mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tytönklopin linjoilla
Täällä palstalla on aina välillä näitä piiskakeskusteluja ollut, ja nyt tämän otsikon ja nimimerkin perusteella luin mielenkiinnolla tämän ketjun. Olisin ajatellut - samoin kuin nimimerkki "tytönkloppi" - että lapsena piiskaa saanut ei taatusti kiihotu siitä, ei halua sitä seksin yhteydessä eikä milloinkaan.

Minä olen saanut piiskaa lapsena ja - edelleen samoin kuin "tytönklopilla" - ne olivat niin pahoja kokemuksia, että en ikinä halua enää kokea mitään vastaavaa. Pikkusisareni ei enää piiskaa saanut, mutta minä sain muutaman kerran ja muistan ne kerrat edelleen katkeruutta tuntien. Etenkin kun en ole koskaan ollut ilkeä tai paha lapsi, vilkas tosin ja puhelias.

Myös mieheni on lapsena saanut piiskaa, ja olemmekin keskustelleet tästä piiskajutusta joskus lähinnä siksi, että yksi ystävämme on puolestaan katkera vaimolleen siitä, ettei tämä suostu miestään piisakaamaan. Myös mieheni totesi, että lapsuuden kauhukokemuksien vuoksi hän ei voisi kuvitellakaan voivansa haluta moista, eikä haluaisi mistään hinnasta puolisollekaan vastaavia kauhukokemuksia aiheuttaa. Molemmat olemme jo silloin lapsina päättäneet, että jos joskus omia lapsia on, he eivät milloinkaan joudu moista kokemaan. No nykyään se ei enää ole sallittuakaan, onneksi.

sotketaan turhaa lasten piiskaamista
Tämä on mielestäni AIKUISTEN ketju ja aiheena erotiikka. Kyseessä on siis aikuisten välinen eroottinen piiskaus. Joitain se miellyttää, joitain ei, niin kuin kaikki erotiikan "mausteet". Useita täällä mielyttää myös siihen liittyvä "valtapeli".

En usko, että pariskunnat täällä piiskaavat lapsiaan, tai ainakaan enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Itse olemme kahdesta aikuiseksi kasvaneesta lapsesta (25+) piiskanneet toista kerran, kun veteli puukolla naarmuja TV pöytään ja sen huomattaessa lisäsi vain vauhtia 5 v ja toista uhattu kerran, kun toistuvasti karkasi päivähoidosta 3 v. ja se loppui seuraavana päivänä, siinä kaikki enkä häpeä (silloin oli vielä laillistakin). Keskinäinen piiskaleikkimme on silti jossain muodossa vähintäin viikottaista.

Kumpikaan emme ole kotona saaneet piiskaa kuin vaimo kerran mentyään 5 vuotiaana heikoille jäille ja minä muistan kerran kun 7 vuotiaana olin suutuspäissäni heittänyt pikkuveljeeni otsaan haavan puupalikalla. Se on selvästi vähemmän kuin ikäisillämme keskimäärin (tutkimusten mukaan yli 75 % ikäluokastani on ollut piiska käytössä kasvatuksessa, niin on maailma muuttunut) ei ole jäänyt traumoja.

Onko lapsena saanut piiskat vaikuttaneet piiskakiinnostukseen aikuisena, tässäkin ketjussa on selvästi molempia näkemyksiä, jälleen kerran ihmiset ovat ERILAISIA, siinäpä sen suola.

Vielä kiteytys ÄLKÄÄ SOTKEKO LASTEN PIISKAAMISTA TÄHÄN KETJUUN ellei kyse ole itsestänne lapsena.

tytönklopin linjoilla
Käytän nyt tuota samaa nimimerkkiä, jolla aloitin keskustelun.

Pyydän anteeksi "vanhemmalta tieteenharjoittajalta", jos ilmaisin itseäni huonosti. Aloitusviestissähän mietittiin, että miten lapsena piiskaa saaneet suhtautuvat nyt aikuisena moiseen ja siihen kommentoin, että sekä mieheni että minä olemme _itse_ lapsena piiskaa saaneet, ja sen karmeuden vuoksi emme ole siitä lainkaan kiinnostuneita. En missään vaiheessa viitannut siihen, että väittäisin tämän ketjun ihmisten lapsiaan piiskaavan, vaan kommentoin, että me molemmat jo lapsena päätimme, että omia mahdollisia lapsiamme emme piiskaa, siis tämän päätöksen olivat molemmat tehneet silloin, kun itse sitä piiskaa saimme.

juhannusta...
Saitteko juhannuspiiskaa? Minä sain, oli puhe lopettaa pämppäily, enkä totellut, vaan jatkoin puolisalaa. Mies huomas asian ja haetti koivuniemeläisen, sain sitä paljaalle pyllylleni, kun aikani ärsytin. Oli aika ihanaa, mutta itkuksi meni, kun vielä myöhemmin tuossa illalla soitin suutani niin pitkään, että antoi mokoma vielä vyöremmillä lisää. Sovittiin kyllä, mutta oli aika rajua, kääk.

ankara-herra
Olen mielenkiinnolla seuraillut palstaa talvesta asti ja nyt päätin itsekin kirjoittaa. Olen aikuinen mies, useamman vuoden olen ollut kiinnostunut piiskan antamisesta ja kokemustakin siitä on jo kiitettävästi karttunut.
Olen teksteistä lukenut, että täällä on myös monia naisia joka tahtoisivat piiskaa ilman mitään seksistisiä kokemuksia, minä voisin siinä auttaa. Siispä jos kaipaat kuritusta ja s/m-suhdetta, tai kuritusta ilman mitään muuta, tai vaikkapa selkäsaunaa jonkin tehtäväsi auttamiseksi,kuten esim. Kokeisiin luku, laihdutus jen... niin laitahan mailia: ...

[viestiä moderoitu]

kantapään kautta viisastunut naikkonen
En ollut ennen piiskafriikki, inhosin siihen liittyvää, tavallaan alistavaa asennetta. Nykyään nautin asian luonnollisuudesta, kun miesystäväni suuttuu minulle tarpeeksi, saan väistämättä hiukan piiskaa pyllylleni, ja vaikka se sattuu, kiihotun siitä hemmetisti. Onneksi en ole ilmeisesti ainoa...

Summer girl
Alkuperäinen kirjoittaja Puukenkäkammoinen mies vm-66:
Äitisi toimi oikein, puukengillä ei saa kolistella rappukäytävässä. Voisin antaa sinulle vielä muistutuksena selkäsaunan niin ei unohtuisi koskaan. Oletko haaveillut tai muistellut kiihottuen koskaan miltä tuntuisi olla peppu punaisena? Se olisi helppo järjestää.
No sitten saisin kyllä selkääni aika usein:))

Piiskamaisteri
No sitten saisin kyllä selkääni aika usein:))[/quote]

Näin on. Jos kolisteleisit turhaan rapussa, saisit varmasti pajupiiskaa vaikka joka päivä.
Miltä semmoinen tuntuisi?

Puukenkäkammoinen mies66
No sitten saisit piiskaa joka päivä, kunnes opettelisit kulkemaan puukkareilla hiljaa tai luopuisit niistä kokonaan:)Sitähän me emme kumpikaan oikeasti haluaisi....

tyttö... narttu?
Entä jos mä haluan kävellä paljain jaloin läpi lämpimän kesän... tänä kesänä vasta kahdet kengät kadoksissa. Tunne on upea, kun aamuyöstä hipsii paljain jaloin kotia päin... tiedossa on, että piiskaa tulee, mutta se on ok, koska olen ollut tuhma...

Piiskamaisteri
Paljain jaloin kävelevä tyttö onkin hellyyttävä näky.

Melkein yhtä hellyyttävää on kun paljasjalka tyttö pöksyt polvilla kertoo mitää pahaa on tehnyt ja pyytää piiskaa itselleen.

paljasjalkatyttö
Kiva että näet hellyyttävänä tuhman tytön nöyrtymisen, kun tulen todellakin aamuyöllä kotiin pari notkeaa koivunoksaa kädessäni... ojennan ne sinulle hiukan häpeillen ja pää painuksissa nostan hameenhelmani ja lasken pitsipöksyni polvitaipeisiin... olen ollut paha ja tiedän, mitä siitä seuraa...

Olli-72
Täältä 35-vuotiaalle miehelle naista, joka arvostaa miehessä hellyyttä ja uskollisuutta, sekä myös ankaruutta ja kuria? Eli naista joka hyväksyy sen, että on asioita joita saa tehdä ja asioita joista saa piiskaa paljaalle pyllylle.
Laitelkaahan mailia: ...

[viestiä moderoitu]

tokaas
Alkuperäinen kirjoittaja jfklga:
Meillä oli kotona sellainen käytäntö, että tuhmuuksista sai piiskaa. Äiti hoiti meidän siskosten kurittamisen, isä korkeintaan katseli vierestä. Selkään sai yleensä ihan julkisesti, ei siis mitään puulato meininkiä. Joskus muut sisarukset kutsuttiin jopa katselemaan, kun joku sai piiskaa. Kai sen oli tarkoitus toimia eräänlaisena pelotteena, mutta kyllä se myös nolotti.

Piiskaa annettiin aina joko pikkuhousuille tai sitten pahemmista kolttosista paljaalle pyllylle. Äiti käytti kurittamiseen joko avokämmentä tai sitten vitsaa tai remmiä. Remmiä tosin annettiin vain aivan äärimmäisissä tilanteissa, ja silloin yleensä piti kumartua pöydän tai tuolin yli tai sitten nelinkontin sängyllä. Kämmentä tai vitsaa sai polvella poikittain.

Muistan aivan erityisesti viimeisen kerran kun sain piiskaa. Olin 16-vuotias ja tulin aamuyöstä kotiin kaljalle ja tupakalle haisten. Äiti oli ovella vastassa ja ilmoitti, että aamulla olisi edessä kunnon selkäsauna. Väitin, että olen aivan liian vanha saamaan selkääni, jolloin äiti vain käski yksikantaan hakea vitsan aamuksi. Painelin kuitenkin niskojani nakellen suoraan nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että äiti seisoi sänkyni vieressä remmi kädessä. Minut talutettiin korvasta olohuoneeseen, jossa äiti riuhtaisi pikkuhousuni nilkkoihin ja veti polvensa yli. Nuoremmat siskot katselivat kauhuissaan kuritustani. Äiti piiskasi minua ensin viitisen minuuttia kämmenellään niin, että pakarat raikuivat. Sen jälkeen minun käskettiin kumartua nojatuolin selkänojan yli, jonka jälkeen alkoi remmi viuhua. Ylpeydestäni ei ollut jäljellä enää rahtuakaan, kun uikutin ja anelin äitiäni lopettamaan. Sain remmistä yhteensä 32 kertaa eli kaksi kertaa oman ikäni verran.

"Sinun ikäistäsi saa piiskata kuin pikkulasta!", äiti moitti. "yhyhyy... sattuu... ei enää... anteeksi...", vollotin.

Lopuksi sain seisoa vielä tunnin verran pylly paljaana nurkassa, jonka jälkeen äiti tuli nostamaan pikkuhousuni ylös, talutti makuuhuoneeseen ja peitteli sänkyyn. Nukahdin äitini syliin tämän paijatessa hiuksiani.
Kiihottaako sinua nykyään lapsuudessa saadut piiskaukset, varsinkin se kun sisaret olivat katsomassa vierestä? Minun mielestäni on aina kiihottavaa kun vanhempi nainen antaa teini-ikäiselle 16-vuotiaalle tytölle selkäsaunan (vielä 18-25 vuotiaillekin nuorille naisille tekee hyvää selkäsauna vanhemman naisen kädestä).

Piiskamaisteri
Alkuperäinen kirjoittaja paljasjalkatyttö:
Kiva että näet hellyyttävänä tuhman tytön nöyrtymisen, kun tulen todellakin aamuyöllä kotiin pari notkeaa koivunoksaa kädessäni... ojennan ne sinulle hiukan häpeillen ja pää painuksissa nostan hameenhelmani ja lasken pitsipöksyni polvitaipeisiin... olen ollut paha ja tiedän, mitä siitä seuraa...
Ensiksi joudut seisomaan selkä suorana pöydän edessä pylly paljaana ja kertomaan minulle mitä pahaa olet tehnyt. Sen jälkeen kerrot miksi niin ei olisi saanut tehdä ja sitten pyydät piiskaa itsellesi. Tiedät sen itsekin, että piiskaa pitää itse pyytää, jos on ollut tuhma. Tämän jälkeen menemme yhdessä makuuhuoneeseen vitsan kanssa ja sinulla voi olla silloin perhosia vatsassa.

Piiskan jälkeen viet itse vitsan kaappiin säilöön, jos sitä vielä tarvitsee uudelleen. Sen jälkeen saat tulla syliini istumaan, niin pitkäksi aikaa, että kipu ja kirvely pyllyssä helpottaa ja paha mieli on poissa. Pidän sinua varpaista ja käsistä kiinni, että tiedät että sinusta pidetään huolta ja välitetään.

Mitä olisit mieltä?

Piiskamaisteri
Kuulostaa ihanalta... tunsin ne perhoset jo lukiessani vastauksesi. Saisinpa kokea em. tilanteen kanssasi...
Jos sinulla olisi joku anonyymi sähköposti osoite, niin voitaisiin jutella kahdestaan lisää.
Voitko luoda sellaisen osoitteen?

no höh
Alkuperäinen kirjoittaja Piiskamaisteri:
Kuulostaa ihanalta... tunsin ne perhoset jo lukiessani vastauksesi. Saisinpa kokea em. tilanteen kanssasi...
Jos sinulla olisi joku anonyymi sähköposti osoite, niin voitaisiin jutella kahdestaan lisää.
Voitko luoda sellaisen osoitteen?
Ette kyllä ala keskustelemaan kahdestaan. Me muutkin halutaan tietää, miten juttu etenee.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä