mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Spankingman
Olen itse lukenut näitä fantasioita vuosien ajan, ja jaankin itse kiihotuksen jonka selkäsaunan antamisesta saan. Itse olen onnekseni löytänytkin muutamia "tyttöjä" joille olen antanut remmiä ja vitsaa. Marttiina oli oikeassa että sillä ei ole mitään eroa onko lapsena saanut piiskaa vai ei, omaako tällaisen mieltymyksen. Nyt peräänkuulutan konkretiaa. Itse mielelläni annan selkäsaunan kokeilijalle mutta myös mielelläni säännöllisesti piiskausta kaipaavalle. Olen valmis kurittamaan myös sileäpeppuista nuortamiesta mutta etusijassa naista. Olen pääkaupunkiseudulta vähän yli 40v mies. Lopettakaa haaveilu ja tarttukaa housuistanne kiinni ja paljastakaa peppunne:) Annan meilini jos jollain on kiinnostusta konkretiaan:) t. Spankingman

tiessään
Jälleen jouduin odottamaan turhaan sitä Joulumuoria, joka toisi "tuhmalle pojalle" risuja tullessaan. Kuten aina ennenkin. Onkohan jonkulle käynyt niin onnellisesti? Entä aina kun jutellaan Joulupukin tuomista risuista "tuhmalle tytölle", onko niissä jutuissa mitään perää?????

perää
Alkuperäinen kirjoittaja tiessään:
Jälleen jouduin odottamaan turhaan sitä Joulumuoria, joka toisi "tuhmalle pojalle" risuja tullessaan. Kuten aina ennenkin. Onkohan jonkulle käynyt niin onnellisesti? Entä aina kun jutellaan Joulupukin tuomista risuista "tuhmalle tytölle", onko niissä jutuissa mitään perää?????
On siinäperää,mutta 30v sitten tapahtui näin.Olen elänyt lapsuuteni 60-70 luvulla ja meillä oli kotona tapa ,että joulupukki toi piiskat jokaiselle tai ne valittiin itse pukin kimpusta ja laitettiin sitten oven päälle näytille odottamaan käyttöä.
Tarpeentullen sieltä sai hakee piiskan sitten tai sit ulkoo ja näi oli jokaisella 14v asti.Sitten kun oli vanhempi ja kavereita kävi kotona niin hävetti kun he katselivat noita piiskoja ovenpäällä ja täyty selittää et ne on toisten.Voisi olla hyvä konsti myös nykyajan riiviöille kanssa joiden avuttomat vanhemmat ei osaa lapsiaan kasvattaa lapsiaan.

masokistimies
Jos osat vähän ruotsia katso sitten google ja kirjoittaa piiskan paavo!Minä luin jo Vasabladetissa pari vuotta sitten että 1900 luvun alussa kävi talosta taloon vanha ukko joka oli maskeerattu vähä samalainen kuin joulupukki,hän kävi kolme päivää ennen joulu,siis 23.12 ja kysyi jokaisessa talossa lasten vanhemille jos heidät lapset ollut kiltti koko vuosi ja jos ne sanoivat ei ja antoivat piiskaa Paavo luvan hän antoivat lapset piiskaa.Tämä tapahtui Alavetelissa ja Kokkolan alueella.Googlessa on vaikka kuinka paljo kirjoitettu nämä asiat.

muistamaton
Taas on Joulun aika menossa vanhojen joukkoon. Minua hirvittää ja pelottaa Tammikuun alku kun luottokortin lasku tulee, väistämättömästi.
En muistanut ostellessani mitä tapahtui viime Tammikuussa kun se lasku tuli. Ukko silloin otti minut todella kovaan puhutteluun, koska olin ylittänyt huomattavasti sen summan minkä hän oli sanonut meidän varoilla voitavan Jouluostoksia tehdä.

Läksytyksen jälkeen sitten tuli tuomio, niin kova piiskaus, kunnes hän katsoo että on riittävä. Aloin jo siinä vaiheessa itku suussa anomaan helpotusta tulevaan, koittaen selittää että en huomannut summan määrää ja että otan osapäivä työn ja maksan virheeni.

Hän kuunteli kärsivällisesti vuodatustani, ja käski sitten tyynesti minua hakemaan remmin ja rottingi kepin kaapista, jossa tiesin niitä pidettävän. Silloin aloin vapista, en tiedä oliko se pelosta, vai aloinko kiihottua, kuten usein kävi ajatellessani piiskan saantia, mutta pakaroissani alkoi tuntua sellaista kihelmystä.

Tiesinhän minä että poru eikä rukoilu millään tavalla voinut siirtää tai liventää tulevaa piiskausta. Yritin kuitenkin, ja ukko sanoi että asia vaan pahenee kun se pitkistyy.

No niin, alistuin kohtalooni, hain remmin ja kepin, noin pikkusormen vahvuinen rottinginen entinen kukkakeppinä käytetty. Ukko asetti kaksi tuolia huoneen keskustaan, toiselle hän istui ja tiesin että toiseen minun tulee nojata siten että pakarat ovat sopivasti tarjolla, tulevalle.
Housuni laskin käskemättä ja asetuin asentoon. Ensimäinen sivallus remmistä ei tuntunut juurkaan kipeältä, mutta kymmenennen jalkeen alkoi ragaistus tehota.
Tunsin kostuvani jalkovälistä samalla kun aloin ulvoa ja tanssittaa jalkojani, irroittamatta käsiäni tuolinpenkistä, sillä se on kielletty. takamuksia ei saa hieroa eikä kosketella kesken kurituksen, vaikka kuinka tekisi mieli, siitä seuraa aina 5 extraa iskua. Remmi on noin 5cm leveä ja käännetty kaksin kerroin, mutkapää on BUSINESS END, pitää mukavan läpsähtävän äänen yhtyessään paljaan persuksen kanssa mutta ei se tee oikein kipeää alkaa paremminkin lämmittämään alussa.

Olen tuttu sen remmin kanssa sillä sitä saan maistella melkein kerran kuussa, joskus ihan vaan esileikkinä ennen rakastelua. Kiihdyn aivan hirveästi sellaisesta kevyesta remmittelystä.

Kuitenkin alkaa pakarat kirvellä ja polttaa noin 20+30 sivalluksen jälkeen ja tuntua tosi ragaistukselta.

Rottingi keppi tulee kuviohin vasta kun on todella tyrinyt ja tehnyt jopa taloudellista vahingoa, kuten luottokortin huolimaton käyttö.

Nyt oli sellainen tilanne, keppi tanssi armottomasti jo hellänä olevalla pylylläni 5 kertaa, sitten oli paussi jossa minua vannotettiin toistamasta tekoani. Sitten taas 5 armotonta iskua, jokainen poltti kuin kuuma rauta. Tiesin entisestään millaiset sinipunaiset juovat ilmestyivät jokaisella kerralla. Saan katsella niitä peilistä monta päivää jälkeen päin ja seurata miten ne vaihtavat väriä parantuessaan.
Viisi vielä muistutukseksi etten unohda asian vakavuutta, sanoi ukko.

Asian päätteeksi saan kyllä halausta, mutta en seksiä vaikka olen ihan märkä ja kiimainen. Ukko sanoo että ei rangaistus ole mikään jos sen jälkeen vielä rakastellaan.

Kuitenkin kun pääsen makuuuoneeseen aina masturboin aivan villisti. Uskon että ukko kyllä tietää sen mutta antaa minulle sen vapauden lohdutella itseäni.

Muistan nyt tämän viimevuotisen niin hyvin etta alapääni alkaa nyt jo kuumottaa sillä tiedän varmasti etta kaikki uusiintuu kun lasku tulee postilaatikkoon.

selkäsunakaipaaja
Se kiihotti minua se joulun jälkeen kertomus ja varmisti hän joka kirjoitti oli märkänä myös reisien välillä.Minä ainakin tulin märkää!

Joulupukki raukka
Nyt minä ainakin tiedän yhden osoitteen, jonne en enää mene pukiksi tasi jos menen, menen sinne jonkin piiskan kanssa. Se oli meinaan veljeni huusholli. Mukulat repi pukin vaatteet vaihtokuntoon, vetivät pukin kuminauhaparrasta ja päästivät äkkiä, jolloin parta paukahti päin näköä ja pukin lakkikin oli hetken kateissa. Ja velipoika joi vain yksikseen bisseä, ei kuulemma voinut antaa pukille vaikka kuinka yritin todistella että pukilla on oikein autokuski. No sen verran sain kostettua veljelle että hänen piti laulaa pukille. Meillä molemmilla kun ei sitten ole pätkääkään tota nuottikorvaa...

punapylly
Joulupiiskoista: Olin 10-vuotias (60-luvulla), naapurin vuotta nuorempi poika oli kai ollut ennen joulua tavallista kurittomampi. Hän tiesi jo, että joulupukki oli isä, mutta neljä nuorempaa sisarusta uskoivat vielä pukkiin. Aattona pukki jakoi ensin muille lahjat. Ilmoitti sitten kaikkien kuullen, että tontut olivat kertoneet, että vanhin oli ollut tottelematon. Otti säkistään koivupiiskan ja antoi äidille, joka antoi kaikkien nähden pojalle kunnon selkäsaunan. Sen jälkeen nuoremmat uskoivat entistä paremmin, että tontut valvovat heitä, ja tiesivät mitä seuraa, jos eivät ole kunnolla. Ihmettelin hieman joulun jälkeen kun kysyin, mitä hän sai joululahjaksi, niin hän meni aivan punaiseksi ja änkytti vain jotakin. Sisaruksetkaan eivät hänen onnekseen kertoneet asiasta. Vasta yli kymmmenen vuotta myöhemmin hän kertoi minulle tapauksen.

masokistimies
Kyllä tuo oli aivan liian ilkeästi tehnyt kun tiedämme kuinka lapset odottavat joulupukki ja joululahjat.Muuten minä haluaisin tuollainen joululahja.

masokisti
Onko Suomessa ei ole joku nainen joka halua kirjoittaa kuinka hän alistaa ja nöyryyttää minua??????????????????????????????????????????????????????????????????????

ml-56
No, se Joulu ainakin jäi mieleen niin pojalle kuin hänen sisaruksilleen. Omasta mielestäni se poika olisi kyllä ansainnut oikean lahjankin, vaikka piiskojen lisäksi , kuin lohdutukseksi. Sillä pelkkä selkäsauna muiden saamien lahjojen vastikkeena oli aika rankka juttu

masokisti
Kun minä olin lapsi minä pelkäsin niin helvetisti saada piiskaa että tottelin aina heti,minä muistan vielä kun olin teini kun äitini sanoi että sinä pitää olla kotona klo.21:00 muuten saat piiskaa niin paljo että et pysty istua vasta kahden viikkoon kuluttua,ja minä tulin kotiin jo puoli yhdeksän illalla mutta nyt aikuisena minä haluan saada piiskaa.

Rami -64
Alkuperäinen kirjoittaja masokisti:
Kun minä olin lapsi minä pelkäsin niin helvetisti saada piiskaa että tottelin aina heti,minä muistan vielä kun olin teini kun äitini sanoi että sinä pitää olla kotona klo.21:00 muuten saat piiskaa niin paljo että et pysty istua vasta kahden viikkoon kuluttua,ja minä tulin kotiin jo puoli yhdeksän illalla mutta nyt aikuisena minä haluan saada piiskaa.
Tuosta äitisi piiskalla pelottelusta se johtuukin, että haluat aikuisena naiselta piiskaa.
Miksi hän jatkuvasti uhkasi sillä, mutta olisiko sitten antanut jos olisi ollut tosi kyseessä?

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja Rami -64:
Tuosta äitisi piiskalla pelottelusta se johtuukin, että haluat aikuisena naiselta piiskaa.
Miksi hän jatkuvasti uhkasi sillä, mutta olisiko sitten antanut jos olisi ollut tosi kyseessä?
Minä uskon että hän oli antanut piiskaa ja isäkin sanoi vielä joskus että jos sinä et rupea olla kunnon ihminen me joudumme anna sinulle piiskaa!

masokisti
Minä uskon että hän oli antanut piiskaa ja isäkin sanoi vielä joskus että jos sinä et rupea olla kunnon ihminen me joudumme anna sinulle piiskaa!
Minä tekin tietysti paljo pahat asiat että äitini sanoi jos teet niin tai näin toinen kertaa tule näin myöhään kotona,poltan tupakka,juodan kalja/Viinaa jne.

masokisti
Minä tekin tietysti paljo pahat asiat että äitini sanoi jos teet niin tai näin toinen kertaa tule näin myöhään kotona,poltan tupakka,juodan kalja/Viinaa jne.
Kiitos että sinä olet kiinnostunut,se on niin hauska että joku välität!

ml-56
Ensin oikein mukavaa Uutta Vuotta ihan joka ikiselle. En päässyt heti selville, oliko "masokisti" saanut lapsena piiskaa kun sitä niin paljon pelkäsi. Vai perustiko pelko ainoastaan "kuulopuheisiin" tai mahdollisesti piiskasaunan näkemiseen.
Omalla kohdallani lapsuudessani ei kotona vitsaa käytetty, useissa naapureissa kun 60-luvulla vitsan käyttö tarvitessa oli hyvinkin yleistä. Vasta vanhempieni avioeron jälkeen äiti alkoi toisinaan sillä uhkailla ja myöhemmässä vaiheessa jouduttiin jopa vitsan noutoon. Vaan käyttämättä ne jäivät. Vasta kun nuorempi sisareni jäi kiinni keskikoulussa tupakan poltosta äiti joutui "astumaan sen kynnyksen yli" (Hänen oma ilmaisu) ja tarttumaan vitsaan piiskaamalla 13-vuotias tyttärensä. Ilmeisesti tarkoituksenaan pitää jonkinlaista pelotetta yllä. Ja ilmeisesti tyytyväisenä vitsan tehoon viikkoa myöhemmin oli mun vuoroni.

masokisti
Eileniltana oli yksi mies täällä ja tänään olen krapula,sen takia en vastanut,olen aivan loppu vielä.En minä koskaan saanut piiskaa mutta olin niin varma että pian saan että minä rupesin harjoittaa minua saada piiskaa,minä piiskasin minua itse ja olen sen jälkeen jatkanut se touhua.Minä luulen että äitini aivonpesi minua koska hän sanoi joka päivä:sinä tarvitset stryk=selkäsauna että sinä rupeat tottelemaan hoitaa sinua.

nykyisin piiskaton
Olen saanut useita kertoja lapsena ja vielä nuorena naisenakin selkäsaunan. Se tuntui hirvittävän nöyryyttävältä ja häpeälliseltä. Sattuikin, mutta kipu jäi aina toiseksi sen nöyryytyksen tunteen tähden. Jouduin itse hakemaan nahkavyön vaatehuoneen hyllyltä, ojentamaan sen isälleni ja kumartumaan isän polvien päälle kasvot kohti lattiaa ja takapuoli paljaana siinä isän sylissä. Sitten sain remmillä noin 10 sivallusta. Syynä oli useimmiten valehtelu. Viimeisin kerta tapahtui kun oli 17-vuotias 60-luvulla.

Sitten nuorena päälle 20-vuotiaana minulla oli poikaystävä joka joskus riidan aikana nappasi minut väkisin kiinni ja läimi takapuolelle tosi kovaa saadakseen minut aisoihin ja hiljaiseksi. Lapsuuden kokemukset tulivat salamana mieleen ja tunsin taas ihan hirveätä häpeää ja nöyryytystä, mutta extrakuuma sovintoseksi kyllä maistui jälkikäteen. En kuitenkaan koskaan kertonut silloiselle poikakaverille noista lapsuuden kokemuksista enkä koskaan kommentoinut häneltä saatuja selkäsaunoja, kummatkin asiat hävettivät liikaa.

Myöhemmissä suhteissa ei piiskaa ole käytetty enkä ole sitä kaipaillutkaan.

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja nykyisin piiskaton:
Olen saanut useita kertoja lapsena ja vielä nuorena naisenakin selkäsaunan. Se tuntui hirvittävän nöyryyttävältä ja häpeälliseltä. Sattuikin, mutta kipu jäi aina toiseksi sen nöyryytyksen tunteen tähden. Jouduin itse hakemaan nahkavyön vaatehuoneen hyllyltä, ojentamaan sen isälleni ja kumartumaan isän polvien päälle kasvot kohti lattiaa ja takapuoli paljaana siinä isän sylissä. Sitten sain remmillä noin 10 sivallusta. Syynä oli useimmiten valehtelu. Viimeisin kerta tapahtui kun oli 17-vuotias 60-luvulla.

Sitten nuorena päälle 20-vuotiaana minulla oli poikaystävä joka joskus riidan aikana nappasi minut väkisin kiinni ja läimi takapuolelle tosi kovaa saadakseen minut aisoihin ja hiljaiseksi. Lapsuuden kokemukset tulivat salamana mieleen ja tunsin taas ihan hirveätä häpeää ja nöyryytystä, mutta extrakuuma sovintoseksi kyllä maistui jälkikäteen. En kuitenkaan koskaan kertonut silloiselle poikakaverille noista lapsuuden kokemuksista enkä koskaan kommentoinut häneltä saatuja selkäsaunoja, kummatkin asiat hävettivät liikaa.

Se on just se nöyrytys ja alistaminen joka kiihottaa minua en haluaisi saada piiskaa vaatteet päällä,se on se että minä joutuisin paljastaa alavartalo edessä ja takana joka kiihottaa minua ja osa se minä pelkäsin lapsenakin paljastaa vartaloni,olin niin ujo että en halunut käyttää sortsitkaan ja siitä ne uhkasivatkin piiskaa kun en halunut käyttää sortsit kesällä,paljastaa reidet.

LaFemme
Alkuperäinen kirjoittaja Epäuskoinen:
Tuula: miehesi on tosi sairas yksilö ja on tartuttanut näköjään sinutkin.
Onko sinulla hoitamaton syfilis levinnyt aivoihin vai oletko syntymäpöljä kun käyttäydyt pahaisen kakaran tavoin ja toisaalta hyväksyt tuollaista kohtelua? Ja et muka hahmota pms-oireita pahan olosi syyksi vaan kaadat tuskasi jonkun sivullisen niskaan? Todella säälittävää!
Jos takapuolesi tosiaan oli kesällä VIIKON juomuilla, sinut on hakattu tosi perusteellisesti.Ihmettelen , ettei miehesi ole jättnyt sinua vaikean luonteesi vuoksi. Tai ehkä se johtuu vain siitä, että hän halveksii sinua ja saa nautintoa häpäisemisestäsi. Täydennätte hyvin toisianne.
Todenäköisintä on, että kyseessä on TAAS joku märkiä päiväuniaan naisen nimellä kirjaava peräkammarinpoika. Typerän ihmisen tekstiä joka tapauksessa.

Keskustelupalstat ovat valitettavasti täynnä ihmisiä, jotka purkavat omaa häpeä-raivoaan kasvottomasti helppoihin kohteisiin.

Rami -64
Alkuperäinen kirjoittaja nykyisin piiskaton:

Itselläni oli myös piiskakuri jo 60luvulla. Itse en myöskään kertonut kenellekään piiskoista enkä kerro vieläkään. Olen kertonut myöhemmällä iällä joskus joillekin naishenkilöille. Reaktiot on ollut erilaisia. Jotkut on ollut kauhuissaan ja jotkut on tirskuneet tai hymyilleet. Hävettää ne kokemukset minuakin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä