Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt alkaa jo oikeasti mennä hermo!! Juurihan te tuossa pari viestiä sitten väititte MINUN kirjoittaneen sen roskasakki-kommentin! Ja nyt sitten piipitetäänkin että "vihaajissa on suomalainen, joka kutsuu suomalaisia alempiarvoiseksi roskasakiksi." Niin, mutta kun MINÄ SE EN OLLUT! VOI LUOJA!! Teidän kanssa kyllä pätee helvetin hyvin sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy." KYLLÄ!!!!!!!

Mitä ihmettä oikein yrität sanoa?
Ensin kerrot että olet et ole kirjoittanut mitään, sitten myönnät että oletkin kirjoittanut mutta nyt taas kiellät kirjoittaneesi. Koitan nyt päättää kun ei sun jutuissa muutenkaan ole mitään järkeä.

vierailija
Nyt alkaa jo oikeasti mennä hermo!! Juurihan te tuossa pari viestiä sitten väititte MINUN kirjoittaneen sen roskasakki-kommentin! Ja nyt sitten piipitetäänkin että "vihaajissa on suomalainen, joka kutsuu suomalaisia alempiarvoiseksi roskasakiksi." Niin, mutta kun MINÄ SE EN OLLUT! VOI LUOJA!! Teidän kanssa kyllä pätee helvetin hyvin sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy." KYLLÄ!!!!!!!
Mene pois kun et näköjään ymmärrä mitään.

vierailija
Mitä ihmettä änkytät? vihaaja on jo myöntänyt, että kirjoitti koko pitkän listan valheita.

vierailija
Selventääkö tämä sulle edes jotain, kun näköjään olet unohtanut syödä mielenterveyslääkkeesi tänään:

Ensin haukkuu suomalaiset roskasakiksi; sitten sanoo ei ollut hän; ja vieläpä toisen kerran valehtelee ei ollut hän; ja sitten myöntää että joopa joo se oli hän. Tuosta tyypistä sai kaiken selville noissa kommenteissa. Iso valehtelija eikä mitään muuta. Nähty aiemmin monissa kommenteissa mutta tämä toi sen tosi hyvin esille. Että kiitos.

”Jokatapauksessa halusit tai et yrität esittää parempaa ihmistä ulkomailla asumisillasi kuin muut.
Voin kertoa ettet ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan että ihan turha esittää mitään" Hei, olen parempi kuin sinä, oon sentään asunut ulkomailla ja tavannut ihmisiä.
Samanlaista alempiarvoista roskasakkia olet kuin muutkin suomalaiset ja ulkomailla asuneet.”

”Miksi te Janne-fanit ette ymmärrä yhtään mitään?? Minä en ole haukkunut suomalaisia roskasakiksi. Minä vain toistan sen, mitä joku "ylempiarvoinen ulkomaalainen" on meistä suomalaisista täällä todennut 🤦Tämä "ulkomaalainen" on haukkunut suomalaiset ja todennut kuinka ulkomailla ollaan fiksumpia. Niin. Minä EN OLE haukkunut, minä vain kerron mitä joku "ulkomaalainen" on täällä piipittänyt meistä suomalaisista.”

”Ohhoh, nyt alkaa Janne-faneilla mennä yli ja pahasti! 😱 Minä en ole tuota roskasakki-kommenttia kirjoittanut! Ai niin, ettehän te pikku kullanmurut suostu millään tajuamaan että täällä ON, todellakin on USEITA Janne-vihaajia. Nyt haukuitte väärää puuta mutta eipä yllätä. Kun herneaivoisista Janne-faneista kyse.”

”Hyvä on, myönnetään
Kyllä se olin minä joka sen kirjoitti.
Mutta miksi te herneaivoiset fanit ette voi ymmärtää että tekin kuulutte siihen roskasakkiin ja janne kuuluu myöskin siihen roskasakkiin.
Olette kyllä yksiä herneaivoja kun ette sitä ymmärrä.”

vierailija
Itse myönsit jo. Turha yrittää enää perua sun kommenttejasi. Ei onnistu. Olet paljastunut. Ja se on ihan totta, että vihaajissa on suomalainen, joka kutsuu suomalaisia alempiarvoiseksi roskasakiksi. Että mikähän tuossa oli sun tarkoitus kun otit sen taas esille? Hyvähän se tietysti on ottaa esille, koska se on ihan totta.

vierailija
Itse myönsit jo. Turha yrittää enää perua sun kommenttejasi. Ei onnistu. Olet paljastunut. Ja se on ihan totta, että vihaajissa on suomalainen, joka kutsuu suomalaisia alempiarvoiseksi roskasakiksi. Että mikähän tuossa oli sun tarkoitus kun otit sen taas esille? Hyvähän se tietysti on ottaa esille, koska se on ihan totta.

vierailija
Se yrittää gaslight nyt. Antaa yrittää. Me jo tiedetään, mitä sanoi. Siellä se on kaikkien nähtäväksi. Mitä enemmän yrittää väittää ettei sanonutkaan, sitä nolompaa se on sille.

vierailija
Se yrittää gaslight nyt. Antaa yrittää. Me jo tiedetään, mitä sanoi. Siellä se on kaikkien nähtäväksi. Mitä enemmän yrittää väittää ettei sanonutkaan, sitä nolompaa se on sille.
Tuon vihaajan tunnistaa heti sen kirjoitustyylistä. Se ei voi perua mitään enää tai vängätä ettei ollut se joka kirjoitti nuo sekopäiset kommentit.

vierailija
On luultavasti ollut sen verran sekaisin ettei enää itsekkään muista mitä on tullut kirjoitettua.
On tää kyllä helvetin hienoa! 🤣 Ensin mua syytetään täällä jostain viesteistä mitä EN OLE kirjoittanut. Kun koitan vääntää teille rautalangasta että minä en ole tiettyjen viestien takana, syytetäänkin jo valehtelijaksi, sekaisin olevaksi tai muistivikaiseksi 🤣 No, alan pikkuhiljaa ymmärtää millaista sakkia nämä Janne-fanit oikein on.

Yhteistyössä