mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
herraherra
Alkuperäinen kirjoittaja +40 nainen:
Fantasioin piiskaukauksesta seurassa jossa useampia miehiä, "oma" mieheni kurittaa minua vaatimalla minut vatsalleen polviensa päälle hame korvissa ja pikkarit alhaalla. En ole saanut , mutta haaveilen joskus.
Herkullinen ajatus!

Yläkerran tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Summer girl:
Alkuperäinen kirjoittaja -Saara-:
Muistuu mieleen, kunlapsena tuli äidin toimesta piiskaa pyllylle sen jälkeen kun olin olin antanut muutaman napakan potkun äitini nilkkaan. En kyllä muista miten noiden puukenkien kanssa silloin kävi, mutta ei ne ainakaan äitiä otsaan osuneet....muuten olisi voinut olla etten ihan niin vähällä olisi päässyt.
Puukengät olivat varsinainen muotivillitys peruskouluiässä olessani ja sellaiset oli pakko saada. Pitkän ruinaamisen jälkeen äiti suostui ostamaan sellaiset minulle ja siskolleni, mutta ehdoton kielto oli, ettei niillä kolata rappukäytävissä eikä niissä mennä kouluun. Tottakai menimme puukengissä kouluun, kun kaikki muutkin menivät. Kerran sitten jäimme kiinni, kun äiti olikin tullut aikaisemmin kotiin ja oli ovella vastassa, kun kolisteltiin raput ylös. Silloin tuli kunnolla selkään. Äiti raahasi meidät keittiöön ja käski antaa kengän jalasta ja piiskasi sillä peput punaisiksi. Se oli ainoa kerta, jolloin saimme kunnolla piiskaa, muuten joskus harvoin muutama läppäsy avokämmenellä riitti
Minä kapusin kerran kuudenteen kerrokseen vitsa kädessä, kun hissi oli rikki. Jok'ikinen askel kolahti niin, että ajattelin, että jokaisessa ovisilmässä on joku katsomassa, kun piiskan kanssa koriin menen.

Fundeeraaja
Olette varmaan kaikki käyneet rgb-saitilla, mutta tunnetteko firman nimeltä "Mood Pictures". Siellä on vähän oikeampaa tavaraa.
Mutta tämä kaikki elokuva on vähän teeskentelyä.
Ei vedä vertoja naisen OIKEALLE piiskaamiselle täällä koti-Suomessa, perinteisin välinen.
Olen toki minäkin päässyt sitä harrastamaan, ja monia tilaisuuksia on jäänyt käyttämättä. Mutta oikeasti pitäisi olla ns. "parisuhde", joka sisältää paljon muutakin, matkoja, elämää, seikkailuja. Mutta parisuhteen keskeinen elementti olisi se että nainen saa piiskaa.
Onko outoa? Voi olla kovinkin outoa. Mutta nykymaailmassa kaikki on mahdollista, ja tämä on minun tavoitteeni. Sanokaa mitä sanotte.

asiaa miettinyt nainen
olen samaa mieltä kanssasi. Pitää olla kaikkea sopivassa suhteessa.
Ei pidä olla muuta kuin sopiva "kotikuri", ja se tuottaa molemmille
hyvää virettä arkeen. Sellaista itsekin kaipaan....
Noilla sivustoilla se menee överiksi, todella.
Minkähän ikäinen mies mahdatkaan olla, jos olet +40 niin laita emailisi ja
voimme jatkaa keskustelua. Minä olen myös +40 ja haluja olisi tutustua
samanhenkiseen mieheen....baarissa kun ei voi näitä kysellä.

21v piiskan antaja
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen vasta..:
Olen kohta 16 vuotias tytteli ja minua kiihottaa suunnattomasti selkäsaunat ja erityisesti kuritusmielessä. Itse en ole koskaan selkääni saanut, enkä oikein tiedä mistä kiinnostukseni näihin piiskajuttuihin on tullut. Joskus on uhkailtu mutta siihen se on sitten jäänytkin.. Tuskinpa äidiltäni piiskaa enää saisin, vaikka tekisin jotain tuhmaa, olen niin kiltti tyttö aina ollut. se pelottaa että äitini saa tietää tästä "erikoisesta" mieltymyksestä ja saan oikeasti selkääni, onhan senkin pelkääminen tietenkin todella kiihottavaa. Oispa poikaystävä joka antais vanhanaikaisen, isällisen selkäsaunan pahoista teoista. Outoa kun näin "nuorena" alkaa tälläset jutut kiihottaa aivan mielettömästi?
Tämä tulee kyllä muutaman kuukauden myöhässä, mutta olen 21 v. mies ja jos tuollaiset asiat kiinnostaa, niin kerro sähköpostiosoiteesi, niin otan yhteyttä.

koivuniemen herra
Minkä ihmeen takia osoitteet eivät ole sallittuja? Eikö se nyt ole jokaisen oma asia laittaako osoitteen vai ei? Perusteita ylläpidolta!!!!

vanhempi tieteenharjoittaja
jos on vaimonsa kanssa ollut 32 vuotta yhdessä niin hänen fyysinen tai henkinen vammauttamisensa (siis jotain pakaroiden ja jalkovälin ulkopuolella) on viimeinen asia mitä haluaa, juuri siihen perustuu luottamus. Pelkoa on varmaan vaimolla, aiheesta, kun piiskaa on tulossa, mutta sitä läheisyyden ja luottamuksen määrää on harvassa suhteessa kun piiska on syystä (vaikkakin mitättömästä) annettu ja sitten halattu ja naitu. Vaikea kuvitella monilla 50sillä niin hyvää parisuhdetta, kun olemme oppineet tämän kotikurin myötä, eipä tarvitse käydä vieraissa. Toivottavasti vastasin. Näiden satunnaispiiskaajien suhteen, jotka hakevat täältä kumppania, en voi kommentoida, mutta en myöskään tuomita.

tuhma tyttö
millä välineillä saatte yleensä piiskaa?meillä on eniten käytössä vitsa ja myös remmi.hyvin harvoin saan hiusharjasta.viime viikolla mieheni käytti sekä remmiä että hiusharjaa.

vanhempi tieteenharjoittaja
Jos kysymys oli minulle, välineet on eritelty sivulla 12. Nykyään rottingin käytöstä (muutaman kerran vuodessa) ilmoitan vain, että sinulla on tapaaminen rottiherran kanssa alakerrassa, esimerkiksi kuuden raidan verran. Ilmoitan vain ajan kun vaimoni tulee alakertaan rottingin kanssa ja seisoo nurkassa ensin minuutti/raita rottinki jalkojen välissä. Sen jälkeen piiskaa 30 s / lyönti ja uudelleen nurkkaan minuutti/raita, jos sessio keskeytyy vaikkapa hän lähtee pakoon, olen luvannut, että sama toistuu seuraavana päivänä tuplana, eipä ole tarvinnut...

agjäag
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska40+:
...minäkin piiskaa ja monta kertaa. Kerrankin olin naapurin Lissun kanssa leikkimässä "kotista" heidän leikkimökissään, kun hänen mummonsa tuli sisään ja jaahasteli siinä. Sitten Lissu haki koivun oksan, meidät komennettiin lattialle kontilleen peppu pystyyn ja molemmille tuli yhtäaikaa piiskaa paljaalle. Lissu ei itkenyt vaan voihki oudosti, myöhemmin tajusin hänen siitä nauttineen. En minäkään itkenyt, en voinut kun ei tyttökään. Nyt aikuisena piiskaleikit kuuluvat seksin mausteeksi silloin tällöin, hyvinkin nautinnollisia kokemuksia.
Minäkin sain kaverini kanssa selkäsaunan. Ikää meillä oli jo 12-13 v. kun jäimme perinteisestä omenavarkaudesta kiinni kaverini äidille. Meidät komennettiin Markuksen sängyn laidalle pyllistään vieretysten ja housut piti laskea polviin. Muistan kuinka hirveää oli pyllistää takamus paljaana kun äiti antoi vyöhihnalla vuoroin kummallekkin. Me kyllä itkimme molemmat, sillä peppuun sattui melko aljon, ja häpeä oli valtava. Tästä kokemuksesta minunkin piiska kiinostus lienee alkanut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä