vierailija
Todennäköisesti onOnko se vellikurssi jo kuopattu myös?
Todennäköisesti onOnko se vellikurssi jo kuopattu myös?
Katrie oli jo Jannen aikaan eveo kanavan samanlaisissa ohjelmissa, esim missi tietovisassa.No Katrie tietenkin saisi potkut siinä kohtaa kun suomen suosituin tv-tähti, oikea megastara Janne Antin tekisi comebackin. Ja siinä kohtaa myös ohjelman nimi vaihdettaisiin Tähtiarvasta takaisin Janne Showksi.
Eipä tiedä tuosta, freelancereita ovat.No Katrie tietenkin saisi potkut siinä kohtaa kun suomen suosituin tv-tähti, oikea megastara Janne Antin tekisi comebackin. Ja siinä kohtaa myös ohjelman nimi vaihdettaisiin Tähtiarvasta takaisin Janne Showksi.
Siks mäki kyselin mitä Jannelle kuuluu, ku tää meni iha nimittelyks ja riidaks.Nimittelyä, diagnooseja , se ei ole keskustelua eikä mielipiteiden vaihtoa.
Kyllä, jätän ne aina välistä. Mieluummin Jannesta keskustelen ja mitä hänelle kuuluu.Siks mäki kyselin mitä Jannelle kuuluu, ku tää meni iha nimittelyks ja riidaks.
Nyt on vihaajalla kiirettä poistaa meikän kommentteja siitä mitä on suunniteltu tämän keskustelun tulevaisuudeksi.Hyvä. Sain sentään poistettua täältä törkyisimmät kommentit.
Kyllä se sopii. Ja sitä yritetään.Tämänhän voi vaikka lopettaa koko palstan jos se vain faneille sopii.
Eikä tarvitse tietää.Ei kannata,jos loppuu niin kukaan joka ei käytä facea ei tiedä mitä Janne touhuaa
Niin, pitää kirjautua Jannen faceen. Jannen palstat vähenee koko ajan kuten jo ajat sitten arvelinkin. Lopussa on vain Janne ja fanit.Ei kannata,jos loppuu niin kukaan joka ei käytä facea ei tiedä mitä Janne touhuaa
Se on estäny nii monet, ettei oo tosikaa. Mun kaveriki sai estot vaikkei ees neuvonu tai arvostellu sitä yhtää. Mä sain estot jo aikaa sit.Niin, pitää kirjautua Jannen faceen. Jannen palstat vähenee koko ajan kuten jo ajat sitten arvelinkin. Lopussa on vain Janne ja fanit.
Juu, erikoista on vaikka haluaa julkisuutta. Fanit haukkuu entisiä onnenarvan katsojia.Se on estäny nii monet, ettei oo tosikaa. Mun kaveriki sai estot vaikkei ees neuvonu tai arvostellu sitä yhtää. Mä sain estot jo aikaa sit.
Se on niiku pitääkin olla.Niin, pitää kirjautua Jannen faceen. Jannen palstat vähenee koko ajan kuten jo ajat sitten arvelinkin. Lopussa on vain Janne ja fanit.
Kukaan ei halua huonoa julkisuutta, kuten vihaajat täällä levittää joka päivä. Vai mitä, sä haluat huonoa julkisuutta??Juu, erikoista on vaikka haluaa julkisuutta. Fanit haukkuu entisiä onnenarvan katsojia.
Tuli mieleen kun jolupukkipalvelu mainos on lemmikkihotellin sivuilla niin miten paikalliset tietää edes siitä, monikaan ei tiedä koko sivua olevankaan. Menee ihan väärään suuntaan koko bisnes.Lemmikkihotlan sivut kun häviää.Niin tietää että liekki on sammunut lopullisesti koko touhusta.
Siis joulupukki...Tuli mieleen kun jolupukkipalvelu mainos on lemmikkihotellin sivuilla niin miten paikalliset tietää edes siitä, monikaan ei tiedä koko sivua olevankaan. Menee ihan väärään suuntaan koko bisnes.