Taas on Joulun aika menossa vanhojen joukkoon. Minua hirvittää ja pelottaa Tammikuun alku kun luottokortin lasku tulee, väistämättömästi.
En muistanut ostellessani mitä tapahtui viime Tammikuussa kun se lasku tuli. Ukko silloin otti minut todella kovaan puhutteluun, koska olin ylittänyt huomattavasti sen summan minkä hän oli sanonut meidän varoilla voitavan Jouluostoksia tehdä.
Läksytyksen jälkeen sitten tuli tuomio, niin kova piiskaus, kunnes hän katsoo että on riittävä. Aloin jo siinä vaiheessa itku suussa anomaan helpotusta tulevaan, koittaen selittää että en huomannut summan määrää ja että otan osapäivä työn ja maksan virheeni.
Hän kuunteli kärsivällisesti vuodatustani, ja käski sitten tyynesti minua hakemaan remmin ja rottingi kepin kaapista, jossa tiesin niitä pidettävän. Silloin aloin vapista, en tiedä oliko se pelosta, vai aloinko kiihottua, kuten usein kävi ajatellessani piiskan saantia, mutta pakaroissani alkoi tuntua sellaista kihelmystä.
Tiesinhän minä että poru eikä rukoilu millään tavalla voinut siirtää tai liventää tulevaa piiskausta. Yritin kuitenkin, ja ukko sanoi että asia vaan pahenee kun se pitkistyy.
No niin, alistuin kohtalooni, hain remmin ja kepin, noin pikkusormen vahvuinen rottinginen entinen kukkakeppinä käytetty. Ukko asetti kaksi tuolia huoneen keskustaan, toiselle hän istui ja tiesin että toiseen minun tulee nojata siten että pakarat ovat sopivasti tarjolla, tulevalle.
Housuni laskin käskemättä ja asetuin asentoon. Ensimäinen sivallus remmistä ei tuntunut juurkaan kipeältä, mutta kymmenennen jalkeen alkoi ragaistus tehota.
Tunsin kostuvani jalkovälistä samalla kun aloin ulvoa ja tanssittaa jalkojani, irroittamatta käsiäni tuolinpenkistä, sillä se on kielletty. takamuksia ei saa hieroa eikä kosketella kesken kurituksen, vaikka kuinka tekisi mieli, siitä seuraa aina 5 extraa iskua. Remmi on noin 5cm leveä ja käännetty kaksin kerroin, mutkapää on BUSINESS END, pitää mukavan läpsähtävän äänen yhtyessään paljaan persuksen kanssa mutta ei se tee oikein kipeää alkaa paremminkin lämmittämään alussa.
Olen tuttu sen remmin kanssa sillä sitä saan maistella melkein kerran kuussa, joskus ihan vaan esileikkinä ennen rakastelua. Kiihdyn aivan hirveästi sellaisesta kevyesta remmittelystä.
Kuitenkin alkaa pakarat kirvellä ja polttaa noin 20+30 sivalluksen jälkeen ja tuntua tosi ragaistukselta.
Rottingi keppi tulee kuviohin vasta kun on todella tyrinyt ja tehnyt jopa taloudellista vahingoa, kuten luottokortin huolimaton käyttö.
Nyt oli sellainen tilanne, keppi tanssi armottomasti jo hellänä olevalla pylylläni 5 kertaa, sitten oli paussi jossa minua vannotettiin toistamasta tekoani. Sitten taas 5 armotonta iskua, jokainen poltti kuin kuuma rauta. Tiesin entisestään millaiset sinipunaiset juovat ilmestyivät jokaisella kerralla. Saan katsella niitä peilistä monta päivää jälkeen päin ja seurata miten ne vaihtavat väriä parantuessaan.
Viisi vielä muistutukseksi etten unohda asian vakavuutta, sanoi ukko.
Asian päätteeksi saan kyllä halausta, mutta en seksiä vaikka olen ihan märkä ja kiimainen. Ukko sanoo että ei rangaistus ole mikään jos sen jälkeen vielä rakastellaan.
Kuitenkin kun pääsen makuuuoneeseen aina masturboin aivan villisti. Uskon että ukko kyllä tietää sen mutta antaa minulle sen vapauden lohdutella itseäni.
Muistan nyt tämän viimevuotisen niin hyvin etta alapääni alkaa nyt jo kuumottaa sillä tiedän varmasti etta kaikki uusiintuu kun lasku tulee postilaatikkoon.