mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokisti
Qruiser.se siellä on monta joka on lähettänyt sisään piiskausfilmejä ja siellä saan suomenkielinen versiokin,toinen on fetbox ja kolmas mood-pictures.com.
Minun nimeni on strykmottagare sekä darkside.se ja qruiser.se

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja miska 46:
Minulta meni sivusto ohi kun oli moderoitu pois, mutta kävin siellä ruotsalaisten pimeillä sivuilla kun niitä kehuttiin. En kylläkään nähnyt yhtään punasta peppuu! Kaikkee muuta. Joku pisteytysjärjestelmäkin oli siellä ettei edes päässyt ihmisten sivuille.

Hakusanalla redtube on kaiken tyyppisä lmaisia filmejä, paitsi näitä, mitä nyt yksi vaatimaon yritys.

Kaipa niitä löytyy kun on vihdoin myöntänyt mieltymyksensä ja on enempi aktiivinen.
Kyllä darkside ja qruiser vaati joku salasana ja käyttäjätunnus mutta se minä saan keksiä itse.

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja hurri:
Alkuperäinen kirjoittaja mutkuuu:
laita hakuun sunlimited.tk sieltä löytyy

suomenkielisetkin sivut
Minä yritän heti!
Nyt olen katsonut monta tuntia piiskausfilmejä siellä sunlimited ja toinen sivu jos te kirjoitatte siellä googlessa otk siekllä tule vaikka kuinka paljon

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja miska 46:
Paljon keskustelemassa. Onkoha ne menneet täältä sinne kun täällä o kolleja vaan. Vai eikö me anneta suunvuoroa.
Miskalle:Missä oli paljo tyttöjä?
Kyllä tytöt,he saavat puhua jos he haluavat täällä mutta he ovat niin ujoja!

Selkään!
Sain juuri äsken miesystävältäni kunnon läimäytykset pepulleni. Olen kenkkuillut hänelle kaiken päivää(kun on kipeenä ja poissa töistä) ja haastanut riitaa. Tuntuu että suhde on todellakin kuollut! Enkä kestä enää ilman erotiikkaa. No, se tästä seurasi että mies otti polvilleen ja antoi kunnolla selkään. Ihanalta tuntuu. Mutta pettymys! Hän lähti kauppaan enkä taaskaan 'saanut'. :( On tää kans elämää. Täällä odotan housut märkinä eikä miehestä ole mihinkään.

miska 46
Minua ei ole kukaan läimäytellyt vaikka välillä mieli tekisi. On sillä tavalla poikuus tallella, hi! Ikävää että ei mene aina putkeen.
Minua kiinnostaisi välillä pitää vähän kotikuria, mutta en pysty asiasta puhumaan. Ottaa sekin päähän. On mennyt liian rauhalliseksi. Onneksi voin tässä kuvitella kaikenlaista korviketta.
Oli kai sopiva määrä kun tuntui ihanalta. Oletko saanut joskus liikaa?
Jos alkaa jälkiä näkyä niin minulta menee tunnelma, ainakin filmejä katsellessa.
Toivottavasti sait miehesi toimimaan!

Koivuniemen Herra
Missä on tuhmat tytöt jotka kaipaisivat kurinpalautusta jos se on jäänyt vähemmälle aikojen saatossa ota yhteyttä heti!!!
s-postiin olis hyvä saada jotain teiltä tuhmilta tytöiltä vitsaa67 ja se kuumamail suomennettuna

sain selkääni
tuossa joulun alla, kun pinna meidän parisuhteessa kiristyi pitkästä aikaa... kauppareissusta se alkoi, auoin päätäni ja olin kai aika ilkeä... kotiin kun päästiin, löysin itseni mieheni kinttujen välistä farkut polvissa ja sain sen vyöllä kunnolla pyllylleni. Noloa. mutta samalla kiihottavaa, välillä tosin sattui todella, eli itkin ja rimpuilin päästäkseni siitä pois.Hämilläni sitä siinä koitin korjailla illan mittaa. Kiihotun piiskasta hirveästi -outoa?

RP
Alkuperäinen kirjoittaja sain selkääni:
tuossa joulun alla, kun pinna meidän parisuhteessa kiristyi pitkästä aikaa... kauppareissusta se alkoi, auoin päätäni ja olin kai aika ilkeä... kotiin kun päästiin, löysin itseni mieheni kinttujen välistä farkut polvissa ja sain sen vyöllä kunnolla pyllylleni. Noloa. mutta samalla kiihottavaa, välillä tosin sattui todella, eli itkin ja rimpuilin päästäkseni siitä pois.Hämilläni sitä siinä koitin korjailla illan mittaa. Kiihotun piiskasta hirveästi -outoa?
Hieno fiilis tajuta tuollainen vai mitä? Saitko koskaan vanhemmiltasi "selkääsi" vai oliko tuo ainutlaatuinen kokemus?

se eilinen
Ei se ollut ainutlaatuista, saan aina silloin tällöin mieheltäni "perinteistä" ;). Lapsena en saanut piiskaa, uhkauksia iskältä siitäkin edestä. Muistan, kun isosiskoni sitä joitakin keroja sai, niin se jollain lailla kiihotti, vaikka en ollut vielä edes "siinä iässä" eli en tunnistanut tuntemuksiani ja tunteitani, ehkä 11-12 iässä...

Mattimeikäläinen
Joskus kauan sitten tuomiosituin voi määrätä alaikäisen rikoksentekijän kuritettavaksi. Tämän tuli tapahtua todistettavasti ja monesti kuritus täytäntöönpantiin poliisilaitoksella, jostakin muistan kuulleeni. Tuomiossa ei sinällään otettu kantaa itse täytäntöönpanon laatuun ja toteuttamistapaan. Onkohan kukaan nähnyt tai kuullut millaisia sessioita nämä kuritustuomion täytäntöönpanot ovat olleet? Tuostahan saisi aikaiseksi tähänkin päivään sopivan rungon fantasialle. Tuomitun tulisi oma-aloitteisesti ottaa yhteyttä henkilöön, jolle on tavalla tai toisella auktorisoitu toimivalta panna tuomioistuimen määräämä kuritusrangaistus täytäntöön. Täytäntöönpanolla olisi jonkinlaiset laatustandardit, joiden puitteissa tuomio olisi pantava täytäntöön ja nämä olisi tietysti sovittu etukäteen ennen tapaamista.

Mattimeikäläinen
Poikakodissa oli sovitut rangaistukset siltä varalta, että oppilas ei puhuttelun ja varoituksen antamisen jälkeen muuttanut tapojaan. Pohjolan Poikakodissa käytettiin useita rangaistuksia. Oppilaan liikunta- ja toimintavapauksia rajoitettiin sekä heiltä vähennettiin tai otettiin pois myönnettyjä etuisuuksia. Oppilaan ravintoa vähennettiin päiväksi tai häneltä kiellettiin jokin jälkiruoka. Alle 14-vuotias voitiin eristää korkeintaan kahdeksi päiväksi, mutta yöksi hänet piti päästää pois. 14–16-vuotiaan eristäminen sai kestää enintään neljä vuorokautta ja yli 16-vuotiaan kuusi vuorokautta. Eristämisen ei ollut hyvä olla pelkästään istumista tai lepäämistä, vaan siihen tuli liittää myös työntekoa. Oppilaalle määrätty ruumiillinen kuritus käsitti enintään kymmenen vitsan lyöntiä.

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja Eliel:
Mielenkiintoista olisi tietää. Ennen ainakin poikakodeissa annettiin vitsaa paljaalle pyllylle.
Englanissa poikakoulut he antoivat piiskaa,ja minä fantasiodaan että olisin siellä ja jouduisin mennä ylös ja paljastaa pyllyni ja kullini ja saada piiskaa koko luokan edessä.

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja Eliel:
Silloin kun poikakodissa annettiin vitsaa, niin kuka antoi? Entä oliko kukaan katsomassa tai valvomassa? Minkä oloiset naiset olivat antamassa vitsaa?
Vissin opettaja antoi ja se voinut olla mies eli nainen.Joskus olen nähnyt tv:ssä nainen joka on pitkä tukka häntä selällä eli ylöslaitettu tukka niskassa ja silmälasit ja terävä nenä.
Katsoin googlessa eliet jos se on mies eli nainen,siellä näin joku Eliet Saarinen ja se oli han ei hon.

not spanked
Alkuperäinen kirjoittaja Tädinkuritus:
Tädin kuritus
kerroin aiemmin lomistani tädin luona maalla. Eräänä kesänä olin taas tätini luona viettämässä lomaa. Tutustuin siellä Timo nimiseen kaveriin,
asui muutaman kilometrin päässä meiltä. Eräänä päivänä kun tulimme uimasta, läheiseltä järveltä parin kilometrin päässä tätini luota, huomasimme tien vieressä olevassa puutarhassa paljon omenia puissa.
Talo oli vähän matkan päässä. Hiivimme hiljaa puutarhaan ja aloimme kerätä omenia. Yhtäkkiä erään marjapensaan takaa hyökkäsi joku kimppuuni ja kaatoi maahan, jäin hänen alleen makamaan. Timo juoksi
nopeasti karkuun. Vai omenavarkaita kuulin naisäänen sanovan, nousi ylös ja veti minut pystyyn. Hän oli noin 40-kymppinen nainen. Hän otti kädestäni ja korvastani kiinni ja vei sisälle taloon. Hän katseli minua hetken ja kysyi nimeäni. En vastanut heti ja hän tukisti minua hiuksista.
Sanoin nimeni ja missä asuin,tottakai hän tunsi tätini.Hän meni eteiseen puhelimeen ja soitti tädilleni, kuuntelin jännittyneenä mitä he puhuivat.
Kuulin sanan selkäsauna mainittavan muutaman kerran. Vihdoin hän lopetti ja tuli takaisin keittiöön, tätini mielestä ansaitsin selkäsaunan hän sanoi minulle, olet kuulemma muutaman saanutkin.Mutta koska varastin häneltä, tätini oli pyytänyt häntä antamaan rangaistuksen. Hän sanoi minulle, että se tulee olemaan mukava tehtävä ja nauroi. Hän käski minut riisumaan kaikki vaatteet pois. Ei auttanut mikään, riisuin vaatteeeni.
Seisoin keskellä lattiaa, hän tuli sivulleni ja läimäytti lujasti pakaroille.
No niin , sitten haetaan vitsat, hän meni takaovelle ja avoi sen. Tänne hän käski, menin ovelle , haet tuolta koivikosta vitsat ja muistakin tuoda kunnolliset. Katsoin ulos ja sanoin jos joku näkee, mitäs sitten hän vastasi,
vauhtia tai piiskaan sinut pihalla. Hain vitsat, hän otti minut poikittain polvilleen keittiön tuolilla ja alkoi ensin läimäytellä. Vauhti kiihtyi tasaisesti.
Sitten hän komensi minut kumartumaan tuolin selkänojan yli. Hän meni sivulleni ja alkoi piiskamaan vitsoilla. Peppuni oli kuin tulessa hetken päästä. Hän tuli eteeni ja kysyi kuka oli se toinen, en vastanut. Hän siirtyi toiselle sivulle ja vitsa alkoi tanssimaan pakaroillani. Hetken päästä hän tuli taas eteeni ja kysyi uudestaan, nyyhkin Timon nimen. Hän meni vielä taakseni ja veteli 20 kertaa vitsalla pitkin pakaroitani. Sain Nousta ja pukeutua, jouduin lupamaan etten enää kävisi omenavarkaissa. Jälkeenpäin kuulin, että Timo sai samanlaisen käsittelyn seuraavana päivänä. Siinä yksi kesämuisto..
olisi mukava kuulla taas pitkästä aikaa kesämuistojasi...

Laihduttaa
Yesss!. Joskus marraskuussa kerroin, kuinka yritin laihduttaa - ja laihduinkin - naapurin emännän piiskan avulla. Ja viime sunnuntaina se onnistui. Vaaka näytti 89.6 kg. Omaksi riemukseni vaan naapurin emäntä taisi tuntea itsensä , sanoisinko jopa pettyneeksi. Hänelle ominainen iloisuus katosi vaa'an lukeman jälkeen.

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja wildira:
Kerran kuukaudessa tuhmien poikien on syytä saada piiskaa ;) Ja me kiltit naiset annamme sitä.
Minä haluan kerran viikossa piiskaa,eli aina silloin kun iho on parantunut edellisen rangaistuksen.

Rami -64
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaa:
Yesss!. Joskus marraskuussa kerroin, kuinka yritin laihduttaa - ja laihduinkin - naapurin emännän piiskan avulla. Ja viime sunnuntaina se onnistui. Vaaka näytti 89.6 kg. Omaksi riemukseni vaan naapurin emäntä taisi tuntea itsensä , sanoisinko jopa pettyneeksi. Hänelle ominainen iloisuus katosi vaa'an lukeman jälkeen.
Kuinka paljon tiputit painoa ja kuinka usein sait piiskaa? Kuinka paljon kerralla?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä