mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vitsaa
Mielestäni on kiihottavaa katsella kun keski-ikäinen nainen (yli 35 v.) antaa piiskaa nuoren kokemattoman naisen/tytön (16-25 v.) paljaalle pyllylle. Oletteko päässeet seuraamaan tapahtumaa, kertoisiko joku kokemuksista, kommentoidakin saa.

sai seurata
Siitä on jo aikaa reilut parikymmentä vuotta, kun naapuriini tyhjään maatilakeskukseen muutti silloin nelikymppinen leskeksi jäänyt nainen teini-ikäisen tyttärensä kanssa. Ja kun talojen väliä ollut kuin reilu kivenheittämä tulimme tutuiksi saman tien ja kuulumiset huudeltiin lähes päivittäin. Myös iltaisin rupattelu kahvikupin ääressä olivat yleisiä.
Ehkä puolisen vuotta muuton jälkeen Marja (se naapurin emäntä) tuli eräänä iltana tuohtuneena ulos ja huusi minut apuun kääntyen saman tien sisään. Luulin jo jotain vakavaakin tapahtuneen ja kiirehdin heille. Siellä oli kova riita päällä mikä lopulta päättyi siihen, että Teija joutui kumartumaan pirtin pöydän päälle saaden oikein kunnon selkäsaunan remmillä paljaalle takapuolelle. Iltakahvin ajan tyttö sai vielä seistä nurkassa pylly paljaana.
Tuon tapauksen jälkeen ymmärsin että minun läsnäololla Marja pääsi kurittamaan tytärtään. Kuukautta myöhemmin Teijan ollessa rippikoululeirillä Marja tuli illalla luokseni ja otti puheeksi tuon kurittamisen jutellen siitä pitkään . Ja illan päätteksi hän kävi taittamassa kotipihansa koivusta vitsan itselleen

Lisää, kiitos!
Olen +40 vuotias naisihminen ja eräs kiihottavimmista fantasioistani olisi tuhmana tyttönä saada sedältä piiskaa paljaalle pyllylle. Meidän parisuhteessamme tämä ei tule koskaan toteutumaan ja miestä en sen takia aio vaihtaa.

Siksi näitä juttuja on kiva lukea, mutta kovin on ollut hiljaista viimeaikoina. Onko aihe jo loppuunkirjoitettu?

kurinpalautus
Olen vähän yli 40v mies ja olen antanut muutamalle naiselle selkäsaunan paljaalle pepulle. Aiheesta voimme jatkaa täällä tai privaatisti jos olet aidosti kiinnostunut? Annan kyllä meilinkin pyydettäessä.

Kurileikit
Mikä olisikaan kivempaa kuin aikuisten sääntöleikit, seurauksineen. Olen piiskannut muutamia Naisia ja saanut itsekin joskus. Olen jo vanhempi herra, nyt olisi paikka kuria kaipaavalle Naiselle kokea vanhanajan malliin piiskaa. Itse koin lapsena olevani huonompi kuin muut, kun ei huomattu muuten kun tekemällä hyvin paljon tuhmuuksia.
Sitten huomattiin ja piiskaa tuli

sari45v
Alkuperäinen kirjoittaja vitsaa:
Mielestäni on kiihottavaa katsella kun keski-ikäinen nainen (yli 35 v.) antaa piiskaa nuoren kokemattoman naisen/tytön (16-25 v.) paljaalle pyllylle. Oletteko päässeet seuraamaan tapahtumaa, kertoisiko joku kokemuksista, kommentoidakin saa.
Kasvattiäitini piiskasi minua ja siskoani vielä ollessamme16v. Koen tämän edelleenkin äärimmäisen vastenmielisenä asiana ja silloin se vei itsetunnon pitkäksi aikaa.

Meillä piiskausta käytettiin enemmän nöyryytyksenä kuin kivun tuottamiseksi. Tähän kuului se, että vitsa haettiin itse, ja se piti tehdä pikkuhousut jalassa. Piiskauksen ajaksi housut täytyi ottaa kokonaan pois ja pyllistää sängyn reunalle, tuolin nojalle tai vastaavaan jalat harallaan. Ja tietysti koko perhe seurasi vieressä ja myös kylässä olevat kaverit jos paikalla olivat. Piiskaa saattoi tulla pitkäänkin, ja pylly oli piiskauksen jälkeen punainen, mutta suurempaa kipua ei kuritus ikinä tuottanut. Jos kumpikin sai piiskaa, toinen joutui laskemaan lyönnit vieressä asennossa seisten ilman housuja. Piiskauksen jälkeen piti vielä seisoa kokonainen tunti pylly paljaana olohuoneen nurkassa.

aviomies 51
Vuosien kokemuksella väittäisin, että harkiten annettu piiskaus tekee naiselle pelkästään hyvää. Nykyinen vaimoni (41 v) saa aika herkästikin pyrstölleen, ja tietää sen kyllä itsekin jo, ja silti hän ikänkuin tuntuu sitä jopa tietoisesti hakevan aina joskus. Suutuksissa ei parane hommaan alkaa, jottei tule oltua turhan kovakourainen, maltti täytyy säilyttää. Melko tuntuva täytyy selkäsaunan silti olla, jotta sillä on toivottu vaikutus. Itse vedän vaimolta aina takapuolen paljaaksi ja piiskaan avokämmenellä tai vyöllä, riippuen vähän tilanteesta. Mitään nurkassa seisottamisia tms. rituaaleja meillä ei harrasteta, vaan piiskan jälkeen hellitään ja halitaan ja sovitaan riidat selviksi. Seksiksihän se usein menee, myönnetään, sillä jollain lailla kiihottaa molempia. Pian kymmenen vuotta on toimittu näin, sopii meille ja suosittelen muillekin.

Jumppamaikka
Ymmärretävää, että koit tuon nöyryytyksen vastenmielisenä. Tätä ketjua lukevia kiinnostaa moinen kokemus kuitenkin varmasti ja kysyisin hieman lisää: Ketä perheeseenne kuului ja olivatko kylässä olevat kaverit tyttöjä vai poikia vai molempia? Eli olikovatko jalat harallaan pyllistetyt pyllynne poikien tai miesten tiirailtavana piiskauksen aikana?

Jaska40+
...minäkin piiskaa ja monta kertaa. Kerrankin olin naapurin Lissun kanssa leikkimässä "kotista" heidän leikkimökissään, kun hänen mummonsa tuli sisään ja jaahasteli siinä. Sitten Lissu haki koivun oksan, meidät komennettiin lattialle kontilleen peppu pystyyn ja molemmille tuli yhtäaikaa piiskaa paljaalle. Lissu ei itkenyt vaan voihki oudosti, myöhemmin tajusin hänen siitä nauttineen. En minäkään itkenyt, en voinut kun ei tyttökään. Nyt aikuisena piiskaleikit kuuluvat seksin mausteeksi silloin tällöin, hyvinkin nautinnollisia kokemuksia.

Zavier
Niin todella harmi , ettei tämä seksuaalisuuden piirre ole kummallakin osapuolella. Myös minä olen joutunut sen toteuttamisesta luopumaan. Vaimo ei vaan lähtenyt mukaan , vaikka yritettiin molemminpuolin.
Ja koska tämä on niin leimallisesti seksuaalinen , ei sen toteuttaminen taida ulkopuolisen kanssa olla mahdollista. (?).
Vai onko jollain asiasta kiinnostuneella vähän varttuneemmalla naisella parempia ehdotuksia............

mies27
löytyipä mielenkiintoinen palsta! Itse sain netin pari päivää sitten ja olen jo nyt koukussa kaikkiin mahdollisiin spankingiin liittyviin sivustoihin. Lapsuuden selkäsaunat, vaikka niitä ei monta ollutkaan, ovat minulle äärimmäisen vaikea asia. Suurin fantasiani olisi antaa nuorelle naiselle selkäsauna paljaalle pyllylle. Jään mielenkiinnolle seuraamaan keskustelua.

Keski-ikäinen tyttö
Tuli myös luettua tämä ketju koska itsekin olen 'aina' ollut kiinnostunut spanking-leikeistä. Piiskaakin olen saanut useamman kerran nyt aikuisena, lapsena en. Yllättävän moni on kirjoittanut että heillä parisuhteessa harrastetaan kotikuria ja sellainen suhde olisi hieno juttu. Olen tosin usein miettinyt onnistuuko se ihan käytännössä. Vaikeinta on vaan löytää mies, jonka kanssa voisi aloittaa tämmöisen parisuhteen...

kurissa kotona
Kyllä se onnistuu käytännössäkin, mutta vaatii kovasti opettelua. Minä olen toisessa liitossani nyt seitsemättä vuotta, oon vähän yli nelikymppinen, mieheni on 50. Olen lujatahtoinen ja itsenäisessä ja vastuullisessa ammatissa, mutta silti nautin liitostamme, jossa mies on ehdoton perheen pää ja olemme yhdessä sopineet eräänlaisista pelisäännöistä, joiden rikkomisesta on seurauksia... eli saan siis selkääni aina joskus. Sängyssä mieheni on ollut alusta saakka hyvin dominoiva, mikä on ihanaa. rakastan sitä suoraviivaisuutta, kun hän esim. joskus kesken arkiaskareiden taluttaa minut sänkyyn, kääntää nelinkontin sängylle ja ottaa omansa takaapäin ilman sen ihmeellisempiä esileikkejä, vaikka osaa kyllä rakastelle myös pitkän kaavan mukaan, hellästi ja perusteellisesti. Jotenkin käyn aivan kuumana tavasta, jolla hän ikäänkuin omistelee minua ja etenkin siitä, että haluankin tulla omistelluksi. Seksisuhteemme on vain parantunut vuosien mittaa.

Riitelemme vain harvoin, inhoamme sitä molemmat, mutta joskus puran huonotuulisuuttani kiukutteluun ja suoranaiseen vittuiluun, ja siitä syystä hän jo aika alussa alkoi puhua tyyliin "sietäisit saada selkääsi", mikä kiihotti minua kummallisesti. Silti olin aika hämilläni, kun hän vähitellen alkoi joskus toteuttaa aikeitaan, tarttui käsipuolesta ja läimäytteli takamustani ja sitten viimein kaappasi kerran minut polvilleen poikittain ja todella piiskasi vähän lujemmin. Posket punaisina nousin ylös ja pakenin keittiöön, jonne hän tuli perässäni ja vähän huvittuneen näköisenä ilmoitti, että seuraavalla kerralla saisin kunnollisen opetuksen paljaalle takamukselle.

Se seuraava kerta tuli aika pian, riitelimme jälleen jostain aivan yhdentekevästä, käytin halpaista kieltä ja olin ilkeä. Mieheni lopetti huutamiseni lyhyeen, tarttui niskahiuksiini lujasti ja talutti minut makuuhuoneeseen, veti syliinsä sängyn päälle ja kiskoi housuni alas ja piiskasi perusteellisesti, ensin avokämmenellä ja sitten omalla vyölläni. Sattuihan se, takapuoleni oli kuin tulessa ja olin aivan tyrmistyny, itkinkin kiukusta ja kivusta. Välillä hän piti taukoja läimytysten väliilä ja nuhteli rauhallisella äänellä huonoa käytöstäni, jonka myönsin kyllä ja lupasin "parantaa tapani". Lopulta hän lopetti ja veti minut syliinsä. Silloin sovimme, että hän saa kurittaa minua jatkossakin tarvittaessa.

Olen tässä täysillä mukana, vaikka se varmaan hullulta kuulostaakin. Koin ansainneeni piiskauksen, se tuntui oikealta ja hyvältä, jotenkin turvalliseltakin. Palset lokasahtivat piaklleen, sain jotakin, jota ymärsin alitajuisesti kaivanneeni aina. Tietysti mukana on seksiäkin, sillä piiskaustilanne oli meistä molemmista kiihottava, minustakin, vaikka varsinkin se vyö sattui todella ilkeästi. Silti koko ajatus turvalliseta kurituksesta tarpeen mukaan tuntui minusta tosiaan jotenkin oikealta, ja suostuin siihen mielelläni, vaikka hämilläni tietysti olin.

Tuon sopimuksen jälkeen meillä siis siirryttiin perinteiseen kotikuriin, ja voin vilpittömästi sanoa, että se on tehnyt minulle pelkästään hyvää. Suhtaudun suhteeseemme rakentavammin ja välimme ovat hyvät ja avoimet ja entistä intiimimmät. Jollain lailla tietysti häpeän vähän sitä, että tarvitsen miestäni auktoriteettihahmona, joka estää minua toimimasta hölmösti ja palauttaa minut ruotuun, jos esim. yllyn haastamaan riitaa ym. Luotan häneen satakymmenenprosenttisesti ja tiedän, että hän rakastaa ja kunnioittaa minua ja tekee parhaansa suhteemme ja minun hyvinvoinnin eteen, aantaa siis tarvittaessa vaikka piiskaa, jos huomaa minun sitä tarvitsevan. Myönnettävähän se on, että näköjään tavitsen sitä, sillä sen myötä olen selvästi tullut tasapainoisemmaksi, nin hölmöltä kuin se kuulostaakin.

seksin maustetta
Olen lukenut tätä mielenkiinnolla ja itselläni tuo mieltymys vitsoihin liittyy vain seksiin. Jos mieheni ottaisi ”kotikurin” käyttöön, niin siinäpä sitä sitten yksinään harrastaisi. Minä en hänen kanssaan olisi.

Mutta seksissä se tuo mukavaa maustetta, tosin meillä ei vitsoja tai remmejä ole käytetty, vaan mies on kädellään läpsinyt. Miehelleni tuo tilanne kuitenkin on outo, koska hän ei halua satuttaa, mutta kun hän on sitten huomannut tuon ”vaikutuksen”, niin pikkuhiljaa mieskin on ajatukseen tottunut.

Meillä mies ei saa mitään kicksejä siitä, että häntä läpsittäisiin, ainakin hän niin sanonut. Olen ajatellut joskus kuitenkin, että kokeilen, millainen vaikutus tulee, jos vähän häntä pyllylle läimäsen. Siis vain seksin mausteena.

nauttiva
Nuoresta asti koivupiiska oli meillakin aivan hyvaksitty keino palauttaa meidat "todelliosuuteen" eli tietamaan mika on sallittua, mika ei. Serkku tytto asui meilla hanen aitinsa sairstumisen jalkeen. Tytto oli kai tottunut olemman "itsenainen", ainoana lapsena. Meita oli nelja muuta, 2 ja 2 syntyneeet noin vuoden valein.
Ika oli 5v-10, serkku tytto oli noin 7v, muistaakseni.
Kerrankin se serkku ei parjannyt oikein hyvin jossain leikkipelissa, rupesi itkemaan ja meni aidille kertomaan etta me tahallamme kiusasimme hanta ja tuupattiin nurinkin, seka etta me pojat "nostimme" hanen hamettaankin.
siita alkoi sitten oikein oikuden kaynti, aiti uskoi hanta ja me saimme heti siita paikasta hakea piiskat, tiesimme kylla entisestaan etta tassa vaiheessa ei selitykset auta, mutta pahentavat asiaa, kaikki viivyttely.

Serkku tytto istui suu virnissa keittion tulilla kun meidat piiskattiin ja lujasti, ja sitten tuli extraa viela siita hameen kanssa pelaamisesta.
Jotenkin serkku ei kai nukkunut yotaan omantunnon vaivoissa kai. Aamulla han oli kuitenkin kertonut adillemme valehdelleensa ja tunnustanut itkuisesti etta mitaan sellaista ei ollut tapahtunut.

Illalla oli taas "oikeuden kaynti" jolloin meilta pyysivat anteeksi, ensin serkku ja sitten aitimme.
Serkulle oli aiti kai jo sanonut millaisen kurtuksen han tulee samaan koska aiti vain nykaytti paataan ja tytto lahti piiskan hakkuun.
Huomasin etta han tuli takaisin tavanomaisen koivunoksa nipun kanssa mutta myos pelatyn "pihlajaisen" kanssa. Pihlajainen oli meillapain suora norja keppi joko pajun tai pihlajan latva oksa(sain sita kerran 10 raippaa enka istunut kunnolla pariin viikkoon, niin oli pakaroilla palkoja).

Muistan vielakin kun isellani jotenkin alkoi tuntua vatsan pohjassa sellainen tunne (iedan nyt etta se oli sexuaalista kiihtymista), se tuunne tutui aina myhemminkin kun joko sain piiskaa tai kuuntelin kun joku toinen kirkui saadessaan.

Se piiskaus ja kepitys minka serkku sai silloin, olisi nykyaikana raskas pahoinpitely lasta kohtaan. (Serkku kertoi aikuisena etta han ei ole valedellut kenekaan paalle koskaan sen jalkeen).
Joka ilta sen jalkeen serkku naytti meille niita vaalean-ja mustalelman nakoisia paukuroita resilla ja pakaroissa, olivat "artyisen" nakoisia. Viikon paasta ne alkoivat vaalentua ja aitikin voiteli niita jollain salvalla, tais itsekin saikahtaa kiidyksissaan tehtyja jalkia.
Kayn nyt aikuisena "maksullisella" naisella saamassa ammatimaista piiskausta ja hyvan "blow job" sen jalkeen.
en saa parittelussa en runkatessa enaa lauettua, kai eturauhasen kireys haittaa. vaimo ei suostu piiskaamaan eika imemaan kulliani. ammatti ihminen tekee hyvan tyon ja kohtuu hintaan, sanoo vaan nauttivansa itsekin.

tyttö 46 v.
Alkuperäinen kirjoittaja sari45v:
Meillä piiskausta käytettiin enemmän nöyryytyksenä kuin kivun tuottamiseksi. Tähän kuului se, että vitsa haettiin itse, ja se piti tehdä pikkuhousut jalassa. Piiskauksen ajaksi housut täytyi ottaa kokonaan pois ja pyllistää sängyn reunalle, tuolin nojalle tai vastaavaan jalat harallaan. Ja tietysti koko perhe seurasi vieressä ja myös kylässä olevat kaverit jos paikalla olivat. Piiskaa saattoi tulla pitkäänkin, ja pylly oli piiskauksen jälkeen punainen, mutta suurempaa kipua ei kuritus ikinä tuottanut. Jos kumpikin sai piiskaa, toinen joutui laskemaan lyönnit vieressä asennossa seisten ilman housuja. Piiskauksen jälkeen piti vielä seisoa kokonainen tunti pylly paljaana olohuoneen nurkassa.
Meillä oli käytössä muuten sama systeemi, mutta nurkaan mentäessä piti päälle pukea hame, mutta alle ei saanut laittaa mitään. Nurkaan mentäessä jompikumpi vanhemmista laittoi vielä hameen helman suuhun ja se tuli pitää suussa niin kauan kuin annettaisiin lupa tulla pois nurkasta ja pudottaa helma. Jos helma ei pysynyt suussa koko aikaa, sai uudestaan piiskaa ja pääsi kokokeilemaan asiaa uudestaan. Myös kätemme sidottiin seläntaakse, jottemme käsillä voisi korjata helman asentoa suussa, ja täten "huijata".

Taas yksi päälle 40-kymppinen mies
Alkuperäinen kirjoittaja Lisää:
Olen +40 vuotias naisihminen ja eräs kiihottavimmista fantasioistani olisi tuhmana tyttönä saada sedältä piiskaa paljaalle pyllylle. Meidän parisuhteessamme tämä ei tule koskaan toteutumaan ja miestä en sen takia aio vaihtaa.

Siksi näitä juttuja on kiva lukea, mutta kovin on ollut hiljaista viimeaikoina. Onko aihe jo loppuunkirjoitettu?
No mutta, kerro sinä tarkemmin fantasioistasi! Mistä lähtien, minkälainen lempiskenario, jne. Minusta ajatus naisesta joka kaipaa piiskausta on jotenkin hellyttävä. Oletko koskaan saanut?

+40 nainen
Fantasioin piiskaukauksesta seurassa jossa useampia miehiä, "oma" mieheni kurittaa minua vaatimalla minut vatsalleen polviensa päälle hame korvissa ja pikkarit alhaalla. En ole saanut , mutta haaveilen joskus.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä