Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oho oho! Jannella on tunnetusti nopeat liikkeet. Mutta että jo tiistaista lähtien lemmikkihotellin toiminta on Keravalla! Ja jotta joku ei TAAS väitä minua valehtelijaksi tai sanojen vääristelijäksi. Tai joku tule mussuttamaan että minulla "ei ole munaa postata Jannen kirjoitusta"... Niin tässäpä tuo on:

Tapanilan Jannen lemmkkihotellin toiminta siirtyy Keravalle.
Iso Kiitos Helsinki ja Tapanila mukavasta ajasta ja ihanista muistoista. <3 Asiakkaamme ovat jo kertoneet että asiointi jatkuu meillä tästä huolimatta meillä, kuten aiemminkin. <3 Kiitämme kaikkia luottamuksestanne hoitaa Teidän lemmikkiänne (ihanat rakkaus pakkaukset). 🙏
Tiistai 19.11.2024 alkaen palvelumme siirtyvät kokonaan Keravan toimipisteeseen. Myös trimmaukset!

PS. Jannen tekstissä on taas useampi kirjoitusvirhe tai saman sanan toisto. Jännä kun fanit ei koskaan puutu näihin. Ainoastaan vihaajien kirjoitusvirhelipsahduksista tullaan vittuilemaan.

vierailija
On tää kyllä helvetin hienoa! Ensin mua syytetään täällä jostain viesteistä mitä EN OLE kirjoittanut. Kun koitan vääntää teille rautalangasta että minä en ole tiettyjen viestien takana, syytetäänkin jo valehtelijaksi, sekaisin olevaksi tai muistivikaiseksi No, alan pikkuhiljaa ymmärtää millaista sakkia nämä Janne-fanit oikein on.
Miksi sitten myönsit että kirjoitit ne valheet?

vierailija
Lemmikeitä? Mikäs tämä sana on?
Esimerkiksi sanan lemmikki taivutus on NSK:n mukaan sellainen, että monikon partitiivi voi olla tai lemmikeitä tai lemmikkejä (tässä järjestyksessä mainittuina, mutta käyttöesimerkeissä näistä on jälkimmäinen). PSK:ssa ja KSK:ssa on vain lemmikkejä.
https://jkorpela.fi › taivutustiedot
Yleistä taivutuksen muutoksista [Suomen kielen normien muutoksia] - Jukka Korpela

vierailija
Oho oho! Jannella on tunnetusti nopeat liikkeet. Mutta että jo tiistaista lähtien lemmikkihotellin toiminta on Keravalla! Ja jotta joku ei TAAS väitä minua valehtelijaksi tai sanojen vääristelijäksi. Tai joku tule mussuttamaan että minulla "ei ole munaa postata Jannen kirjoitusta"... Niin tässäpä tuo on:

Tapanilan Jannen lemmkkihotellin toiminta siirtyy Keravalle.
Iso Kiitos Helsinki ja Tapanila mukavasta ajasta ja ihanista muistoista. <3 Asiakkaamme ovat jo kertoneet että asiointi jatkuu meillä tästä huolimatta meillä, kuten aiemminkin. <3 Kiitämme kaikkia luottamuksestanne hoitaa Teidän lemmikkiänne (ihanat rakkaus pakkaukset).
Tiistai 19.11.2024 alkaen palvelumme siirtyvät kokonaan Keravan toimipisteeseen. Myös trimmaukset!

PS. Jannen tekstissä on taas useampi kirjoitusvirhe tai saman sanan toisto. Jännä kun fanit ei koskaan puutu näihin. Ainoastaan vihaajien kirjoitusvirhelipsahduksista tullaan vittuilemaan.
”Jokatapauksessa halusit tai et yrität esittää parempaa ihmistä ulkomailla asumisillasi kuin muut.
Voin kertoa ettet ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan että ihan turha esittää mitään" Hei, olen parempi kuin sinä, oon sentään asunut ulkomailla ja tavannut ihmisiä.
Samanlaista alempiarvoista roskasakkia olet kuin muutkin suomalaiset ja ulkomailla asuneet.”

”Miksi te Janne-fanit ette ymmärrä yhtään mitään?? Minä en ole haukkunut suomalaisia roskasakiksi. Minä vain toistan sen, mitä joku "ylempiarvoinen ulkomaalainen" on meistä suomalaisista täällä todennut 🤦Tämä "ulkomaalainen" on haukkunut suomalaiset ja todennut kuinka ulkomailla ollaan fiksumpia. Niin. Minä EN OLE haukkunut, minä vain kerron mitä joku "ulkomaalainen" on täällä piipittänyt meistä suomalaisista.”

”Ohhoh, nyt alkaa Janne-faneilla mennä yli ja pahasti! 😱 Minä en ole tuota roskasakki-kommenttia kirjoittanut! Ai niin, ettehän te pikku kullanmurut suostu millään tajuamaan että täällä ON, todellakin on USEITA Janne-vihaajia. Nyt haukuitte väärää puuta mutta eipä yllätä. Kun herneaivoisista Janne-faneista kyse.”

”Hyvä on, myönnetään
Kyllä se olin minä joka sen kirjoitti.
Mutta miksi te herneaivoiset fanit ette voi ymmärtää että tekin kuulutte siihen roskasakkiin ja janne kuuluu myöskin siihen roskasakkiin.
Olette kyllä yksiä herneaivoja kun ette sitä ymmärrä.”

vierailija
Jep. Jos Janne nyt tiistaiksi muuttaa Keravalle, niin jestamendeera. Jannehan sanoi että Keravan kämppä on kalustettu, hän vie Tapanilasta vain tyyliin sängyn mukanaan. Muut kalusteet hän myy pois. No kiirettä pitää jos parissa päivässä aikoo myydä romunsa, muuttaa sirkuksensa Keravalle ja vielä EHKÄ siivotakin Tapanilassa.
Voihan olla vuokrasoppari ainakin marras- tai joulukuun loppuun vaikka itse muuttaa jo, on tavaroiden myyntiin aikaa ja siivoomiseen. Venyihän Vantaan muuttokin. Toivottavasti pitää vaan yhtä eläinhotellia tästä lähtien kun työvoimaa hankala saada.

vierailija
Ihan selvästi oli tuo sen kommentin takana. Turhaa hänen väittää mitään muuta. Käyttää samaa emojia jälleen kerran. Mutta myös se, että otti IP osoitteen puheeksi, näyttää että on huolissaan mitä löytyy. Paljasti taas itsensä.

vierailija
Ensin kieltää kirjoittaneensa ja myöhemmin tuleekin uudestaan kirjoittamaan ja myöntääkin kirjoittaneensa .
Ja sitten tulee takas ja huutaa ettei kirjoittanut. Ja sitten kuitenkin käyttää ihan samaa kieltä ja emojia. Siis enpä ole aiemmin lukenut mitään noin sekopäistä. Ja nyt poisti viimeiset kommenttinsa saman emojin kera jälleen kerran. Ja pelkäsi että tsekataan IP osoitteet, kun senkin otti puheeksi. Syyllinen mikä syyllinen.

vierailija
Ja sitten tulee takas ja huutaa ettei kirjoittanut. Ja sitten kuitenkin käyttää ihan samaa kieltä ja emojia. Siis enpä ole aiemmin lukenut mitään noin sekopäistä. Ja nyt poisti viimeiset kommenttinsa saman emojin kera jälleen kerran. Ja pelkäsi että tsekataan IP osoitteet, kun senkin otti puheeksi. Syyllinen mikä syyllinen.
Se ei osaa hävetä. Kuten normaalit ihmiset. Yrittää gaslight aina, kun itse mokaa. Ehkä kantsii ensin miettiä mitä kirjoittaa. Asiat pysyy netillä ikuisesti. Ja minä olen myös kopioinut muualle nuo hänen valheensa, että ne löytyy helposti.

vierailija
Se ei osaa hävetä. Kuten normaalit ihmiset. Yrittää gaslight aina, kun itse mokaa. Ehkä kantsii ensin miettiä mitä kirjoittaa. Asiat pysyy netillä ikuisesti. Ja minä olen myös kopioinut muualle nuo hänen valheensa, että ne löytyy helposti.
Niin ja sekin vielä, että jollei taas valehdellut ettei muka valehdellut, miksi poistattaa viimeisen kommenttinsa? IP osoitteesta. Niin mahtailevasti vielä kirjoitti, että haa haa (ja tuo on myös hänen tyylinsä että on niiiin helppo tietää milloin hän on asialla), jos menette tarkistamaan IP osoitteet, niin ei kyllä takuulla ole hänen. Melkein kuin sanoi suoraan, että kävinpä käyttämässä toista läppäriä tai puhelinta. Kaverilta lainasin, mutta jos etitte, niin ei kyllä ole minun sitten 😂. Tämä on niin parasta. Kommentoi ja vääntää itsensä nurkkaan aina vain pahemmin.

vierailija
On tää kyllä helvetin hienoa! Ensin mua syytetään täällä jostain viesteistä mitä EN OLE kirjoittanut. Kun koitan vääntää teille rautalangasta että minä en ole tiettyjen viestien takana, syytetäänkin jo valehtelijaksi, sekaisin olevaksi tai muistivikaiseksi No, alan pikkuhiljaa ymmärtää millaista sakkia nämä Janne-fanit oikein on.
Mutta kun siis olit kirjoittanut ne. Kielsit, kielsit, sitten aamulla aikaisin myönsit ja nyt taas kielsit. Odotetaan sitä myöntämistä nyt taas. Kyllä se sieltä tulee.

Yhteistyössä