mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
jfklga
Meillä oli kotona sellainen käytäntö, että tuhmuuksista sai piiskaa. Äiti hoiti meidän siskosten kurittamisen, isä korkeintaan katseli vierestä. Selkään sai yleensä ihan julkisesti, ei siis mitään puulato meininkiä. Joskus muut sisarukset kutsuttiin jopa katselemaan, kun joku sai piiskaa. Kai sen oli tarkoitus toimia eräänlaisena pelotteena, mutta kyllä se myös nolotti.

Piiskaa annettiin aina joko pikkuhousuille tai sitten pahemmista kolttosista paljaalle pyllylle. Äiti käytti kurittamiseen joko avokämmentä tai sitten vitsaa tai remmiä. Remmiä tosin annettiin vain aivan äärimmäisissä tilanteissa, ja silloin yleensä piti kumartua pöydän tai tuolin yli tai sitten nelinkontin sängyllä. Kämmentä tai vitsaa sai polvella poikittain.

Muistan aivan erityisesti viimeisen kerran kun sain piiskaa. Olin 16-vuotias ja tulin aamuyöstä kotiin kaljalle ja tupakalle haisten. Äiti oli ovella vastassa ja ilmoitti, että aamulla olisi edessä kunnon selkäsauna. Väitin, että olen aivan liian vanha saamaan selkääni, jolloin äiti vain käski yksikantaan hakea vitsan aamuksi. Painelin kuitenkin niskojani nakellen suoraan nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että äiti seisoi sänkyni vieressä remmi kädessä. Minut talutettiin korvasta olohuoneeseen, jossa äiti riuhtaisi pikkuhousuni nilkkoihin ja veti polvensa yli. Nuoremmat siskot katselivat kauhuissaan kuritustani. Äiti piiskasi minua ensin viitisen minuuttia kämmenellään niin, että pakarat raikuivat. Sen jälkeen minun käskettiin kumartua nojatuolin selkänojan yli, jonka jälkeen alkoi remmi viuhua. Ylpeydestäni ei ollut jäljellä enää rahtuakaan, kun uikutin ja anelin äitiäni lopettamaan. Sain remmistä yhteensä 32 kertaa eli kaksi kertaa oman ikäni verran.

"Sinun ikäistäsi saa piiskata kuin pikkulasta!", äiti moitti. "yhyhyy... sattuu... ei enää... anteeksi...", vollotin.

Lopuksi sain seisoa vielä tunnin verran pylly paljaana nurkassa, jonka jälkeen äiti tuli nostamaan pikkuhousuni ylös, talutti makuuhuoneeseen ja peitteli sänkyyn. Nukahdin äitini syliin tämän paijatessa hiuksiani.

Sebasti
Olisiko täällä ketään ankaraa tätiä, joka saisi kurittoman 23-vuotiaan opiskelijapojan kuriin? Kokemus on osoittanut, että oppi menee parhaiten perille paljaan pyllyn kautta... Ota yhteyteytta sähköpostitse, niin kerron mitä kaikkea tuhmaa sitä on tullut tehtyä. Saat sitten määrätä minulle rangaistuksen ja vaikka kuunnella puhelimessa, kuinka panen sen täytäntöön. Vielä parempaa, jos vaikka joskus pääsisit itse minua kurittamaan.

jokavitsaa@gmail.com

margetta
Sain lapsena piiskaa pienistäkin rikkeistä ja joskus kai ennaltaehkäisten,äitini tarttui vitsaan tosi herkästi.Muista silti äitiä kiitollisena, hänen piiskauksistaan jäi pysyvä vitsan kaipuu nautin siitä kun pylly on punaisilla juomuilla.

piiskaM
Alkuperäinen kirjoittaja margetta:
Sain lapsena piiskaa pienistäkin rikkeistä ja joskus kai ennaltaehkäisten,äitini tarttui vitsaan tosi herkästi.Muista silti äitiä kiitollisena, hänen piiskauksistaan jäi pysyvä vitsan kaipuu nautin siitä kun pylly on punaisilla juomuilla.
Pientä piiskausta pyllylle on aivan ihana ja niin kiihottavaa. Kaipaatko lisää piiskausta?

piiskaM
Alkuperäinen kirjoittaja margetta:
Kaipaan piiskausta nautin siita kun kun pylly kuumotta ja on punainen. Piiskaaja on ihan omasta perheestä. Kiitos kysymästä piiskaM
Juuri noin on ihana antaa kun huomaa kuinka nainen nauttii, pylly kuumottaa ja on punainen ;) Mukava että sinulta löytyy piiskaaja. Ihania hetkiä sinulle!

tyttönen vasta..
Olen kohta 16 vuotias tytteli ja minua kiihottaa suunnattomasti selkäsaunat ja erityisesti kuritusmielessä. Itse en ole koskaan selkääni saanut, enkä oikein tiedä mistä kiinnostukseni näihin piiskajuttuihin on tullut. Joskus on uhkailtu mutta siihen se on sitten jäänytkin.. Tuskinpa äidiltäni piiskaa enää saisin, vaikka tekisin jotain tuhmaa, olen niin kiltti tyttö aina ollut. se pelottaa että äitini saa tietää tästä "erikoisesta" mieltymyksestä ja saan oikeasti selkääni, onhan senkin pelkääminen tietenkin todella kiihottavaa. Oispa poikaystävä joka antais vanhanaikaisen, isällisen selkäsaunan pahoista teoista. Outoa kun näin "nuorena" alkaa tälläset jutut kiihottaa aivan mielettömästi?

Ei niin outoa...
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen vasta..:
Oispa poikaystävä joka antais vanhanaikaisen, isällisen selkäsaunan pahoista teoista. Outoa kun näin "nuorena" alkaa tälläset jutut kiihottaa aivan mielettömästi?
Minä olin 16, kun kokeiltiin poikaystävän kanssa ekan kerran. Poikaystävä oli kyllä useamman vuoden vanhempi, en usko että samanikäisistä pojista olisi vielä silloin ollut moiseen leikkiin, mutta mistäpä sen tiedän kun en ole kokeillut. Itse siis olin haaveillut näistä jutuista jo pitkään ennen sitä. Eka kerta oli sellaista hassua harjoittelua. Molempia varmaan nolotti (mua ainakin) aika lailla, joten puuhailimme lähes pimeässä huoneessa ja koko homma meni välillä naureskeluksi ja pelleilyksi. Mutta siitä lähdettiin. Kovin usein ei kyllä olla näissä merkeissä puuhailtu, lähinnä nykyisin joskus kun ollaan kaksin mökillä. Kerrostalokämpässä saattaisi herättää outoa huomiota. Enkä mä oikeastaan haluakaan. Tai siis haluan aivan helkkaristi. Mutta eihän sitä voi pyytää. Ja toisaalta en halua. Mutta kun haluan kumminkin. Minä olen se, jolta ajatus ja aloite alunperin lähti, mutta kumminkin se joka tätä mieltymystä enemmän häpeilee ja ujostelee. Mies suhtautuisi luontevasti, mutta on vähän liian kiltti ja kesy ottaakseen ohjat käsiinsä kyselemättä. Hittolainen, kukahan sille sen kertoisi kun itsestä siihen ei ole... ja siis puhun koko ajan vain piiskaleikeistä, ei mistään todellisesta välienselvittelystä vitsan avulla.

Olivatpa nämä jutut täällä sitten fantasiaa tai totta (varmaan joukossa on sekä-että) niin uskomattoman viihdyttävää luettavaa ovat olleet. Olen monesti yksin kotona näitä lueskellut ;)

Pitää muuten vielä sanoa, että uskomattoman pienistä sitä ihminen kiihottuu ja saa päähänsä levottomia ajatuksia. Joku aika sitten pääsin kokeilemaan pajutöitä eräällä kurssilla, ja noloa kyllä, pikkarit kastuivat huomaamatta niitä metrisiä "piiskoja" palloksi taivutellessä ja muotoillessa. Tai kun taannoin rullasin vanhaa pehmeää nahkavyötäni vaatekaappiin, ja jäin pyörittelemään vyötä sopivasti käsissäni. Hitto, mä taidan olla aika puutteessa 8)

vanhempi tieteenharjoittaja
Oma tarinani tuolla kauan sitten ei ainakaan ollut fantasiaa. Nuoren naisen voi olla vaikea näistä asioista puhua. Itse aloitin tyttöystäväni kanssa kun hän oli 17, nyt 49 ja vaimoni, eilenkin pylly punaisena. Kyllä hänelläkin on ymmärrys silti lisääntynyt vuosi vuodelta

ps. pajuvitsat ovat kostuttaneet tsekkinaisia pääsiäsimaanantaisin jo vuosisatoja

http://www.myczechrepublic.com/czech_culture/czech_holidays/easter/

opimme tämän kun olimme prahassa viime pääsiäisenä. kysyin monelta naiselta ja kaikki pitivät itsestään selvänä, että heidät piiskataan maanantaiaamuna. Maassa maan tavalla, joten metroasemalta oheinen vitsa ja vaimolle kulttuurikurssi.

Spankingman
Itse olen ollut kiinnostunut selkäsaunoista 11v asti. Eli olen jo nyt aikuinen nelikymppinen mies joka antaisi kurituksena selkäsaunan ikäisellesi tytölle mieluusti. Anna meilisi niin jutellaan lisää ...

tuhma?
Saan ihanasti piiskaa aina joskus, mieheni antaa. Viimeksi eilen veti multa housut alas ja veti vyöllä pitkin mun nartun persettä, kääk, nautin siitä hel´vetisti, sain olla pahapaha nattu, lumppu, joka ansaitseetulla kunnolla piiskatuksi, huh, nautin siitä, Ihana olo jälkeenpäin. nyt on takamus arka...

Antero-76
Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Samaa olen miettinyt kuin Annekin. Omat mielikuvani kiinnostumisestani löytyvät jo tarhaiästä, kun muistan olleeni kovasti kiinnostunut, saivatko tytöt koskaan piiskaa. Sittemmin, noin 10-vuotiaana, muistan löytäneeni vanhempieni kirjahyllystä sanakirjan, josta kaivoin juuri tietyt hakusanat.

Itse sain piiskaa kai melko useasti. Ensimmäinen kerta jonka muistan, on silloisesta asuinpaikastani päätelleen alle kouluiältä. Muistan kantaneen lemmikkikaniamme korvista, lukuisten kieltojen jälkeen, kuin Sepe-Susi ikään. Sillä seurauksella, että minut vietiin askarteluhuoneeseen, jossa housut nilkoissa vatsallani maaten sain risua. En varmastikaan lujasti, mutta itkuhan siitä tuli. Viimeisin kertani oli juuri täytettyäni 15-vuotta, joskin sitä edeltäneestä selkäsaunasta oli kulunut jo aikaa. Syynä tuolloin talvinen ojaanajo mökillä, joka aiheutti melkein myöhästymisen viimeisestä lossista. Pahoinpitelyä kuritukset eivät koskaan olleet ja aina ne tulivat perustellusta syystä. Epäilemättä vaihtoehtoisia kuritusmetodeja olisi ollut, mutta lopputulokseen olen tyytyväinen eikä traumoja ole jäänyt.

Vaikka kuritus pelotti aina vietävästi ja itku tuli aina jo siinä vaiheessa kun kuulin sen tietyn maagisen lauseen, muistan silti kuinka ajatus muulloin kai tavallaan myös kiihotti. Ajattelin usein "mitä jos joku olisi todistamassa" tai "millaista olisi saada joltakulta tutulta rouvalta piiskaa" jne. Nämä ajatukset tulivat silloin 10-ikävuoden tietämissä.

Aika yksinhän näiden ajatusten kanssa sai olla niin kauan, kunnes opiskeluiden alettua perehtyi internetin käyttöön. Pian tie vei aihetta käsitteleville sivustoille ja sain huomata, että maailmassa on muitakin samoin ajattelevia. Ja että sitä sittenkin on aivan fiksu, tasapainoinen ja menestyvä nuorimies fetissistään huolimatta.

Sittemmin syntyi huoli sopivan elämänkumppanin löytämisestä. Fetissin perusteella en tietenkään voisi kumppania valita, mutta olisinko koskaan onnellinen, jos kumppani ei koskaan hyväksyisi/tietäsi siitä. Uskon, että moni kamppailee saman asian kanssa, toinen paremmalla, toinen huonommalla menestyksellä. Itselläni kävi hyvin. Löysin naisen joka vastaa kaikkia odotuksiani muutenkin, mutta sen lisäksi vielä tietää ja hyväksyy minut ja tarpeeni. Eikä käytäntö rajoitu vain kuuntelemiseen.. ;)

Tänäkin päivänä ihmettelen, miksi olen selkäsauna-aiheesta kiinnostunut. Vuosien mittainen tiedustelumatkani internetissä ei paljastanut totuutta, sillä ruumiillisen kurituksen - tai sen puutteen sekä selkäsaunoista kiinnostumisen tai kiinnostamattomuuden välistä aukotonta yhteyttä en koskaan löytänyt.

Joten tässä sitä nyt ollaan, tasapainoisessa suhteessa, menestyvä ja vahva nuorimies joka tykkää selkäsaunoista. Eikä hävetä yhtään. :) No ehkä sen verran, että asia pysyy kotioloissa ja nimimerkin suojissa.

Voimia ja nautintoja kaikille asian kanssa eläville.
Edelläolevan tekstin kirjoitin näemmä 29.9.06. Ei tämä fetissi ole vieläkään osoittanutu laimenemisen merkkejä. Niin kuin en odottanutkaan sen osoittavan. Saan onneksi rauhassa olla kiinnostunut aiheesta. Jos joskus sulkeudun työhuoneeseeni, saan olla sen hetken aivan rauhassa. Saan nykyisin joskus jopa hieman piiskaa kotona ja symbolisesti saan antaakin. Mutta olo on usein levoton. Siitäkin huolimatta, että olen saanut ihan virallisesti ja puolisoni omasta aloitteesta luvan harrastaa piiskaleikkejä ilman seksiä kodin ulkopuolellakin. Ongelmaksi on tosin muodostunut se, että jos sattuisinkin tapaamaan piiskaa kaipaavan tai antamista haluavan naisen, haluaa hän todennäköisesti myös yhdyntää sen jälkeen. Ja jos sattuisinkin tapaamaan naisen joka ei sitä edellyttäisi, ei hän usko, että olen luvan kanssa liikenteessä. Joten nyt on myönnettävä, että hieman turhauttaa. Olisin tosin ylen onnellinen siitäkin, jos joskus pääsisin ihan vain keskustelemaankin aiheesta jonkun kanssa silmätysten. Saati jos pääsisin katsomaan aiheeseen liittyviä videoita jonkun kanssa. Ne kun ovat hieman turhan ronskia materiaalia aiheeseen vihkiytymättömän silmille..

Onko muita vastaavassa tilanteessa ja jos, niin kuinka olette onnistuneet asian järjestämään? Vaikka onnellisessa asemassahan minä silti olen.. :)

Helteisin kesäterveisin,
Antero (AnteroTre@city.fi)

taltpuoljokkee
Ymmärrän hyvin Antero tilannettasi. Fetissi piiskoihin yms. on niin voimakas että vaimosikin ymmärtää että jos et saa sitä puolta itsestäsi toteutettua voit huonosti.

Voi kun voisin joskus tehdä samanmoisien tunnustuksen omalle vaimolleni. Seksuaalisen kiihoitamisen merkeissä olen häntä pyllylle läiminyt, silloin lun vielä sitä elämää parisuhteessamme oli, mutta että olisi alkuunkaan ymmärtänyt mistä kenkä puristaa, ei ole ollut itselläni uskallusta tai voimia tuoda julki.

Puit sen oivallisesti sanoin julki ja kiitos siitä.

Toisille meistä tämä teema voi olla vain puhdasta ekstreme seikkailua seksuaalisuuden syvempin saloihin (ja niin se pitää jokatapauksessa ollakin)

Silti pitää kunnioittaa ja ymmärtää meitä jokaista joka tullaksemme tyydytyksi, saatamme tarvita hieman toisenlaista kohtaamista, jota tasapainoinen perhesuhde ei ehkä tavoita. Vaikka sen hallitsen ja ainakin itse väitän ja tiedän ja vannon, että isien syntejä en lapsilleni kosta. Silti olen kasvatukseni uhri ja nautin mistä nautin. Antakaa ja mahdollistakaa minun elää elämääni tällaisena sillä tiedän kyllä missä raja kulkee.

Jos olet lukenut näitä edellisiä viestejä, tiedät kyllä että mitä aikuisten seksuaalifantasioihin tulee, varsinkin jos ja kun ne kumpuavat mahdollisesti lapsuudesta käsin. On teema punnittu jo tuhannesti, ja aikuisuuteen mennessä havaittu mikä on olennaista säilyttää noin osana seksuaalisuutta ja mikä on hyljättävä oitis jotta että ei tehtäisi pahaa tuleville sukupolville.

Siksi on tärkeää että ruumillinen kuritus on kielletty laissa suhteessa lapsiin tai ylipäätään mutta että seksuaalisena leikkinä ja molempien osapuolia tyydyttävänä esileikkinä lienee O.K.

Vai???

Summer girl
Alkuperäinen kirjoittaja -Saara-:
Muistuu mieleen, kunlapsena tuli äidin toimesta piiskaa pyllylle sen jälkeen kun olin olin antanut muutaman napakan potkun äitini nilkkaan. En kyllä muista miten noiden puukenkien kanssa silloin kävi, mutta ei ne ainakaan äitiä otsaan osuneet....muuten olisi voinut olla etten ihan niin vähällä olisi päässyt.
Puukengät olivat varsinainen muotivillitys peruskouluiässä olessani ja sellaiset oli pakko saada. Pitkän ruinaamisen jälkeen äiti suostui ostamaan sellaiset minulle ja siskolleni, mutta ehdoton kielto oli, ettei niillä kolata rappukäytävissä eikä niissä mennä kouluun. Tottakai menimme puukengissä kouluun, kun kaikki muutkin menivät. Kerran sitten jäimme kiinni, kun äiti olikin tullut aikaisemmin kotiin ja oli ovella vastassa, kun kolisteltiin raput ylös. Silloin tuli kunnolla selkään. Äiti raahasi meidät keittiöön ja käski antaa kengän jalasta ja piiskasi sillä peput punaisiksi. Se oli ainoa kerta, jolloin saimme kunnolla piiskaa, muuten joskus harvoin muutama läppäsy avokämmenellä riitti

Puukenkäkammoinen mies vm-66
Äitisi toimi oikein, puukengillä ei saa kolistella rappukäytävässä. Voisin antaa sinulle vielä muistutuksena selkäsaunan niin ei unohtuisi koskaan. Oletko haaveillut tai muistellut kiihottuen koskaan miltä tuntuisi olla peppu punaisena? Se olisi helppo järjestää.

* _o/ *
Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Siitäkin huolimatta, että olen saanut ihan virallisesti ja puolisoni omasta aloitteesta luvan harrastaa piiskaleikkejä ilman seksiä kodin ulkopuolellakin. Ongelmaksi on tosin muodostunut se, että jos sattuisinkin tapaamaan piiskaa kaipaavan tai antamista haluavan naisen, haluaa hän todennäköisesti myös yhdyntää sen jälkeen. Ja jos sattuisinkin tapaamaan naisen joka ei sitä edellyttäisi, ei hän usko, että olen luvan kanssa liikenteessä. Joten nyt on myönnettävä, että hieman turhauttaa. Olisin tosin ylen onnellinen siitäkin, jos joskus pääsisin ihan vain keskustelemaankin aiheesta jonkun kanssa silmätysten. Saati jos pääsisin katsomaan aiheeseen liittyviä videoita jonkun kanssa. Ne kun ovat hieman turhan ronskia materiaalia aiheeseen vihkiytymättömän silmille..

Onko muita vastaavassa tilanteessa ja jos, niin kuinka olette onnistuneet asian järjestämään? Vaikka onnellisessa asemassahan minä silti olen.. :)
Minä olen jokseenkin samassa asemassa kuin sinä. Olen 27-vuotias pitkässä ja onnellisessa avoliitossa elävä nainen. Kotona homma toimii jokseenkin tyydyttävästi, mutta mutta... jotain silti puuttuu. Miehellä ei ole vastaavaa fetissiä, joten hän harrastaa näitä leikkejä vain minun mielikseni. Emme ole koskaan keskustelleet näiden piiskaleikkien toteuttamisesta liittomme ulkopuolella. En ole ihan varma miten mieheni suhtautuisi, mutta tuskin kovin suostuvaisesti. Enkä oikein itsekään ole varma. Ilman seksiäkin tilanne on vain yksinkertaisesti liian intiimi. Siitä huolimatta, että luultavasti pysyisin paljon paremmin heittäytymään tilanteeseen ja leikkiin jonkun muun kuin mieheni kanssa. Toisaalta ajatus kiinnostaa ja kiihottaa, toisaalta pelottaa. Tuskin kuitenkaan koskaan ihan tosissani lähtisin siihen leikkiin, se vaatii niin syvää luottamusta vastapuoleen, että sellaista suhdetta ei muodosteta noin vain. Aiheeseen liittyviä videoitanikin tosiaan katselen yksin, niitä en miehelle näyttäisi, enkä ainakaan katsoisi yhdessä hänen kanssaan. Pelkään mitä hän ajattelee, vaikka vakuuttaakin olevansa sinut minun ja tämän aiheen kanssa.

Samoin miettein siis täällä. Onnellisessa ja tyydyttävässä parisuhteessa, mutta ehkä sittenkin jotain pientä lisämaustetta vailla...

Sporttimies
Kuvasit melkein kuin oman tilanteeni. Vaimoni leikki joskus vain minun mielikseni tuhmaa tyttöä, mutta kun seksi on muutenkin kadonnut,(tai ehkä juuri siitä syystä) ei piiskauksia ole voinut ehdottaa vuosiin. Olenkin siirtynyt piiskaamaan muita, ja kaksi kertaa se on johtanut seksiin koska siltä pohjalta lähdimmekin liikkeelle. Ne kenelle olen toiminut vain kurittajana ovat olleet selvästi enemmän kurinpidollisia piiskauskertoja. Vaikka ne ovat omalla tavallaan inteemejä tilanteita, ovat ne selvästi olleet hallinnassa enkä itse koe niitä pettämiseksi. Miksi kärvistelisin koko elämäni kieltämällä itsestäni niin tärkeän halun jos en sen toteuttamisella toista loukkaa? Ja lohdutuksena voin sanoa, meitä on yllättävän paljon samassa tilanteessa.

t. Ilonen sporttimies Espoosta:)

Puukenkänainen
Alkuperäinen kirjoittaja Summer girl:
Alkuperäinen kirjoittaja -Saara-:
Muistuu mieleen, kunlapsena tuli äidin toimesta piiskaa pyllylle sen jälkeen kun olin olin antanut muutaman napakan potkun äitini nilkkaan. En kyllä muista miten noiden puukenkien kanssa silloin kävi, mutta ei ne ainakaan äitiä otsaan osuneet....muuten olisi voinut olla etten ihan niin vähällä olisi päässyt.
Puukengät olivat varsinainen muotivillitys peruskouluiässä olessani ja sellaiset oli pakko saada. Pitkän ruinaamisen jälkeen äiti suostui ostamaan sellaiset minulle ja siskolleni, mutta ehdoton kielto oli, ettei niillä kolata rappukäytävissä eikä niissä mennä kouluun. Tottakai menimme puukengissä kouluun, kun kaikki muutkin menivät. Kerran sitten jäimme kiinni, kun äiti olikin tullut aikaisemmin kotiin ja oli ovella vastassa, kun kolisteltiin raput ylös. Silloin tuli kunnolla selkään. Äiti raahasi meidät keittiöön ja käski antaa kengän jalasta ja piiskasi sillä peput punaisiksi. Se oli ainoa kerta, jolloin saimme kunnolla piiskaa, muuten joskus harvoin muutama läppäsy avokämmenellä riitti

Puukengät ovat minusta edelleen aivan ihanat kengät ja käytän niitä paljon. Mieheni motkottaa aina tuosta samasta asiasta ja vannottaa selkäsaunan uhalla olematta kolistelemasta niillä rappukäytävässä. Usein kannankin ne kädessä rapussa liikkuessa, mutta aina ei voi tai ei viitsi. Varsinkin kaupasta tullessa, kun on ostoskassit niin tulee kyllä kolisteltua ihan ylös asti. Saa nähdä koska saan kokea saman kohtalon:))

Antero-76
[quote="* _o/

Minä olen jokseenkin samassa asemassa kuin sinä. Olen 27-vuotias pitkässä ja onnellisessa avoliitossa elävä nainen. Kotona homma toimii jokseenkin tyydyttävästi, mutta mutta... jotain silti puuttuu. Miehellä ei ole vastaavaa fetissiä, joten hän harrastaa näitä leikkejä vain minun mielikseni. Emme ole koskaan keskustelleet näiden piiskaleikkien toteuttamisesta liittomme ulkopuolella. En ole ihan varma miten mieheni suhtautuisi, mutta tuskin kovin suostuvaisesti. Enkä oikein itsekään ole varma. Ilman seksiäkin tilanne on vain yksinkertaisesti liian intiimi. Siitä huolimatta, että luultavasti pysyisin paljon paremmin heittäytymään tilanteeseen ja leikkiin jonkun muun kuin mieheni kanssa. Toisaalta ajatus kiinnostaa ja kiihottaa, toisaalta pelottaa. Tuskin kuitenkaan koskaan ihan tosissani lähtisin siihen leikkiin, se vaatii niin syvää luottamusta vastapuoleen, että sellaista suhdetta ei muodosteta noin vain. Aiheeseen liittyviä videoitanikin tosiaan katselen yksin, niitä en miehelle näyttäisi, enkä ainakaan katsoisi yhdessä hänen kanssaan. Pelkään mitä hän ajattelee, vaikka vakuuttaakin olevansa sinut minun ja tämän aiheen kanssa.

Samoin miettein siis täällä. Onnellisessa ja tyydyttävässä parisuhteessa, mutta ehkä sittenkin jotain pientä lisämaustetta vailla...

[/quote]

Kiitos silpuoleljokkee ja sinulle * _o/ *! Oli helpottavaa huomata, että on kohtalotovereita. Tietty muistan aina yhtäaikaa marinani kanssa tuulettaa sitä, kuinka hyvin asiat kuitenkin ylipäänsä ovat, kun minun ei tarvitse salailla mitään.

* _o/ *:lle vielä sen verran, että jos ainakin luotettavaa keskusteluseuraa kaipaat, niin minut tavoittaa osoitteesta AnteroTre@city.fi. Ja saavathan minulle toki muutkin kirjoittaa..

28,5°C-terveisin,
Antero

että näin
Tosiaan miten edetä. Olen kohdannut nuoremman tytön joka kiihottuu valtavasti näistä vitsa leikeistä. Vihdoinkin joku joka uskaltaa heittäyttyä piiskattavaksi luottamuksella ja pystyy ja tietää milloin koivuniemen raja tulee vastaan. Näin fantasiani on fantastisesti toteutumassa eri sessiossa. Mutta että hän haluaa myös seksiä ja yhdyntää ja parisuhdetta ilmeisesti? Ei käy! Mulla on vaimo (joka ei näistä jutuista enemmälti perusta;O) ja muutenkin perhekuviot kunnossa. Mitä tehdä???

Itse olen 40+ mies joka olen painiskellut tämän teeman tiimoilla jo vuosia. Meni ehkä kolmellekymmenelle kun sain hahmoteltua mistä on kyse. Vitsaa olin saanut lapsuudessa jonkun kerran kai. Kyselinkin siitä äidiltäni, joka kyllä tunnusti näin olleen. Välimme äitini ovat erinomaiset edelleen, vaikka tätä asiaa en ole pystynyt hänelle täysin anteeksi antamaan, syystä että asia riivaa edelleen. Hän ei takuulla tiennyt mitä silloin sai aikaiseksi tai minkä prosenssin pisti alkuunsa. Hän ilmeisesti vain toteutti kasvatusnäkyä, mikä siihen aikaan oli vallitsevana käytäntönä. Onneksi ei ole enää.
Silti ihanteellista omalla kohdallani olisi jos saisin ja saisin antaa vitsaa, sellaisenaan luottamuksellisesti ja ilman mitään muunlaisia (seksuaalisia) paineita.
Eli leikkiä leikillisiä leikkejä huumorilla höystettynä ihmisen kanssa joka kokee siihen voimallista kutsumusta.
t. panu.ponteva@turuntori.com

Selkokieleelä Sanottuna
Leikkiä leikillisiä leikkejä huumorilla höystettynä kanssasi, jos koet voimallista kutsumusta tähän teemaan - jutellaan lisää....
t. panu.ponteva@turuntori.com

miekkonen 49
Näitä juttuja on aina mielenkiintoista lukea täältä. Jossain vaiheessa nuorempana luulin olevani omituinen, kun kiihotuin naisen piiskaamisesta, mutta kyse lienee aivan luonnollisesta asiasta, vahvempoi pitää kuria. Juuri mikään ei ole niin tyydyttävää kuin oikuttelevan naaraan piiskaaminen tarpeen vaatiessa. Ei tarvitse turhista riidellä, kun molemmat tietävät pelin hengen. Tietysti vastapuolen pitää myös hyväksyä asia, alistaa ei ketään saa.
Meillä vaimo saa vieläkin, liki kahdenkymmenen yhdessäolovuoden jälkeen säännöllisesti remmiä persuuksilleen, ja omien sanojensa mukaan jopa tarvitsee sitä, antaa kuulemma turvallisuutta ja kiihottaakin, lähes joka kurinpalautus päättyy seksiin. Positiivinen vaikutus näkyy lisäksi päiväkausia, vaimo on hyväntuulinen ja hellä ja seksi on tavallista intohimoisempaa. Lapsia en löisi, mutta miehen ja naisen suhteeseen piiskan käyttö antaa jännittävää lisäväriä ja pitää mukavasti yllä intiimiä läheisyydentunnetta pitkässäkin liitossa. Suosittelen.

Jes!
Mahtava ketju, sattumalta osuin tänne. Olen vasta 26 vee mies, mutta tiedän jo, että tää piiskajuttu on mua varten, ajatuskin kiihottaa. Tällä hetkellä en seurustele, mutta tuleva vakkarini saa varmasti isukin kädestä, jos yltyy oikuttelemaan ;). Huh-huh, upea ajatus saada piiskata paljasta naisen pyllyä... Turhan vähän olen päässyt kokeilemaan, mutta kaipa tässä ehtii. Edellisessä puolen vuoden suhteessa testailtiin asiaa leikkimielellä, mutta vastapuoli ei oikein ollut mukana. Kertokaa ihmiset lisää!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä