mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Koivuvitsaa m46
Alkuperäinen kirjoittaja Maria-Anne:
Niin kauan kuin muistan, olen kaivannut elämääni sellaista ns. vanhan ajan miestä, turvallista ja rehtiä, joka ei alista naista eikä ole muutenkaan tyranni, mutta joka osaa olla vastuullinen huolehtivainen 'perheen pää' ja ainakin joskus ottaa naisena polvilleen antaakseen vähän kurinpalautusta. Vaan enpä ole löytänyt. . . taisi joskus nuoruudessa olla sellainen lähistöllä mutta päästin menemään. Eikä uutta sopivaa ole vastaan tullut. :(
Vaikea on miehenkin löytää naista polvilleen saamaan kotikuria. Minäkin olen kaivannut sellaista kotikurisuhdetta tosi kauan. Parikymppisenä opin antamaan ja vastaanottamaan vitsaa vanhemman naisen opissa. Siitä lähtien olen ollut koukussa vitsaleikkeihin.

haluutkos aaaa
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Niin aika mielenkiintoista että piiskan saaminen kiihottaa, olen kuullut useiltakin että se on ollut kovakin rangaistus, eikä nautinto itse en ole saanut piiskaa, mutta voisihan sitä esileikkinä kokeilla?
olisi se mukavaa

kuriton teini
Alkuperäinen kirjoittaja tuhma poju:
Mitä mieltä muut ovat minun kohtalostani. Olen 34 vuotias mies ja tapasin vuosi sitten erään 50:sen ankaran naisen, jolta olen saanut kotikuria. Nyt hän löysi erään vanhemman miehen ja he ovat päättäneet ottaa minut yhteiseen kasvatukseensa. Ovat minulle ankarat vanhemmat.
Joudun siis elämään heidän pitämässä kotikurissa ja määrämien sääntöjen mukaisesti, tai rangaistus seuraa. Olenko ihan typerä, kun alistun tuollaiseen?
Olen itse 15v ja pienestä pitäen ollut kiinnostunut tästä aiheesta. Voi kumpa minäkin saisin tuollaiset ankarat vanhemmat. En pidä suuresta kivusta, mutta juuri se oma jännitys siinä touhussa on. Pidän itseäni aivan epänormaalina ja vähän häpeänkin tätä "himoani". Toivottavasti isona lviellä öydän miehen joka on kiinnostunut samasta aiheesta.

Suurin fantasia on saada polvien päällä avokämmentä

Ex-teini
Alkuperäinen kirjoittaja kuriton teini:
Olen itse 15v ja pienestä pitäen ollut kiinnostunut tästä aiheesta. Voi kumpa minäkin saisin tuollaiset ankarat vanhemmat. En pidä suuresta kivusta, mutta juuri se oma jännitys siinä touhussa on. Pidän itseäni aivan epänormaalina ja vähän häpeänkin tätä "himoani". Toivottavasti isona lviellä öydän miehen joka on kiinnostunut samasta aiheesta.

Suurin fantasia on saada polvien päällä avokämmentä
Muistan vastaavanlaisia fiiliksiä tuossa iässä, tosin sillä poikkeuksella että kohteena eivät mitenkään olleet omat vanhemmat (ehkä suhde oli murrosiässä jännittynyt, luonnollistakin irrottautumispyrkimystä mukana). Sen sijaan kaverien äidit ja muutenkin perhetuttavat sekä opettajat olivat fantasioiden kohteena. Ja joskus jopa yritin näitä fantasioita realisoida, joskin kovin varovasti mahdollisuuksia tunnustellen. Ei ole syytä ajatella, että olisit "epänormaali", vaikka kuulutkin vähemmistöön. Toivottavasti toiveesi täyttyvät aikanaan.

kuriton teini
Niin, en minäkään haluaisi omien vanhempieni kurittavan minua sillä tavalla. Mutta juuri tuommoiset nirmimerkki "tuhma poju" kaltaiset ois aika jees.

tuhmis mies
Alkuperäinen kirjoittaja kuriton teini:
Niin, en minäkään haluaisi omien vanhempieni kurittavan minua sillä tavalla. Mutta juuri tuommoiset nirmimerkki "tuhma poju" kaltaiset ois aika jees.
Avokämmentä läpsien niin luulisin sinut kyllä nauttivan.

Hannele42
Kotona meillä annettiin piiskaa vitsalla ja välillä kapealla nahkaremmillä. Aikuisiällä harrastan miesystävän kanssa piiskaleikkejä. Voiko vanhoilla kurituksilla olla vaikutusta, vaikea sanoa. Jos on, niin kiitti vaan mutsi.

Kotikuri
Alkuperäinen kirjoittaja tuhma tyttö:
millä välineillä saatte yleensä piiskaa?meillä on eniten käytössä vitsa ja myös remmi.hyvin harvoin saan hiusharjasta.viime viikolla mieheni käytti sekä remmiä että hiusharjaa.
Meillä vitsa on käytössä. Jos haluat voimme jutella enemmänkin, löydät meidät osoitteesta [email moderoitu]

surffailija sanni
Minua viehättää piiskaleikit ajatustasolla – ja paljon. Käyn paljon asiaan liittyvillä nettisivustoilla, mutta se minua ihmetyttää, että saako joku oikeasti kicksejä siitä, että naisen (tai miksei miehenkin) takapuoli on verinaarmuilla tai tulipunainen. Minusta se on ällöttävää. Olen yrittänyt löytää sellaisia sivustoja, joissa kuritus ja piiskaus olisi hellää ja enemmän henkisellä tasolla kuin fyysisenä pahoinpitelynä, mutta en ole löytänyt. Taidan olla poikkeava näine ajatuksineni.

vanhempi tieteenharjoittaja
enole ainakaan vileä tässä suhteessa, edes kuvileeut verinaarmuja. Säikähtäisin varmaan itse eniten jos verta tulisi, silti vaimoni on kurissa...

mies piiskaa
Saan aika säännöllisesti. Mies antaa milloin mistäkin syystä. Eilen sain vyöremmistä aivan suunsoitosta. Hiukan auoin päätäni ja niin lähti housut alas ja sain vyöstä pitkin takapuolta. kiihotun siitä aina, tappelen ku hullu, mutta piiskauksen jälkeen saan ihanasti, tykkään, kun se hallitsee mua. hullua?

MrBirch
Alkuperäinen kirjoittaja surffailija sanni:
Minua viehättää piiskaleikit ajatustasolla – ja paljon. Käyn paljon asiaan liittyvillä nettisivustoilla, mutta se minua ihmetyttää, että saako joku oikeasti kicksejä siitä, että naisen (tai miksei miehenkin) takapuoli on verinaarmuilla tai tulipunainen. Minusta se on ällöttävää. Olen yrittänyt löytää sellaisia sivustoja, joissa kuritus ja piiskaus olisi hellää ja enemmän henkisellä tasolla kuin fyysisenä pahoinpitelynä, mutta en ole löytänyt. Taidan olla poikkeava näine ajatuksineni.
Jos englanniksi haet - tekstiä tai kuvia - kun pistät samaan hakuun spanking ja romantic tai spanking ja sensual niin pitäisi tulla pehmeämpää materiaalia. Jos taas haet spanking ja hard tai spanking ja cruel niin alkaa tulla enimmäkseen kovaa.

yksi +40 mies
Alkuperäinen kirjoittaja surffailija sanni:
Kama on tosiaankin usein liian kovaa. Spanking ja sadomasokismi ovat minulle aivan eri juttuja. Piiskaustarinoissa homma viedään myös usein turhan pitkälle, käyttämällä 3-4 eri välinettä, satoja iskuja peräkkäin.

pimeetä touhua!
Voi kauhistuksen kanahäkki! Minä en ole lapsena saanut piiskaa (vaikka kai jotain tuhmuuksia tein, en muista), mutta piiskaa en todellakaan huoli vielä aikusenakaan. Mitä hemmetin tekemistä piiskaamisella on hellän, nautinnollisen seksin kanssa? Jos partneri mulle tarjoaisi piiskaa, minä tarjoaisin partnerille ulko-ovea - JA ÄKKIÄ!

Ihmeellistä että lapsena piiskaa saaneet ovat jääneet siihen koukkuun. Voisi kuvitella että iskisi paniikki, jos partneri alkaa sekstaillessa piiskaa esittelemään. En ymmärrä yhtään.

naimisissa yli 20 v
Muistaakseni olen joskus lukenut aikaisemminkin tekstejäsi ja mielenkiinnolla, täytyy sanoa. Meillä on myös ollut jo vuosikausia käytössä monen mielestä varmaan vanhanaikainen kotikuri, eli olemme sopineet säännöt, joiden puitteissa eletään, ja jos ylilyöntejä tulee, viimeinen sana on minulla. Tuleehan niitä ylilyöntejä, tottakai, ja melko usein annan vaimolle piiskaa. Siis vanhanaikaisesti; pylly paljaaksi, polville poikittain ja luja löylytys paljaalle takamukselle. Joskus riittää muutama läimäytys, mutta aika usein annan esim. vyölläni oikein tuntuvan kurinpalautuksen, jos siihen on syytä. Toisinaan haetan pihalta koivurisuja, mutta silloin on tavallisesti vähän eroottinen perusvire taustalla, nautin hänen hämmennyksestään, kun hän posket punaisina tottelee tietäessään, ettei vaihtoehtoja ole. En erityisemmin pidä mistään isä-tuhma tyttö -asetelmista, mutta silti siinä on jotain viehkoa, kun aikuinen nainen hakee hiukan nolona risuja ja tuo ne hämmentyneenä minulle piiskattavaksi tullessaan. -Yleensä annan selkäsaunat aiheesta, mutta totta kai intiimi tilanne stimuloi meitä molempia myös seksuaalisesti tapahtuman rangaistusluonteesta huolimatta.
Eilen illalla jouduin pitkästä aikaa käyttämään vyöremmiä perusteellisesti ja pitkän kaavan mukaan, kun vaimon käyttäytyminen alkoi olla sitä luokkaa, että kunnon kuritus oli enemmän kuin paikallaan, minkä hän itsekin myönsi, kun selkäsaunan jälkeen juttelimme tapahtuneesta. Näin lujat yhteenotot ovat viime vuosina olleet aika harvinaisia, yleensä kuritan aika kevyellä kädellä, koska vaimoni on suhteellisen sopuisa nykyään.

ei pitäisi kommentoida
Tiedän, ei pitäisi kommentoida, kun en ymmärrä aihetta, mutta kun tulin lukeneeksi tämän ketjun, jonka avasin sen nimimerkin "lapsena vitsaa saanut" vuoksi, kun itse olen saanut lapsena piiskaa, muutaman luunapin ja tukistuksen. Nuoremmat sisareni saivat enää tukistuksia ja luunappeja, mutteivät enää piiskaa. En muista, että sattuiko se, mutta kamalaa se oli. Minä en ollut ilkeä lapsi, kylläkin vilkas ja puhelias, nykyään olen edelleen vilkas ja puhelias ja luonteeltani olen ns. ylikiltti, joka haluaa miellyttää kaikkia, liekö sitten sen seurausta, että lapsena tosiaan piiskaa sain, kun liian vilkkaasti käyttäydyin?

Meillä piiskaa antoi aina äiti, ei koskaan isä. Äiti oli muutenkin kylmä ihminen ja hänen luonteensa on muuttunut täysin hänen sairastuttuaan vakavasti ja nykyään hän on sellainen, joka halaa, suukottaa ja uskaltaa itkeä, joten lopullisia traumoja minulle ei kuitenkaan jäänyt.

Mutta että jos mieheni haluaisi minua piiskata joko rangaistukseksi tai seksileikkinä, en ikinä voisi suostua! Minulla on alhainen kipukynnys ensiksikin ja toiseksikaan en voisi arvostaa enkä rakastaa miestä, joka haluaisi muuttaa luonnettani tai olemustani kurittamalla minua! Miksi te haluatte muuttaa sen ihmisen luonnetta, johon olette aikanaan rakastuneet, niinkuin nyt edellinenkin kirjoittaja totesi, että vaimo sai piiskaa, kun käyttäytyi huonosti ja ettei usein enää niin tee, vaan sopuisa nykyään?

No, meitä on moneen junaan, mutta todellakaan ei ole selviö, että lapsena piiskattu haluaisi samanlaista kohtelua aikuisenakin!

Koivuniemen Herra
Olen pistänyt merkille sellaisen asian, että on tosi paljon juttua ja halukkutta saada piiskaa aikuisiällä. Ja kysellään asiasta: Oletko piiskannut paljon, ketä olet piiskannut ym. ym...

Mutta kun tosipaikka tulee niin ei todelakaan kuulu henkilöstä mitään sen jälkeen. Menee jokunen aika eteen päin taas on joku henkilö esittää samoja kysymyksiä ja ollaan niin kiinostuneita samaan piiskaa ja kuritusta. Ja sama toistuu. Mikä huvittavinta on tässä asiassa se että, nämä ovat naisena esiintyneitä mihiä ja varmasti sama henkilö.

Kun kysytään voiko soittaa, onko mesee tai anonyymi s-postia niin ei ole ja pysty asentamaan meseä.

Toki on muutamia naisia jonka kanssa todellakin olen jutellut ja soitellu sekä tavavannutki heitä.

Itselläi tällä hetkellä ei ole vakituista kurisuhdetta, eli jos jotakin TODELLA aihe kiinnostaa, tule rohkeasti vaan jutuille. vitsaa67 at hotmailiin voi kirjoitella ja ottaa
yhteyttä. Asustelen 09 alueella ja asun yksin.

vanhempi tieteenharjoittaja
Varmaan odotitkin vastausta. Meitä on moneksi, hyvä niin. Osaltamme piiska on ollut alusta asti mukana, siis yli 30 vuotta, että tuskinpa tässä on luonnetta muutettu, paremminkin tuettu vaimossani (ja monissa muissakin naisissa) luonnostaan esiintyvää submissiivia puolta. Saa olla vapaampi, ja hän kyllä onkin, kun joku sitten tarvittaessa vetää rajat. Tekee hyvää parisuhteelle, kuten täällä monet ovat sanoneet. Alkavat muuten näin pitkät ja varmasti eliniän kestävät suhteet ilman ideolgisia (uskonto yms.) syitä olla harvinaisia. Uskon vahvasti, että tässä on yksi syy, saihan se esimerkiksi turhan riitelyn matkoillamme loppumaan. kuten aiemmin kerroin. Lähdemme muuten joululomalla kolmen viikon kaukomatkaalle, ja matkakuumeeseen sekä -kiukutteluuun on hyvä lääke...Hyvää parisuhdetta kaikille.

vanhapoika
Ehkä sinä ja minä voin auttaa toinentoisensa?Vuorotellen leikkiä että olemme ankara isä/äiti joka rangaista tuhma ollut lapsi?Minä olen ruotsinkielinen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä