vierailija
En tiiä, siinä on kaikki osunut kohilleenHän on. Miten voi ollakin noin ihana mies.
En tiiä, siinä on kaikki osunut kohilleenHän on. Miten voi ollakin noin ihana mies.
Ja tuo on nykyään nuori ikä saada lapset.Se sen lapset nuorena haavehan oli joskus 28-30-vuotiaana Se on selitellyt sitä jo useammassa haastattelussa.
Kyllä siinä seurustelu oli kyseessä, ei deittailu. Mut eihän nuo asiat sulje toisiaan pois että haluaisi lapsia ja perheen mutta ei sit kuitenkaan ole ikään kuin valmis tekemään asian eteen sen enempiä. Eli ei siis koe seurustelua juuri nyt sellaiseksi että erityisesti etsisi kumppania vaikka vakiintuminen olisikin selkeä tulevaisuuden haave.Luultavasti oli vaan deittailusta kyse, ihan äskettäin vastasi haastattelussa että parisuhde ennemmin kuin yhdenillan jutut ja haluaisi lapsiakin suhteellisen nuorena. Mut ehkä hän on sellainen, että ihastuu silloin tällöin kun tapaa sopivan henkilön, eikä ole muuten innostunut treffailusta.
Eli uusi albumi aika vahvoilla sulla.Itse tein ton jo päivällä ja muistan vain top 6 biisit eli 1. Lips, 2. Omamljeno telo, 3. Mesto duhov, 4. Bluza, 5. Ako toka vise nece biti ja 6. Stephanie
Niin on! Mutta selvästi haastatteluissa on yritelty kaivella että jokos sillä ois rouva pieniin päin kun kerran on tollasta mennyt sanomaan.Ja tuo on nykyään nuori ikä saada lapset.
Mitä sitten, vaikka hänellä olisikin?Eli uusi albumi aika vahvoilla sulla.
Eli kääntäen näköjään mun inhokit on sittenMun top 10 oli:
Omamljeno telo
Dopamin
Šta bih ja
Bluza
Gola
Vem da greš
Proti toku (tää oli outo! Ei oikeasti ole näin korkealla. Ei ole kyllä vem da greskään, vaikka siitä tykkään. Sen tilalle kuuluisi vaikkapa Vse kar vem.)
Metulji
A sem ti povedal
Bele sanje
Uuden levyn uudet biisit mulla sijalla
16. Muzika za decu
17. Stephanie
23. Lips
26. Mesto duhov
30. Ako toga
31. Sonce
Mun mielestä uusi levy on heikompi. Tietty vanhoihin kappaleisiin on ehtinyt kyllästymään, mutta uudet tuntuvat jotain syystä ihan epäkiinnostavilta.Onhan se, parempi kuin aiemmat.
Joo niin oli, mut ei tuokaan anna kuvaa ettei ois kiinnostunut seurustelemaan ylipäätään.Se sen lapset nuorena haavehan oli joskus 28-30-vuotiaana Se on selitellyt sitä jo useammassa haastattelussa.
Näin mä kyllå vähän arvelenkin. Aattelen että sillä on aika varmasti sanavaltaa Janin hiuksiin ja se taitaa tykätä lyhyistö, kun ne on lyhentyneet just tänään vuonna niin moneen kertaan ja paljon!Ehkä tyttis tykkääkin lyhyistä hiuksista Janilla ja siksi Jan leikkautti ne.
Eli Bojan viekoitellut Janin sellaiseen homppelitouhuun (ne pusut yms), vaikka tämä ei sitten ainakaan homo ole.Näin mä kyllå vähän arvelenkin. Aattelen että sillä on aika varmasti sanavaltaa Janin hiuksiin ja se taitaa tykätä lyhyistö, kun ne on lyhentyneet just tänään vuonna niin moneen kertaan ja paljon!
Ihanat Bojan&Nace tässä kuvassamadrabit
Hi, hello, do you have a moment to talk about BoNace? 👉👈 Hi, hello, yessss, I do have time to talk about BoNace!! 🩷 God, I can't with these two... Nace's hand on Bojan? The way they both look…www.tumblr.com
Jää nähtäväksi.Ei ehkä huvita ottaa?
Miksi tuollainen sävy sulla?Mitä sitten, vaikka hänellä olisikin?
- eri
Ei se nyt haittaa, vaikka joku sitä ihmettelisi, olen kai vain sitten vaihtelun haluinen ja tykkään, että siellä on niin erilaisia kappaleita. Mutta oli siellä kympin joukossa lisäksi muistaakseni myös Vse kar vem ja Vem da gres vanhoista lisäksi, en vain muista kuin ton top 6 asti järjestyksen.Mitä sitten, vaikka hänellä olisikin?
- eri
Mä tykkään tosi paljon noista uusista biiseistä mutta en kyllä osaa valita parasta albumia,kun kaikki on niin hyviä. Kova kilpailu erityisesti Demonin ja Souvenir popin välillä. Umazane Mislilläkin on Metulji joka on ehdottomasti yksi lemppareistani.Mun mielestä uusi levy on heikompi. Tietty vanhoihin kappaleisiin on ehtinyt kyllästymään, mutta uudet tuntuvat jotain syystä ihan epäkiinnostavilta.
Käykäähän äänestämässäDo you ship it?
⚠️ DON’T START DISCOURSE ABOUT RPF IN THE NOTES!! YOU WILL BE BLOCKED IF YOU DO SO ⚠️ Reason: “They have a great history together, even if it isn't long. In 2023 Käärijä represented Finland at Euro…www.tumblr.com
Mielestäni B vaikuttaa juuri sellaiselta tyypiltä, joka ihastuu ja innostuu todella nopeasti eri ihmisistä, mutta ne ihastukset sammuu nopeasti ja jäävät jostakin syystä siihen tutustumisvaiheeseen. Ehkä se suurin ihastus, joka saa hänet pysähtymään, on vielä kokematta.Bojanistahan on ennenkin spekuloitu, että ihastuu ja tutustuu helposti, mutta parisuhteista hänellä lienee vain vähän kokemusta. Saattaa olla liian neuroottinen (paremman sanan puutteessa) seurustelemaan.
Ai minulla ihan selkeä järjestys kyllä itselläni ykkösenä Souvenir pop, sitten Umazane Misli ja vikana Demoni, mikään niistä ei epähyvä kuitenkaan.Mä tykkään tosi paljon noista uusista biiseistä mutta en kyllä osaa valita parasta albumia,kun kaikki on niin hyviä. Kova kilpailu erityisesti Demonin ja Souvenir popin välillä. Umazane Mislilläkin on Metulji joka on ehdottomasti yksi lemppareistani.
Tai sitten ei saa vastakaikua tyyliin K? Miksi osa aina olettaa, että riittää kun ihastut, se toinen on varmasti ihastunut takaisin?Mielestäni B vaikuttaa juuri sellaiselta tyypiltä, joka ihastuu ja innostuu todella nopeasti eri ihmisistä, mutta ne ihastukset sammuu nopeasti ja jäävät jostakin syystä siihen tutustumisvaiheeseen. Ehkä se suurin ihastus, joka saa hänet pysähtymään, on vielä kokematta.
Ihana kuva Joostista ja Käärijästä.Käykäähän äänestämässäDo you ship it?
⚠️ DON’T START DISCOURSE ABOUT RPF IN THE NOTES!! YOU WILL BE BLOCKED IF YOU DO SO ⚠️ Reason: “They have a great history together, even if it isn't long. In 2023 Käärijä represented Finland at Euro…www.tumblr.com
En oleta, mutta Bojanin kaltaisen tyypin kohdalla jos jonkun sen luulisi riittävän. (No ei oikeasti, eihän nää ole niin yksinkertaisia juttuja.)Tai sitten ei saa vastakaikua tyyliin K? Miksi osa aina olettaa, että riittää kun ihastut, se toinen on varmasti ihastunut takaisin?
No mähän kirjoitin että ne jostakin syystä jää tutustumisvaiheeseen ja yksi syy voi olla se ettei hän saa vastakaikua. Koen että Bojan on hetero.Tai sitten ei saa vastakaikua tyyliin K? Miksi osa aina olettaa, että riittää kun ihastut, se toinen on varmasti ihastunut takaisin?
Toi K:n tyyli halata on niin ihana, painaa pään aina lähelle🥹Ihana kuva Joostista ja Käärijästä.