mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Koivuniemen Herra
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö-78:
olen 29.v tyttö eteläisestä suomesta, olen ollut murrosiästä lähtien kiinnostunut piiskan saamisesta, lapsena en koskaan selkään saanut, mutta kiinnostus vaan jostain tullut. missäköhän asiaa voisi kokeilla?löytyisikö joku jolta voisi saada piiskaa?
no minä ainakin annan mielelläni sulle pientä piiskan saantia. otappas yhteyttä ja jutellaan asiasta

punapylly
Alkuperäinen kirjoittaja Ex-teini:
Alkuperäinen kirjoittaja kuriton teini:
Olen itse 15v ja pienestä pitäen ollut kiinnostunut tästä aiheesta. Voi kumpa minäkin saisin tuollaiset ankarat vanhemmat. En pidä suuresta kivusta, mutta juuri se oma jännitys siinä touhussa on. Pidän itseäni aivan epänormaalina ja vähän häpeänkin tätä "himoani". Toivottavasti isona lviellä öydän miehen joka on kiinnostunut samasta aiheesta.

Suurin fantasia on saada polvien päällä avokämmentä
Muistan vastaavanlaisia fiiliksiä tuossa iässä, tosin sillä poikkeuksella että kohteena eivät mitenkään olleet omat vanhemmat (ehkä suhde oli murrosiässä jännittynyt, luonnollistakin irrottautumispyrkimystä mukana). Sen sijaan kaverien äidit ja muutenkin perhetuttavat sekä opettajat olivat fantasioiden kohteena. Ja joskus jopa yritin näitä fantasioita realisoida, joskin kovin varovasti mahdollisuuksia tunnustellen. Ei ole syytä ajatella, että olisit "epänormaali", vaikka kuulutkin vähemmistöön. Toivottavasti toiveesi täyttyvät aikanaan.
Mikä sitten on normaalia? Onhan meitä paljon, vaikka olemmekin vähemmistönä (luultavasti, kaikki eivät ehkä tunnusta). No, omia kokemuksiani poikana: niin kauan kuin muistan, kaduin aina kovasti tekemiäni kolttosia jälkeenpäin. Niitä tein melko "normaalisti". Isä ei hyväksynyt ruumiillista kuritusta, eikä sitä meillä käytetty. Äiti sanoi monta kertaa, että tarvitsisin piiskaa, ja monesti olin mielessäni samaa mieltä, piiska jäi kuitenkin saamatta. Kavereille selitin saavani kuritusta, ettei minua pidettäisi aivan hemmoiteltuna mammanpoikana (se oli 60-luvulla tyyli).
Isä kuoli, kun olin 10-vuotias. Äiti jatkoi uhkailuaan koivurisusta. Esimerkiksi varoitti, että jos olen taas liian myöhään ulkona, niin seuraa piiskaaminen. Myönnyin siihen. En tosin ehkä tosissani kuvitellut selkäsaunaa, vaan ajattelin, että en myöhästy, silloinhan sitä ei tarvita. Ei mennyt kauaa, kun taas jälleen kerran tulin muistaakseni puolisen tuntia myöhässä. Äiti kysyi, muistanko mitä sovittiin. Minähän muistin, ja tunsin itseni oikein miehekkääksi, kun vastaanpanematta annoin hänen laskea minulta housut alas ja ottaa polvilleen (koivunoksa oli jo valmiiksi haettu). Selkäsauna oli muistaakseni melko kohtuullinen, ja jälkeenpäin tuntui hyvältä, että "rikos" oli sovitettu.
Seuraavana aamuna keskusteltiin pitkään asiasta ja äiti johdatteli minut taitavasti lupaamaan, että piiskaa käytettäisiin jatkossa ahkerasti.
Sitä tulikin koko kouluajan, 16-vuotiaaksi keskimäärin ehkä kerran viikossa, edelleenkin "kohtuuden rajoissa". Silloin se ei ollut ainutlaatuista, vaikkakin harvinaista. Sain itsenikin vakuuttuneeksi, että se teki minulle vain hyvää, ja että jos käyttäydyn kuin pahankurinen pikkupoika, niin on aivan oikein, että minua myös rangaistaan niinkuin pikkupoikaa. Niin selitin joskus 13-vuotiaana mielestäni aivan vilpittömästi eräälle tuttavapariskunnalle, joka ihmetteli äitini kasvatusmetodeja. Tuntuivat asiasta hyvin kiinnostuneilta, ja minä kerroin avoimesti. Sitten kerran, kun äiti oli matkoilla, niin minut jätettiin heille, ohjeena: jos Pentti ei ole kiltisti, niin vitsaa ei pidä säästää! Siihen aikaan se oli enemmänkin sanontatapa, ja jonkinlainen varoitus. No, jo ensimmäisenä päivänä annoin heille aiheen (en muista minkälaisen), käyttää tilaisuutta hyväkseen. Se ei ollut minulle ensimmäinen kerta, kun jouduin muun naisen kuin äidin polville, isännän seuratessa vieressä. Ensimmäinen kerta se oli käsittääkseni hänelle, kun sai antaa pojankoltiaiselle takamukset punaiseksi. Eikä jäänyt viimeiseksi, juttu ei varmaankaan ollut heille kovin vastenmielinen. Ei erityisesti minullekaan, selkäsaunat olivat sielläkin kohtuullisia, ja äitini kurinpito oli jo esimerkiksi kaikkien kavereiden tiedossa, että en osannut hävetä.
En ainakaan nuorempana yhdistänyt asiaa mitenkään seksuaalisuuteen, mutta monesti selkäsaunan jälkeen tuntui hyvältä, kun "synnit oli sovitettu". Joskus 14 - 15 kesäisenä rupesin jotenkin kiihottumaan ajatuksesta, että joudun laskemaan housut ja menemään äidin polville piiskattavaksi. Itse tapahtuman aikana en tuntenut mitään kiihoittumista, se oli vain selkäsaunojen jälkeen, ja varsinkin jos tiesin sen olevan edessä. Nyt vanhempana olen usein mielessäni käynyt läpi kurinpalautuksia. Olen pari kertaa kokeillut selkäsaunaa naisen antamana, mutta jostain syystä en ole saanut siitä oikein "kipinää". Oma mielikuvitus tuntuu olevan paras, ja tämä palstakin antaa sille mukavaa piristystä. Että kiitos vaan kaikille.

anelen piiskaa
Sinä punapylly kaikki mitä sinä kirjoitat on kuin minä olisin kirjoittanyt sitä!Minä en saanut piiskaa mutta minun äitini uhkasi minua joka päivä että saan pian piiskaa ja silloin pelkäsin kovasti piiskaa ja tottelin heti että se ei tulis mutta kun tulin niin vanha että en enää tarvitsi pelkätä piiskaa minä rupesin kaivata piiskaa ja minäkin olen saanut pari tyttöystävältä piiskaa mutta en minä nauttinut.Nyt minä piiskaan minua joka viikko ja nautti hirveästi ja minä fantasiodaan että joku ankara nainen anna minulle ja se kiihottaa minua ja saan ihanat orgasmit,minä olen kyllä masokisti,äitini on aivonpestänyt minua että minä tarvitsen piiskaa!!!!!!!!!!!

anelen piiskaa
Minä ajattelen sama kuin sinä että minä olisin halunut sellaiset ankarat vanhemmat että ne ovat antanut minua piiskaa paljalle pyllylle ja reidelle kun minä olin lapsi,ehkä minä ei nyt sitten tarvitsinut kaipaa piiskaa,fantasioda kuinka kiva se olisi ollut?

masokistimies
Kun ei kukaan muu kirjoita minä jatkan!Se että minä en nauttinut kun ne tyttöystävät antovat piiskaa se johtuu tietysti siihen että minä annoin heille käskyä:Sinä pitää anna minulle piiskaa ja nainen totteli mutta kun hän piiskasi minua hän seisoi tylsänä ja pureskeli purukumi ja haukaisti tylsänä!Ei se kiihotti minua vaan otti hirveän kipeä,kirveli ja poltti!Piiskaus mitä olla päinvastoin että nainen rangaistaa minua ja minä otan vastanmielistä vastaan minun rangaistus,anelen armoa ja itken ja sanon että hän pitä lyödä vähemmän ja hiljaisempi.

*jack*
Kuinka moni antaa itselleen piiskaa? Itse joudun näin tekemään, kun vaimoke ei piiskaamiseen innostu. Annoin äskettäinkin itselleni remmiä, oltuani mielestäni tosi laiska töiden suhteen viimeaikoina. Tosin itse piiskaus ei juurikaan tunnu selkäsaunalta, kun ei siinä pysty antamaan tarpeeksi kovaa ja tarpeeksi kauan...

punapylly
Alkuperäinen kirjoittaja *jack*:
Kuinka moni antaa itselleen piiskaa? Itse joudun näin tekemään, kun vaimoke ei piiskaamiseen innostu. Annoin äskettäinkin itselleni remmiä, oltuani mielestäni tosi laiska töiden suhteen viimeaikoina. Tosin itse piiskaus ei juurikaan tunnu selkäsaunalta, kun ei siinä pysty antamaan tarpeeksi kovaa ja tarpeeksi kauan...
Olen monesti määtännyt itselleni rangaistuksen, jos en suorita jotain tehtävää kunnolla. Esimerkiksi viisikymmentä punnerrusta. Olen myös kokeillut itse annettua vitsarangaistusta. Vikana on vain, että rangaistus tulee silloin kuin itse määrään, ja niin lujaa kuin annan. Pitäisi olla joku nainen, jolle annan kurinpito-oikeuden. Hän saisi sitten antaa niin usein ja lujaa kuin katsoo tarpeelliseksi. Ja jos rangaistus olisi mielestäni aiheeton tai liian ankara, joutuisin alistumaan siihen. Niinhän se toimi äidin kanssa lapsenakin. Alistuminen kasvattajan tahtoon, vaikka se tuntuisi joskus mielivaltaiselta, antaa tunteen, että joku vahvempi huolehtii minusta.

masokistimies
Minä olen piiskanut minua itse ainakin tuhattaa kertaa ja minä piiskaan kova,lyön kuorittu pajuvitsa niin pitkä kun jaksan,monta sataa iskuja,pakarat,takareidet ja sisäreidet,reisien ulkopuolella en uskalta enää piiskata koska se jää herkästi raidat sielä joka ei koskaan lähte pois,minulla on syvä raita oikean reiden ulkopuolella,se on ollut siellä ainakin 30 vuottaa.Ehkä se on liian vähän läski eli lihaksia siellä joka suojaa?En tiedä.ensin kun aloitin piiskaa minua tuli iho aivan tummansininen kun ukkospilvi ja viikon kuluttua ruskea ja keltainen mutta nyt olen vissin saanut niin paksu iho että kyllä iho tule aivan lihapunainen mutta jo seuraava päivää en näe mitään jälkeä.Minä fantasiodaan että joku nainen piiskaa minua kun minä piiskaan minua!

masokistimies
Kyllä se kirvele hirveästi minullekin vaikka minä piiskaan minua niin usein ja tule punainen iho mutta seuraava päivä se on häipynyt,olen vissin saanut nahkaperse ja reidet.Se on hyvä että se häipyy jos kesällä halua otta aurinkoa ja reidet ovat valkoiset,ei täynnä punaiset raidat!

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja Fundeeraaja:
Olette varmaan kaikki käyneet rgb-saitilla, mutta tunnetteko firman nimeltä "Mood Pictures". Siellä on vähän oikeampaa tavaraa.
Mutta tämä kaikki elokuva on vähän teeskentelyä.
Ei vedä vertoja naisen OIKEALLE piiskaamiselle täällä koti-Suomessa, perinteisin välinen.
Olen toki minäkin päässyt sitä harrastamaan, ja monia tilaisuuksia on jäänyt käyttämättä. Mutta oikeasti pitäisi olla ns. "parisuhde", joka sisältää paljon muutakin, matkoja, elämää, seikkailuja. Mutta parisuhteen keskeinen elementti olisi se että nainen saa piiskaa.
Onko outoa? Voi olla kovinkin outoa. Mutta nykymaailmassa kaikki on mahdollista, ja tämä on minun tavoitteeni. Sanokaa mitä sanotte.
Minä katson monta kertaa joka päivä ne videopätkät joka on siellä mood pictures ja fantasiodaan että se on minä joka saan piiskaa!

Laihduttaa
Olen jo 5-kymppinen äijä eikä minua koskaan kotona piiskattu. Tukkapöllyä ja luunappeja kyllä sateli sekä myöhemmin viikkorahan eväämiset sekä polkupyörän/mopon lukitsemiset. Koko aikuisikäni olen kuitenkin kärsinyt suomalaisten miesten tapaan ylipainosta enkä löytänyt siihen mitään kestävää konstia
Reilu pari vuotta sitten kävin naapurin leskiemännällä kylässä hekemassa menneen talven aurauspalkkoja ja siinä yhteydessä tuli jutuksi myös tämä ylipaino. Emäntä varovasti kyseli asiasta ja kerroin ihan avoimesti ettei ne laihdutuskuurit oikein tahtoneet pitää. Keskustelu pian kääntyi motivaation lisäämiseen ja hienovaraisesti hän antoi ymmärtää että vitsasauna voisi olla avuksi ja hän olisi kyllä valmis auttamaan asiassa. Aluksi se arvellutti minua varsinkin kun hän ilmoitti että siinä tilanteessa hän "pitäisi ohjat käsissään" eli piiskaisi oikeaksi katsomansa määrän. Lupausta ei tarvinnut heti antaa vaan sain mietintäaikaa viikon sillä hän lupasi noutaa vitsan valmiiksi ja jos ilmaantuisin heille uudestaan seuraavana sunnuntaina hän myös käyttäisi sitä.
Se viikko oli pitkä kun miellessäni kääntelin asiaa. Tiesin että ainoa keino (mahdollisesti) päästä ylikiloista olisi olisi noudattaa kutsua, mutta toisaalta saada selkäsauna ja se ensimmäinen lähes viisikymppisenä sai minut epäröimään. Sunnuntai-illalla kuitenkin päätin edes yrittää ja lähdin hänen luokseen. Emäntä ilhtui kummasti kun saavuin heille ja kavitellessa hän kävi läpi omaa suunnitelmaansa "naapurin pojan laihtumiseksi" eli ensin vaattet pois ja sitten vaaka saisi kertoa korutonta totuutta ja sen jälkeen saisi pyllyni tuntea koivupiiskan sivallukset. Kahvin jälkeen hän haki vitsa näytteille ja kysyi suostunko. En enää siinä vaiheessa halunnut perääntyä vaan nyökkäsin ja niin sain selkääni hänen vuoteen päällä ja oikein reilusti. Piiskauksen jälkeen hän laittoi silloisen painoni ylös ja sopimuksen mukaan poikkeisin heillä seuraavan kerra kahden viikon kulttua uudestaan ja vaaka saisi silloin kertoa joutuisiko vitsa töihin. Nyt kun olemme vienneet tätä "projektia" jo reilun parin vuoden ajan olen saanut selkääni alun toistakymmentä kertaa mutta samalla painoni on myös pudonnut 110:stä 96:een kiloon. Tavoitteena olisi saada paino 90 kg vuoden vaihteeseen vaan tiukalta tuntuu. Mutta siitä olen varma että se kyllä saavutetaan! Olen kuitenkin onnellinen jo tähän astisesta edistyksestä ja olen varma ettei sitä olisi tapahtunut ilman naapurin emännän piiskaa.

Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaa:
Olen jo 5-kymppinen äijä eikä minua koskaan kotona piiskattu. --- Nyt kun olemme vienneet tätä "projektia" jo reilun parin vuoden ajan olen saanut selkääni alun toistakymmentä kertaa mutta samalla painoni on myös pudonnut 110:stä 96:een kiloon. Tavoitteena olisi saada paino 90 kg vuoden vaihteeseen vaan tiukalta tuntuu. Mutta siitä olen varma että se kyllä saavutetaan! Olen kuitenkin onnellinen jo tähän astisesta edistyksestä ja olen varma ettei sitä olisi tapahtunut ilman naapurin emännän piiskaa.
Ihan hyvä tarina. Jos on vielä totta, niin onpa kaverilla ollut onnea. Jälkimmäisessä tapauksessa epäilen, ettei ole halua laihtua "liian" nopeasti...

antaa-saa
Ohuella vitsalla annettu piiskaus aiheuttaa sopivasti kipua, josta seuraa sukupuolinen kiihoittuminen. Pakarat, väliliha ja sukupuolielimet ovat erittäin erogeenisia alueita eikä niitä tarvi edes kovin kovaa piiskata, kun se vaikuttaa. Pelkkä ajatus piakkoin tapahtuvasta piiskauksesta on iso osa ja sitten piiskauksen valmistelu tekee melkein loppuosan. Itse piiskaus aiheuttaa usein (ei aina) täydellisen tyydytyksen.

masokistimies
Mitä se välikappale on?Ehkä sinä olet nainen koska minä tiedän että se on hirveän kipu saada piiskaa kyrvälle ja kivipussilla!Minä piiskaan minua itse usein ja olen yrittänyt piiskata kyrpä ja kivipussi mutta se ottaa niin kipeä että se ei ole yhtään kiihottava!Sama yritin kerran tiputtaa stearrini vartalaolla ja se meni aika hyvin vaikka tiputti steariini reisien sisäpuolella mutta kun tiputti kyrvällä sitten kaikki kiimaus lähti heti paikallaan,se poltti siellä sataa kertaa enemmän kuin reisien sisäpuolella!

Marttiina
Alkuperäinen kirjoittaja vitsoihin:
Mieltymys varmaan piiskoihin on jäänyt pennusta kun silloin sain piiskaa kuukausittain 14v asti,en tiedä mut moni joka on piiskattu lapsena on vanhempana kiinnostunut piiskoista.

Tää on niin hatusta tempaistu 'fakta' kuin olla voi.

Itse en ole koskaan saanut piiskaa eikä ole ollut sen uhkaakaan. Perheeni oli rauhallinen ja tasapainoinen, ja silti olen tämän 'perversion' jostain kehittänyt itselleni.

masokistimies
haluatko selittää?Oletko kiinnostunut anna eli saada piiskaa?Minä en ole tyhmä eikä ulkomaalainen mutta minä asun ruotsinkielinen aluella ja olen vasta vanhana opettanut se suomea joka osan!

Koivuniemen Herra
Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vitsoihin:
Mieltymys varmaan piiskoihin on jäänyt pennusta kun silloin sain piiskaa kuukausittain 14v asti,en tiedä mut moni joka on piiskattu lapsena on vanhempana kiinnostunut piiskoista.

Tää on niin hatusta tempaistu 'fakta' kuin olla voi.

Itse en ole koskaan saanut piiskaa eikä ole ollut sen uhkaakaan. Perheeni oli rauhallinen ja tasapainoinen, ja silti olen tämän 'perversion' jostain kehittänyt itselleni.
sinut kyllä sitten piitää piiskata. vai mitä. kurinpalautus hotmailista löytyy johon voi kirjoittaa

pirulainen
Minäkään en oo koskaan saanu piiskaa, joskus on vanhemmat sillä pelotellu, mutta siihen se onkin jääny. Usein oon miettiny, että oisinkohan minä, kauhukakara, jotenkin parempikäytöksinen, jos joku ois ojentanu vitsoilla. Mutta nytpä saan vipeltää ja tehä mitä haluun, ei oo kukaan määrämässä, onneksi.

masokistimies
Minä haluan että joku vapaa nainen tulis tänne asumaan minun kansani ja että minä jouduisin anelen armoa anna minulle anteeksi minun tuhmuudestani mutta että hän ei kuuntelis,vaan antaisi minua kovaa piiskaa pakaroille ja reisille.

se "äijä"
Olen suurinpiirtein samanikäinen ja piiskan saaminen on kiinnostanut minua jo 12-vuotiaasta saakka, kun satuin saalaa näkemään isosiskoni saaman selkäsaunan. Vaikka se toisaalta pelotti, se jotenkin myös jäi vaivaamaan mieltäni. Minua ei vaan koskaan piiskattu kotona ja armeijan jälkeen olen yrittänyt etsiä vanhempaa naishenkilöä "äitipuolen tai opettajattaren rooliin". Tosin heikolla menestyksellä. Onhan noita "ammattilaisia" joiden palveluihin myös piiskaus kuuluu mutta niistä ei saa sitä oikeaa tunnelmaa.
Toisinaan olen yrittänyt kurittaa itseäni mutta samoin siitä puuttu "se jokin". Oikein kateeksi käy, kun minulla ei ole sellaista "naapurin leskiemäntää".

masokistimies
Minä olen sama mieltä että se ei ole kiihottava maksaa joku nainen piiskata minua.Minä haluan että se nainen joka piiskaa minua itse nauttii ja tule kiimainen.Kyllä se on kumma että Suomessa ei ole naisia joka halua alistaa ja nöyryyttää miehiä,minä kirjoitan joka päivä Ruotsalais seksisivut ja siellä on monta sataa naisia joka hakee miehiä joka ne haluavat piiskata ja pidä 24/7 orjat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä