaimollani on oikeus purkaa tämä sopimus niin halutessaan, mutta näin hän ei halua tehdä. Tällainen "hallintasopimus" on meille molemmille erittäin tyydyttävä ja nautintoa tuottava. Lisäksi riitamme ovat muuttuneet tämän ansiosta lyhyemmiksi. Tiedän voivani lopettaa mykkäkoulun tai muuten lukossa olevan tilanteen nopeasti määräämällä hänet polvilleni piiskattavaksi. Aina hän on pienestä harmistuneisuudestaan huolimatta ollut valmis alistumaan tähän. Piiskauksen jälkeen tunnelma onkin toinen, enää ei kiihottuneena ja toisistamme nauttimaan innostuneena riidan aihe tunnukaan niin kovin suurelta.

Iivo
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen Mies:
Minun ja vaimoni suhteeseen on naisen piiskaaminen kuulunut jo lähes suhteen alusta alkaen. Huomasin alistavien eleitteni kiihottavan häntä. Määrätietoinen läpsäisy takapuolelle teki hänelle selvästi hyvää. Näistä pienistä aluista on seksiimme ja suhteeseemme kehittynyt tärkeäksi osaksi piiskaaminen ja seksuaalinen alistaminen ja alistuminen.

Olemme keskustelleet paljon siitä, miksi tai miten hän saa nautintoa toisinaan hyvin rajustakin piiskaamisesta. Vaimoani ei lapsena piiskattu, mutta niin nuoresta kuin hän muistaa on hänen haaveisiinsa kuulunut mies, joka pitää hänet kurissa ja antaa naiselleen tarpeen vaatiessa kunnolla selkään tai jopa ruoskii tämän. Murrosiässä nämä haaveet yhä selvemmin alkoivat liittyä seksiin, päiväunissa mies piiskasi häntä omaksi, miehen, nautinnoksi ennen rakastelua.

Minulle piiskatessani vaimoani ja nähdessäni hänet alistuneena saamassa kivuliasta, mutta selvästkin kiihottavaa, selkäsaunaa kädestäni tunne vallasta ja naiseni tyydyttämisestä on erittäin innostava. Uskon, että nämä tuntemuksemme ovat meillä molemmilla hyvin syvällä geeneissämme.

Suhteemme on pohjaltaan erittäin tasa-arvoinen. Päätämme asioista yhdessä ja molempien sana painaa yhtä paljon. Ainoastaan yhdessä asiassa olemme molempien tahdosta sopineet minulle täydellisen vallan. Minulla on oikeus käyttää vaimoani seksuaalisesti hyväkseni milloin ja miten haluan. Meillä tähän oikeuteen kuuluu myös hänen piiskaamisensa tai muu seksuaalinen alistaminen. Tietenkin vaimollani on oikeus purkaa tämä sopimus niin halutessaan, mutta näin hän ei halua tehdä. Tällainen "hallintasopimus" on meille molemmille erittäin tyydyttävä ja nautintoa tuottava. Lisäksi riitamme ovat muuttuneet tämän ansiosta lyhyemmiksi. Tiedän voivani lopettaa mykkäkoulun tai muuten lukossa olevan tilanteen nopeasti määräämällä hänet polvilleni piiskattavaksi. Aina hän on pienestä harmistuneisuudestaan huolimatta ollut valmis alistumaan tähän. Piiskauksen jälkeen tunnelma onkin toinen, enää ei kiihottuneena ja toisistamme nauttimaan innostuneena riidan aihe tunnukaan niin kovin suurelta.
Olipa viihdyttävä iltasatu...

voi jos meilläkin
...
Ainoastaan yhdessä asiassa olemme molempien tahdosta sopineet minulle täydellisen vallan. Minulla on oikeus käyttää vaimoani seksuaalisesti hyväkseni milloin ja miten haluan. Meillä tähän oikeuteen kuuluu myös hänen piiskaamisensa tai muu seksuaalinen alistaminen. Tietenkin vaimollani on oikeus purkaa tämä sopimus niin halutessaan, mutta näin hän ei halua tehdä.
…
Piiskauksen jälkeen tunnelma onkin toinen, enää ei kiihottuneena ja toisistamme nauttimaan innostuneena riidan aihe tunnukaan niin kovin suurelta.
Nyt kirjoitan nimimerkkini mukaisesti: voi jos meilläkin.

Tuossa naisen miehen viestissä on mielestäni tuo piiskaamisen olennainen juttu: heillä se perustuu yhteiseen sopimukseen ja vaimolla (ja toki miehelläkin, jos alkaa kyllästyttämään) on oikeus purkaa tämä sopimus. Näinhän sen kuuluu olla.

Naisen Mies
"Voi jos meilläkin" kirjoitit itsekin haluavasi saman kaltaista sopimusta puolisosi kanssa.

Ensimmäinen, mitä sinun on tehtävä, on keskustella näistä asioista hänen kanssaan. Tietääkö hän edes kunnolla haaveistasi ja haluistasi? Käsitykseni mukaan usein pitkäänkään yhdessä olleet pariskunnat eivät puhu toisilleen avoimesti omista seksuaalisista haaveistaan tai mieltymyksistään, vaan vain odottavat, että ttoinen hoksaisi asian.

Tuollainen on turhaa ajan ja suhteen tuhlaamista. Luulenpa, että on monia pariskuntia, joissa mies haaveilee salaisissa seksifantasioissaan piiskaavansa tai muuten alistavansa halukasta naista ja samaan aikaan nainen haaveilee miehensä kovista otteista, joihin hänet pakotettaisiin nautinnollisesti alistumaan. Tiedän pareja, jotka vuosikausien yhteiselämän jälkeen ovat vihdoin paljastaneet toisilleen tällaiset haaveensa ja näin saaneet seksielämänsä piristymään aivan uusiin mittoihin. Aiemmin he vain eivät ole kehdanneet tai uskaltaneet kertoa näistä asioista toisilleen ja jaoutuneet tyytymään molemminpuolin vain lähes hyvään rakkauselämään.

Tosiaan, kyse ei ole miehen tai naisen varsinaisesta alistamisesta vaan nimenomaan molempien vapaan tahdon kunnioittamisesta. Tärkeää on, että mies ja nainen molemmat saavat näin tyydyttää yhdessä seksuaalisia tarpeitaan. Se on oikeaa tasa-arvoa.

Keskustelkaa pienin askelin näistä asioista partnerienne kanssa älkääkä hukatko aikaanne.

Iivolle vastaan, että mukavaa, jos meidän tavoistamme kertominen viihdytti sinua. Jos tarkoiti tuolla "iltasadulla", että tarinani olisi keksitty, olet väärässä. Ei tällainen sopimuksemme ja seksuaalinen yhteensopivuutemme ole pariskunnilla kovin tavatonta. (Tottakai meilläkin on riitoja ja erimielisyyksiä, mutta vahva yhteisymmärrys seksissä helpottaa näistä karikoista ylipääsemistä.)

MIehen nainen
Hyvä kuulla, että joku muukin kertoo aiheesta. Itse tunsin itseni kauan oudoksi, enkä vieläkään puhu tästä muuten kuin näin, anonyyminä. Itsenäisenä naisena on aika vaikea myöntää, että nautin alkukantaisesti siitä, kun mieheni aina silloin tällöin laittaa minut ruotuun eli vetää housut alas ja antaa vyöremmillä perinteisesti selkään. Kuulostaa -ja näyttää- aika hullulta sanoiksi puettuna, mutta niin se vaan on. Ollaan hirveän läheisiä, ja selkäsaunan jälkeen kipinät suorastaan sinkoilee, homma stimuloi molempia. Alistetuksi en asemaani koe, päinvastoin saan kaiken, mitä haluan, enemmänkin. Ainakin mulle piiska sopii, tarvitsen sitä ja nimenomaan rakkaani kädestä. Nyt en ole pitkään aikaan saanut selkääni, ja tuntuu, että jotakin puuttu; alan olla ärtynyt ja huonotuulinen. -Kertokaa lisää aiheesta, myös sinä, naisen mies. Esim. miten päädyitte tähän elämäntyyliin jne.

Naisen Mies
Tuntemuksesi vaikuttavat hyvin samanlaisilta kuin vaimollani. Hänestäkin tulee ärtyneempi ja huonotuulisempi, jos olen olen huolehtinut piiskan antamisesta huonosti ja edellisestä piiskasta on kulunut turhan paljon aikaa. Sama itse asiassa koskee myös minua. Kun en ole pitkään aikaan kurittanut vaimoani, pikkuasiat alkavat ottaa päähän ja seksikin muuttuu jotenkin vaisuksi ja mitään sanomattomaksi. Kipinöinti puuttuu.

Meillä jo suhteemme alkuaikoina huomasin silloisesta tyttöystävästäni, että hänestä ei takamukselle läpsäisy tuntunut lainkaan vastenmieliseltä, vaan selvästikin päinvastoin. Suhteemme kehittyessä aloimme yhä enemmän harrastamaan erilaisia alistamiseen ja piiskaamiseen liittyviä leikkejä seksin piristeenä.

Minulla pikemminkin oli ensin ristiriitaisia tunteita. Vaikka kiihotuin hänen piiskaamisestaan hyvin voimakkaasti, usein jälkeenpäin kokemattomana olin järkyttynyt käytöksestäni. Olinko joku sekopäinen naisten hakkaaja? Vaimolleni asia oli selvempi, hänestä tuntui hyvälle saada minulta silloin tällöin kunnolla piiskaa. Hänellehän haaveissaan oli aina ollut kuvitelmia siitä miten mies piiskaa naista juuri seksiin liittyen. Asioista keskusteltuamme aloin päästä eroon naurettavista harhakuvitelmistani. Kysehän oli meidän kahden yhteisestä nautinnosta ja loistavasti yhteensopivista voimakkaista haluistamme.

Vaimoni on hyvin lujatahtoinen ja erittäin itsenäinen nainen, kuitenkin seksuaalinen ja täydellinen alistuminen miehelle on hänelle seksissä tärkeää. Samoin minulle saada tuntea valtani naiseeni. Tästä ristiriidasta tasa-arvon ihanteen ja taoisaalta halun alistaa/alistua välillä löysimme meille sopivan ja nautinnollisen tavan päästä eroon sopimalla, että minulla on aina täysi oikeus piiskata tai muuten nauttia hänestä. Hänellä on velvollisuus totella minua aina käyttäessäni tätä oikeuttani.

Pelkkä tietoisuus tästä sopimuksesta pitää suhteemme hieman kuumempana. Tottakai tämä on leikkiä, mutta joka tapauksessa useiden vuosienkaan aikana ja riitojenkaan aikana sopimusta ei ole rikottu, ellei rikkomukseksi katsota, etten aina ole kyllin aktiivisesti käyttänyt oikeuttani hyväkseni. Oikein ätyneenä kun ei aina ymmärrä antaa naiselleen vyöstä, kun tietää tämän siitä nauttivan. Usein riitamme kuitenkin, hieman järkevöidyttyäni, hoituvat juuri näin. Käsken hänet esimerkiksi polvilleni tai vaikka pöytää vasten ja annan hänelle nautinnollisesti kunnolla selkäsaunan. Tällaisen jälkeen olemme molemmat niin kiihottuneessa tilassa, että, jos aikaa ja mahdollisuus vain on rakastelemme sen jälkeen antaumuksella pitkään. Riidan aihe on muuttunut tämän jälkeen oikean kokoisekseen eikä ole enää kovin merkittävä asia.

Nyt kerroin riidoista, mutta tottakai meille muulloinkin kuuluu naiselle piiskan antaminen elämään. Joskus kyse on vain kotitöiden lomassa hänen käskemisestään tiskipöytää vasten ja muutaman mehukkaan kunnon läimäyksen antamisesta takapuolelle toisinaan pidempiaikaisesta hänestä nauttimisesta. Tällainen pienikin ele piristää mukavasti raskaan työpäivän jälkeen meitä molempia.

Juuri itsenäisenä naisena sinun ei tulisi olla vaikeuksia myöntää sitä, että tiedät mitä haluat ja katsot oikeudeksesi saada sitä. Sinulla itsenäisenä naisena on oikeus omaan seksuaalisuuteesi ja odottaa, että parisuhteessasi saat tyydyttää näitä halujasi. Minun kokemukseni mukaan naiset, jotka nauttivat piiskasta ja kurittamisen saamisesta ovat keskimääräistä vahvempia ja itsenäisempiä naisia. Siitä sinä ja vaimoni olette hyviä esimerkkejä!

Toivottavasti saat kohta nauttia miehesi vyöstä!

voi jos meilläkin
"Voi jos meilläkin" kirjoitit itsekin haluavasi saman kaltaista sopimusta puolisosi kanssa.

Ensimmäinen, mitä sinun on tehtävä, on keskustella näistä asioista hänen kanssaan. Tietääkö hän edes kunnolla haaveistasi ja haluistasi? Käsitykseni mukaan usein pitkäänkään yhdessä olleet pariskunnat eivät puhu toisilleen avoimesti omista seksuaalisista haaveistaan tai mieltymyksistään, vaan vain odottavat, että ttoinen hoksaisi asian.
Puhumme mieheni kanssa vapaasti seksielämästämme, myös haluista, toiveista ja fantasioista. Tästä piiskatuksia halusta olen varmaan ensimmäisen kerran puhunut jo kymmenen vuotta sitten. Eräänä viikonloppuyönä katselin yksinäni maksulliselta kaapelikanavalta pornoleffaa, jossa hevostallin emäntä piiskasi tallipoikaa. Vaikka tuossa mies sai piiskaa, se kiihotti minua niin paljon, että oli pakko masturboida. Kerroin tästä seuraavana päivänä miehelleni (sekä leffasta että mastusboinnista) ja sanoin, että haluaisin saada piiskaa. Miehellä meni kyllä ihan oikeasti vähän pasmat sekaisin, mutta päätti antaa minulle sitä äärimmäisen hellää (ja kylläkin hyvää) seksiä.

…Luulenpa, että on monia pariskuntia, joissa mies haaveilee salaisissa seksifantasioissaan piiskaavansa tai muuten alistavansa halukasta naista ja samaan aikaan nainen haaveilee miehensä kovista otteista, joihin hänet pakotettaisiin nautinnollisesti alistumaan.
Meillä tämä on jäänyt kuitenkin vain minun fantasiakseni. Mieheni on sanonut, että hän ei halua satuttaa, eikä edes pysty satuttamaan. Ja tämä pitää paikkaansa: mieheni haluaisi peppuseksiä, mutta se ei onnistu, sillä jos vahingossakaan sanon, että sattuu, tai mies huomaa jännittyneestä vartalostani, että sattuu, niin mies lopettaa saman tien.

Seksielämämme on kuitenkin värikästä, vilkasta eikä missään tapauksessa yksitoikkoista, ja kyllä mieheni minut osaa tyydyttää, kuten myös minä hänet.

Vaimoni on hyvin lujatahtoinen ja erittäin itsenäinen nainen…
Minä myös.

Tottakai tämä on leikkiä…
Ja näin se pitää ollakin, jotta se toimii. Muutenhan kyse on väkivallasta, jos vain toinen on tuossa leikissä mukana ja toinen ei.

…ja muutaman mehukkaan kunnon läimäyksen antamisesta takapuolelle toisinaan pidempiaikaisesta hänestä nauttimisesta. Tällainen pienikin ele piristää mukavasti raskaan työpäivän jälkeen meitä molempia.
Uskon, että näin tapahtuisi meilläkin, jos…

Minun kokemukseni mukaan naiset, jotka nauttivat piiskasta ja kurittamisen saamisesta ovat keskimääräistä vahvempia ja itsenäisempiä naisia.
Näinhän meilläkin tuossa arkielämässä on.

PiiskaM

Puhumme mieheni kanssa vapaasti seksielämästämme, myös haluista, toiveista ja fantasioista. Tästä piiskatuksia halusta olen varmaan ensimmäisen kerran puhunut jo kymmenen vuotta sitten. Eräänä viikonloppuyönä katselin yksinäni maksulliselta kaapelikanavalta pornoleffaa, jossa hevostallin emäntä piiskasi tallipoikaa. Vaikka tuossa mies sai piiskaa, se kiihotti minua niin paljon, että oli pakko masturboida. Kerroin tästä seuraavana päivänä miehelleni (sekä leffasta että mastusboinnista) ja sanoin, että haluaisin saada piiskaa. Miehellä meni kyllä ihan oikeasti vähän pasmat sekaisin, mutta päätti antaa minulle sitä äärimmäisen hellää (ja kylläkin hyvää) seksiä.

…Luulenpa, että on monia pariskuntia, joissa mies haaveilee salaisissa seksifantasioissaan piiskaavansa tai muuten alistavansa halukasta naista ja samaan aikaan nainen haaveilee miehensä kovista otteista, joihin hänet pakotettaisiin nautinnollisesti alistumaan.
Meillä tämä on jäänyt kuitenkin vain minun fantasiakseni. Mieheni on sanonut, että hän ei halua satuttaa, eikä edes pysty satuttamaan. Ja tämä pitää paikkaansa: mieheni haluaisi peppuseksiä, mutta se ei onnistu, sillä jos vahingossakaan sanon, että sattuu, tai mies huomaa jännittyneestä vartalostani, että sattuu, niin mies lopettaa saman tien.

Seksielämämme on kuitenkin värikästä, vilkasta eikä missään tapauksessa yksitoikkoista, ja kyllä mieheni minut osaa tyydyttää, kuten myös minä hänet.

Vaimoni on hyvin lujatahtoinen ja erittäin itsenäinen nainen…
Minä myös.

Tottakai tämä on leikkiä…
Ja näin se pitää ollakin, jotta se toimii. Muutenhan kyse on väkivallasta, jos vain toinen on tuossa leikissä mukana ja toinen ei.

…ja muutaman mehukkaan kunnon läimäyksen antamisesta takapuolelle toisinaan pidempiaikaisesta hänestä nauttimisesta. Tällainen pienikin ele piristää mukavasti raskaan työpäivän jälkeen meitä molempia.
Uskon, että näin tapahtuisi meilläkin, jos…

Minun kokemukseni mukaan naiset, jotka nauttivat piiskasta ja kurittamisen saamisesta ovat keskimääräistä vahvempia ja itsenäisempiä naisia.
Näinhän meilläkin tuossa arkielämässä on.
Aivan upeaa! Onnellisia piiskahetkiä Teille ;)

Bengt
Alkuperäinen kirjoittaja IltaPäivä:
En ihan koko ketjua jaksanut lukea, mutta mielenkiintoinen aihe kieltämättä. Pari viikkoa sitten tyttökavereiden kanssa innostuttiin pohtimaan osin tätä aihetta eli sitä miten suhteessa täytyy olla se mies joka pystyy pitämään oikuttelevan naisensa kurissa ;) Lisäksi pohdimme miesten "testaamista" eli sitä että usein syyllistymme miesten tahalliseen ärsyttämiseen, provosoimiseen yms., tarkoituksena selvittää miehen luonnetta ja sitä onko mies tahdoton nössykkä jota voi helposti pompotella joka suuntaan.
Aikuista miestä ei koskaan pitäisi "ärsyttää tahallaan". Nössykkäkin voi lopulta menettää malttinsa, ja siinä sitä sitten ollaan. Koko piiskaidea kai on siinä, että siihen pisteeseen ei jouduta.

tuumiskelija
Bengtille sanoisin, että liika ärsyttäminen tietysti voi johtaa arvaamattomiin ja liian rajuihinkin seurauksiin. Minä olin koko ikäni kasvanut siihen ajatukseen, että naista ei saa lyödä, olin siis liiankin kiltti. Kunnes kerran tuli naiseni kanssa se piste, että eräänlaisen alkukantaisen vimman vallassa sain tarpeekseni hänen oikuttelustaan ja annoin selkään, otin polvelle poikittain ja pieksin takapuolen punaiseksi. Vaikutus oli yllättävä, tietysti aluksi kova parku ja syyttely, erouhkauksia jne., mutta jo tunnin päästä tapahtuneesta sain nöyrän anteeksipyynnön kiihkeiden halausten kera. Lisäksi vaimo tunnusti ujosti, että toimintatapani oli juuri sitä, mitä hän tarvitsi. Niinpä ilmoitin sitten, että sama toistuu, jos tarvetta ilmenee, ja vähän punastellen vaimo reagoi, ei kuitenkaan väittänyt vastaan. Kovin usein en piiskaa anna, mutta aina joskus teen sen, ja täytyy sanoa, että suhteemme ei ole ainakaan huonontunut, päinvastoin. Usein tuntuu siltä, että vaimo oikein kerjää selkäsaunaa, vaikka ei sitä suoraan myönnäkään. Vaikka kyseessä on siis eräänlainen yhteisesti sovittu roolileikin tapainen, sitä toteutetaan puoliksi tosissaan ja se kiihottaa ja tyydyttää meitä molempia. Tämä toimii meillä eräänlaisena kireiden tilanteiden purkamisrituaalina, ja hyvin toimiikin. Kovin suuttuneena ei kuitenkaan kannata slkäsaunan antamiseen ryhtyä, maltti on tärkeää, jottei tule ylilyöntejä. Siksi on hyvä sopia asioista avoimesti keskustellen.

Beatriz
Vau, Naisen Mies, kertomuksesi kuulosti aivan meiltä. Tarkistin jo omalta mieheltäni, ettei se vain ole käynyt täällä kirjoittamassa. Meillä on pitkälti samantyyppinen suhde, en vain koskaan kutsuisi sitä leikiksi - minulle tämä ei ole leikkiä vaan totisinta totta, näin haluan elämääni elää. En myöskään tiedä, voiko suhdetta kutsua ainakaan perinteisessä mielessä tasa-arvoiseksi: keskustelemme toki asioista, mutta miehellä on valta päättää. Hyvä perheenpää kuitenkin asettaa rakkaansa tarpeet omiensa edelle.

Koska olemme erilaisia, toinen on joissain asioissa tasa-arvoisempi kuin toinen.

Naisen Mies
Mukava kuulla Beatriz, että teillä on samanlainen miestä ja naista kokonaisvaltaisesti tyydyttävä suhde. Uskon, että meidänlaisiamme pariskuntia on hyvin paljon. Kaikki vain eivät ole kyenneet tällaiseen omien ja puolisonsa tarpeiden avoimeen tyydyttämiseen. Tärkeintä on, halujen yhteensopivuuden lisäksi, niiden avoin myöntäminen itselleen ja kumppanilleen. Sivusta seuranneena tuntuu, että on suhteita, jotka ajautuvat kriiseihin, koska puolisot eivät ole kyenneet myöntämään edes itselleen tämänkaltaisia taipumuksiaan. Nainen saattaa alitajuisesti ärsyttää miestään, jotta tämä ottaisi hänet polvilleen ja antaisi pienen selkäsaunan. Mies lopulta ajautuu perheväkivaltaan, joka ei tyydytä ketään. Kyse on silloin vain väkivallasta. Molempien osapuolien on suhteessa tiedettävä suhteen säännöt ja omat ja toistensa tarpeet ja toiveet. Meidän tapauksessamme tämä tarkoittaa sitä, että minä voin rangaista halutessani vaimoani, kuten sinun miehesi sinua, ja nainen saa sellaista turvallista kuria ja piiskaamista, jota hän kaipaa.

Olet oikeassa, tällainen elämä on myös meille totisinta totta. Näin minä ja vaimoni elämme juuri sellaista elämää kuin haluamme.

Onnellisia hetkiä sinulle ja miehellesi näissä merkeissä edelleen. Miehellesi on käynyt yhtä hyvä onni kuin minulle, kun on löytänyt sinunlaisesi Naisen.

mirella ajelehtimassa
Nainen saattaa alitajuisesti ärsyttää miestään, jotta tämä ottaisi hänet polvilleen ja antaisi pienen selkäsaunan. Mies lopulta ajautuu perheväkivaltaan, joka ei tyydytä ketään. Kyse on silloin vain väkivallasta.
On myös paljon miehiä, jotka eivät tuosta provosoidu mitenkään (on se ärsyttäminen sitten alitajuista tai tahallista), vaan osaavat jättää tilanteen omaan arvoonsa, eivätkä sorru väkivaltaan. Kyllä perheväkivallan syyt yleisesti ovat jossakin muualla kuin siinä, että vaimo haluaisi selkäsaunan.

Tytönkloppi
Alkuperäinen kirjoittaja lapsena piiskaasaanut:
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?
En ole tätä keskustelua seurannu, mutta tuohon alkuperäiseen viestiin voin vastata että ne lapsena saadut piiskaukset oli ainaki mulle sellasia kauhuhetkiä että eipä tulis kuuloonkaan uusia niitä kokemuksia ja vielä yhdistämällä ne seksiin! Kuvottaa enemmän kun kiihottaa moinen ajatus.

Kyllä jollain psykologiaa lukeneella on varmasti hyvä selitys tuohon sinun vitsakiinnostukseesi, mutta mä veikkaisin että sulla on jäänyt jotain lapsuudestasi työstämättä. Työstämättä jääneet traumat voivat myöhemmin elämässä taas tulla esille mitä ihmeellisimmin tavoin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä